Версия за печат

01152-2015-0002

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: 4 от 04.11.2015 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Софийски районен съд, бул. Драган Цанков, № 6, За: Красимира Горянова, Р България 1164, София, Тел.: 02 8955294, E-mail: Mihaela.Kasabova@srs.justice.bg, Факс: 02 8955429

Място/места за контакт: Красимира Горянова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.srs.justice.bg/.

Адрес на профила на купувача: www.srs.justice.bg/?id=227.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: Районен съд

Основна дейност на възложителя

Друг: съдебна дейност


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Доставки
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по осем обособени позиции.

II.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по осем обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на хартия”, Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали”,Обособена позиция № 3 „Доставка на консумативи за офис техника „HEWLLET PACKARD”,Обособена позиция № 4 „Доставка на консумативи за офис техника „Lexmark”, Обособена позиция № 5 „Доставка на консумативи за офис техника „Xerox”, Обособена позиция № 6 „Доставка на консумативи офис техника – други”, Обособена позиция № 7 „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интерграция на хората с увреждания” и Обособена позиция № 8 „Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка по чл.30 от Закона за интерграция на хората с увреждания”. Обособени позиции № 7 и № 8 са предназначени за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: 3 от 22.10.2015 г. 
III.2) Референтен номер на досието, издаден от възлагащия орган/възложителя

0002

III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2015-693728
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2015/S 208 - 377307 от 27.10.2015 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 1152-2015-2
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

693728

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

22.10.2015 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на консумативи за офис техника „HEWLLET PACKARD” т.3)

Вместо:

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС 107000 BGN

Да се чете:

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС 100800 BGN

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на консумативи за офис техника „Lexmark” т.3)

Вместо:

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС 271000 BGN

Да се чете:

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС 270000 BGN

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на консумативи за офис техника „Xerox”, т.3)

Вместо:

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС 67068 BGN

Да се чете:

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС 61000 BGN

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

II.2) Количество или обем на поръчката

Вместо:

Стойност, без да се включва ДДС 1467068 BGN

Да се чете:

Стойност, без да се включва ДДС 1453800 BGN

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
02/12/2015 16:00
Да се чете:
16/12/2015 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

ІV.3.3) Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
02/12/2015 16:00
Да се чете:
16/12/2015 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите дата

Вместо:
03/12/2015 10:00
Да се чете:
17/12/2015 10:00
V.9) Друга допълнителна информация:

На основание чл.27а, ал.1 от ЗОП по обособени позиции № 3, 4, 5 и 6 в документацията за участие стр.6,7 и 8 (техническата спецификация) са направени промени. Промените са отразени в Приложение 8 А- Образец на техническа оферта и в Приложение 9А – Образец на ценова таблица по съответните обособени позиции.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България Р България, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg,, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

04.11.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Методи Орлинов Лалов
Длъжност: Председател на Софийски районен съд