01152-2015-0002
Технически редакции | ||
04.11.2015 16:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
04.11.2015 16:11 ч. : | 04/11/2015 15:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.11.2015 16:11 ч. : | 04/11/2015 15:28 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Софийски районен съд, бул. Драган Цанков, № 6, За: Красимира Горянова, Р България 1164, София, Тел.: 02 8955294, E-mail: Mihaela.Kasabova@srs.justice.bg, Факс: 02 8955429
Място/места за контакт: Красимира ГоряноваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.srs.justice.bg/.
Адрес на профила на купувача: www.srs.justice.bg/?id=227.
Друг: Районен съд
Друг: съдебна дейност
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по осем обособени позиции.
Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по осем обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на хартия”, Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали”,Обособена позиция № 3 „Доставка на консумативи за офис техника „HEWLLET PACKARD”,Обособена позиция № 4 „Доставка на консумативи за офис техника „Lexmark”, Обособена позиция № 5 „Доставка на консумативи за офис техника „Xerox”, Обособена позиция № 6 „Доставка на консумативи офис техника – други”, Обособена позиция № 7 „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интерграция на хората с увреждания” и Обособена позиция № 8 „Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка по чл.30 от Закона за интерграция на хората с увреждания”. Обособени позиции № 7 и № 8 са предназначени за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
39263000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
0002
Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"
решение и обявление за поръчка
693728
22.10.2015 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
И двете
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на консумативи за офис техника „HEWLLET PACKARD” т.3)
Прогнозна стойност, без да се включва ДДС 107000 BGN
Прогнозна стойност, без да се включва ДДС 100800 BGN
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на консумативи за офис техника „Lexmark” т.3)
Прогнозна стойност, без да се включва ДДС 271000 BGN
Прогнозна стойност, без да се включва ДДС 270000 BGN
Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на консумативи за офис техника „Xerox”, т.3)
Прогнозна стойност, без да се включва ДДС 67068 BGN
Прогнозна стойност, без да се включва ДДС 61000 BGN
II.2) Количество или обем на поръчката
Стойност, без да се включва ДДС 1467068 BGN
Стойност, без да се включва ДДС 1453800 BGN
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
ІV.3.3) Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите дата
На основание чл.27а, ал.1 от ЗОП по обособени позиции № 3, 4, 5 и 6 в документацията за участие стр.6,7 и 8 (техническата спецификация) са направени промени. Промените са отразени в Приложение 8 А- Образец на техническа оферта и в Приложение 9А – Образец на ценова таблица по съответните обособени позиции.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България Р България, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg,, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
04.11.2015 г.
Възложител