Версия за печат

00696-2015-0018

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на земеделието и храните, Бул. Христо Ботев № 55, За: Мария Петрова, Република България 1040, София, Тел.: 02 98511856, E-mail: mppetrova@mzh.government.bg, Факс: 02 9807492

Място/места за контакт: Мария Петрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mzh.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/pr_procedures/Procedura122.aspx.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на земеделието и храните, бул.Христо Ботев 55, За: дирекция Обществени поръчки, Р България 1040, гр.София, Тел.: 02 98511596, Факс: 02 9807492

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: селско,рибно стопанство и хранителни продукти

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на неотложни РВД (ремонтно-възстановителни дейности) за обект:„Корекция на р. Джерман - неотложни ремонтно-възстановителни дейности в землищата на с. Бобошево, с. Мурсалево, с. Драгодан, община Дупница - етапно, за технически укрепителни мероприятия в участъци, близки до автомагистрала Струма“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ОБЩ.ДУПНИЦА
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на неотложни РВД (ремонтно-възстановителни дейности) за обект:„Корекция на р. Джерман - неотложни ремонтно-възстановителни дейности в землищата на с. Бобошево, с. Мурсалево, с. Драгодан, община Дупница - етапно, за технически укрепителни мероприятия в участъци, близки до автомагистрала Струма“. Поръчката е за избор на изпълнител за извършване на РВД (ремонтно-възстановителни работи) на р.Джерман, с цел предотвратяване от заливане и увреждане на АМ "Струма" ЛОТ2, както и предпазване от заливане на земеделски площи и инженерна инфраструктура. Към настоящия момент за обекта има изготвена проектна документация и предстои утвърждаване на Подробен устройствен план (ПУП)-Парцеларен план.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Извършване на неотложни РВД (ремонтно-възстановителни дейности) за обект:„Корекция на р. Джерман - неотложни ремонтно-възстановителни дейности в землищата на с. Бобошево, с. Мурсалево, с. Драгодан, община Дупница - етапно, за технически укрепителни мероприятия в участъци, близки до автомагистрала Струма“, съгласно проектната документация

Прогнозна стойност без ДДС
2075137 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяко предложение /оферта/ трябва да бъде представено заедно с гаранция за участие/парична сума или банкова гаранция/, както следва/парична сума или банкова гаранция/ на стойност – 20 751.37 /двадесет хиляди седемстотин петдесет и един лв. и тридесет и седем ст./ лв. Валидността на банковата гаранция /в случай че се представи такава/ следва да е със срок, надвишаващ срока на валидност на офертата с 60 дни. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Оригинален документ на гаранция за изпълнение на стойност 5 % стойността на договора без ДДС, Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: - Парична сума внесена по сметката на МЗХ: IBAN – BG08 BNBG 9661 3300 1500 02; BIC – BNBGBGSD; БНБ – ЦУ. - Банкова гаранция в полза на МЗХ, която задължава банката неотменяемо и безусловно, независимо от валидността и действието на договора – предмет на гаранцията, да извършва плащания до размера на гаранцията при получаване на надлежно подписано и подпечатано искане за плащане от страна на Възложителя, деклариращо неизпълнение от страна на изпълнителя на задължения съгласно договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава съгласно клаузите на проекта на договор. В случаите на забавено изпълнение, изпълнителят удължава валидността на гаранцията съобразно удълженото времетраене на изпълнението. Възложителят задържа гаранцията, ако в процеса на изпълнение на договора възникне спор между страните, отнесен за решаване от компетентния съд.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е със средства по постановление № 210 от 13 август 2015 г. за одобряване на допълнителни разходи / трансфери от резерва по чл.1, ал.2, раздел II, т.4.1, от Закона за Държавния бюджет на Република България за 2015 г. за непредвидени и/или неотложни разходи за предотвратяване, овладяване и преодоляване на последиците от бедствия–Приложение №2 към чл.1, т.2-7, № 3.2.4. Плащането по договора ще се осъществи съгласно клаузи на договора, неразделна част от документацията. Възложителят може да открие неотменяем, документарен, делим, непрехвърляем акредитив в полза на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, като плащането се извършва след точно изпълнение на задълженията на изпълнителя, при спазване на задълженията по договора, като всяка от страните поема за своя сметка банковите разноски за обслужване на акредитива на обслужващата я банка. При невъзможност за усвояване на цялата сума по договора до края на бюджетната 2015 г. /в зависимост от датата на сключване на договора/, Възложителя може да открие сметка със специален режим и предназначение (ескроу сметка) за разплащане на дължимите суми, от която ще покриват плащанията. Разпореждането със средствата по ескроу сметката ще се извършва от Възложителя, при спазване на изискванията от договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Участник в процедурата за обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя договор (споразумение) за създаване на обединението, подписан от лицата в обединението, в оригинал или нотариално заверено копие, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката, както и, че съставът на обединението няма да се променя за срока за изпълнение. Ако в хода на процедурата, съставът на обединението бъде променен, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочен представляващият обединението, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в оригинал или нотариално заверено копие. В случай, че в договора (споразумението) не е посочено разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на обществената поръчка, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва разпределението, в оригинал или нотариално заверено копие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, както и участници, за които са налице обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оригинал на списък на документите за участие и информация съдържаща се в офертата, подписан от участника /приложение № 1/; 2. Оригинал на „Представяне на участника” – /приложение № 2/ в което се посочва: а/ единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. б/ прилага се оригинал на декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП /приложение № 7/. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от всяко едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП; Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, а документът по т. а) се представя в официален превод, а документите по чл.56, ал. 1, т. 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл.56, ал. 1, т. 1, б. "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 т.1, букви от „а“ до „д“, т.2, т.3 и т.4 и ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. 3. Оригинал на оферта от участника – попълнен образец на приложение № 3; 4. Оригинал на декларация за ползване на подизпълнители /прилага се ако се ползват такива/ – /приложение №13/; 5. Оригинал на декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – попълнен образец на приложение № 8; 6 Оригинал на декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – /приложение № 9/; 7. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума за съответната позиция. 8. Оригинал или нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай че нямат представителни функции; 9. Оригинал на декларация за приемане на условията в проекта на договор за съответната позиция по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП – попълнен образец на приложение № 10; 10.Образец на декларация за заявка за оглед– приложение № 23; 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.11 от ЗОП – попълнен образец на приложение № 24; 12. Техническото предложение на участника– по образец. 13. Декларация от участника за гаранционния срок – по образец. 14.Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи от ІV група, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, (заверено от участника копие или се посочва електронен адрес на публичен регистър).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на техническите лица, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, където да бъдат посочени образованието и професионалната квалификация и опита на експертите в съответствие с разпоредбата на чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП. 2. Декларация от участника за техническото оборудване, с което разполага (собствено и наето) за изпълнение на обществената поръчка за строителство. Към нея се прилага списък на оптимално подбрана механизация за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да осигури за изпълнението на поръчката следните лица: Ръководител обект, който да осъществява цялостното ръководство и отчетността при изпълнението на обществената поръчка. - Изисквания за образование, квалификация и опит - висше образование - образователна степен магистър по специалност ПГС /ХТС или еквивалентна и минимум 10 години стаж по специалността; -Двама заместник ръководители обект - Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование - образователна степен магистър по специалност ПГС /ХТС или еквивалентна и минимум 5 години стаж по специалността; -Отговорник по качеството - Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование - образователна степен бакалавър или магистър строителен инженер/строителен техник и минимум 5 години стаж по специалността; -Технически ръководител „Земни работи“ с образователна степен бакалавър или техник строителен инженер/строителен техник с минимум 5 години стаж по специалността; - Изисквания за образование, квалификация и опит: - висше образование - образователна степен бакалавър или магистър строителен инженер/строителен техник и минимум 5 години стаж по специалността; -Отговорник по ЗБУТ с поне две години опит на подобна позиция. 2. За извършване на строително-монтажните работи е необходимо участниците да разполагат със следната собствена или наета техника и оборудване за изпълнение на поръчката, както следва: 1. Багер, еднокошов на гъсеничен ход, хидравличен с min обем на кофата min 1 m3–2 бр; 2.Булдозер на гъсеничен ход трактор с хидравлично управление – 2 бр.; 3.Трактор с тракторен плуг – 1 бр; 4.Валяк статичен, прикачен, пневматичен с тегло 12-25 т – 2 бр; 5.Автосамосвали с вместимост 6-10 м3 – 6 бр; 6.Автокран – 1 бр; 7. Челен товарач – фадрома с вместимост на коша min 3.0 м3 и товароподемност min 5.0 т – 1 бр; 8. Комбиниран багер с мощност min 90.0 к.с. – 2 бр.;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 60
Показател: ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.11.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.11.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.11.2015 г.  Час: 13:00
Място

гр. София,бул. "Христо Ботев" № 55, сградата на МЗХ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в процедурата може да се получи на електронната страница на МЗХ - профил на купувача - http://www.mzh.government.bg/mzh/bg/procurement.aspx като документацията не се заплаща, а е свободно достъпна в срока, посочен в т. ІV.3.3 по-горе. На това място ще бъдат публикувани и отговори на евентуално зададени въпроси. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП срокът за получаване на оферти се намалява от 52 на 40 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя подлежат на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок: 1. след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна. Срокът за обжалване на решението тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: - жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; - документацията не е публикувана едновременно с обявлението; - документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; Жалбата по чл.120, ал.4 от ЗОП се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ