Версия за печат

00744-2015-0007

BG-Ямбол: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ Св. Пантелеймон АД - гр. Ямбол, ул. Панайот Хитов № 30, За: д-р Панайот Диманов, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 682268, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 620676

Място/места за контакт: ул. Панайот Хитов № 30

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mbal-yambol.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbal-yambol.net/index.php?option=com_content&task=view&id=79&Itemid=598.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на строително-монтажни работи , включващи: изграждане, ремонт, реконструкция и преустройство на сгради на МБАЛ „Св. Пантелеймон” АД, гр.Ямбол, чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение, според финансовите възможности. Тръжната документация може да бъде изтеглена от сайта на болницата - http://www.mbal-yambol.net/index.php?option=com_content&task=view&id=79&Itemid=598

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Ямбол, ул. Панайот Хитов 30
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие в години

3

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
3000000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на строително-монтажни работи, включващи: изграждане, ремонт, реконструкция и преустройство на сгради на МБАЛ „Св. Пантелеймон” АД, гр.Ямбол, чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение, според финансовите възможности. Предположително МБАЛ „Св. Пантелеймон” АД – гр. Ямбол ще възложи следните дейности за периода на рамковото споразумение, съобразно нуждите си: Ремонти, Архитектура /дограма с топлоизолация и др./, Водопроводна инсталация /В И К/, Канализационна инсталация /В И К/, Пожароизвестяване, ЛАН /ЕЛ/ - Компютърна мрежа, TV инсталация и телефона, БКТП /ЕЛ/, Слаботокова инсталации /ЕЛ/, Външно осветление /ЕЛ/, Външно ел. захранване ; ЕЛ. табла и вътрешни ел инсталации, СОТ и Видеонаблюдение, КИП и А, OВК, ПБ, ОВК 1, вертикална планировка, констр. укрепване на сградата, външни захранвания, проектиране външни захранвания, СМР. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Тръжната документация може да бъде изтеглена от сайта на болницата - http://www.mbal-yambol.net/index.php?option=com_content&task=view&id=79&Itemid=598

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000 (LA16) , 45210000, 45400000, 45215140, 45261910, 50000000

Описание:

Строителни и монтажни работи (За болнична употреба )
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Довършителни строителни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на болнични помещения
Ремонт на покривни конструкции
Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Възложителят заявява СМР и сключва договори на основание Рамково споразумение според нуждите и финансовите си възможности. Възложителят не се обвързва с минимален или максимален процент на изпълнение от заложената прогнозна сума нито с минимална или максимална стойност на отделните договори за СМР.Предположително МБАЛ „Св. Пантелеймон” АД – гр. Ямбол ще възложи следните дейности за периода на рамковото споразумение, съобразно нуждите си: Ремонти, Архитектура /дограма с топлоизолация и др./, Водопроводна инсталация /В И К/, Канализационна инсталация /В И К/, Пожароизвестяване, ЛАН /ЕЛ/ - Компютърна мрежа, TV инсталация и телефона, БКТП /ЕЛ/, Слаботокова инсталации /ЕЛ/, Външно осветление /ЕЛ/, Външно ел. захранване ; ЕЛ. табла и вътрешни ел инсталации, СОТ и Видеонаблюдение, КИП и А, OВК, ПБ, ОВК 1, вертикална планировка, констр. укрепване на сградата, външни захранвания, проектиране външни захранвания, СМР с обем - приблизително 3000000 лв. без ДДС за период от три години.

Прогнозна стойност без ДДС
3000000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: Участникът превежда по банковата сметка на болницата IBAN: BG23 FINV 9150 52BG N04M CV, BIC: FINVBGSF при Първа Инвестиционна Банка – клон Сливен, офис Ямбол парична сума или представя оригинал на неотменима банкова гаранция за участие в в лева в размер на: 10000 /десет хиляди/ лева, със срок на валидност – срока на валидност на офертите /180 календарни дни/. Гаранциите за участие в процедурата се освобождават при условията и по реда на чл. 62 от ЗОП. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Участниците определени за изпълнители, представят гаранция за изпълнение на договора в размер на 1.5 % от прогнозната стойност на поръчката под формата на банкова гаранция за срока на рамковото споразумение или парична сума внесена по набирателната сметка на МБАЛ “Св. Пантелеймон” – АД гр. Ямбол: банкова сметка IBAN: BG23 FINV 9150 52BG N04M CV, BIC: FINVBGSF при Първа Инвестиционна Банка – клон Сливен, офис Ямбол. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта-на рамково споразумение за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Приходи от НЗОК, собствени приходи от дейността, целеви средства от Министерство на здравеопазването и др. Начин на плащане: Авансово плащане -10% от от стойността на СМР Окончателно плащане със срок на отложено плащане – 30 дни. Заплащането на СМР по договора следва да се извършва след представяне на данъчна фактура, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС. При представяне на заявка за окончателно плащане, същото да се извърши след: 1. Подписване на акт - образец 15 (в случаите когато е необходимо). 2. Обобщен приемо - предавателен протокол за предаване на строежа от строителя на инвеститора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; Когато участник в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Неперсонифицираните дружества - участници в обединението - следва да представят копие на документ за регистрация, съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър БУЛСТАТ (ЗРБ). В случай на възлагане на поръчката, Възложителят не дефинира изискване обединението да се регистрира като ЮЛ преди сключването на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Спечелилите първите три места участници сключват рамково споразумение за изпълнение на строително-монтажни работи , включващи: изграждане, ремонт, рекунструкция и преустройство на сграден фонд и прилежащи терени и имоти на МБАЛ при условията предложени в тръжната оферта. Рамковото споразумение може да се сключи с по-малко от трима потенциални изпълнители на обществени поръчки само, ако не е налице достатъчен брой кандидати или участници, които отговарят на критериите за подбор, или достатъчен брой оферти, които отговарят на предварително обявените условия на възложителя. За всяко конкретно СМР възложителят представя на изпълнителите количествена сметка на видовете СМР, които предстои да се извършат, обяснителна записка и срок за изпълнение. Изпълнителите подписали рамковото споразумение подават оферти с анализ на цените и остойностяване на СМР по количествената сметка на изпълнителя, срок за изпълнение, техническо предложение в едноседмичен срок от получаване на писмото, като спечелилият с най-ниска предложена цена сключва договор за строителство с МБАЛ при условията на рамковото споразумение. Изпълнителите са обвързани с параметрите на сключеното от тях рамково споразумение, като не могат да превишават заложените в него условия, при които са участвали в обществената поръчка. При отказ на спечелилият с най-ниска цена изпълнител да сключи договор, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ сключва договор със следващият в класирането. Възложителят има право да изиска, закупуването на материали от предложен от него доставчик, в случай че цените са по – ниски от предложените от изпълнителя. Влаганите материали, доставени от изпълнителя или предложени от възложителя трябва да отговарят на строителните норми и да са придружени със всички изисквани от закона сертификати. Органите от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, опазване на околната среда, които са в сила в страната са : НАП, НОИ, МОСВ, АЗ и ГИТ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Eдинен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата /Административни сведения/; Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2; Документи удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда офертата, в случай че това не е законния представител на участника /оригинал или нотариално заверено пълномощно/, при участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият Документ, установяващ регистрация по ЗДДС, ако участникът притежава такава или декларация че не е регистриран по ЗДДС Документ, еквивалентен на документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. а), издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която е установен, когато участника е чуждестранно юридическо лице (закона на държавата, в която участникът е установен, се определя по смисъла на § 1, т. 7 от Допълнителните разпоредби на ЗОП) При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Когато кандидатът или участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по ал чл. 47, ал. 1, т.1, б. а), б. б), б. в), б. г), б. д), т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Наличието на обстоятелства по по чл. 47, ал. 1, т.1, б. а), б. б), б. в), б. г), б. д), т. 2, т. 3 и т. 4 от ЗОП, по чл. 47, ал. 2, т. 1 от ЗОП и по чл. 47, ал. 5 от ЗОП е основание за отстраняване на участника. Декларация по чл. 56. ал. 1 т. 8 от ЗОП, че няма да се ползват подизпълнители или, ако използват посочва предвидените подизпълнители, вида на работите, които ще извършват, така и дела на тяхното участие в процент от общата стойност. Писмено съгласие /декларация/ от посочените подизпълнители. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документи и за тях, съгласно ЗОП Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума в размер на 5000 лв. Декларация за срок на валидност на офертата - 180 календарни дни от датата на изтичане на срока за подаване на предложенията Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника Декларация, че участника е съгласен със срока на разсрочено плащане Техническо предложение за изпълнение на поръчката /Декларация за стратегия и организация за изпълнение на поръчката/, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, ал. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП Декларация, че участникът има възможност да достави всички необходими материали за изпълнение на поръчката, ако бъде избран за изпълнител Декларация, че участникът ще организира за своя сметка всички необходими обезопасителни и охранителни мероприятия по време на изпълнение на поръчката, ако бъде избран за изпълнител Застраховка по чл. 170, ал. 2 от ЗУТ, със застрахователен минимум в съответствие с „НАРЕДБА ЗА УСЛОВИЯТА И РЕДА ЗА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЗАСТРАХОВАНЕ В ПРОЕКТИРАНЕТО И СТРОИТЕЛСТВОТО” в размер съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 от тази наредба Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП /органите от които може да получите необходимата информация НАП, НОИ, МОСВ, АЗ и ГИТ/
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. Списък с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството Участниците трябва да са регистрирани в Камарата на строителите в България с за първа категория строежи, което се доказва с удостоверение от орган на КСБ. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години, освен когато кандидатът или участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице ISO 9001:2008 и ISO 14001 или еквивалентно на участника - възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Срок за изпълнение на поръчката Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, кандидатът или участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимални изисквания: Участникът следва да има минимум пет години опит в сферата на строителството. Средносписъчният състав на фирмата да наброява минимум 50 човека – доказва се със справка от НАП Участниците трябва да са регистрирани в Камарата на строителите в България с първа категория строежи, което се доказва с удостоверение от орган на КСБ или представяне на декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. Участниците трябва да разполагат и представят следните сертификати: ISO 9001:2008 и ISO 14001 или еквивалентно на участника - възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: цена на един човекочас; тежест: 45
Показател: Стратегия и организация за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Доставно-складови разходи; тежест: 5
Показател: Допълнителни разходи на труда; тежест: 10
Показател: Допълнителни разходи върху механизацията; тежест: 5
Показател: Утежнени условия; тежест: 5
Показател: Печалба; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 651440 от 27.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.11.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.11.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.11.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. Ямбол, ул. "П. Хитов" № 30 - МБАЛ "Св. Пантелеймон" АД, малка заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

10.2018

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

10.2018

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

МБАЛ Св. Пантелеймон АД - гр. Ямбол, ул. Панайот Хитов № 30, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 682268, E-mail: mbal_zop@abv.bg, Факс: 046 661541

Интернет адрес/и:

URL: mbal-yambol.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ