Версия за печат

02538-2015-0021

BG-София: 04 - Превоз на поща по суша и по въздух

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Евгения Кънева, Република България 1000, София, Тел.: 02 803635, E-mail: ekuneva@prb.bg, Факс: 02 9633373

Място/места за контакт: пл. Света Неделя № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/.

Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-por-9/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Прокуратура на Република България, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, партер, ст. № 79 - “Информационен център“ на Прокуратурата на Република България - Регистратура на главен прокурор, За: Евгения Кънева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Предоставяне на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Прокуратурата на Република България:Обособена позиция № 1 – универсални пощенски услуги; Обособена позиция № 2 – неуниверсални пощенски услуги“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 4 (04 - Превоз на поща по суша и по въздух)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Предоставянето на услугата ще се извършва по места до/от съответните структурни звена на Прокуратурата на Република България, съгласно Приложение № 1 от документацията за участие
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е за „Предоставяне на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Прокуратурата на Република България:Обособена позиция № 1 – универсални пощенски услуги;Обособена позиция № 2 – неуниверсални пощенски услуги“

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

64100000

Описание:

Услуги на националната поща, куриерски услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните количества за двадесет и четири месеца за страната и чужбина по обособени позиции, са както следва:За обособена позиция № 1: • Вътрешни кореспондентски пратки – 2287400 бр.-без предимство – 1 307 400 бр.;-с предимство – 24 000 бр.; -препоръчани – 586 000 бр.;-с известие за доставка – 370 000 бр.; • Международни кореспондентски пратки – 9 400 бр.- препоръчани – 5 600 бр.;- с известие за доставка – 4 000 бр.• Вътрешни пощенски колети – 12 120 бр., с известие за доставка 1102 бр. , За обособена позиция № 2: •Куриерски услуги -в страната – 9708 бр.; - в чужбина – 700 бр.Посочените количества са прогнозни, като възложителят не се обвързва със заявка на всички количества.

Стойност, без да се включва ДДС
423400 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е: За обособена позиция 1 – 3852,00 (три хиляди осемстотин петдесет и два лева) лева. За обособена позиция 2 – 382 (триста осемдесет и два) лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към документацията за участие и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите.Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.2. Гаранцията за изпълнение на договора по съответната обособена позиция е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС.2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7), представен към документацията за участие и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора.2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства от бюджета на Прокуратурата на Република България. Следва да се има предвид, че съгласно чл. 49, т.2 от ЗДДС, освободена доставка е извършването на универсални пощенски услуги при условията и по реда на Закона за пощенските услуги. Всички разходи, за транспортиране, товарене и разтоварване на пратките от и на адреса на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, свързани с изпълнението на предмета на договора са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Начин на плащане:по банков път, с платежно нареждане в български лева.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, която представя в офертата си. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) води до отстраняване от участие в процедурата. Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в процедура по обществени поръчки по Закона за обществените поръчки и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Наличието на посочените обстоятелства води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За липсата на посочените обстоятелства, участниците следва да представят декларация по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на участниците. В случай, че участниците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, то същите следва да посочат тези обстоятелства в декларацията. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Изискване по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП. За Обособена позиция № 1:Участникът следва да притежава валидна индивидуална лицензия за извършване на универсалната пощенска услуга на цялата територия на Република България или валидна индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга (съобразно посочените изисквания от Възложителя в Техническите спецификации), издадени от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС). За Обособена позиция № 2: Участникът следва да бъде вписан в „Публичния регистър на операторите, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т.1-3 от ЗПУ”, воден от КРС. Във връзка с изискването на възложителя по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП: За обособена позиция № 1 – участникът следва: - да представи заверено копие на валидна индивидуална лицензия за извършване на универсалната пощенска услуга на цялата територия на Република България или заверено копие на валидна индивидуална лицензия за извършване на услуги, включени в обхвата на универсалната пощенска услуга (съобразно посочените изисквания от Възложителя в Техническите спецификации), издадени от Комисията за регулиране на съобщенията (КРС); За обособена позиция № 2 – участникът следва: - да докаже, че е вписан в „Публичния регистър на операторите, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл. 38, т.1-3 от ЗПУ”, воден от КРС или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи. Участникът следва да представи представяне на участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изисквания относно икономическото и финансовото състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.1. Участникът следва да представи заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката – за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 1.2.1. Участникът следва да представи декларация, че има развита мрежа, включваща всички населени места на територията на Република България, в които са позиционирани структурните звена на ПРБ, съгласно Приложение №1, към техническите спецификации, или да се приложи заверено копие на сключен договор за достъп до пощенската мрежа на задължения пощенски оператор със задължение да предоставя универсалната пощенска услуга по смисъла на чл. 23 от ЗПУ – за обособена позиция № 1. 1.2.2. Участникът следва да представи списък с клонове и/или офиси във всички населени места на територията на Република България, в които са позиционирани структурните звена на ПРБ, съгласно Приложение №1, към техническите спецификации с посочен точен адрес, телефон, факс, е-mail и лице за контакт, което ще отговаря за изпълнението на услугата – за обособена позиция № 1. 1.2.3. Участникът следва да представи списък с клонове и/или офиси във всички областни градове на територията на РБ с посочен точен адрес, телефон, факс, е-mail и лице за контакт, което ще отговаря за изпълнението на услугата – оригинал обособена позиция № 2. 1.3. Участникът следва да представи списък на услугите /минимум 2 (две) услуги/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата - за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 1.4. Участникът следва да представи справка-декларация (свободен текст) за собствения, на лизинг или нает транспорт за изпълнение на услугите, в която са посочени вида на транспортното средство, марка, модел, регистрационен номер и основание за ползване /собствено, наето, на лизинг/ - за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 1.5. Участникът следва да представи декларация за средния брой на работниците и служителите и на ръководния персонал на участника за последните три години и към датата на подаване на офертата, заети на трудов договор, или релевантна справка за лицата, заети по друго правотношение, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на поръчката. - за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 Участниците могат да доказват съотвествието с изискванията по-горе с възможностите на едно или повече трети лица. Комисията за провеждане на процедурата ще приеме, че участникът ще има на разположение ресурсите на трето лице, ако представи договори или други документи, допустими от законодателството на държавата по тяхното местосключване, от които по безусловен начин може да бъде установено, че представените документи са с обвързваща сила за срока на изпълнение на договора. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.1. Участникът следва да има внедрена и сертифицирана система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката – За обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2. 1.2.1. Участникът следва да има развита мрежа, включваща всички населени места на територията на Република България, в които са позиционирани структурните звена на ПРБ, съгласно Приложение №1, към документацията за участие, или да има сключен договор за достъп до пощенската мрежа на пощенският оператор със задължение за предоставяне универсалната пощенска услуга по смисъла на чл. 23 от ЗПУ – за обособена позиция № 1. 1.2.2. Участникът следва да разполага с клонове и/или офиси във всички населени места на територията на Република България, в които са позиционирани структурните звена на ПРБ, съгласно Приложение №1, към техническите спецификации – за обособена позиция № 1. 1.2.3. Участникът следва да разполага с клонове и/или офиси във всички областни градове на територията на РБ – за Обособена позиция № 2. 1.3. Участникът следва да е изпълнил минимум 2 (две) услуги през последните три години, чийто предмет е еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, считано от датата, определена като крайна за получаване на офертите. - за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 * Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на сключването им, са приключили в посочения по-горе период. 1.4. Участникът следва да разполага с най-малко 90 /деветдесет/ броя собствени, на лизинг или наети транспортни средства, с които да изпълнява поръчката. - за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2 1.5. Участникът следва да разполага с работници и служители, които да бъдат ангажирани с изпълнение на поръчката. - за обособена позиция № 1 и обосоена позиция № 2

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: За ОП:1Ценови показател.Комплексната оценка на услугата(Цi)е равна на сбора от стойностите на комплексната оценка на вътрешните пощенски услуги(ВПУi),с тежест 70% и комплексната оценка на международните пощенски услуги(МПУi), с тежест 30%, на съответния участникi.Продължава в раздел допълнителна информация. ; тежест: 85
Показател: Технически показател.Оценката по техническия показател ще се извърши по следната формула:Ti=Т1i+Т2i+Т3i+Т4i+Т5i. Комплексната оценка на показателя Тi се определя при следните подпоказатели, както следва:Т1i–срок за доставка на вътрешни пощенски пратки без предимство - тежест 25т.;Т2i-срок за доставка на вътрешни пощенски пратки с предимство-тежест 25т.; Т3i - срок за доставка на международни пощенски пратки без предимство-тежест10 т.; Т4i-срок за доставка на международни пощенски пратки с предимство-тежест 10 т.; Т5i – срок за връщане на известията за доставяне /обратни разписки/ на Възложителя - тежест 30 т. Макс. възм. бр. т.Ti е 100 т.; тежест: 15
Показател: За ОП2 критерият за оценка е най-ниска цена.Комплексната оценка на съответната оферта е равна на сбора от стойностите на комплексната оценка на вътрешни куриерски услуги(ВКУi)с тежест 70% и комплексната оценка на международните куриерски услуги(МКУi)с тежест 30% на съответния участник; тежест:
Показател: Продължава от т. 3.ВКУi = К1i+К2i+КЗi К1i–Средна цена за вътрешни куриерски пратки, при които населеното място на подаване и доставяне е едно и също, до 20 кг-30т.;К2i-Средна цена за вътрешни куриерски пратки, при които населеното място на подаване е различно от това на доставяне,до 20кг-40т.;КЗi–Цена на услуга известие за доставяне/обратна разписка/-30т.Макс.ВКУi-100т.; тежест:
Показател: МКУi=К1i+К2i+ КЗi+К4i;Изчисляването на този показател продължава в раздел VI.3; тежест:
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.12.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.12.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.12.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, пл. Света Неделя № 1, ет. 4

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

2017г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация. Документацията за участие се предоставя безплатно. Същата е достъпна на интернет-страницата на Възложителя www.prb.bg. Документацията може да бъде получена безплатно и на хартиен носител по реда на чл.28,ал.7 от ЗОП.Участниците в процедурата следва да прегледат и да се съобразят с всички указания, образци, условия и изисквания, представени в документацията.Офертите се подават всеки работен ден до крайния срок за подаване на оферти от 10.00 до 12.00 и от13.00 до 17.00 часа, в „Информационен център“ на ПРБ, бул.”Витоша” №2, Съдебна палата, партер, стая №79.Съгласно изискванията на В-я от проектите на договор към документацията: И-ят по ОП № 1 е длъжен да поддържа за срока на изпълнение на договора валидна съответната лицензия по чл. 39 от ЗПУ, необходима за извършване на услугите, предмет на договора по ОП № 1. И-ят по ОП № 2 е длъжен да поддържа през срока на изпълнение на договора регистрацията си в публичния регистър за оператори, извършващи неуниверсални пощенски услуги по чл.38, т.1–3 от ЗПУ,необходима за извършване на услугите,предмет на договора по ОП №2. Продължава от раздел IV.2.1.Методика за оценка по ОП1:Оценка на постъпилите предложения за вътрешни пощенски услуги.Оценката на постъпилите предложения за вътрешни пощенски услуги ще се извърши по следната формула: ВПУi=К1i+ К2i+КЗ+К4i+К5i Комплексната оценка на вътрешните пощенски услуги (ВПУi) се определя при следните подпоказатели, както следва:1.К1i-Средна цена за вътрешни кореспондентски пратки до 50 гр. с предимство и без предимство, формирана като средноаритметична стойност от цените на кореспондентски пратки до 50 гр. с предимство и цените на кореспондентски пратка до 50 гр. без предимство (изчислена и посочена от участника в ценовата оферта)-30 т.;2.К2i-Средна цена за вътрешни кореспондентски пратки от 51гр. до 2кг. с предимство и без предимство,формирана като средноаритметична стойност от цените на кореспондентски пратки от 51гр. до 2кг. с предимство и цените на кореспондентски пратки от 51гр. до 2кг. без предимство (изчислена и посочена от участника в ценовата оферта-25 т.);3.К3i - Средна цена за вътрешни пощенски колети до 20кг. с предимство и без предимство, формирана като средноаритметична стойност от цените за вътрешни колети до 20 кг. с предимство и цените за вътрешни колети до 20кг. без предимство (изчислена и посочена от участника в ценовата оферта)-5т.; 4.К4i-Цена на услуга „известие за доставяне”/обратна разписка/-10 точки; 5.К5i-Цена на услуга „препоръка” -30 т.Максималният възможен брой точки ВПУi e 100точки. Оценката на постъпилите предложения за международни пощенски услуги ще се извърши по следната формула: МПУi =К1i+ К2i+КЗi+ К4i . Оценката на постъпилите предложения за международни пощенски услуги (МПУi) се определя при следните подпоказатели, както следва:К1i - Средна цена за международни кореспондентски пратки за първа група – „Съседни държави” до 2 кг. с предимство-30точки; К2i - Средна цена за международни кореспондентски пратки за втора група – „Европейски държави” до 2 кг. с предимство.-30точкиК3i - Средна цена на услуга „известие за доставяне”/обратна разписка/ за първа група–„Съседни държави” и втора група– „Европейски държави”.-20точки;К4i - Средна цена на услуга на услуга „препоръка” за първа група – „Съседни държави” и втора група – „Европейски държави”-20точки. Максималният възможен брой точки МКУi e 100точки. Продължава от раздел IV.2.1. Оценка на МКУi.К1i - Средна цена за международни куриерски услуги за първа група – „Съседни държави” до 20 кг. -25т.;К2i - Средна цена за международни куриерски услуги за втора група – „Европейски държави” до 20 кг-25т.;К3i - Средна цена за международни куриерски услуги за трета група – „Извъневропейски държави” до 20 кг.-25т. К4i - Цена на услуга известие за доставяне /обратна разписка/-25т. Макс. възм. бр. т. МКУi-100т.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.11.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Универсални пощенски услуги
1) Кратко описание

В предмета на обществената поръчка по обособена позиция № 1 са включени следните пощенски услуги: 1.1. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски пратки /с предимство и без предимство, препоръчани и непрепоръчани/, както следва: а) кореспондентски пратки – до 2 кг; б) малки пакети – до 2 кг; в) печатни произведения – до 5 кг; 1.2. Приемане, пренасяне и доставяне на вътрешни и международни пощенски колети до 20 кг. /границата за теглото, когато се отнася за колети от други страни, може да бъде и по-висока/. 1.3. Допълнителна услуга „препоръка“ и „обявена стойност“.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

64100000

Описание:

Услуги на националната поща, куриерски услуги

3) Количество или обем

Прогнозните количества за двадесет и четири месеца за страната и чужбина, са както следва: • Вътрешни кореспондентски пратки – 2287400 бр.-без предимство – 1 307 400 бр.;-с предимство – 24 000 бр.; -препоръчани – 586 000 бр.;-с известие за доставка – 370 000 бр.; • Международни кореспондентски пратки – 9 400 бр.- препоръчани – 5 600 бр.;- с известие за доставка – 4 000 бр.• Вътрешни пощенски колети – 12 120 бр., с известие за доставка 1102 бр. Посочените количества са прогнозни, като Възложителят не се обвързва със заявка на всички количества

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
385200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Неуниверсални пощенски услуги
1) Кратко описание

Неуниверсалната пощенска услуга да включва: Куриерска услуга в страната и чужбина.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

64120000

Описание:

Куриерски услуги

3) Количество или обем

Прогнозните количества за двадесет и четири месеца за страната и чужбина, са както следва:•Куриерски услуги -в страната – 9708 бр.; - в чужбина – 700 бр. Посочените количества са прогнозни, като Възложителят н есе обвързва със заявка на всички количества

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
38200 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24