Версия за печат

01268-2015-0002

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община - район Овча купел, бул. Цар Борис ІІІ № 136В, За: За Кмет на СО район Овча купел-На основание Заповед № РД-15-9705/23.09.2015г. на Кмета на СО., Република България 1618, София, Тел.: 02 9554462, E-mail: sook@mail.bg, Факс: 02 9559568

Място/места за контакт: Диана Димитрова -Началник отдел Правен-вътр. 144; инж. Искра Панчева - Началник отдел УТИИБЕ-вътр. 248

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ovchakupel.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.ovchakupel.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=95&Itemid=484&lang=bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител/и за извършване на строително-монтажни работи (СМР) на строеж за реализация на подобект: „Работен проект за водопроводната мрежа на кв.“Горна баня“ – кл. 27, 44, 43, 28, 161, 160, 178, Гл. кл. III, кл. 171, 169, 39, 40, 168, 153, 154, 23, 36, 29, 51, 62“ и подобект: „Работен проект за канализационната мрежа на кв. „Горна баня“ – Гл. кл. I-ГБ, Гл. кл. I – ГБ/8, 9, 10, 11; кл.7, 14, 20, 21/24, 25, 23, 26, 46, 56, Гл. кл. II-ГБ, Гл. кл. II-ГБ/62, 64; кл. 66, 67, 68, 130, 132, 134, 135, 142, 146, 152, район „Овча купел“ гр. София, подетап I„A” – Канализационни клонове : Кл.26, Кл.46, Кл.56, Кл.67, Кл.68, Кл.142, Кл.146, Кл.152 , Водопроводни клонове k-178, Гл. кл. III, k-171, k-169, k-171, k-168, k-153, k-154, k-51, k-62 от „Идеен проект и работен проект за канализационни и водопроводни мрежи за кв. „Горна баня“ по договор № DIR-51011119-S025/17.02.2012“ .

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. София, кв. „Горна баня"
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител/и за извършване на строително-монтажни работи (СМР) на строеж за реализация на подобект: „Работен проект за водопроводната мрежа на кв.“Горна баня“ – кл. 27, 44, 43, 28, 161, 160, 178, Гл. кл. III, кл. 171, 169, 39, 40, 168, 153, 154, 23, 36, 29, 51, 62“ и подобект: „Работен проект за канализационната мрежа на кв. „Горна баня“ – Гл. кл. I-ГБ, Гл. кл. I – ГБ/8, 9, 10, 11; кл.7, 14, 20, 21/24, 25, 23, 26, 46, 56, Гл. кл. II-ГБ, Гл. кл. II-ГБ/62, 64; кл. 66, 67, 68, 130, 132, 134, 135, 142, 146, 152, район „Овча купел“ гр. София, подетап I„A” – Канализационни клонове : Кл.26, Кл.46, Кл.56, Кл.67, Кл.68, Кл.142, Кл.146, Кл.152 , Водопроводни клонове k-178, Гл. кл. III, k-171, k-169, k-171, k-168, k-153, k-154, k-51, k-62 от „Идеен проект и работен проект за канализационни и водопроводни мрежи за кв. „Горна баня“ по договор № DIR-51011119-S025/17.02.2012“ . Настоящият проект предвижда извършване на СМР за канализационна мрежа и съпътстващи водопроводи, като общата дължина на ново изградената канализационна и водопроводна мрежа и съоръженията към тях (предвидена за изпълнение в Подетап I „А”) е: •канализационна мрежа - 1472,56м. •водопроводна мрежа - 1157,00м.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност на поръчката е сума по- малка или равна на 2 203 625 лв. без ДДС, kaто съответно за : – изпълнение на Канализационни клонове: Кл.26, Кл.46, Кл.56, Кл.67, Кл.68, Кл.142, Кл.146, Кл.152– 1 880 595 лева без ДДС - изпълнение на Водопроводни клонове: к-178, Гл. кл. ІІІ, к-171, к-169, к-171, к-168, к-153, к-154, к-51, к-62– 323 030 лева без ДДС. Офертите на участници, надхвърлящи обявения финансов ресурс, като цяло и поотделно за изпълнение на канализационна мрежа и изпълнение на водопроводна мрежа ще бъдат отстранени, като неотговарящи на предварително обявените условия на Възложителя. Финансирането ще е със средства, предоставени от ПУДООС /Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда/ за осъществяване на дейностите по настоящата обществена поръчка: Избор на изпълнител/и за извършване на строително-монтажни работи (СМР) на строеж за реализация на подобект: „Работен проект за водопроводната мрежа на кв.“Горна баня“ – кл. 27, 44, 43, 28, 161, 160, 178, Гл. кл. III, кл. 171, 169, 39, 40, 168, 153, 154, 23, 36, 29, 51, 62“ и подобект: „Работен проект за канализационната мрежа на кв. „Горна баня“ – Гл. кл. I-ГБ, Гл. кл. I – ГБ/8, 9, 10, 11; кл.7, 14, 20, 21/24, 25, 23, 26, 46, 56, Гл. кл. II-ГБ, Гл. кл. II-ГБ/62, 64; кл. 66, 67, 68, 130, 132, 134, 135, 142, 146, 152, район „Овча купел“ гр. София, подетап I„A” – Канализационни клонове : Кл.26, Кл.46, Кл.56, Кл.67, Кл.68, Кл.142, Кл.146, Кл.152 , Водопроводни клонове k-178, Гл. кл. III, k-171, k-169, k-171, k-168, k-153, k-154, k-51, k-62 от „Идеен проект и работен проект за канализационни и водопроводни мрежи за кв. „Горна баня“ по договор № DIR-51011119-S025/17.02.2012“ . Настоящият проект предвижда извършване на СМР за канализационна мрежа и съпътстващи водопроводи, като общата дължина на ново изградената канализационна и водопроводна мрежа и съоръженията към тях (предвидена за изпълнение в Подетап I „А”) е: •канализационна мрежа - 1472,56м. •водопроводна мрежа - 1157,00м. Количеството и обема на поръчката е подробно описано в Техническите спецификации и утвърдената документация на интернет адреса на Възложителя- www.ovchakupel.bg, раздел: "Профил на купувача"

Прогнозна стойност без ДДС
2203625 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 20 000 /двадесет хиляди/ лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на възложителя; б) банкова гаранция- безусловна и неотменима в полза на възложителя, с условията на Образец № 15, включен в документацията за участие или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията, описани в приложения образец. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по следната сметка на Столична община- Район „Овча купел”: Банка: Общинска банка, клон „Денкоглу” IBAN: BG 48 SOMB 91303324913501 BIC: SOMBBGSF При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката, като се посочва номера на Решението за откриване на процедурата. Платежното нареждане за внесена парична сума трябва да бъде оригинал. Срокът на валидност на гаранцията е не по – малко от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и се представя в оригинал. Валидността на гаранцията за участие следва да покрива изцяло срока на валидност на офертата на участника. При банкова гаранция същата следва да бъде издадена от банка, извършваща банкова дейност на територията на ЕС. Участниците, следва да представят платежно нареждане или да представят банкова гаранция, която да отговаря на изискванията на Възложителя. В представената банкова гаранция участникът следва изрично да е посочил, че тя е безусловна и неотменима, и че е в полза на СО-Район „Овча купел”, че е със срок на валидност минимум 180 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и че е за настоящата обществена поръчка. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура Задържане и освобождаване на гаранцията за участие Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В документа следва да се отбележи предмета на поръчката. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Столична община- Район „Овча купел”, и че е със срок на валидност до 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на изпълнение на договора за изпълнение. При банкова гаранция същата следва да бъде издадена от банка, извършваща банкова дейност на територията на ЕС. В случай на представяне на банкова гаранция, да се ползват образците, включени в документацията за участие (Образец № 16) или текста на представената банкова гаранция да съдържа условията описани в приложения Образец. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на цената на договора ще се извършва съгласно договорните условия, записани в Договор (Образец № 14) съответно: Възложителят предвижда междинни плащания в размер до 80 % от стойността на договора. За всяко плащане се представят документи по Нарадба № 2/2003г. за въвеждане в експлоатация на строежите и Наредба № 3 /2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, Протокол за обема на извършена работа и оригинална фактура. Сумите по междинните плащания се превеждат по сметка на изпълнителя в срок до 5 работни дни от получаване на средствата от ПУДООС. Окончателно плащане в размер на 20% се извършва в срок до 30 /тридесет/ дни след представяне на Протокол обр. 16 за установяване на годността на строежа. Финансирането ще е със средствата на ПУДООС /Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда/. Решението за финансирането е взето на заседание на 14.08.2015г. /Протокол №4/14.08.2015г./ на Управителния съвет на ПУДООС /Предприятие за управление на дейностите по опазване на околната среда/.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения. От участие се отстраняват участниците чиито оферти или самите те не отговарят на предварително обявените условия и по чл.69 ал.1 от ЗОП. Участниците следва да отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1 /без буква "е" /, т. 2, т. 3, т.4 , ал. 2, т.1, 4 и 5, и ал. 5 от ЗОП, наличието на който е основание за отстраняване. 2. Изпълнителят/ите ще осъществява възложените му дейности съгласно изискванията на Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му. Срокът за изпълнение на поръчката започва да тече от подписване на протокол за откриване на строителна площадка и завършва с въвеждане на обекта в експлотация. 3. Възложителят ще ползва възможността за съкратените срокове по чл. 64, ал.1 от ЗОП на основание чл.64, ал. 3 от ЗОП. Срокът от 52 дни, ще се намали с 12 дни. Възловителят изпраща Обявленето по електронен път и от датата на публикуване на Обявлението ще осигури пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: http://www.ovchakupel.bg/ папка: Профил на купувача; http://www.ovchakupel.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=95&Itemid=484&lang=bg

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора категория и четвърта група строежи съгласно чл. 3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите в България (ДВ. бр.108 от 29.12.2006г.) или еквивалентен, когато участникът е регистриран в друга държава - еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, който има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. - доказва се с копие от документа за регистрация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Участникът следва да докаже, че разполага с финансов ресурс не по-малък от 1 000 000 (един милион) лева. Това се доказва с един или няколко от следните документи: - удостоверение от банка; - годишният финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Не се изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. б) Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството, за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им - доказва се с копия на застрахователни полици. Забележки: За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът. Чуждестранните участници следва да представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка. в) декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по–горе изисквания по точка а) се прилагат за обединението/консорциума като цяло, а изискванията по точки б) и в) за членовете на обединението, които ще изпълняват строителни дейности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат и за тях съобразно дела и вида на предвидените за изпълнение от тях дейности. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
Минимални изисквания: а) Участникът следва да докаже, че разполага с финансов ресурс не по-малък от 1 000 000 (един милион) лева. Това се доказва с един или няколко от следните документи: - удостоверение от банка; - годишният финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Не се изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. б) Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето/лицата, което/които ще осъществяват строителството, за вреди причинени от други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им - доказва се с копия на застрахователни полици. Забележки: За участник, установен/регистриран в Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Р България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът. Чуждестранните участници следва да представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка. в) декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, изброените по–горе изисквания по точка а) се прилагат за обединението/консорциума като цяло, а изискванията по точки б) и в) за членовете на обединението, които ще изпълняват строителни дейности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията се прилагат и за тях съобразно дела и вида на предвидените за изпълнение от тях дейности. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора категория и четвърта група строежи съгласно чл. 3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите в България (ДВ. бр.108 от 29.12.2006г.) или еквивалентен, когато участникът е регистриран в друга държава - еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, който има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. - доказва се с копие от документа за регистрация. б) Справка - декларация, съдържаща списък на основните договори за строителство, извършени през последните пет години, еднакви или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и възложителите, придружени с доказателство за извършеното строителство. в) Участникът трябва да притежава сертификати за внедрени "Системи за управление на качеството» ISO 9001:2008, "Системи за управление на околната среда" ISO 14001:2004 или еквивалентни, като обхвата на сертификатите трябва да отговаря на предмета на поръчката (в области изграждане/реконструкция на водопроводни и канализационни мрежи). Участниците могат да представят и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда. Участниците следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентните стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, заложен от възложителя като стандарт за системата за управление на качеството и околна среда, по който участникът следва да бъде сертифициран. - доказва се със заверени копия на сертификати или еквивалентни документи. Всички сертификати се представят и в превод на български език. Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението в зависимост от разпределението на дейностите, които ще изпълняват. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя и за тях. г) Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на задачите, описани в техническите спецификации, както следва: Екип за управление от минимум ръководител на договора, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и експерт по безопастност и здраве в строителството (доказва се с данни, попъленени в Образец 8 и приложенията към него ) както следва : 1. Ръководител на договора (ключов експерт 1), който да отговаря на следните изисквания: •Квалификация строителен инженер, специалност ВиК, ХТС или ХМС, със степен „магистър” или еквивалентна специалност, получена в наше или чуждо учебно заведение •Професионален опит минимум 5 години по специалността; •Участие в изграждането на минимум два обекта за улични ВиК мрежи от категорията на настоящия или по-висока 2. Технически ръководител на обекта (ключов експерт 2), който трябва да отговаря на следните изисквания: •Да има завършено образованиe съгласно изискванията на чл.163а от ЗУТ; •Да има най-малко 5 години опит като технически ръководител на строителни обекти, като поне един от строежите е улични ВиК мрежи 3. Отговорник за контрола на качеството (ключов експерт 3) трябва да отговаря на следните изисквания: •Да има най-малко три години опит в контрол по качеството в областта на строителството •Да има удостоверение за контрол по качеството в областта на строителството 4. Служител отговорен по безопасност и здраве в строителството (ключов експерт 4) трябва да отговаря на следните условия: •Да има актуално удостоверение за преминало ежегодно обучение съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно •Да има най-малко 3 години опит като служител отговорен по безопасност и здраве в строителството на строителни обекти по ЗБУТ Едно лице може да съвместява две позиции. Забележка: Виж Раздел VI.3. Допълнителна информация.
Минимални изисквания: а) Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора категория и четвърта група строежи съгласно чл. 3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите в България (ДВ. бр.108 от 29.12.2006г.) или еквивалентен, когато участникът е регистриран в друга държава - еквивалентен документ, доказващ регистрация или членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, който има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. - доказва се с копие от документа за регистрация. б) Справка - декларация, съдържаща списък на основните договори за строителство, извършени през последните пет години, еднакви или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и възложителите, придружени с доказателство за извършеното строителство в) Участникът трябва да притежава сертификати за внедрени "Системи за управление на качеството» ISO 9001:2008, "Системи за управление на околната среда" ISO 14001:2004 или еквивалентни, като обхвата на сертификатите трябва да отговаря на предмета на поръчката (в области изграждане/реконструкция на водопроводни и канализационни мрежи). Участниците могат да представят и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда. Участниците следва да докажат по безспорен и несъмнен начин, че изискванията на еквивалентните стандарти/мерки съвпадат с изискванията на основния стандарт, заложен от възложителя като стандарт за системата за управление на качеството и околна среда, по който участникът следва да бъде сертифициран. - доказва се със заверени копия на сертификати или еквивалентни документи. Всички сертификати се представят и в превод на български език. Когато участникът е обединение, изискването важи за членовете на обединението в зависимост от разпределението на дейностите, които ще изпълняват. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя и за тях. г) Участникът трябва да разполага с екип от експерти за изпълнението на задачите, описани в техническите спецификации, както следва: Екип за управление от минимум ръководител на договора, технически ръководител на обекта, отговорник за контрола на качеството и експерт по безопастност и здраве в строителството (доказва се с данни, попъленени в Образец 8 и приложенията към него ) както следва : 1. Ръководител на договора (ключов експерт 1), който да отговаря на следните изисквания: •Квалификация строителен инженер, специалност ВиК, ХТС или ХМС, със степен „магистър” или еквивалентна специалност, получена в наше или чуждо учебно заведение •Професионален опит минимум 5 години по специалността; •Участие в изграждането на минимум два обекта за улични ВиК мрежи от категорията на настоящия или по-висока 2. Технически ръководител на обекта (ключов експерт 2), който трябва да отговаря на следните изисквания: •Да има завършено образованиe съгласно изискванията на чл.163а от ЗУТ; •Да има най-малко 5 години опит като технически ръководител на строителни обекти, като поне един от строежите е улични ВиК мрежи 3. Отговорник за контрола на качеството (ключов експерт 3) трябва да отговаря на следните изисквания: •Да има най-малко три години опит в контрол по качеството в областта на строителството •Да има удостоверение за контрол по качеството в областта на строителството 4. Служител отговорен по безопасност и здраве в строителството (ключов експерт 4) трябва да отговаря на следните условия: •Да има актуално удостоверение за преминало ежегодно обучение съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно •Да има най-малко 3 години опит като служител отговорен по безопасност и здраве в строителството на строителни обекти по ЗБУТ Едно лице може да съвместява две позиции. Забележка: Виж Раздел VI.3. Допълнителна информация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Технически показатели ТП = П1 + П2 + П3 които са: П1 – Срок за изпълнение на строителните и монтажни работи – максимум 10 точки; П2 – Организация на работа при изпълнение на поръчката – максимум 35 точки; П3 – Управление на риска – максимум 15 точки ; тежест: 60
Показател: Финансови показатели - ФП - Предложена цена ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.11.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.11.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.11.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, бул. „Цар борис III" №136В, ет. №, СО-район "Овча купел", Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Допълнителна информация към Раздел ІІІ. 2.3/Технически възможности/ буква "б"): - Участникът трябва да има през последните пет години (считани от датата на подаване на офертата) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /самостоятелно или в консорциум/обединение/ изпълнен минимум 1 договор, сходен с предмета на поръчката /Под сходни с предмета на поръчката, следва да се разбират строителни дейности по изграждане на обекти от четвърта група, втора категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, буква б от ЗУТ. За сходно ще се приемат и изпълнението на обекти от по висока категория по чл. 137, ал. 1, т. 1, буква б от ЗУТ или по ниска- чл. 137, ал. 1, т. 3, буква б от ЗУТ в областта на водоснабдеяването и канализацията и във вр. с чл. 6, ал. 2, т. 8 и 9 от Наредба 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи/. Към списъка се прилага/т удостоверение/я, издадено/и от получателя или от компетентен орган, или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за строителството. /образец №7/. - Участникът следва да е реализирал минимум 1 500 линейни метра изграждане и/или подмяна на канализационна и 1 500 линейни метра изграждане и/или подмяна на водопроводна мрежа, независимо от тяхната стойност. 2. Допълнителна информация към Раздел ІІІ. 2.3/Технически възможности/ буква "г") Участникът представя: Списък и данни на ръководния инженерно-техническия състав, който ще управлява изпълнението на поръчката - Образец № 8, придружен с автобиографиите им, съгласно Образец № 9, Декларации Образец № 10 и приложени доказателства за квалификация и професионален опит; /изисквания по т. 2.1.4, буква „г“ от документацията и Техническите възможности към Раздел III. 2. 3.-буква "г" от Обявлението./ Документите, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит на лицата са: -копия от дипломи за завършено образование; -копия от длъжностни характеристики, трудови книжки и други документи, удостоверяващи професионалния опит на лицата; -препоръки и референции, издадени на предложените експерти (от други работодатели, ако имат такива) 3. Възложителят ще ползва възможността за съкратените срокове по чл. 64, ал.1 от ЗОП на основание чл.64, ал. 3 от ЗОП. Срокът от 52 дни, ще се намали с 12 дни. Възловителят изпраща Обявленето по електронен път и от датата на публикуване на Обявлението ще осигури пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес: http://www.ovchakupel.bg/ папка: Профил на купувача; http://www.ovchakupel.bg/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=95&Itemid=484&lang=bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 7 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ