Версия за печат

00774-2015-0076

BG-Стара Загора: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000818022

Община Стара Загора, бул. Цар Симеон Велики № 107, За: Мария Боянова, Р. България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 614813; 042 614806, E-mail: m.boyanova@starazagora.bg, Факс: 042 259132; 042 601540

Място/места за контакт: Общинска администрация Стара Загора, стая № 306 , ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.starazagora.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/.

Електронен достъп до информация: http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/stroitelno-montazhni-raboti-na-trotoarni-nastilki-na-teritoriyata-na-obschina-stara-zagora.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Строително-монтажни работи /изграждане, ремонт, реконструкция, поддръжка или възстановяване/ на тротоарни настилки на територията на Община Стара Загора”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Стара Загора
Код NUTS: BG344
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Строително-монтажни работи /изграждане, ремонт, реконструкция, поддръжка или възстановяване/ на тротоарни настилки на територията на Община Стара Загора” За изпълнението на строително-монтажни работи по изграждане, ремонт, реконструкция, поддръжка или възстановяване на тротоарни настилки на територията на Община Стара Загора ще се ползват предвидените бетонови плочи в таблицата за видовете работи. Същите се ограничават с бетонови бордюри 15/25 или 18/35 върху бетонова основа към страната на уличното платно и градински бетонови бордюри 8/16 върху бетонова основа към зелените площи. Конструкцията на тротоарните и алейни настилки се изпълнява от бетонови плочи посочени в таблицата на видовете работи върху дрениращ пясъчен слой, уплътнен на пластове по 10 см. При необходимост върху тротоарите се предвижда монтаж на стоманени антипаркинг колчета и монтаж на тактилни плочи за осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение. В тези зони пешеходната настилка се скосява с наклони съгласно изискванията на „Наредба №4 за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително на хора с увреждания“, а бордюрите се снижават на нивото на платното за движение.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Конкретният вид и обем работа се възлага с Възлагателно писмо от възложителя, в което се посочва срок за изпълнение. Възлагането на съответното количество става на база годишна програма в рамките на общата бюджетна стойност за дейността утвърдена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в рамките на прогнозната стойностна поръчката.

Стойност, без да се включва ДДС
15000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: - IBAN: BG65UNCR70003322236387 BIC: UNCRBGSF в БАНКА „УниКредит Булбанк“АД Гаранцията за участие е в размер на 150000 лв. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 300 000 лв. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по горепосочената банкова сметка или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност не по-малък от 60 дни след изтичане срока на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, възложените с Възлагателно писмо, конкретен вид и обем работа в 30-дневен срок след представяне на подписан констативен протокол обр. 19 за изпълнени видове СМР от работна група, определена от Възложителя и след издаване на фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участник участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение.Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Ако в споразумението представляващия не е определен като упълномощено лице, което да представлява обединението, то участника представя подписан от лицата в обединението документ /оригинал или нотариално заверено копие/, в който се посочва представляващия; Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Е направено разпределение на дейностите, които ще извършва всеки от членовете в консорциума. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане на крайния срок за подаване на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Забележка: Към отстраняване се пристъпва след прилагане на разпоредбите на чл. 68, ал. 8 и 9 ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

На осн. чл. 64, ал. 3 от ЗОП, срокът от 52 дни за получаване на офертите по чл. 14, ал. 3 от ЗОП се намалява с 7 дни, тъй като обявлението се изпраща по ел. път и с още 5 дни, т.к. от датата на публ. на обявлението е предоставен пълен достъп до документацията на http://www.starazagora.bg/bg/protseduri-po-zop/stroitelno-montazhni-raboti-na-trotoarni-nastilki-na-teritoriyata-na-obschina-stara-zagora

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на о-вото по т.1, б. "е") и ал. 5 от ЗОП, както и следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; От участие в процедурата по възлагане на обществена поръчка се отстранява участник и в следните случаи: 1. Когато участникът не е представил в офертата си някой от документите, изискуеми по чл. 56 от ЗОП или документите, предвидени в настоящата документация, след като са му били изискани от оценителната комисия; 2. Когато участникът е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия в тази документация, или не е използвал изготвените от Възложителя образци, или не са спазени указанията за изготвянето им или не отговаря на нормативните изисквания; 3. Когато участникът е представил офертата в нарушение на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 4. Когато участникът участва в обединение или е дал съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник и е подал самостоятелна оферта. 5. Когато представената от участника техническа оферта не отговаря на условията в тази документация. 6. За когото е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 7. Който е представил оферта, надхвърляща обявената прогнозна стойност на поръчката. Офертата се представя в общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, съдържащ следните пликове: ПЛИК № 1 с надпис „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“, включващ: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – в свободна форма и оферта по Приложение №1; 2. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемане условията на договора - изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Приложение № 2); 3. Представяне на участника в което се посочва ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата – изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана и подпечатана (за лицата които по закон са длъжни да притежават печат) от участника (Приложение № 3); 4. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелствата по чл. 47. ал. 1, ал.2, т.1, 2а и 5 и ал. 5, подписана от лицата, които представляват участника. В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. (Приложение № 4); 5. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.; Продължава в раздел VI.3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.За доказване на наличния финансов ресурс участниците представят един или няколко от следните документи: 1) удостоверение от банка; 2) годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Не се изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да разполагат с финансов ресурс, в размер на 500 000 лв. Съгласно чл. 25, ал. 8 ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на строителството (Приложение № 6), което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с доказателство за извършеното СМР. Доказателството за извършеното строителство се предоставя под формата на - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2.Заверено копие на валиден сертификат за Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват на сертификация аналогичен с предмета на поръчката, а именно строителство. 3.Заверено копие от валиден сертификат по ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда в строителството или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да е изпълнил еднакво или сходно с предмета на поръчката строителство /минимум 3/ през последните 5 години, считано от датата посочена като краен срок за получаване на оферти. *** Сходно с предмета на поръчката е строителство свързано с изграждане, ремонт, реконструкция, поддръжка или възстановяване на тротоарни настилки. Съгласно чл. 25, ал. 8 ЗОП при участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. 2.Участникът следва да притежава сертификат за внедрена Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с обхват на сертификация аналогичен с предмета на поръчката, а именно строителство. Доказва се със заверено копие на сертификат. Всички сертификати се представят и в превод на български език. Когато участникът е обединение/консорциум, всеки един от членовете в обединението/консорциума, който според направеното разпределение ще осъществява дейности свързани със строителство трябва да отговаря на посоченото изискване. 3.Участникът следва да притежава сертификат по ISO 14001:2004 за внедерена система за управление на околната среда в строителството или еквивалент/внедрени еквивалентни мерки за опазване на околната среда. Доказва се със заверено копие на сертификат. Всички сертификати се представят и в превод на български език. Когато участникът е обединение/консорциум, всеки един от членовете в обединението/консорциума, който според направеното разпределение ще осъществява дейности свързани със строителство трябва да отговаря на посоченото изискване.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: P1 - „оценка за цена на поръчката”; тежест: 90
Показател: Р2 - “оценка за гаранционен срок”; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.11.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.11.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.11.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. Стара Загора, бул. „Цар Симеон Велики” № 107, сградата на общинска администрация

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел III.2.1) 6. Заверено копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от II група, минимум III и IV категория и/или първа група минимум III-V категория придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС или съответния валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията на участника в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.; 7.Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по Приложение № 5; 8. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно раздел «ГАРАНЦИИ» оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция, когато е под формата на парична сума. 9. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по приложение № 13. Информация за задълженията, свързани с декларираните обстоятелства по чл. 56, ал. 1, т. 11, може да бъде получена от Националния осигурителен институт, Агенция по заетостта и ИА „Главна инспекция по труда”.;10 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП. 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е приложимо), 12.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС, както и документите посочени в раздел III.2.2) и III.2.3). В плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката - Техническо предложение – Приложение № 9 и ако е приложимо – декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП /в свободен текст/. Ако участник не представи Техническото предложение или представеното от него Техническо предложение не съответства на изискванията на Възложителя ще бъде отстранен от участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” следва да съдържа ценовото предложение на участника – Приложение № 10. Извън плик №3 с надпис “Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Участници, които по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика “Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея) или са посочили информация, от която може да се направи предположение относно размера на предложената цена, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ