00030-2015-0022
Технически редакции | ||
23.10.2015 11:22 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
23.10.2015 11:22 ч. : | 23/10/2015 11:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
23.10.2015 11:22 ч. : | 23/10/2015 11:20 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Силистра:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
Община Силистра, ул. Симеон Велики №33, За: Дирекция Правна, Р.България 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343
Място/места за контакт: Община СилистраИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.
Адрес на профила на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Доставка на хигиенни, санитарни, перилни и дезинфекционни материали за нуждите на Община Силистра и подразделенията и по обособени позиции”: 1. Първа обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни и дезинфекционни материали за сгради на общинска администрация, кметство с. Айдемир и кметство с. Калипетрово и Общински предприятия ( ОП „РДБО - Силистра”, ОП „Общински пазари и паркинги”); 2. Втора обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за „Детски ясли и ДДЗ”; 3. Трета обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за социалните поделения към отдел „Обществено здраве, социална политика и спорт”; 4. Четвърта обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, перилни и дезинфекционни препарати за поделенията към функция „Образование” ( „ОДК”, „НАО”, ”Други дейности по образованието”)
Настоящата обществена поръчка е за извършване на периодични доставки на хигиенни, санитарни, перилни, дезинфекционни материали за нуждите на Община Силистра, по обособени позиции. 1. Първа обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни и дезинфекционни материали за сгради на общинска администрация, кметство с. Айдемир, кметство с. Калипетрово и Общински предприятия („РДБО”,„ОП пазари и паркинги”); 2. Втора обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за „Детски ясли и ДДЗ”; 3. Трета обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, дезинфекционни материали за социалните поделения към отдел „Обществено здраве, социална политика и спорт”; 4. Четвърта обособена позиция- Доставка на хигиенни, санитарни, перилни и дезинфекционни препарати за поделенията към функция „Образование” ( „ОДК”, „НАО”, ”Други дейности по образованието”) Доставяните санитарни и дезинфекционни материали и почистващи препарати, следва да са в оригинална опаковка с ненарушена цялост и да са в срок на годност.Доставките се извършват след подаване на писмена заявка от Възложителя (по обекти в зависимост от необходимостта).
39831000, 39830000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
SIMAP
обявление за поръчка
692322
14.10.2015 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
Срок за получаване на офертите/заявленията за участие
IV.3.3)Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ(в случай на състезателен диалог)
IV.3.8)Условия за отваряне на офертите
ПРОМЯНА В ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ В Раздел ІІ,т1. Предмет на поръчката: текста ДА СЕ ЧЕТЕ * В процедурата за възлагане на настоящата поръчка могат да участват всички заинтересовани лица (по подразбиране от разпоредбата на чл. 16г, ал. 6 от ЗОП), като общите критерии за подбор, включващи изисквания за технически възможности на участниците, СЕ прилагат за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица, вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. Когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по чл. 16г, ал. 7 от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя и критериите за подбор, офертите на останалите участници не се разглеждат.
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
23.10.2015 г.
Възложител