Версия за печат

01267-2015-0003

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община-район Оборище, бул. Мадрид №1, За: инж. Георги Радионов - началник отдел Инженерна инфрактруктура,благоустройство и екология, инж. Мария Александрова - гл. експерт в отдел ИИБЕ, Й. Тодорва - началник отдел Правно-нормативно обслужване, образование, социални дейности, култура и спорт, Република България 1505, София, Тел.: 02 8157626; 02 8157647; 02 8157639; 02 8157636, E-mail: oborishte@so-oborishte.com, Факс: 02 9441667

Място/места за контакт: Столична община - район Оборище

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.so-oborishte.com.

Адрес на профила на купувача: http://so-oborishte.com/category/op/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Разширение на сградата на Първа английска езикова гимназия и 112 основно училище „Стоян Заимов“, УПИ ІV, кв.535, м. „Центъра – Зона А-север” бул. Дондуков 60, СО-район „Оборище“ – пристройка и надстройка на корпус 1 – Етап 1А

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: сградата на І-ва АЕГ и 112 ОУ "Стоян Заимов", район "Оборище", бул. Дондуков 60
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително-монтажни работи по опис и заложени количества по част Архитектура – Етап 1А Строително-монтажни работи по опис и заложени количества по част Конструктивна – Етап 1А Строително-монтажни работи по опис и заложени количества по част Електро – Етап 1А Строително-монтажни ремонтни работи по опис и заложени количества по част ПИИ – Етап 1А Строително-монтажни работи по опис и заложени количества по част ВиК – Етап 1А Строително-монтажни работи по опис и заложени количества по част ВиК – Площадкови ВиК Строително-монтажни работи по опис и заложени количества по част ОВК – Етап 1А Строително-монтажни работи по опис и заложени количества по част ОВК – Абонатна Строително-монтажни работи по опис и заложени количества по част Паркоустройство Строително-монтажни работи по опис и заложени количества по част Геодезия.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строително-монтажните работи са подробно описани по видове и количества в приложените към конкурсната документация количествени сметки.

Прогнозна стойност без ДДС
1499944 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциятя за участие в обществената поръчка се представя отучастника в процедурата в размер на 14999,44 лв., която представлява съответно 1% от прогнозната стойност на настоящата обществена поръчка.Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, се представя безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 190 / сто и деветдесет/ дни от датата на представяне на офертата. Срокът може да се удължава от участника, след получаване на обосновано искане от страна на Възложителя. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да се идвърши по сметка на Столична община-район "Оборище", посочена в конкурсната документация. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.62 от Закона за обществените поръчки. Гаранцията за участие в процедурата се задържа, когато участникът обжалва решението на Възложителя до решаване на спора. Гаранцията за участие се освобождава след влизане в сила на решението във връзка с обжалването, независимо от изхода на спора. Ако е необходимо удължаване на срока на валидност на гаранцията и участникът откаже да я удължи, Възложителят има право да усвои сумата по гаранцията при себе си до решаване на спора. Гаранцията за участие се усвоява в следните случаи: участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти; участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Гаранциите на отстранените участници се освобождават от Възложителя в срок от 5 /пет/ работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител. В същия срок, но след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване на процедурата се освобождват гаранциите на всички участници при прекратяване на процедурата. Гаранциите на класираните на първо и второ място участници се освобождават след сключването на договор за обществена поръчка, а на останалите класирани участници в срок 5 / пет/ работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. В случай на избор на участника за изпълнител на обществената поръчка, същият следва да представи преди подписване на договора, гаранция за изпълнението му в размер на 3% от стойността на договора. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществента поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е предвидено в бюджета на Столична община съгласно решение №48/12.02.2015г. на Столичен общински съвет.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: 1.Представяне на участника, включващо:1.1.Посочване на Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец). Чуждестранните юридически лица посочват съответен еквивалентен код или номер, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени.Посочване на БУЛСТАТ (съгласно чл.3, ал.1, т.6 от Закона за регистър Булстат) в случай че има, когато участникът е обединение, което не е ЮЛ (неперсонифицирано дружество), образувано съгласно българския Закон за задълженията и договорите, или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата в която участникът е установен. Когато участникът е физическо лице, посочва идентифицираща информация от документ за самоличност.Посочва се електронен адрес и адрес за кореспонденция при провеждане на процедурата. 1.2.Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и предвидените подизпълнители.2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т. 5, и ал. 5 от ЗОП (съгласно приложения образец). Документите се представят в оригинал.Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал.5 от ЗОП води до отстраняване на участника от процедурата. В случай, че участникът е обединение на юридически лица, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1 (с изключение на б. „е” на т.1), ал.2, т.1, т.2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т.5, и ал. 5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението, води до отстраняване на участника от процедурата.Участниците следва да имат предвид, че изискванията на чл.47, ал.1, т.1 (с изключение на б. ”е”), на ал.2, т.5 и на ал.5, т.1 от ЗОП се прилагат, както следва:При участниците – юридически лица - по отношение на лицата по чл.84, ал.1 и чл.89, ал.1 от ТЗ, по чл.105 от ТЗ без ограничено отговорните съдружници, по чл.141, ал.2 или чл.147, ал.1 от ТЗ, по чл.235, ал.2 или чл.235, ал.1 от ТЗ, по чл.244, ал.4 от ТЗ; При участниците – еднолични търговци - по отношение на физическото лице – търговец;Във всички останали извън гореизброените случаи, включително за чуждестранните лица – за лицата, които представляват участника.Във всички случаи – за прокуристите, ако има такива (в случай, че чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена Република България). За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на чл. 47, ал. 1, т. 1, б „е” от ЗОП), ал. 2, т. 1, т. 2а (без да се обхващат случаите по чл. 3, ал. 2 от ЗОП) и т. 5, и ал. 5 от ЗОП, участникът подава една декларация, подписана от лицата, които представляват участника. 3. Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв (съгласно приложения образец).Документът се представя в оригинал /текстът продърлжава в раздел VI.3/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Участникът трябва да разполага с финансов ресурс за изпълнение на поръчката, в размер на 25 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка.
Минимални изисквания: Минимални изисквания по т. 1: Участникът трябва да разполага с финансов ресурс за изпълнение на поръчката не по-малък от 374 986, 10 лв. /триста седемдесет и четири хиляди, деветстотин осемдесет и шест лева и десет стотинки/. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят един или няколко от следните документи: 1.1. Удостоверение от банка и/или 1.2. Годишния финансов отчет на дружеството, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Представянето на отчета не се изисква, когато същият е вписан в Търговския регистър. 2. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с друг документ, който възложителят приеме за подходящи
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на изпълненото строителство, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите. Списъкът следва да е придружен от доказателства за изпълнение по всяка от включените в него дейности, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. (Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец) 2. Списък с имената, длъжностите, ръководните служители на участника и/или на техническите лица, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на образователната степен, придружен от доказателство за ангажираността на съответния експерт за изпълнение на обществената поръчка. (Списъкът се попълва съгласно приложения към документацията образец) 3. декларация по приложения образец за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години, както и декларация обр.1 към НАП за броя на осигуряваните служители на трудов договор на участника за всеки от месеците за последните дванадесет месеца, считано от датата на решението за откриване на настоящата обществена поръчка. 4. Участникът, следва да има възможност да осигури машини и техническо оборудване, необходими за изпълнение на обществената поръчка. Изискването се доказва с представянето в оригинал на попълнена декларация за техническото оборудване (собствено или наето), с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка по приложения образец, придружена със съответните документи, доказващи, че участникът разполага с необходимото оборудване. 5. Сертификати ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007 – документите се представят под формата на заверено с гриф „вярно с оригинала” копие. 4. Сертификати за произход, разрешения за влагане в строителството за всички вносни материали и декларация, удостоверяваща съответствието на всеки един от вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите съгласно изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти – документите се представят под формата на заверено с гриф „вярно с оригинала” копия. 5. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи IІ-ра категория и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, или да докаже регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, съгласно чл. 49, ал.1 от ЗОП. Документът се представя под формата на заверено с гриф „вярно с оригинала” копие. 6. Участникът трябва да представи копие заверено "вярно с оригинала" на застраховка „Професионална отговорност” за строителство по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съответстваща на предмета на поръчката, със срок - срокът на поръчката. Представя се декларация, че при изтичане срока на застраховката същата ще бъде подновена (свободен текст). 7. Участникът трябва да представи копие заверено "вярно с оригинала" от действаща застраховка „Трудова злополука“ на работниците и служителите, съгласно Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска “трудова злополука”, както и декларация (свободен текст), че при изпълнение на договора всички работници и служители, изпълняващи дейности на обекта, ще бъдат покрити от задължителната застраховка „трудова злополука“ при условията на Наредбата за задължително застраховане на работниците и служителите за риска “трудова злополука”.
Минимални изисквания: Минимални изисквания по т.1.: Участникът трябва да има изпълнени през последните пет години до датата на подаване на офертата, поне три договора за строителни дейности с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка. За всяко от включените в списъка строителство се прилага минимум 3 доказателства за изпълнение под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Минимални изисквания по т. 2.: Участникът да разполага с: 2.1. Ръководител на обекта: да отговаря на изискванията на чл.163а от ЗУТ, строителен инженер със степен магистър, да има професионален опит по специалността не по-малко от 5 години; изискване за специфичен опит: минимум три години на обекти сходни с обекта на поръчката; 2.2. Специалист – Контрол на качеството, притежаващ удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент; минимум три години специфичен опит на такава позиция при изпълнение на обекти сходни с обекта на поръчката; 2.3.Координатор по безопасност и здраве, отговарящ на изискванията по чл.5, ал. 2 от Наредба №2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи – строителен инженер със сертификат за преминат курс за координатор по безопасност и здраве, с минимум 3 години специфичен опит на такава позиция при изпълнение на обекти сходни с обекта на поръчката”; 2.4. Технически ръководител – двама специалисти; професионална квалификация – строителен инженер или строителен техник с общ професионален опит като технически ръководител минимум 5 години и специфичен опит на обекти сходни с обекта на поръчката минимум три години; 2.5.Експерт по специалност „Електро“ - инженер със степен магистър по специалност „Електроинсталации“ с минимум пет години общ професионален опит по специалността и минимум три години специфичен опит на обекти сходни с обекта на поръчката; 2.6. Експерт по специалност „ОВК” - инженер със степен магистър със специалност „ОВК” с минимум пет години общ професионален опит по специалността и минимум три години специфичен опит на обекти сходни с обекта на поръчката; 2.7. Експерт по специалност „ВиК“ – инженер със степен магистър със специалност „В и К“ с минимум пет години общ професионален опит по специалността и минимум три години специфичен опит на обекти сходни с обекта на поръчката; 2.8. Ландшафтен архитект със степен магистър по специалността с минимум три години общ професионален опит по специалността и минимум две години специфичен опит на обекти сходни с обекта на поръчката; 2.9. Инженер - геодезист със степен магистър по специалността с минимум три години общ професионален опит по специалността и минимум две години специфичен опит на обекти сходни с обекта на поръчката; 2.10. Архитект – магистър с общ професионален опит минимум 5 години по специалността и минимум три години специфичен опит на обекти сходни с обекта на поръчката; Минимални изисквания по т.3: За последните дванадесет месеца, считано от датата на решението за откриване на настоящата обществена поръчка участниците следва да имат назначени не по-малко от 50 служители и работници по трудови правоотношения на месец, за всеки месец от периода. Минимално изискване по т.4: обхватът на сертификация задължително следва да покрива извършването на СМР за строителство на сгради.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение; тежест: 35
Показател: Предложена цена; тежест: 55
Показател: Срок за изпълнеие на поръчката; тежест: 5
Показател: Гаранционен срок; тежест: 5

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.11.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

СО-район "Оборище" предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да намерите на профила на купувача в интернет адреса на възложителя: www.so-oborishte.com.Участниците,които, които са ползвали предоставената по електронен път документация не са длъжни да заплащат цената й. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпраща за негова сметка. Документация за участие в процедурата може да бъде закупена преди изтичане срока за получаване на офертите, всеки работен ден от 8:30 часа до 16:30 часа от 16.10.2015 г. до 05.11.2015 г. в деловодството на район "Оборище" на адрес: гр.София, бул.Мадрид № 1 - етаж 1. Цената на документацията е на стойност 5 лв. и се заплаща в касата на район "Оборище", бул.Мадрид № 1, етаж 1.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.11.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

190

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16.11.2015 г.  Час: 10:00
Място

сградата на СО-район "Оборище", бул. Мадрид1, eтаж 2 - заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на СО-район "Оборище". Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за всички други лица - лична карта. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъде обявена в профила на купувача на интернет страницата на СО-район "Оборище" - www.so-oborishte.com, не по-късно от два работни дни преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(продължава от т.III.2.1.) 4.Декларация по чл. 47, ал. 8 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на б. „е” от т. 1) и ал.5 от ЗОП за лицата, посочени като подизпълнители. (съгласно приложения образец).Документът се представя в оригинал. В случай, че участникът предвижда участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (с изключение на б. „е” на т. 1) и ал. 5 от ЗОП по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата.5. Декларация от лицата, които участват в обединение за обстоятелствата по чл. 55, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП (съгласно приложения образец). Декларацията се представя от всяко физическо и/или юридическо лице, включено в обединението, подало оферта за участие.Документът се представя в оригинал.6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, документът се представя в оригинал.7. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно приложения образец).Документът се представя в оригинал.8. Декларация по чл.6, ал.2 от ЗМИП (съгласно приложения образец).Документът се представя в оригинал.9. Декларация за приемане на условията в проекта на договора по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП (съгласно приложения образец).Документът се представя в оригинал.10. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата, представена под формата на банкова гаранция или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума внесена по банкова сметка на възложителя.11. Декларация за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. Документът се изготвя в свободен текст и се представя в оригинал.12. Декларация, че при изпълнение на поръчката участниците ще спазват изискванията на нормативните документи в страната по безопасност и хигиена на труда, пожарна безопасност, изискванията по опазване на околната среда и други, свързани със строителството по действащите в страната стандарти и технически нормативни документи за строителство. 13. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 14 от ЗОП. СО-район "Оборище" предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: www.so-oborishte.com раздел "Профил на купувача". Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, комисията обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като и публикува съобщението на интернет страницата на СО-район Оборище: www.so-oborishte.com. В случай, че в две или повече оферти се предлага една и съща цена, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител, между класираните на първо място оферти, съгласно чл.71, ал.5, т.2 от ЗОП. Комисията обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в сградата на район "Оборище",бул.Мадрид № 1 и публикува съобщението в профила на купувача на интернет страницата на район "Оборище": www.so-oborishte.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ