Версия за печат

00393-2015-0004

BG-Нови Искър: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна психиатрична болница Св.Иван Рилски, ул.Христо Ботев № 140, За: Людмила Митова Юрист 0885890558, Р.България 1282, Нови Искър, Тел.: 02 9917267

Място/места за контакт: Р.Байчинска

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpbivanrilski.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.dpbivanrilski.com/?q=node/41.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ЕЖЕДНЕВНО ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ХРАНА (КЕТЪРИНГ) ЗА НУЖДИТЕ НА ЗА СТАЦИОНАРА НА ДПБ „СВ.ИВАН РИЛСКИ ” - по предварителни заявки. /Предмет на обществената поръчка е предоставянето на услугата кетъринг - ежедневно приготвяне и доставка на храна - за пълен храноден на пациентите настанени в ДПБ „СВ.ИВАН РИЛСКИ ”/

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 17
Място на изпълнение: ДПБ "Св.Иван Рилски"
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предоставяне на услугата кетъринг - ежедневно приготвяне и доставка на храна - за пълен храноден на пациентите настанени в ДПБ „СВ.ИВАН РИЛСКИ ”.От 07:30 часа до 08:00 часа следва да бъде доставяна закуската; От11:30 часа до 12:00 часа следва да бъде доставян обяда От 16.00 часа до 17:00 часа следва да бъде доставяна вечерята Графикът може да бъде променян по взаимно съгласие на страните, изразено в писмена форма.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55500000

Описание:

Услуги на столове и заведения за приготвяне и доставяне на храна

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на поръчката е ориентировъчна и се определя в размер на /среднодневно 130 /брой пациенти и дежурни екипи/ * 4.50 лева= 585 лева /ст/ст на храната за един ден/ *365 дни = 213 525 лева с ДДС; 177 938 лева без включен ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
177938 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За да бъде допуснат до оценяване на офертата в настоящата процедура, участникът следва да представи гаранция за участие в размер 1 000. 00 лв. /хиляда лева/, представена в една от следните форми: 1) Под формата на парична сума, внесена в: Болничната каса на ДПБ „Св.Иван Рилски” всеки работен ден от 08:30 часа до 14.30 часа до крайния срок за подаване на оферти.Или под формата на банкова гаранция съгласно примерен образец от документацията. ЗАБЕЛЕЖКА : ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ НЯМА РАЗКРИТА НАБИРАТЕЛНА СМЕТКА. Разходите по откриване и поддържането на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията. Гаранции -Образец 5.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

При всяка доставка на храна се издава стокова разписка за получените количества, към която се прилагат съпроводителните документи за качество, срок на годност и произход/ сертификат на доставените стоки. Въз основа на всички тези изброени документи изпълнителят издава данъчни фактури за извършените през месеца доставки - за плащане с платежно нареждане. Заплащането на доставените хранителни продукти се извършва с платежно нареждане въз основа на издадени фактури в срок до 60 днислед доставката по банковата сметка наИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Финансиране -бюджета на болницата.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност посочена в чл.25,ал.3,т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта-представяне по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП – попълва се Образец № 1;2. Декларация по по чл.47, ал.9 от ЗОП -Образец № 2;3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура; 4.Договор за обединение уреждащ отношенията им по смисъла на чл. 56, ал.1, т.2 от ЗОП;5.Декларация от членовете на обединението/консорциума – попълва се Образец № 11;6.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка- Образец № 3;7. Декларация за приемане на етични клаузи на общeствената поръчка -Образец № 13;8 Декларация за спазване на изискванията за качество и състав на храната за стационара - Образец № 15;9. Декларацияза доставяне на храната на стационара в срокна годност-Образец № 16; 10.Декларация за приемане на условията в проекта на договора -Образец № 17;11.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на обществената поръчка и се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни станали му известни, във връзка с поръчката – попълва се Образец № 4; 12. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП - попълва се Образец № 18;13.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за ползване/неползване на подизпълнители -Образец 7;14. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 8;15. Гаранция за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка – попълва се примерен Образец № 5– представя се оригинал или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума - вносна бележка;17.ДЕКЛАРАЦИЯ Образец № 24 по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП за спазване изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд;18.Образец № 22 - Декларация за конфиденциалност по чл. 33,ал.4 от ЗОП; 19.Ценово предложение -Образец 10; 20.Образец № 21 – Списък на документите .
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация -няма.
Минимални изисквания: Минимални изисквания няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък - Декларация по Образец № 14, съдържаща информация за изпълнението на доставки за ежедневно приготвяне и доставка на храна за последните 3 (три) години считано от датата на подаване на оферти с посочване на стойностите, датите и получателите. Всеки един от участниците следва да е изпълнил успешно поне 1 /един/ договор за ежедневно приготвяне и доставка на храна за институции, предостяващи болнични или социални услуги през последните три години.. 2. Списък - Декларация по Образец № 20– да разполага най-малко с 1 (един) обект /собствен или нает/ за приготвяне на храна /обект тип –кухня-майка-кетъринг/, регистриран съгласно чл.12 от Закона за храните. 3.Декларация по Образец № 19 по чл.51, ал.1, т.3 от ЗОП за транспортните средства за превоз на ежедневно приготвяна храна , с които разполага участникът (собствени или наети) за изпълнение на поръчката. Участникът да разполага най-малко с 2 (два) специализирани автомобила. 4.Декларация по Образец № 6.Участникът трябва да разполага с валидни сертификати, издадени от акредитирана институция за внедрена система за управление на качеството на дейността, предмет на поръчката, за съответствие с изискванията на стандарти ISO22000:2005, НАСР или техен еквивалент, приложима за търговия с хранителни продукти и добра дистрибуторска, респ. търговска практика;. Към Списък – Декларацията, участникът следва да представи ISO 22 000:2005, НАССР и други приложими еквиваленти. 5.Декларация по Образец № 23 за наетите лица. Минимални изисквания: двама готвачи с образование или квалификация в областта на общественото хранене, един диетолог/инструктор хранене и един шофьор. 6.Техническо предложение за изпълнение на ОП -Образец 12.
Минимални изисквания: 1. Всеки един от участниците следва да е изпълнил успешно поне 1 /един/ договор за ежедневно приготвяне и доставка на храна за институции, предостяващи болнични или социални услуги през последните три години.. 2.Да разполага най-малко с 1 (един) обект /собствен или нает/ за приготвяне на храна /обект тип –кухня-майка-кетъринг/, регистриран съгласно чл.12 от Закона за храните. 3.Участникът да разполага най-малко с 2 (два) специализирани автомобила. 4.Участникът следва да представи ISO 22 000:2005, НАССР и други приложими еквиваленти. 5.Минимални изисквания: двама готвачи с образование или квалификация в областта на общественото хранене, един диетолог/инструктор хранене и един шофьор.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Минимални изисквания: двама готвачи с образование или квалификация в областта на общественото хранене, един диетолог/инструктор хранене и един шофьор.В съответствие практиките на ISO 22 000:2005 и НАССР и Закона за храните.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.11.2015 г.  Час: 14:30
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да бъде получена на следния интернет адрес: – www.dpbivanrilski.com раздел „Профил на купувача” - Обществени поръчки от датата на публикуване на обявлението. Желаещите да им бъде изпратена документация за участие следва да депозират искане до Възложителя, като в този случай документацията за участие се предоставя след представяне на документ удостоверяващ, че документацията е заплатена. Възложителят ще представи документацията на всяко лице поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. 2. Цена на документацията за участие при наличие на искане от участник за изпращане документация за участие. Начин на плащане на документацията за участие при наличие на искане от участник за изпращането и. Цената на документацията е 15.00 лв.(петнадесет лв.) с вкл. ДДС. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ НЯМА РАЗКРИТА НАБИРАТЕЛНА СМЕТКА. Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в брой/ в касата на ДПБ „Св.Иван Рилски”, гр.Нови Искър, ул. „Христо Ботев” № 140, когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. Искането за изпращане на документация следва да съдържа информация за валиден телефонен номер, адрес за връзка и e-mail.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.11.2015 г.  Час: 14:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.11.2015 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на болницата

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с изрично пълномощно). Представителите на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, доказващ статута им. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП. Раздел 9-ти Подаване на жалби от документацията.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ