Версия за печат

01152-2015-0002

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831462482

Софийски районен съд, бул. Драган Цанков, № 6, За: Красимира Горянова, Р България 1164, София, Тел.: 02 8955294, E-mail: Mihaela.Kasabova@srs.justice.bg, Факс: 02 8955429

Място/места за контакт: Красимира Горянова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.srs.justice.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.srs.justice.bg/?id=227.

Електронен достъп до информация: http://www.srs.justice.bg/procurement-19.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 831462482

Софийски районен съд, бул. Драган Цанков № 6, За: Красимира Горянова, Р България 1164, София, Тел.: 02 8955294

Място/места за контакт: служба Обща регистратура

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: районен съд

I.3) Основна дейност

Друг: съдебна дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по осем обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, сградата на бул. „Драган Цанков” № 6 и сградата на бул. „Цар Борис ІІІ” № 54.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по осем обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на хартия”, Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали”,Обособена позиция № 3 „Доставка на консумативи за офис техника „HEWLLET PACKARD”,Обособена позиция № 4 „Доставка на консумативи за офис техника „Lexmark”, Обособена позиция № 5 „Доставка на консумативи за офис техника „Xerox”, Обособена позиция № 6 „Доставка на консумативи офис техника – други”, Обособена позиция № 7 „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интерграция на хората с увреждания” и Обособена позиция № 8 „Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка по чл.30 от Закона за интерграция на хората с увреждания”. Обособени позиции № 7 и № 8 са предназначени за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на настоящата обществена поръчка е разделен на 8 обособени позиции, като за всяка от тях прогнозната стойност е посочена в приложение В за съответната позиция, а вида и броя артикули/стоки - в техническата спецификация. Общата прогнозна стойност на поръчката в т.ч. всички обособени позиции е:

Стойност, без да се включва ДДС
1467068 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

По всяка обособена позиция, Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 30 на сто от стойноста на съответната обособена позиция. Условията за включване на опцията са посочени в Раздел VІІІ в проекта на договор, Приложение № 10, неразделна част от документацията за участие.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата (парична сума или банкова гаранция) по всяка обособена позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – 1 800 лв. Обособена позиция № 2 – 600 лв. Обособена позиция № 3 – 800 лв. Обособена позиция № 4 – 2 500 лв. Обособена позиция № 5 – 500 лв. Обособена позиция № 6 – 700 лв. Обособена позиция № 7 – 4 600 лв. Обособена позиция № 8 – 1 200 лв. Гаранция за изпълнение на договора - (парична сума или банкова гаранция), в размер на 5 на сто от общата прогнозна стойност на договора без ДДС по всяка обособена позиция. Гаранциите за участие и за изпълнение на договора се представят в една от следните форми по избор на участника: - Депозит на парична сума, внесена по сметка на СРС в Централна кооперативна банка, клон „Дондуков” IBAN: BG96 CECB 9790 3343 8974 00 , BIC: CECBBGSF Или - Безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от банка, притежаваща лиценз от БНБ за извършване на банкова дейност на територията на страната. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срока на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение – 1 месец след изтичане срока на изпълнение на договора. Когато гаранцията се предоставя като парична сума, в платежното нареждане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие/изпълнение в процедура с предмет: „Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по обособена позиция № ......”. Когато гаранцията се предоставя под формата на банкова гаранция, в нея трябва задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие/изпълнение в процедура с предмет: „Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по обособена позиция № ......”. Когато в процедурата за обособени позиции № 7 и № 8, участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания гаранция за участие и за изпълнение не се изисква.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира със средства от бюджета на Софийския районен съд.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника (оригинал, съобразно приложения образец № 1 в документацията), подписано от представляващия/те и съдържащо данни и информация по чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Като приложения на този документ, участникът представя и заверени копия на документи, съдържащи изискуемите данни/информация. - Когато участник – юридическо лице/едноличен търговец не е вписан в публичен регистър, от който могат достоверно да се извлекат данни относно правния му статут, същият представя и копие на документ за регистрацията си. - Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. - Копие на договор за създаване на обединение съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД) в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, подписан от лицата включени в обединението. Ако в договорът за обединение не е посочено лицето, което представлява участниците – документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.В договора за създаване на обединението трябва да бъдат определени делът на участие на всеки от участниците в него и разпределението на конкретните дейности - предмет на изпълнение по тази обществена поръчка между участниците в обединението, както и водещият участник в обединението и лицето/лицата, което представлява обединението. Договорът трябва да съдържа изрична клауза, че участниците в обединението носят пред Възложителя солидарна отговорност за изпълнението на поръчката и поето задължение за непрекратяване на обединението или на участието на участник в него преди да е приключило изпълнението на договора с Възложителя. 2. По отношение на участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка, не следва да е налице което и да е от обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1 /без т. 1, б. „е“/, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП. Тези обстоятелства се удостоверяват с подписването и представяне на декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец от документацията за участие - част от документа по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Когато участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, той посочва в офертата си номерът под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации за хора с увреждания, или информация относно регистрацията в еквивалентен регистър на дължава - членка на ЕС. Тази информация се подава в образец-декларация - Приложение № 11 от документацията.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

2.1. Списък на извършените доставки, които са със сходен предмет на предмета на обособената позиция, за която се участва, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, заедно с доказателство за извършената доставка. 2.2. Сертификати за управление на качеството: 2.3.Сертификати, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти (чл.51 ал.1, т.6 от ЗОП). 2.4. Мостри (образци) на стоките, които ще бъдат доставяни, чиято автентичност трябва да бъде доказана при изпълнение на поръчката (чл.51, ал.1, т.5 от ЗОП).Документ с който се доказва:Списък на представените мостри.Мострите се представят в деня на депозиране на офертата. В случай, че липсва мостра от даден артикул, включен в предмета на обособената позиция, съответният участник ще бъде отстранен от участие в процедурата. Проверката ще се извърши при отваряне на офертите. Мострите на избрания Изпълнител се връщат при поискване от Изпълнителя в срок до един месец след приключване на договора.Мострите на останалите участници се връщат в срок до един месец след приключване на процедурата.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимални изисквания:2.1.Всеки участник в процедурата, трябва да има изпълнена/и доставка/и през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, която/които включват доставка/и с предмет, сходен с предмета на обособената позиция. Документ с който се доказва: Образец - Приложение № 4, към документацията за участие, попълнен съгласно изискванията посочени в него (оригинал), с приложени минимум едно удостоверение издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката/те (чл.51, ал.4 от ЗОП). Под „сходен предмет” да се разбира предметът или част от него за съответната обособена позиция”. 2.2.Всеки участник в процедурата трябва да представи: - валиден сертификат, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент” с обхват дейности в търговията с офис консумативи и/или консумативи за офис техника, съобразно обособената позиция/позиции за която се подава оферта. - валиден сертификат, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент” на предлагания производител на офис консумативи и/или консумативи за офис техника, съобразно обособената позиция/позиции за която се подава оферта/ с изключение на об. поз. № 2 и 8, вж. забележката по-долу/. Документ с който се доказва:- заверено за вярност с оригинала, копие от сертификата, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент” с обхват дейности в търговията с офис консумативи и/или консумативи за офис техника, съобразно обособената позиция/позиции за която се подава оферта. - заверено за вярност с оригинала, копие отсертификата, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент” на предлагания производител на офис консумативи и/или консумативи за офис техника, съобразно обособената позиция/позиции за която се подава оферта / с изключение на об. поз. №2 и 8, вж. забележката по-долу/. Не се изисква представянето на валиден сертификат, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент” на предлаганите производители по обособени позиции № 2 и 8. 2.3.Участниците следва да притежават сертификати за произход и/или сертификати за качество на стоките, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, които да доказват съответствие с изискванията на техническата спецификация. По обособени позиции 1, 3, 4, 5, 6 и 7 участникът трябва да докаже и че предлаганите хартия/консумативи за офис техника отговарят на всички нормативни изисквания за качество и безопасност при употреба. Всеки участник в процедурата по обособена позиция №1 трябва да представи доказателство, че предлаганата от него бяла хартия с формат А4 съответства на изискванията на стандарт БДС EN 12281. Документ с който се доказва:Заверени, за вярност с оригинала, копия от сертификатите, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти или техни еквиваленти; заверено за вярност с оригинала копие от сертификат, удостоверяващ че предлаганата хартия с формат А4 съответства на стандарт БДС EN 12281 или еквивалент. Не се изисква представянето на сертификатите, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти или техни еквиваленти по обособени позиции № 2 и 8. 2.4. Всеки участник в процедурата трябва да представи мостри на артикулите по обособената позиция, за която участва.Мострите следва да бъдат опаковани по отделно за всяка обособена позиция, в непрозрачна опаковка и обозначени четливо с цифрата, посочена като „№ по ред” – колона №1 от Техническата спецификация на възложителя.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

0002

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.12.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
02.12.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.12.2015 г.  Час: 10:00
Място

сградата на СРС, гр. София, бул. Цар Борис ІІІ № 54, ет. 5, стая 502

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура се провежда на основание чл.14, ал.1 от ЗОП. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП срокът по ал.1 от същата разпоредба е намален с 12 дни, т.к. обявлението е изпратено по електронен път и Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата, публикувана в Профила на купувача на следния електронен адрес http://www.srs.justice.bg/procurement-19

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.10.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на хартия”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 1 „Доставка на хартия”, за копирни машини и лазерни принтери за двустранно печатане.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30197630

Описание:

Хартия за печатане

3) Количество или обем

съгласло Техническата спецификация в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
210000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на канцеларски материали
1) Кратко описание

Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30192100, 30192121, 30192125, 30192130, 30192133, 30192160, 30192900, 30234300, 30234600

Описание:

Гуми за триене
Химикалки
Маркери
Моливи
Острилки за моливи
Коректори
Средства за коригиране
Компактдискове (CD)
Флашпамети

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
88000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на консумативи за офис техника „HEWLLET PACKARD”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 3 „Доставка на консумативи за офис техника „HEWLLET PACKARD”,

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
107000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на консумативи за офис техника „Lexmark”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 4 „Доставка на консумативи за офис техника „Lexmark”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
271000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на консумативи за офис техника „Xerox”,
1) Кратко описание

Обособена позиция № 5 „Доставка на консумативи за офис техника „Xerox”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
67068 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на консумативи офис техника – други”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 6 „Доставка на консумативи офис техника – други”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 30124300

Описание:

Касети с тонер
Барабани за офис машини

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
93000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела
1) Кратко описание

Обособена позиция № 7 „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интерграция на хората с увреждания”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30199700

Описание:

Печатни артикули от хартиената промишленост с изключение на формулярите

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
487000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Поръчката по обособена позиция № 7 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва за обособената позиция, при условие че може да изпълни 80 на сто, от предмета на съответната обособена позоция, със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. За подпизпълнителите и/или третите лица се представя номера, под който подизпълнителя/съответното лице е вписано в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. За обособена позиция № 7 оферти за участие могат да подават заинтересовани лица, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, но тяхните оферти ще се разглеждат само ако в процедурата няма: - участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или - участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя.




Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали
1) Кратко описание

Обособена позиция № 8 „Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка по чл.30 от Закона за интерграция на хората с увреждания”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30197220, 30199500, 30199200, 22852000, 30199230

Описание:

Кламери
Кутии класьори, класьори за писма, кутии за подреждане и подобни изделия
Пликове, пощенски карти и неилюстровани пощенски картички
Папки за сортиране
Пощенски пликове

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
144000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

Поръчката по обособена позиция № 8 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва за обособената позиция, при условие че може да изпълни 80 на сто, от предмета на съответната обособена позоция, със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. За подпизпълнителите и/или третите лица се представя номера, под който подизпълнителя/съответното лице е вписано в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. За обособена позиция № 8 оферти за участие могат да подават заинтересовани лица, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, но тяхните оферти ще се разглеждат само ако в процедурата няма: - участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или - участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя.