Версия за печат

00747-2015-0001

BG-С. ГОРНА МАЛИНА: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ГОРНА МАЛИНА, УЛ. ДВАДЕСЕТ И ПЪРВА № 18, За: Силвия Милчева, Р бЪЛГАРИЯ 2131, С. ГОРНА МАЛИНА, Тел.: 07152 2320, E-mail: gmalina@abv.bg, Факс: 07152 2252

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gornamalina.eu.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Допълнителен водопровод с.Белопопци – с.Байлово, община Горна Малина“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Белопопци
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Основното водоподаване към с. Белопопци се осъществява от преливната тръба на черпателен резервоар при м. „Извора“ с. Байлово с обем 15 куб. м. Водните количества се доставят по гравитачен път посредством водопровод 150 от азбестоциментови тръби до напорен водоем над с. Белопопци с обем 140 куб. м. Проектната разработка, включва изграждане на нов водопровод от черпателния до напорния резервоари. Предвижда се трасето на водопровода в с. Байлово да се монтира успоредно на съществуващото, а след населеното място да следва общинския път между с. Байлово и с. Белопопци. Общата дължина на водопровода е 5230 м. Водопроводът ще бъде изпълнен с тръби 110 ПЕВП на челна заварка, положени по открит способ. Предвижда се да бъдат изградени 2 шахти отток, 2 шахти въздушник, 10 преминавания през дерета с подпорни стени и 2 въздушни преминавания на метална конструкция през реки. Поръчката включва изпълнение на земни работи, полагане на тръбопроводи и монтаж на строителни конструкции и водопроводна арматура, в обхват както е посочено в проекста, спецификацията и количествените сметки.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45332000, 45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Основното водоподаване към с. Белопопци се осъществява от преливната тръба на черпателен резервоар при м. „Извора“ с. Байлово с обем 15 куб. м. Водните количества се доставят по гравитачен път посредством водопровод 150 от азбестоциментови тръби до напорен водоем над с. Белопопци с обем 140 куб. м. Проектната разработка, включва изграждане на нов водопровод от черпателния до напорния резервоари. Предвижда се трасето на водопровода в с. Байлово да се монтира успоредно на съществуващото, а след населеното място да следва общинския път между с. Байлово и с. Белопопци. Общата дължина на водопровода е 5230 м. Водопроводът ще бъде изпълнен с тръби 110 ПЕВП на челна заварка, положени по открит способ. Предвижда се да бъдат изградени 2 шахти отток, 2 шахти въздушник, 10 преминавания през дерета с подпорни стени и 2 въздушни преминавания на метална конструкция през реки. Поръчката включва изпълнение на земни работи, полагане на тръбопроводи и монтаж на строителни конструкции и водопроводна арматура, в обхват както е посочено в проекста, спецификацията и количествените сметки.

Прогнозна стойност без ДДС
1264160 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие в размер на 10 000 (десет хиляди) лева. Сумата на гаранцията представлява под 1 на сто от прогнозната стойност на поръчката без включен ДДС. Гаранцията за участие може да се внесе като парична сума по сметка на възложителя по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Гаранция за изпълнение - в размер на 5 (пет) процента от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще финансира работите, предмет на публичната покана със средства предоставени от Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда (ПУДООС).

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, ако определеният за изпълнител на обществената поръчка участник е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията на ЗОП и на обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка, при следните ограничения: а) Всеки участник в процедура за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта (чл. 55, ал. 1 от ЗОП) б) Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта (чл. 55, ал. 5 от ЗОП). в) В процедурата за възлагане на обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение (чл.55, ал.6 от ЗОП); г) Съгласно чл. 55, ал.7 от ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от Допълнителните разпоредби на ЗОП. д) Външни експерти, участвали в разработване на техническата спецификация от настоящата документация за участие не могат да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. Възложителят отстранява, съгласно чл. 47, ал.1 от ЗОП, от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който:1.1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за:а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;1.2. е обявен в несъстоятелност;1.3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;1.4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.2. Възложителят отстранява, съгласно чл. 47, ал.2 от ЗОП, от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка и участник:2.1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;2.2. който е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността;2.3. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците;2.4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;3. Изискванията на т.1.1 и т.2.2, т.2.3 и 2.4, се прилагат за лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а) Удостоверение от банка за наличие на собствени средства или свободен кредитен ресурс на участника, издадено не по-рано от 1 (един) месец преди датата на получаване на офертите в настоящата процедура в оригинал. Участникът може да приложи и други доказателства за достъп до кредитен ресурс и/или собствени средства, които по недвусмислен начин да доказват разполагаемост с изисискуемия финансов ресурс, включително и чрез годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако участникът избере да докаже наличието и/или разполагаемостта с изискуемия размер финансови средства с ГФО или някоя от съставните му части може да не ги представя, ако те са публикувани в публичен регистър в Р. България и в офертата се съдържа информация за органа, който го поддържа. б) Валидна застрахователна полица Професионална отговорност в проектирането и строителството”.
Минимални изисквания: а) Участникът трябва да разполага с ликвиден работен капитал за финансиране на работите преди тяхното приемане и плащане от възложителя в размер на не по-малко от 200 000 (двеста хиляди) лева под формата на пари в брой или гарантирана неотменима кредитна линия, отпусната от банка или друга приемлива форма гарантираща наличие и/или разполагаемост с изискуемия размер финансови средства. б) Участникът трябва да е застрахован за „Професионална отговорност в проектирането и строителството” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на поръчката, със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на валидност на офертата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) Списък по чл. 51, ал. 1, т. 2 ЗОП на изпълнените договори за строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата (образец № 10), придружен от доказателства за извършеното строителство, които се представят като: - Посочване на публични регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключено изпълнението, мястото и вида на строителството, или - Удостоверения за добро изпълнение - доказателства по чл. 51, ал. 1, т. 2, букви „а“ – „в“ ЗОП. Удостоверенията да съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - Копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. б) Сертификат, удостоверяващ внедрена Система за управление съгласно стандарт ISO 9001:2000 или еквивалентен или други доказателства за внедрени еквивалентни мерки за управление на качеството; в) Списък по чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството с посочване на образованието, професионалната квалификация на ръководните служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата или строителството по чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП (образец № 11) придружен от документи, удостоверяващи образованието и професионалния опит на експертите на участника, както следва: - професионална биография на всеки експерт; - дипломи/удостоверения, издадени от акредитирани училища/организации – за доказване на образование и квалификация; - трудова книжка (за професионален опит по трудово правоотношение по реда на КТ), със служебна книжка (за професионален опит по служебно правоотношение по реда на ЗДСл), с осигурителна книжка (за професионален опит като самоосигуряващо се лице) или с договори за изработка, сключени по ЗЗД – за доказване на общия професионален опит на експертите; - договори/референции/длъжностни характеристики/други документи по преценка на участника, от които е видно, че предложените експерти притежават изискуемия специфичен опит. г) Валидна застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството“ по чл. 171 от ЗУТ. Участникът може да не представя документи, когато те се отнасят за обстоятелствата, вписани в търговския регистър, и представянето на актове, обявени в търговския регистър ако е посочил ЕИК. Участник в обществената поръчка може да използва ресурсите на трети физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че има на свое разположение тези ресурси. Това условие се прилага и когато участник в обществената поръчка е обединение от физически и/или юридически лица и участникът се позовава на ресурсите на членуващите в обединението физически и/или юридически лица. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай че участник доказва съответствие с изискването на възложителя за сходен опит с договор, изпълняван в обединение освен някое от изискуемите доказателства, следва да се представи копие от споразумение между членовете на обединението, от което категорично да е видно кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение/подизпълнител в настоящата процедура. При липса на препоръка се прилага акт за извършени и приети работи.
Минимални изисквания: а) Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано до датата определена като крайна за получаване на офертите, не по малко от 1 (един) договор за строителство, с предмет, сходен с предмета на поръчката; б) Участникът трябва да притежава внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2000 с обхват строителство или еквивалентен или да докаже наличие на внедрени еквивалентни мерки за управление на качеството; в) Участникът трябва да разполага с експерти, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на работите, както следва: • Технически ръководител, който да отговаря на следните минимални изисквания: - да има завършено висше образование с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект” или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или "Техника", или еквивалентно в случай, че лицето е завършило образованието си в чуждестранно училище; - да е в трудово правоотношение с участника; - да има минимум 3 (три) години професионален опит в изпълнението на длъжност „технически ръководител“ друга ръководна позиция по смисъла на чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна чужда норма на строителни обекти във водния сектор (водоснабдителни и канализационни мрежи и съоръжения, ПСОВ). • Експерт - длъжностно лице по чл. 24 от Закона за безопасни и здравословни условия на труд, който да отговаря на следните минимални изисквания: - да има висше образование от област „Технически науки“ и успешно завършен курс за здравословни и безопасни условия на труд, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. на МТСП или еквивалентна чужда норма; - да има най-малко 3 (три) години професионален опит като длъжностно лице по чл. 24 от ЗБУТ в строителството. • Експерт „Контрол на качеството”, който да отговаря на следните минимални изисквания: - да има висше образование от област „Технически науки“ и успешно преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания, или еквивалентно; - да има най-малко 3 (три) години професионален опит в контрол по качеството на строителни обекти Строителни работи, с предмет, сходен с предмета на поръчката са работи по изграждане/реконструкция/рехабилитация на водоснабдителни мрежи и съоръжения с дължина над 5 000 м.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Техническо предложение ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.11.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.12.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.12.2015 г.  Час: 10:00
Място

заседателната зала на община Горна Малина

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офиртите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Горна Малина, ул. Двадесет и първа № 18, Р БЪЛГАРИЯ 2131, с. Горна Малина, Тел.: 07152 2320, E-mail: gmalina@abv.bg

Интернет адрес/и:

URL: www.gornamalina.eu.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ