Версия за печат

00254-2014-0004

BG-Рудозем:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Рудозем, ул. България №15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска, Република Бълария 4960, Рудозем, Тел.: 0306 99191, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141

Място/места за контакт: Община Рудозем

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/izbor-na-konsultant-za-osashtestvyavane-na-konsultacii-sled-podpisvane-na-dogovor-za-otpuskane-na-fina-87.html.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: 91 от 10.03.2014 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00254-2014-0004
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

„Избор на консултант за осъществяване на консултации след подписване на договор за отпускане на финансова помощ по мярка 321 от "Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г." /ПРСР/ по проект „Реконструкция и рехабилитация на общинска пътна мрежа и вътрешна водопроводна мрежа – с. Бяла река“


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 83 от 25.08.2014 г.  История
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

«РИЛА КОНСУЛТ» ЕООД, ЕИК 175292784, р-н Триадица, ул. «Цар Асен» №8, ет.1, ап.3, Република България 1000, София, Тел.: 087 9213383, E-mail: rila_2012@abv.bg

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

Писмени и устни консултации по искане на Възложителя относно управлението, организацията, изпълнението и отчитането на проекта. Консултиране на цялостното изпълнение на проекта в съответствие с изискванията на Наредба №25/29.07.2008г., както и условията, залегнали в Договора за отпускане на финансова помощ между ДФ”Земеделие” и община Рудозем.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Начална дата

25.08.2014 г. 

ІII.7) Стойност посочена в договора
90000 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

19.10.2015 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
90000 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

Като срок за изпълнение на договора е посочено: "Договорът влиза в сила от датата на подписването му от двете страни. Изпълнението на договора ще продължи от започване на изпълнението по проекта до окончателното му приключване и отчитане." Последното плащане е извършено на 19.10.2015 г.


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

21.10.2015 г. 


Възложител

Трите имена: инж. Недко Фиданов Кулевски
Длъжност: Вр. изп. дл. кмет на община Рудозем