Версия за печат

00254-2014-0008

BG-Рудозем:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Рудозем, ул. България №15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска, Република Бълария 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99191; 089 9911212, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141

Място/места за контакт: Община Рудозем

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2014-0008-uprajnyavane-na-avtorski-nadzor-pri-izvarshvane-146.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Договаряне без обявление по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: 98 от 21.03.2014 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00254-2014-0008
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

„Упражняване на авторски надзор съгласно чл.162, ал.2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), при извършване на строителни и монтажни работи по проект: „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа и вътрешна водопроводна мрежа – с. Бяла река“ на обект: „Реконструкция на път SML2211 / ІІ - 86, Рудозем - Граница Гърция / - Грамаде – Оглед”, финансиран по договор 21/321/01495 от 10.12.2013г. за отпускане на финансова помощ, по „Програма за развитие на селските райони за периода 2007- 2013г. (ПРСР)“.Договореното строителство включва всички видове строителни и монтажни работи на база одобрен проект и количествено-стойностни сметки. Съгласно чл. 162, ал.2 от ЗУТ, условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор между възложителя и проектанта. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право се вписват в Заповедната книга и са задължителни за участниците в строителството.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 62 от 14.05.2014 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

„ДИ-2М” ЕООД,ЕИК 120606558, ул.”Дичо Петров” №26, Република България 4700, Смолян, Тел.: 088 7330991, E-mail: mandjukov@dir.bg, Факс: 0301 64066

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Упражняване на авторски надзор съгласно чл.162, ал.2 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), при извършване на строителни и монтажни работи по проект: „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа и вътрешна водопроводна мрежа – с. Бяла река“ на обект: „Реконструкция на път SML2211 / ІІ - 86, Рудозем - Граница Гърция / - Грамаде – Оглед”, финансиран по договор 21/321/01495 от 10.12.2013г. за отпускане на финансова помощ, по „Програма за развитие на селските райони за периода 2007- 2013г. (ПРСР)“.Договореното строителство включва всички видове строителни и монтажни работи на база одобрен проект и количествено-стойностни сметки. Съгласно чл. 162, ал.2 от ЗУТ, условията и редът за осъществяване на авторски надзор по време на строителството се определят чрез договор между възложителя и проектанта. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право се вписват в Заповедната книга и са задължителни за участниците в строителството.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

25.09.2014 г. 

Крайна дата

15.07.2015 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
4580 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

19.10.2015 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
4560 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Като срок за изпълнение в договора е посочено: "ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ ще упражнява функциите на авторски надзор в периода от подписване Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво (обр.2а) до окончателно приемане на обекта от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и въвеждане в експлоатация на обекта.". Последното плащане по договора е извършено на 19.10.2015 г.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

21.10.2015 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Недко Фиданов Кулевски
Длъжност: Вр. изп. дл. Кмет на община Рудозем