00696-2015-0018
Технически редакции | ||
12.10.2015 14:53 ч. : | 12/10/2015 14:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.10.2015 14:53 ч. : | 12/10/2015 14:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Министерство на земеделието и храните, Бул. Христо Ботев № 55, За: Мария Петрова, Република България 1040, София, Тел.: 02 98511856, E-mail: mppetrova@mzh.government.bg, Факс: 02 9807492
Място/места за контакт: Мария ПетроваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mzh.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/pr_procedures/Procedura122.aspx.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Министерство на земеделието и храните, бул.Христо Ботев 55, За: дирекция Обществени поръчки, Р България 1040, гр.София, Тел.: 02 98511596, Факс: 02 9807492
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: селско,рибно стопанство и хранителни продукти
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Извършване на неотложни РВД (ремонтно-възстановителни дейности) за обект:„Корекция на р. Джерман - неотложни ремонтно-възстановителни дейности в землищата на с. Бобошево, с. Мурсалево, с. Драгодан, община Дупница - етапно, за технически укрепителни мероприятия в участъци, близки до автомагистрала Струма“
Възлагане на обществена поръчка
Извършване на неотложни РВД (ремонтно-възстановителни дейности) за обект:„Корекция на р. Джерман - неотложни ремонтно-възстановителни дейности в землищата на с. Бобошево, с. Мурсалево, с. Драгодан, община Дупница - етапно, за технически укрепителни мероприятия в участъци, близки до автомагистрала Струма“. Поръчката е за избор на изпълнител за извършване на РВД (ремонтно-възстановителни работи) на р.Джерман, с цел предотвратяване от заливане и увреждане на АМ "Струма" ЛОТ2, както и предпазване от заливане на земеделски площи и инженерна инфраструктура. Към настоящия момент за обекта има изготвена проектна документация и предстои утвърждаване на Подробен устройствен план (ПУП)-Парцеларен план.
45000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Извършване на неотложни РВД (ремонтно-възстановителни дейности) за обект:„Корекция на р. Джерман - неотложни ремонтно-възстановителни дейности в землищата на с. Бобошево, с. Мурсалево, с. Драгодан, община Дупница - етапно, за технически укрепителни мероприятия в участъци, близки до автомагистрала Струма“, съгласно проектната документация
НЕ
150
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всяко предложение /оферта/ трябва да бъде представено заедно с гаранция за участие/парична сума или банкова гаранция/, както следва/парична сума или банкова гаранция/ на стойност – 20 751.37 /двадесет хиляди седемстотин петдесет и един лв. и тридесет и седем ст./ лв. Валидността на банковата гаранция /в случай че се представи такава/ следва да е със срок, надвишаващ срока на валидност на офертата с 60 дни. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Оригинален документ на гаранция за изпълнение на стойност 5 % стойността на договора без ДДС, Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: - Парична сума внесена по сметката на МЗХ: IBAN – BG08 BNBG 9661 3300 1500 02; BIC – BNBGBGSD; БНБ – ЦУ. - Банкова гаранция в полза на МЗХ, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора – предмет на гаранцията, да извършва плащания до размера на гаранцията при получаване на надлежно подписано и подпечатано искане за плащане от страна на Възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава съгласно клаузите на проекта на договор. В случаите на забавено изпълнение, изпълнителят удължава валидността на гаранцията съобразно удълженото времетраене на изпълнението. Възложителят задържа гаранцията, ако в процеса на изпълнение на договора възникне спор между страните, отнесен за решаване от компетентния съд.
Финансирането е със средства по постановление № 210 от 13 август 2015 г. за одобряване на допълнителни разходи / трансфери от резерва по чл.1, ал.2, раздел II, т.4.1, от Закона за Държавния бюджет на Република България за 2015 г. за непредвидени и/или неотложни разходи за предотвратяване, овладяване и преодоляване на последиците от бедствия–Приложение №2 към чл.1, т.2-7, № 3.2.4. Плащането по договора ще се осъществи съгласно клаузи на договора, неразделна част от документацията. Възложителят може да открие неотменяем, документарен, делим, непрехвърляем акредитив в полза на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като плащането се извършва след точно изпълнение на задълженията на изпълнителя, при спазване на задълженията по договора, като всяка от страните поема за своя сметка банковите разноски за обслужване на акредитива на обслужващата я банка. При невъзможност за усвояване на цялата сума по договора до края на бюджетната 2015 г. /в зависимост от датата на сключване на договора/, Възложителя може да открие сметка със специален режим и предназначение (ескроу сметка) за разплащане на дължимите суми, от която ще покриват плащанията. Разпореждането със средствата по ескроу сметката ще се извършва от Възложителя, при спазване на изискванията от договора.
Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или нотариално заверено копие.
Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. София,бул. "Христо Ботев" № 55, сградата на МЗХ
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Пълен достъп до документацията за участие в процедурата може да се получи на електронната страница на МЗХ - профил на купувача - http://www.mzh.government.bg/mzh/bg/procurement.aspx като документацията не се заплаща, а е свободно достъпна в срока, посочен в т. ІV.3.3 по-горе. На това място ще бъдат публикувани и отговори на евентуално зададени въпроси. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП срокът за получаване на оферти се намалява от 52 на 40 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Решенията на възложителя подлежат на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок: 1. след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
12.10.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ