Версия за печат

00030-2015-0026

BG-Силистра: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Силистра, ул. Симеон Велики 33, За: Ирина Николова - Ст. експерт Обществени поръчки, България 7500, Силистра, Тел.: 086 816260, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Дирекция Правна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.silistra.bg/news.php.

Адрес на профила на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали по Договор № БС-33.14-1-019/30.09.2015г. по обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Съгласно технически задание на Възложителя.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 22000000, 37520000, 39292000, 44812300

Описание:

Принадлежности за офиса
Печатни материали и свързани с тях продукти
Играчки
Ученически таблички или дъски за писане или рисуване, или пособия
Ученически бои

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническо задание на Възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
6211.92 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение на договорите е в размер на 5% (пет процента) от цената без ДДСна конкретния договор. Същата може да се внесе/преведе по сметка на Възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената/преведената по банков път парична сума като гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е вносител/наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Силистра и че е със срок на валидност най-малко един месец след приключване на изпълнението на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът обжалва решението за определяне на изпълнител. Когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Сметка на Община Силистра: Банка: „ДСК“ АД – клон Силистра, BIC: STSABGSF, IBAN: BG76STSA93003300801149

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането по договора ще се осъществи до 30 календарни дни, след издаване на фактура и подписване на приемо-предавателен протокол за доставените стоки.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не предвижда такова изискване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Предметът на поръчката по първа обособена позиция е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания. Поръчката по тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Офертата се изготвя по представените в документацията образци. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва: Плик № 1-“Документи за подбор”;Плик № 2-“Предложение за изпълнение на поръчката”; Плик № 3-“Предлагана цена”. 1. Плик № 1 “Документи за подбор” съдържа: Списък на документите – Образец 1, подписан от участника. Всички представени документи (подвързани и номерирани) се описват последователно. Документи, съдържащи административна и правна информация за участника – Образци от 2 до 10. Документи по т. ІІІ.2.2) от настоящото обявление. Документи по т. ІІІ.2.3) от настоящото обявление. 2. Плик № 2 “Предложение за изпълнение на поръчката” се представя за всяка обособена позиция и съдържа: Техническо предложение – Образец 12 Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП в свободен текст (ако е приложимо) 3. Плик № 3 “Предлагана цена” съдържа: Ценово предложение – Образец № 13.1., когато участникът подава оферта за първа обособена позиция Ценово предложение – Образец № 13.2., когато участникът подава оферта за втора обособена позиция
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участникът прилага коректно попълнен Образец № 11 за всяка обособена позиция. В списъка трябва да са обхванати всички доставки, еднакви или сходни с предмета на съответната обособена позиция. Като доказателство за всяка описана извършена доставка се прилага заверено копие от УДОСТОВЕРЕНИЕ, съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП. УДОСТОВЕРЕНИЕТО следва да съдържа: предмета на доставката, стойността и дела, изпълнен от участника, мястото на изпълнение, срока на изпълнение както и дата на издаване, подпис, печат, име и фамилия на представляващия, данни за възложителя, в това число данни за контакт. Допуска се една доставка да бъде описана в списъците и по двете обособени позиции, когато изпълнените дейности покриват изискванията по двете обособени позиции. УДОСТОВЕРЕНИЕТО за извършената доставка се представя в един екземпляр
Минимални изисквания: Участникът следва да е извършил през последните три години, считано до датата на подаване на оферта за участие в настоящата процедура, доставки еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция, без значение от техния обем. Под еднакви или сходни следва да се считат доставки на: ОП 1 - принадлежности за офис, печатни материали и/или др. ОП 2 - играчки, ученически пособия и/или др.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17.11.2015 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата е достъпна и може да бъде изтегляна безплатно от електронната страница на Община Силистра, профил на купувача: http://poruchki.silistra.bg/news.php. В случай, че лице желае да получи документацията на хартиен носител, следва да регистрира писмено искане в деловодството на Община Силистра на адрес: гр. Силистра, ул. „Симеон Велики” 33. В искането се посочва адрес, на който да се изпрати документацията и данни за фактура. Към искането се прилага платежния документ, с който е платена стойността на документацията - 12 (дванадесет) лева с ДДС. В основание на платежния документ се посочва предмета на обществената поръчка. Сумата е платима по следната сметка на Община Силистра: Банка: „ДСК“ АД – клон Силистра BIC: STSABGSF IBAN: BG76 STSA93003300801149 Възложителят изпраща документацията на посочения адрес за сметка на получателя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.11.2015 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.11.2015 г.  Час: 14:00
Място

гр.Силистра, ул Симеон Велики 33, стая 202 (заседателна зала)

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители след представяне на нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, след представяне на валиден документ за самоличност. Присъстващите вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията регистър, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Стоки, доставката на които се възлагат на специализираните предприятие или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки
1) Кратко описание

Доставка на стоки, съгласно техническо задание на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 22000000

Описание:

Принадлежности за офиса
Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

съгласно техническо задание на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
2874.08 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 3

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на играчки, учебно– дидактически материали, пособия и принадлежности
1) Кратко описание

Доставка на стоки, съгласно техническо задание на Възложителя.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

37520000, 39292000, 44812300

Описание:

Играчки
Ученически таблички или дъски за писане или рисуване, или пособия
Ученически бои

3) Количество или обем

Съгласно техническо задание на Възложителя.

Прогнозна стойност, без ДДС
3337.84 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 3