01152-2015-0002
Технически редакции | ||
22.10.2015 13:35 ч. : | 22/10/2015 13:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
22.10.2015 13:35 ч. : | 22/10/2015 13:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Софийски районен съд, бул. Драган Цанков, № 6, За: Красимира Горянова, Р България 1164, София, Тел.: 02 8955294, E-mail: Mihaela.Kasabova@srs.justice.bg, Факс: 02 8955429
Място/места за контакт: Красимира ГоряноваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.srs.justice.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.srs.justice.bg/?id=227.
Електронен достъп до информация: http://www.srs.justice.bg/procurement-19.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Софийски районен съд, бул. Драган Цанков № 6, За: Красимира Горянова, Р България 1164, София, Тел.: 02 8955294
Място/места за контакт: служба Обща регистратураДруг: районен съд
Друг: съдебна дейност
НЕ
Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по осем обособени позиции.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по осем обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 „Доставка на хартия”, Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали”,Обособена позиция № 3 „Доставка на консумативи за офис техника „HEWLLET PACKARD”,Обособена позиция № 4 „Доставка на консумативи за офис техника „Lexmark”, Обособена позиция № 5 „Доставка на консумативи за офис техника „Xerox”, Обособена позиция № 6 „Доставка на консумативи офис техника – други”, Обособена позиция № 7 „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интерграция на хората с увреждания” и Обособена позиция № 8 „Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка по чл.30 от Закона за интерграция на хората с увреждания”. Обособени позиции № 7 и № 8 са предназначени за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
39263000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Обемът на настоящата обществена поръчка е разделен на 8 обособени позиции, като за всяка от тях прогнозната стойност е посочена в приложение В за съответната позиция, а вида и броя артикули/стоки - в техническата спецификация. Общата прогнозна стойност на поръчката в т.ч. всички обособени позиции е:
ДА
По всяка обособена позиция, Възложителят си запазва правото на „опция за допълнителни количества” в размер до 30 на сто от стойноста на съответната обособена позиция. Условията за включване на опцията са посочени в Раздел VІІІ в проекта на договор, Приложение № 10, неразделна част от документацията за участие.
НЕ
24
Гаранция за участие в процедурата (парична сума или банкова гаранция) по всяка обособена позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – 1 800 лв. Обособена позиция № 2 – 600 лв. Обособена позиция № 3 – 800 лв. Обособена позиция № 4 – 2 500 лв. Обособена позиция № 5 – 500 лв. Обособена позиция № 6 – 700 лв. Обособена позиция № 7 – 4 600 лв. Обособена позиция № 8 – 1 200 лв. Гаранция за изпълнение на договора - (парична сума или банкова гаранция), в размер на 5 на сто от общата прогнозна стойност на договора без ДДС по всяка обособена позиция. Гаранциите за участие и за изпълнение на договора се представят в една от следните форми по избор на участника: - Депозит на парична сума, внесена по сметка на СРС в Централна кооперативна банка, клон „Дондуков” IBAN: BG96 CECB 9790 3343 8974 00 , BIC: CECBBGSF Или - Безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от банка, притежаваща лиценз от БНБ за извършване на банкова дейност на територията на страната. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срока на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение – 1 месец след изтичане срока на изпълнение на договора. Когато гаранцията се предоставя като парична сума, в платежното нареждане задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие/изпълнение в процедура с предмет: „Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по обособена позиция № ......”. Когато гаранцията се предоставя под формата на банкова гаранция, в нея трябва задължително следва да бъде записано: „Гаранция за участие/изпълнение в процедура с предмет: „Доставка на канцеларски материали, консумативи за компютри, принтери и копирни машини, за нуждите на Софийския районен съд ”, по обособена позиция № ......”. Когато в процедурата за обособени позиции № 7 и № 8, участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания гаранция за участие и за изпълнение не се изисква.
Обществената поръчка се финансира със средства от бюджета на Софийския районен съд.
НЕ
В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки (ЗОП) и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника (оригинал, съобразно приложения образец № 1 в документацията), подписано от представляващия/те и съдържащо данни и информация по чл. 56, ал. 1 от ЗОП. Като приложения на този документ, участникът представя и заверени копия на документи, съдържащи изискуемите данни/информация. - Когато участник – юридическо лице/едноличен търговец не е вписан в публичен регистър, от който могат достоверно да се извлекат данни относно правния му статут, същият представя и копие на документ за регистрацията си. - Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. - Копие на договор за създаване на обединение съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД) в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, подписан от лицата включени в обединението. Ако в договорът за обединение не е посочено лицето, което представлява участниците – документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.В договора за създаване на обединението трябва да бъдат определени делът на участие на всеки от участниците в него и разпределението на конкретните дейности - предмет на изпълнение по тази обществена поръчка между участниците в обединението, както и водещият участник в обединението и лицето/лицата, което представлява обединението. Договорът трябва да съдържа изрична клауза, че участниците в обединението носят пред Възложителя солидарна отговорност за изпълнението на поръчката и поето задължение за непрекратяване на обединението или на участието на участник в него преди да е приключило изпълнението на договора с Възложителя. 2. По отношение на участниците в процедурата за възлагане на обществената поръчка, не следва да е налице което и да е от обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1 /без т. 1, б. „е“/, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП. Тези обстоятелства се удостоверяват с подписването и представяне на декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец от документацията за участие - част от документа по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП. 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (както и други документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, а от изрично упълномощен негов представител. 4. Когато участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, той посочва в офертата си номерът под който е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации за хора с увреждания, или информация относно регистрацията в еквивалентен регистър на дължава - членка на ЕС. Тази информация се подава в образец-декларация - Приложение № 11 от документацията.
няма
няма
2.1. Списък на извършените доставки, които са със сходен предмет на предмета на обособената позиция, за която се участва, изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, заедно с доказателство за извършената доставка. 2.2. Сертификати за управление на качеството: 2.3.Сертификати, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти (чл.51 ал.1, т.6 от ЗОП). 2.4. Мостри (образци) на стоките, които ще бъдат доставяни, чиято автентичност трябва да бъде доказана при изпълнение на поръчката (чл.51, ал.1, т.5 от ЗОП).Документ с който се доказва:Списък на представените мостри.Мострите се представят в деня на депозиране на офертата. В случай, че липсва мостра от даден артикул, включен в предмета на обособената позиция, съответният участник ще бъде отстранен от участие в процедурата. Проверката ще се извърши при отваряне на офертите. Мострите на избрания Изпълнител се връщат при поискване от Изпълнителя в срок до един месец след приключване на договора.Мострите на останалите участници се връщат в срок до един месец след приключване на процедурата.
Минимални изисквания:2.1.Всеки участник в процедурата, трябва да има изпълнена/и доставка/и през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите, която/които включват доставка/и с предмет, сходен с предмета на обособената позиция. Документ с който се доказва: Образец - Приложение № 4, към документацията за участие, попълнен съгласно изискванията посочени в него (оригинал), с приложени минимум едно удостоверение издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката/те (чл.51, ал.4 от ЗОП). Под „сходен предмет” да се разбира предметът или част от него за съответната обособена позиция”. 2.2.Всеки участник в процедурата трябва да представи: - валиден сертификат, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент” с обхват дейности в търговията с офис консумативи и/или консумативи за офис техника, съобразно обособената позиция/позиции за която се подава оферта. - валиден сертификат, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент” на предлагания производител на офис консумативи и/или консумативи за офис техника, съобразно обособената позиция/позиции за която се подава оферта/ с изключение на об. поз. № 2 и 8, вж. забележката по-долу/. Документ с който се доказва:- заверено за вярност с оригинала, копие от сертификата, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент” с обхват дейности в търговията с офис консумативи и/или консумативи за офис техника, съобразно обособената позиция/позиции за която се подава оферта. - заверено за вярност с оригинала, копие отсертификата, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент” на предлагания производител на офис консумативи и/или консумативи за офис техника, съобразно обособената позиция/позиции за която се подава оферта / с изключение на об. поз. №2 и 8, вж. забележката по-долу/. Не се изисква представянето на валиден сертификат, издаден от акредитирани лица, удостоверяващ внедрена система за управление на качеството, съгласно стандарт ISО 9001:2008 или „еквивалент” на предлаганите производители по обособени позиции № 2 и 8. 2.3.Участниците следва да притежават сертификати за произход и/или сертификати за качество на стоките, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, които да доказват съответствие с изискванията на техническата спецификация. По обособени позиции 1, 3, 4, 5, 6 и 7 участникът трябва да докаже и че предлаганите хартия/консумативи за офис техника отговарят на всички нормативни изисквания за качество и безопасност при употреба. Всеки участник в процедурата по обособена позиция №1 трябва да представи доказателство, че предлаганата от него бяла хартия с формат А4 съответства на изискванията на стандарт БДС EN 12281. Документ с който се доказва:Заверени, за вярност с оригинала, копия от сертификатите, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти или техни еквиваленти; заверено за вярност с оригинала копие от сертификат, удостоверяващ че предлаганата хартия с формат А4 съответства на стандарт БДС EN 12281 или еквивалент. Не се изисква представянето на сертификатите, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти или техни еквиваленти по обособени позиции № 2 и 8. 2.4. Всеки участник в процедурата трябва да представи мостри на артикулите по обособената позиция, за която участва.Мострите следва да бъдат опаковани по отделно за всяка обособена позиция, в непрозрачна опаковка и обозначени четливо с цифрата, посочена като „№ по ред” – колона №1 от Техническата спецификация на възложителя.
Открита
НЕ
0002
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
150
сградата на СРС, гр. София, бул. Цар Борис ІІІ № 54, ет. 5, стая 502
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
НЕ
НЕ
Настоящата процедура се провежда на основание чл.14, ал.1 от ЗОП. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП срокът по ал.1 от същата разпоредба е намален с 12 дни, т.к. обявлението е изпратено по електронен път и Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие в процедурата, публикувана в Профила на купувача на следния електронен адрес http://www.srs.justice.bg/procurement-19
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
чл.120 от ЗОП
22.10.2015 г.
Обособена позиция № 1 „Доставка на хартия”, за копирни машини и лазерни принтери за двустранно печатане.
30197630
Описание:
съгласло Техническата спецификация в документацията за участие.
Обособена позиция № 2 „Доставка на канцеларски материали”
30192100, 30192121, 30192125, 30192130, 30192133, 30192160, 30192900, 30234300, 30234600
Описание:
съгласно техническата спецификация в документацията за участие
Обособена позиция № 3 „Доставка на консумативи за офис техника „HEWLLET PACKARD”,
30125100
Описание:
съгласно техническата спецификация в документацията за участие
Обособена позиция № 4 „Доставка на консумативи за офис техника „Lexmark”
30125100
Описание:
съгласно техническата спецификация в документацията за участие
Обособена позиция № 5 „Доставка на консумативи за офис техника „Xerox”
30125100
Описание:
съгласно техническата спецификация в документацията за участие
Обособена позиция № 6 „Доставка на консумативи офис техника – други”.
30125100, 30124300
Описание:
съгласно техническата спецификация в документацията за участие
Обособена позиция № 7 „Доставка на книги, картони и бланки по граждански и наказателни дела, включени в списъка по чл. 30 от Закона за интерграция на хората с увреждания”.
30199700
Описание:
съгласно техническата спецификация в документацията за участие
Поръчката по обособена позиция № 7 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва за обособената позиция, при условие че може да изпълни 80 на сто, от предмета на съответната обособена позоция, със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. За подпизпълнителите и/или третите лица се представя номера, под който подизпълнителя/съответното лице е вписано в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. За обособена позиция № 7 оферти за участие могат да подават заинтересовани лица, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, но тяхните оферти ще се разглеждат само ако в процедурата няма: - участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или - участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя.
Обособена позиция № 8 „Доставка на папки, хартиени артикули и канцеларски материали, включени в списъка по чл.30 от Закона за интерграция на хората с увреждания”.
30197220, 30199500, 30199200, 22852000, 30199230
Описание:
съгласно техническата спецификация в документацията за участие
Поръчката по обособена позиция № 8 е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва за обособената позиция, при условие че може да изпълни 80 на сто, от предмета на съответната обособена позоция, със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. За подпизпълнителите и/или третите лица се представя номера, под който подизпълнителя/съответното лице е вписано в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или информация относно регистрация в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз. За обособена позиция № 8 оферти за участие могат да подават заинтересовани лица, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, но тяхните оферти ще се разглеждат само ако в процедурата няма: - участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или - участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя.