01268-2015-0002
Технически редакции | ||
12.10.2015 09:47 ч. : | 12/10/2015 09:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.10.2015 09:47 ч. : | 12/10/2015 09:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община - район Овча купел, бул. Цар Борис ІІІ № 136В, За: За Кмет на СО район Овча купел-На основание Заповед № РД-15-9705/23.09.2015г. на Кмета на СО., Република България 1618, София, Тел.: 02 9554462, E-mail: sook@mail.bg, Факс: 02 9559568
Място/места за контакт: Диана Димитрова -Началник отдел Правен-вътр. 144; инж. Искра Панчева - Началник отдел УТИИБЕ-вътр. 248Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ovchakupel.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.ovchakupel.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=95&Itemid=484&lang=bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител/и за извършване на строително-монтажни работи (СМР) на строеж за реализация на подобект: „Работен проект за водопроводната мрежа на кв.“Горна баня“ – кл. 27, 44, 43, 28, 161, 160, 178, Гл. кл. III, кл. 171, 169, 39, 40, 168, 153, 154, 23, 36, 29, 51, 62“ и подобект: „Работен проект за канализационната мрежа на кв. „Горна баня“ – Гл. кл. I-ГБ, Гл. кл. I – ГБ/8, 9, 10, 11; кл.7, 14, 20, 21/24, 25, 23, 26, 46, 56, Гл. кл. II-ГБ, Гл. кл. II-ГБ/62, 64; кл. 66, 67, 68, 130, 132, 134, 135, 142, 146, 152, район „Овча купел“ гр. София, подетап I„A” – Канализационни клонове : Кл.26, Кл.46, Кл.56, Кл.67, Кл.68, Кл.142, Кл.146, Кл.152 , Водопроводни клонове k-178, Гл. кл. III, k-171, k-169, k-171, k-168, k-153, k-154, k-51, k-62 от „Идеен проект и работен проект за канализационни и водопроводни мрежи за кв. „Горна баня“ по договор № DIR-51011119-S025/17.02.2012“ .
Възлагане на обществена поръчка
Избор на изпълнител/и за извършване на строително-монтажни работи (СМР) на строеж за реализация на подобект: „Работен проект за водопроводната мрежа на кв.“Горна баня“ – кл. 27, 44, 43, 28, 161, 160, 178, Гл. кл. III, кл. 171, 169, 39, 40, 168, 153, 154, 23, 36, 29, 51, 62“ и подобект: „Работен проект за канализационната мрежа на кв. „Горна баня“ – Гл. кл. I-ГБ, Гл. кл. I – ГБ/8, 9, 10, 11; кл.7, 14, 20, 21/24, 25, 23, 26, 46, 56, Гл. кл. II-ГБ, Гл. кл. II-ГБ/62, 64; кл. 66, 67, 68, 130, 132, 134, 135, 142, 146, 152, район „Овча купел“ гр. София, подетап I„A” – Канализационни клонове : Кл.26, Кл.46, Кл.56, Кл.67, Кл.68, Кл.142, Кл.146, Кл.152 , Водопроводни клонове k-178, Гл. кл. III, k-171, k-169, k-171, k-168, k-153, k-154, k-51, k-62 от „Идеен проект и работен проект за канализационни и водопроводни мрежи за кв. „Горна баня“ по договор № DIR-51011119-S025/17.02.2012“ . Настоящият проект предвижда извършване на СМР за канализационна мрежа и съпътстващи водопроводи, като общата дължина на ново изградената канализационна и водопроводна мрежа и съоръженията към тях (предвидена за изпълнение в Подетап I „А”) е: •канализационна мрежа - 1472,56м. •водопроводна мрежа - 1157,00м.
45000000, 45332000
Описание:
НЕ
НЕ
Прогнозната стойност на поръчката е сума по- малка или равна на 2 203 625 лв. без ДДС, kaто съответно за : – изпълнение на Канализационни клонове: Кл.26, Кл.46, Кл.56, Кл.67, Кл.68, Кл.142, Кл.146, Кл.152– 1 880 595 лева без ДДС - изпълнение на Водопроводни клонове: к-178, Гл. кл. ІІІ, к-171, к-169, к-171, к-168, к-153, к-154, к-51, к-62– 323 030 лева без ДДС. Офертите на участници, надхвърлящи обявения финансов ресурс, като цяло и поотделно за изпълнение на канализационна мрежа и изпълнение на водопроводна мрежа ще бъдат отстранени, като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя. Финансирането ще е със средства, предоставени от ПУДООС /Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда/ за осъществяване на дейностите по настоящата обществена поръчка: Избор на изпълнител/и за извършване на строително-монтажни работи (СМР) на строеж за реализация на подобект: „Работен проект за водопроводната мрежа на кв.“Горна баня“ – кл. 27, 44, 43, 28, 161, 160, 178, Гл. кл. III, кл. 171, 169, 39, 40, 168, 153, 154, 23, 36, 29, 51, 62“ и подобект: „Работен проект за канализационната мрежа на кв. „Горна баня“ – Гл. кл. I-ГБ, Гл. кл. I – ГБ/8, 9, 10, 11; кл.7, 14, 20, 21/24, 25, 23, 26, 46, 56, Гл. кл. II-ГБ, Гл. кл. II-ГБ/62, 64; кл. 66, 67, 68, 130, 132, 134, 135, 142, 146, 152, район „Овча купел“ гр. София, подетап I„A” – Канализационни клонове : Кл.26, Кл.46, Кл.56, Кл.67, Кл.68, Кл.142, Кл.146, Кл.152 , Водопроводни клонове k-178, Гл. кл. III, k-171, k-169, k-171, k-168, k-153, k-154, k-51, k-62 от „Идеен проект и работен проект за канализационни и водопроводни мрежи за кв. „Горна баня“ по договор № DIR-51011119-S025/17.02.2012“ . Настоящият проект предвижда извършване на СМР за канализационна мрежа и съпътстващи водопроводи, като общата дължина на ново изградената канализационна и водопроводна мрежа и съоръженията към тях (предвидена за изпълнение в Подетап I „А”) е: •канализационна мрежа - 1472,56м. •водопроводна мрежа - 1157,00м. Количеството и обема на поръчката е подробно описано в Техническите спецификации и утвърдената документация на интернет адреса на Възложителя- www.ovchakupel.bg, раздел: "Профил на купувача"
НЕ
150
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 20 000 /двадесет хиляди/ лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на възложителя; б) банкова гаранция- безусловна и неотменима в полза на възложителя, с условията на Образец № 15, включен в документацията за участие или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията, описани в приложения образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на Столична община- Район „Овча купел”: Банка: Общинска банка, клон „Денкоглу” IBAN: BG 48 SOMB 91303324913501 BIC: SOMBBGSF При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката, като се посочва номера на Решението за откриване на процедурата. Платежното нареждане за внесена парична сума трябва да бъде оригинал. Срокът на валидност на гаранцията е не по – малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и се представя в оригинал. Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника. При банкова гаранция същата следва да бъде издадена от банка, извършваща банкова дейност на територията на ЕС. Участниците, следва да представят платежно нареждане или да представят банкова гаранция, която да отговаря на изискванията на Възложителя. В представената банкова гаранция участникът следва изрично да е посочил, че тя е безусловна и неотменима, и че е в полза на СО-Район „Овча купел”, че е със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура Задържане и освобождаване на гаранцията за участие Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В документа следва да се отбележи предмета на поръчката. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Столична община- Район „Овча купел”, и че е със срок на валидност до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на изпълнение на договора за изпълнение. При банкова гаранция същата следва да бъде издадена от банка, извършваща банкова дейност на територията на ЕС. В случай на представяне на банкова гаранция, да се ползват образците, включени в документацията за участие (Образец № 16) или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията описани в приложения Образец. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия, записани в Договор (Образец № 14) съответно: Възложителят предвижда междинни плащания в размер до 80 % от стойността на договора. За всяко плащане се представят документи по Нарадба № 2/2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите и Наредба № 3 /2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, Протокол за обема на извършена работа и оригинална фактура. Сумите по междинните плащания се превеждат по сметка на изпълнителя в срок до 5 работни дни от получаване на средствата от ПУДООС. Окончателно плащане в размер на 20% се извършва в срок до 30 /тридесет/ дни след представяне на Протокол обр. 16 за установяване на годността на строежа. Финансирането ще е със средствата на ПУДООС /Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда/. Решението за финансирането е взето на заседание на 14.08.2015г. /Протокол №4/14.08.2015г./ на Управителния съвет на ПУДООС /Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда/.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
1. В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения. От участие се отстраняват участниците чиито оферти или самите те не отговарят на предварително обявените условия и по чл.69 ал.1 от ЗОП. Участниците следва да отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1 /без буква "е" /, т. 2, т. 3, т.4 , ал. 2, т.1, 4 и 5, и ал. 5 от ЗОП, наличието на който е основание за отстраняване. 2. Изпълнителят/ите ще осъществява възложените му дейности съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му. Срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от подписване на протокол за откриване на строителна площадка и завършва с въвеждане на обекта в експлотация. 3. Възложителят ще ползва възможността за съкратените срокове по чл. 64, ал.1 от ЗОП на основание чл.64, ал. 3 от ЗОП. Срокът от 52 дни, ще се намали с 12 дни. Възловителят изпраща Обявленето по електронен път и от датата на публикуване на Обявлението ще осигури пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: http://www.ovchakupel.bg/ папка: Профил на купувача; http://www.ovchakupel.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=95&Itemid=484&lang=bg
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
гр. София, бул. „Цар борис III" №136В, ет. №, СО-район "Овча купел", Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
1. Допълнителна информация към Раздел ІІІ. 2.3/Технически възможности/ буква "б"): - Участникът трябва да има през последните пет години (считани от датата на подаване на офертата) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /самостоятелно или в консорциум/обединение/ изпълнен минимум 1 договор, сходен с предмета на поръчката /Под сходни с предмета на поръчката, следва да се разбират строителни дейности по изграждане на обекти от четвърта група, втора категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква б от ЗУТ. За сходно ще се приемат и изпълнението на обекти от по висока категория по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква б от ЗУТ или по ниска- чл. 137, ал. 1, т. 3, буква б от ЗУТ в областта на водоснабдеяването и канализацията и във вр. с чл. 6, ал. 2, т. 8 и 9 от Наредба 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи/. Към списъка се прилага/т удостоверение/я, издадено/и от получателя или от компетентен орган, или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за строителството. /образец №7/. - Участникът следва да е реализирал минимум 1 500 линейни метра изграждане и/или подмяна на канализационна и 1 500 линейни метра изграждане и/или подмяна на водопроводна мрежа, независимо от тяхната стойност. 2. Допълнителна информация към Раздел ІІІ. 2.3/Технически възможности/ буква "г") Участникът представя: Списък и данни на ръководния инженерно-техническия състав, който ще управлява изпълнението на поръчката - Образец № 8, придружен с автобиографиите им, съгласно Образец № 9, Декларации Образец № 10 и приложени доказателства за квалификация и професионален опит; /изисквания по т. 2.1.4, буква „г“ от документацията и Техническите възможности към Раздел III. 2. 3.-буква "г" от Обявлението./ Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: -копия от дипломи за завършено образование; -копия от длъжностни характеристики, трудови книжки и други документи, удостоверяващи професионалния опит на лицата; -препоръки и референции, издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива) 3. Възложителят ще ползва възможността за съкратените срокове по чл. 64, ал.1 от ЗОП на основание чл.64, ал. 3 от ЗОП. Срокът от 52 дни, ще се намали с 12 дни. Възловителят изпраща Обявленето по електронен път и от датата на публикуване на Обявлението ще осигури пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: http://www.ovchakupel.bg/ папка: Профил на купувача; http://www.ovchakupel.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=95&Itemid=484&lang=bg
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 7 от ЗОП
12.10.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ