00268-2015-0018
Технически редакции | ||
30.10.2015 12:31 ч. : | 30/10/2015 11:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.10.2015 12:31 ч. : | 30/10/2015 11:16 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр.София: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили
Услуги
Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул.Княгиня Мария Луиза № 114 Б, За: Трайчо Кузманов - служител по сигурността на информацията; Мая Бошнакова - н-к отдел Обществени поръчки и маркетинг, Република България 1233, гр.София, Тел.: 02 8080928; 02 8080909, Факс: 02 9559476
Място/места за контакт: Дирекция Управление на собствеността и обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.aref.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://aref.government.bg/?cat=15.
Електронен достъп до информация: http://profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,10930.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул.Княгиня Мария Луиза № 114 Б, За: Десислава Стефанова, Република България 1233, гр. София, Тел.: 02 8080924
Място/места за контакт: дирекция АПОЧРМинистерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: предоставяне статут на бежанец
НЕ
„Осъществяване на денонощна физическа охрана в териториалните поделения на ДАБ при МС, по три обособени позиции: Обособена позиция № 1: Регистрационно-приемателен център - гр.София, кв. „Овча купел“ Обособена позиция № 2: Място за настаняване на лица, подали молби за международна закрила, гр. София, кв. „Военна рампа“ и Обособена позиция № 3: Регистрационно-приемателен център - гр. Харманли“
Обявлението обхваща обществена поръчка
Обществената поръчка се отнася за извършване на денонощна физическа охранителна дейност в три от териториалните поделения Държавна агенция за бежанците при МС и обектите в тях за срок от 24 месеца от датата на сключване на договор за възлагане на поръчката и е разделена на следните обособени позиции: Позиция І - Регистрационно-приемателен център-гр.София, кв. "Овча купел"; Позиция ІІ – Място за настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Военна рампа”; Позиция ІІІ - Регистрационно-приемателен център -гр.Харманли.
79700000
Описание:
ДА
НЕ
Обществената поръчка се отнася за извършване на денонощна физическа охранителна дейност в териториалните поделения на Държавната агенция за бежанците при МС и обектите в тях, разделена на следните обособени позиции: Позиция І - Регистрационно-приемателен център-гр.София, кв. "Овча купел"; Позиция ІІ – Място за настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Военна рампа”; Позиция ІІІ - Регистрационно-приемателен център -гр.Харманли.
НЕ
ДА
24
1. Гаранция за участие: 1.1.в общ размер на 19 010 лв., а по трите обособени позиции: Обособ. поз.1: Регистрационно-приемателен център - гр.София, кв. „Овча купел“: 5 899 лв.; Обособ. поз.2: Място за настаняване на лица, подали молби за закрила, гр. София, кв. „Военна рампа“: 4 260 лв.; Обособ. поз.3: Регистрационно-приемателен център - гр. Харманли“: 8 851 лв. 1.2. Гаранцията се представя в оригинал в една от следните форми: безусловна и неотменима банкова гаранция – в оригинал, със срок на валидност 150 дни след крайния срок за получаване на офертите или; парична сума в български лева, внесена по сметката на ДАБ при МС: IBAN BG37BNBG96613300158501 БНБ-ЦУ; BIC BNBGBGSD ; 1.3.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на съответната обособена позиция, за която се представя гаранцията. 1.4.Задържането на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 ЗОП, като: 1.4.1.гаранцията за участие в процедурата се задържа от Възложителя до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител; 1.4.2.Възложителят усвоява гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 1.5.Освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 62 ЗОП, като Възложителят освобождава гаранциите за участие, както следва: 1.5.1.на отстранените участници – в срок до 5 раб. дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; 1.5.2. на класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка, гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 раб. дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 1.6.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 1.7. Участници, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, в срока определен по член 68, ал.9 ЗОП се отстраняват от участие в процедурата. 1.8.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, банковата гаранция или паричната сума може да бъде внесена от всеки един от участниците в обединението, като трябва да бъде посочено наименованието на участника в процедурата. 2. Гаранция за изпълнение на договора: 2.1.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от стойността на договора без ДДС.2.2. Гаранцията следва да бъде представена преди сключване на договора като банкова гаранция в оригинал със срок 30 дни след изтичане срока на договора, или парична сума в български лева, внесена по сметката на ДАБ при МС: IBAN BG37BNBG96613300158501 БНБ-ЦУ; BIC BNBGBGSD 2.3.При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция /безусловна и неотменяема/ изрично се посочва наименованието на участника, стойността на гаранцията, срок на валидност, наименованието на обособената позиция, за която се представя гаранцията.2.4.Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи документ за гаранция за изпълнение съгласно обявените условия.2.5.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.2.6.Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава, без възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ равни месечни вноски за охрана, съгласно Ценовото/ите предложение/я на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, неразделна част от договора, в 30 (тридесет) дневен срок след представяне на документ/и, удостоверяващ/и изпълнението на услугата, придружени с оригинална фактура.
Възложителят допуска до участие в процедурата участник, който: 1. не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 НК; б) подкуп по чл. 301 – 307 НК; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а НК; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 НК; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 НК. Участник – чуждестранно лице се допуска до участие, ако не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за някое от деянията по т.1, съгласно законодателството в държавата, в което е установено лицето. 2. не е обявен в несъстоятелност; 3. не е в производство по ликвидация или не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. който не е в открито производство по несъстоятелност, или не е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице – не се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност не е под разпореждане на съда, или участникът не е преустановил дейността си; 5. който не е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; 6. който няма задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или няма задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 7. който не е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 8. няма лица в качеството им по чл.47, ал.4 ЗОП, които да са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от ДР на ЗОП с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 9. не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПУКИ. При подаване на офертата за участие участникът удостоверява липсата на обстоятелствата, посочени по-горе, с декларация по чл.47, ал.9 ЗОП (Прил.2 от документацията). Изискванията по т. 1, 5 и 7. се отнасят, както следва: при събирателно дружество – за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 ТЗ; при командитно дружество – за лицата по чл. 105 ТЗ, без ограничено отговорните съдружници; при дружество с ограничена отговорност – за лицата по чл. 141, ал. 2 ТЗ, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 ТЗ; при акционерно дружество – за овластените лица по чл. 235, ал. 2 ТЗ, а при липса на овластяване – за лицата по чл. 235, ал. 1 ТЗ; при командитно дружество с акции – за лицата по чл. 244, ал. 4 ТЗ; при едноличен търговец – за физическото лице - търговец; във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица – за лицата, които представляват участника; в изброените по-горе случаи и за прокуристите, когато има такива; когато чуждестранно лице има повече от един прокурист, изискването се отнася само за прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на РБ. 10. не попада в хипотезата на чл. 3, т. 8 ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, освен ако не е приложима разпоредбата по чл. 4 от същия закон. ІІ.Участникът да е вписан като администратор на лични данни в Комисията за защита на личните данни; ІІІ.Участникът да притежава сертификат за система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 (БДС, EN) или еквивалент. ІV.Участникът да притежава валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на цялата страна, по националното законодателство – когато участник е чуждестранно лице. V.Участникът да притежава валиден лиценз за радиочестоти на територията на цялата страна.
не се изискват
не се изискват
1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП на основаните услуги с предмет, еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаването на офертата - Приложение № 5 - образец от документацията, придружен с доказателства за извършването на най-малко две услуги, посочени в списъка по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП - два броя удостоверения за добро изпълнение. Забележка: Доказателствата за извършената услуга се представят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Декларация-списък на служителите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка (Приложение № 6 - образец); 3. Декларация /свободен текст/, съдържаща списък на техническото оборудване и сили за реагиране (например: дежурен оперативен център, дежурни автомобили, допълнителен ресурс от охранители, които да окажат помощ на обектите при кризисни ситуации, оръжие и др), с които разполагат денонощно за изпълнение на поръчката; 4. Декларация /свободен текст/ с посочване на номера на удостоверението за вписване на участника като администратор на лични данни в Комисията за защита на личните данни; 5. заверено копие на валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на цялата страна или съответен еквивалент по националното законодателство – когато участник е чуждестранно лице (нотариално заверено копие, а когато документът не е на български език в официален превод; 6. декларация /свободен текст/ с посочване на номера на разрешението за ползване на радиочестоти на територията на цялата страна или съответен еквивалент по националното законодателство; 7. заверено копие на сертификат за система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 (БДС, EN) или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган, която да гарантира ефективно и качествено изпълнение на поръчката за извършване на охрана на имущество на физически и юридически лица, на сгради, помещения и стопански обекти. Забележка: Сертификатите да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“, или от друг национален орган за акредитация, съгласно чл.52, ал.3 от ЗОП.
1. Участникът да е изпълнил най-малко две услуги с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под предмет „сходен” с предмета на настоящата обществена поръчка за целите на настоящата документация следва да се разбира осъществяване на охрана (физическа охрана, СОТ, видеонаблюдение и др.) на административни сгради, офиси и бизнес центрове и др. 2. Лицата, които ще отговарят за извършването на услугата, да притежават удостоверение за преминато първоначално обучение в учебни заведения, които имат право да обучават лица за професия "охранител". 3. Участникът да разполага с техническото оборудване и сили за реагиране (например: дежурен оперативен център, дежурни автомобили, допълнителен ресурс от охранители, които да окажат помощ на обектите при кризисни ситуации и др.), на разположение денонощно за изпълнение на поръчката; В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат за обединението като цяло. 4. Участникът да е вписан като администратор на лични данни в Комисията за защита на личните данни; 5. Участникът да притежава сертификат за система за управление на качеството в съответствие с ISO 9001:2008 (БДС, EN) или еквивалент, издаден от акредитиран сертифициращ орган, която да гарантира ефективно и качествено изпълнение на поръчката за извършване на охрана на имущество, на физически и юридически лица, на сгради, помещения и стопански обекти, или еквивалент – заверено копие. 6. Участникът да притежава валиден лиценз за извършване на частна охранителна дейност на територията на цялата страна, по националното законодателство – когато участник е чуждестранно лице (заверено копие, а когато документът не е на български език в официален превод). 7. Участникът да притежава валиден лиценз за радиочестоти на територията на цялата страна.
ДА
професия "охранител" - Закон за частната охранителна дейност
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
150
1233 София, бул. Княгиня Мария Луиза 114Б, ДАБ при МС, ет. 6, Заседателна зала
Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и други лица.
НЕ
Участниците представят оферта за една, две или всички обособени позиции. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на ДАБ при МС: http://profilnakupuvacha.com/Държавна%20агенция%20за%20бежанците%20при%20Министерския%20съвет,10930
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 от ЗОП
30.10.2015 г.
„Осъществяване на денонощна физическа охрана в териториалните поделения на ДАБ при МС по три обособени позиции: Обособена позиция 1 - Охрана на Регистрационно-приемателен център-гр.София, кв. "Овча купел".
79700000
Описание:
Денонощна физическа охрана на Регистрационно-приемателен център - София - обособена позиция І - съгласно раздел ІV "Техническа спецификация" от документацията за участие
Денонощна физическа охрана в Място за настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Военна рампа”
79700000
Описание:
Денонощна физическа охрана в Място за настаняване на лица, подали молба за международна закрила - гр.София, кв.Военна рампа - обособена позиция ІІ, съгласно раздел ІV "Техническа спецификация" от документацията за участие
Денонощна физическа охрана на- Регистрационно-приемателен център -гр.Харманли
79700000
Описание:
Денонощна физическа охрана на- Регистрационно-приемателен център -гр.Харманли, съгласно раздел ІV "Техническа спецификация" от документацията за участие