Версия за печат

01021-2015-0007

BG-Перник: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Водоснабдяване и канализация ООД Перник, ул.Средец №11, За: Виолина Ванкова, Р.България 2300, Перник, Тел.: 076 649817, E-mail: vik_pernik@abv.bg, Факс: 076 649831

Място/места за контакт: гр.Перник, ул.Средец №11

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.vik-pernik.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на водомери и компоненети за дистанционно отчитане за нуждите на "Водоснабдяване и канализация"ООД Перник

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.Перник, база Кристал
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на водомери за питейна вода и компонененти за сиситеми за дистанционно отчитане, разпределени на две обособени позиции, подробно описани в техническите спецификации, неразделна част от настоящата документация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38421100

Описание:

Водомери

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество на доставените изделия, обект на обществената поръчка ще бъде взависимост от нуждите на Възложителя

Прогнозна стойност без ДДС
160000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие -вида на гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция, издадена от банка, имаща офис в България, по избор от участника.Сумата се превежда по сметката на "ВиК"ООД Перник в ТБ ЦКБ АД, IBAN BG79CECB979010F8826300; BIC CECBBGSF Размера на гаранцията е 1600лв. без ДДС 2.Гаранция за изпълнение в размер на 2% , вносима от избрания за Изпълнител.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране от "ВиК"ООД Перник, разплащането ще става по банков път, след представяне на надлежно оформена данъчна фактура, в български левове, разсрочено съсъ 60 дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа документите посочени в чл.56 от ЗОП, както и в настоящата документация, а именно: Плик№1 с надпис "Документи за подбор" 1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника;2.Административни сведения за участника, попълва се по образец ;3.Копие от документ за регистрация(Удостоверение за актуално състояние) или Единен индификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участника е юридическо лице или едноличен търговец; документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, като документа се представя в официален превод на български език, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност.При участници обединения се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия.Когато участника е обединение което не се е регистрирало като юридическо лице преди подаването на Предлогението, то следва да представи договор за създаването си и регистрация съгласно чл.3, ал.1 от Закона за ретистъра Булстат.Документите следва да бъдат издадени/заверени не по-късно от 3(три) месеца преди датата на представяне на офертата или да ас в срока на тяхната валидност, когато такава е изрично записана в тях.Когато документите са ксерокопия, следва да бъдат заверени от участника-за такъв документ се счита този, при който върху копието на документа представляващия участпника е записал текста "Вярно с оригинала".Задължително следва да има и подпис на представляващия участника и положен печат(ако има такъв)Всички листи и документи съдържащи се в частите на офертата трябва да са надлежно номерирани, подписани и подпечатани от упълномощеното лице предстваляващо фирмата участник;4.Заверено копие от удостоверението за данъчна регистрация и регистрация по ДДС.;5.Декларации за липсата на обстоятелства по чл.47,ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП(попълват се образците приложени в документацията за участие);6.Декларация, че участика е запознат с условията и обстоятелствата, при котито се провежда обществената поръчка(попълва са приложения образец);7. Доказателства за икономическото и финасовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени в обявлението за обществена поръчка в раздел Икономически и финансови възможности;8.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в обявлението за обществаната поръчка в раздел Технически възмогжности;9.Документ за закупена документация за участие-копие;10.Документ за внесена гаранция за участие-копие от вносна бележка илиили оригинал на банкова гаранция, покриваща срока на валидност на офертата, а именно 120 календарни дни.Гаранцията за участие трябва да е от името на участника.Участник, който е обединение/консорциум следва да представи гаранция за участие от името на обединението/консорциума;11.Декларация за участието на подизпълнител(попълват се приложените образци); 12.Декларация приемане клаузите на проекто договора(попълва се приложения образец);13.Декларация от участника, че ако бъде избран ще може да осигури техническа подръжка и/или посещение на място в рамките на три работни дни след известие за проблема при работа с предложените от него стоки;14.Декларация от участника, че ако бъде избран за изпълнител ще осигури обучение на персонала за настройка и програмиране на системата, както и за работа със софтуера;15.Участниците в процедурата следва да представятдокумент, удостоверяващ че участника е производител или упълномощен от производителя представител-директен вносител на територията на България-копия, нотариално заверени. Плик №2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" 1.Образец на Офертата;2.Техническо предложение за изпълнение на поръчката(по образец);3.Други документи свързани с изпълнението Плик №3 с надпис "Предлагана цена" Прилагат се попълнените образци за Ценово предложение Комисията ще отстранява всеки участик, който представи оферта, която не отговаря на изискванията на чл.56 и чл.57 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Доказателства за финансовото и икиномическото състояние на участника по чл.50 от ЗОП, а именно: 1.Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите за последните три финансови години(2012г., 2013г., 2014г.), с изключение на новорегистрираните фирми и участниците упражняващи свободни професии. Участникът, за когото съгласно законодателството не се изисква публикуване на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, следва да представи справка за баланса и отчета за приходите и разходите за посочените години. В случай, че участникът е физическо лице, същият представя заверени копия от подадените годишни данъчни декларации за доходите си за последните три години-2012г., 2013г., 2014г. 2.Информация за общия оборот и оборота за стоките/услугите , предмет на настоящата обществена поръчка за последните три финасови години(2012г, 2013г, 2014г).Участника попълва образец №12. Когато по обективни причини участникът не може да представи изисканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото състояние с всеки друг документ, който Възложителя приеме за продходящ. Документите, удостоверяващи икономическите и финансовите възможности на участника се поставят в Плик №1 с надпис "Документи за подбор"

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателствата за техническите възможности и/или квалификации по чл.51 от ЗОП, а именно: 1.Списък на основните договори за доставка на водомери, сключени през последните три години(2012,2013, 2014г.), включително стойностите, датите и Възложителите, придружени от референции за добро изпълнение(попълва се по приложения образец).В референциите трябва да са посочени лица за контакт, телефон и адрес, от които Възложителя може да получи допълнителна информация.; 2.За всички типове водомери предмет на поръчката, трябва да се представи валидно удостоверение за признаване на одобрен тип средство за измерване, вписано в Регистъра за одобрение за използване средствата за измерване на Държавната агенция за метерология и технически надзор или валидно ЕИО удостоверение за одобрен тип средство за измерване или валиден СЕ сертификат за одобрен тип средство за измерване или еквивалинт.; 3.Водомерите да са преминали първоначална метрологична проверка след 01.01.2015г., която се установява с ъс съответен знак поставен върху водомера и свидетелство за съответствие с одобрен тип, издадено от оправомощена метрологична лаборатория.; 4.За всички типове водомери да се представи валиден сертификат за съответствие съгласно Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване на съответствието на строителните продукти(НСИСОССП) или валидно удостоверение за одобрениена типа , издаден от ДАМТН, или валиден сертификат за ЕИО одобрен тип или еквивалент.; 5.Валиден сертификат на производителя и участника по ISO 9001 и ISO14001, или еквивалент -заверено копие от участника.; 6.Хигиенна оценка от Министерството на здравеопазването за хигиенно-токсилогична безвредност на предлаганите водомери.; 7.Ако системата предава данни през радиочестота, да се приложи документ от Комисията за регулиране на съобщенията за разрешение за използване на съответната честота.; 8.Участниците да представят оригинални каталози на производителя за всеки предлаган тип водомери и компоненти за дистанционно отчитане или посочени: 8.1.Основни технически характеристики на предлаганите типове водомери, съгласно изискванията на техническите спецификации и образците на техническите предложения; 8.2.Диаграми на грешките при измерване и загубата на налягане при различни водни количества; 8.3.Схемите за монтаж и инструкциите за експлоатация, при които е гарантирано постигането на класове точност и параметри посочени в техническите предложения; 8.4.Гарантираните минимални нива на защита от влага и неконтролируем достъп до броячните механизма: За едноструйните водомери - IP 65; За многоструйните и фланшови - водомери IР 68; За радиомодули - IР 68; 8.5.Всички допълнителни опции , извън изрично упоменатите в техническите изисквания. Доставката на нови водомери трябва да бъде съгласно техническите и метрологични изисквания посочени в техническите спецификации. Документите, удостоверяващи техническите възможности на участнтика се поставят в Плик №1 с надпис"Документи за подбор".

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 60
Показател: Технически и метрологични характеристики; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.12.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да участват в процедурата могат да закупят документацията за участие всеки работен ден от 8:00часа до 16:00часа, до 10.11.2015г., включително в адм.сграда на Дружеството, находяща се в гр.Перник, ул.”Средец”№11, ет.2, стая „юристи”.Документацията е публикувана и на профила на купувача на „ВиК”ООД Перник/www.vik-pernik.eu/. Документацията може да бъде изпратена и по куриер на участника, след като той представи копие от платежен документ.Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Цената на документите е 10лева(без ДДС)., платима на касата на дружеството или по банков път по следната банкова сметка при ТБ ЦКБ АД, IBAN BG79CECB979010F8826300; BIC CECBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.12.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28.12.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр.Перник, ул.Средец №11,ет.2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците или изрично упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.11.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на водомери
1) Кратко описание

В обособената позиция се включва доставка на едноструйни, многоструйни, волтманови и комбинирани водомери за студена питейна вода и водомери за топла вода.Техническите параметри на изброените водомери са подробно описани в техническата спецификация, неразделна част от документацията за обществената поръчка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38421100

Описание:

Водомери

3) Количество или обем

Количеството и обема са според нуждите на възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
140000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на компоненти за система за дистанционно отчитане на водомери
1) Кратко описание

В обособената позиция се включват доставка на компоненти за система за дистанционно отчитане на водомери от посочените видове в техническите спецификации.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

38421100

Описание:

Водомери

3) Количество или обем

Количеството и обема на доставките ще са според нуждите на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
20000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12