04178-2015-0001
Технически редакции | ||
04.11.2015 10:34 ч. : | 04/11/2015 10:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
04.11.2015 10:34 ч. : | 04/11/2015 10:27 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бургас: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
„ИНДУСТРИАЛЕН И ЛОГИСТИЧЕН ПАРК – БУРГАС“ АД, ул. ”Конт Андрованти” № 1-3, ет. 2, За: Станимира Вълчанова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 820358, E-mail: contact@industrialpark-burgas.bg, Факс: 056 820358
Място/места за контакт: ул. Хаджи Димитър № 14, ет. 2Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.industrialpark-burgas.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за обект: "ИНДУСТРИАЛЕН И ЛОГИСТИЧЕН ПАРК-БУРГАС - Етап II - Улична ВиК мрежа"
Възлагане на обществена поръчка
Основание за възлагане на настоящата обществена поръчка е планираното изпълнение на втория етап на развитие на Индустриален логистичен парк Бургас. Целите на настоящия Инженеринг са да се проектират водоснабдителна система за питейно-битови нужди, канализационна мрежа за отвеждане на битови отпадни води и канализационна мрежа за събиране и отвеждане на дъждовни води на цялата територия на Етап II от развитието на индустриалната зон.Да изпълни новопроектираните улични ВиК комуникации на част от територията на Етап II и вече проектирана битова канализация на част от територията на Етап I.
45000000, 70000000
Описание:
НЕ
НЕ
Да се проектират водоснабдителна система за питейно-битови нужди, канализационна мрежа за отвеждане на битови отпадни води и канализационна мрежа за събиране и отвеждане на дъждовни води на цялата територия на Етап II от развитието на индустриалната зона. Да се изпълнят новопроектираните улични ВиК комуникации на част от територията на Етап II и вече проектирана битова канализация на част от територията на Етап I. Съгласно КС.
НЕ
300
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие е в размер: 20 000 лв. (двадесет хиляди лева). Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: „ИНДУСТРИАЛЕН И ЛОГИСТИЧЕН ПАРК – БУРГАС“ АД IBAN - BG 41 CECB 97901003215201, BIC – CECBBGSF в ТБ „Общинска банка“ АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение: Гаранцията за изпълнение на обществената поръчка – 2 % от стойността на договора за изпълнение на настоящата обществена поръчка, без включен ДДС, със срок на валидност най–малко 60 (шестдесет) дни след срока за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122 г, ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване ан процедурата за възлагане на обществена поръчка, възложителят ще покани участниците на които гаранцията е възстаноена отново да представят гаранция за участие. Участник, които в определения в поканата срок не предсави гаранция ще бъде отстранен от участие. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.
Обектът на поръчката се финансира изцяло от собствени средства на „Индустриален и логистичен парк – Бургас“ АД. Плащането на стойността на проекта ще се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на разрешение за строеж и представяне на фактура за стойността на плащането. В срок до 30 (тридесет) календарни дни след подписване на Протокол обр.2 за откриване на строителната площадка, Възложителят превежда 30 % (тридесет на сто) аванс на изпълнителя от стойността на СМР, без непредвидените разходи, след представяне на фактура/и от Изпълнителя. Авансовата сума се приспада пропорционално при следващи плащания при всеки акт за действително извършена работа. Междинните плащания на СМР се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на представяне на фактура за приетата по надлежния ред с протокол от инвеститорски контрол извършена работа, подлежаща на заплащане. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 10 % (десет на сто) от общата стойността на СМР, предмет на договора, се извършва в срок 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта, съгласно чл. 177 ЗУТ и представяне на фактура от Изпълнителя по посочена от Изпълнителя банкова сметка.
Възложителят не е поставил такова изискване.
Договорът не се сключва с ИЗПЪЛНИТЕЛ, който при подписване на договора не изпълни изискванията на чл. 42, ал.1, т.1,2,3,4 от ЗОП, а именно: 1. не изпълни задълженията си по чл. 47, ал.10 от ЗОП 2. не представи определената гаранция за изпълнение на договора 3. не извърши съответната регистрация, не представи документ или не изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя при откриване на процедурата, а именно: 1. Копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава; 2.Копие на валидна поименна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за всеки един от проектантите, в случай, че в офертата на изпълнителя е посочен екип от лица на граждански договори, които ще изпълняват проектирането, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство и копие на валидна Копие от Застраховка за професионална отговорност в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. 3. Към момента на сключване на договор, за всеки един от проектантите следва да се представят удостоверения за пълна проектантска правоспособност за текущата година, издадени от КАБ или КИИП, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, както и документи, удостоверяващи квалификацията им.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. Бургас, ул. Хаджи Димитър № 14, ет. 2
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
•Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец. При обединение, което не е юридическо лице декларацията се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство;Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, където трябва да се извърши строителството и услугите са НАП, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (nap.bg, www.mlsp.government.bg, http://www.gli.government.bg/, http://www.az.government.bg/). Декларация по чл. 6, ал. 2 ЗМИП към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП по образец. •Декларация за приемане на условията в проекта на договора (по оброзец), изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника в оригинал. •Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – (по образец). Декларацията се попълва и подписва по приложения образец към настоящата документация. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от Закона за обществените поръчки. •Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – когато е приложимо (по образец). В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от Закона за обществените поръчки. •Декларация /свободен текст/, че за срока на договора, ще осигури Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за този вид строеж, или съответен валиден аналогичен документ. • Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал; Продължение от ІІІ.2.3. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки осигуряване на качеството, съгл. чл. 53 ал. 4 от ЗОП. За допустими при доказване на съответствието с критериите за подбор се считат и всички еквивалентни предложения за доказване на минималните изисквания за участие от потенциалните участници, относими към всяко конкретно поставено от възложителя изискване.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120,ал.7 от ЗОП.
04.11.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ