Версия за печат

00044-2015-0143

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Елена Асенова/ инж. Петя Йочева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173396, E-mail: e.asenova@api.bg, Факс: 02 9173398

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=608.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: Завеждащ деловодство при АПИ, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173246

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Изпълнение на строително–монтажни работи на обект: "Допълване на пътен възел "Плодовитово" при пресичане на АМ "Тракия" и път III-666".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Област Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е: "Изпълнение на строително–монтажни работи на обект: "Допълване на пътен възел "Плодовитово" при пресичане на АМ "Тракия" и път III-666". Целта на настоящата обществена поръчка е изграждането на липсващите пътни връзки на съществуващия пътен възел в посоките "Бургас-Оризово (Плодовитово)" и "Плодовитово (Оризово)-София".С изграждане на липсващите кореспонденции ще се осигури връзка на транспортните потоци,движещи се по АМ "Тракия" и АМ "Марица" от Бургас,Свиленград и София към общините: Първомай,Чирпан и Братя Даскалови,както и връзката им с път II-66 "I-6–Чирпан–Стара Загора". Съществуващо положение: Пътният възел е разположен на територията на област Стара Загора,община Братя Даскалови в землището на с. Плодовитово и с. Оризово,като землищната граница между с. Плодовитово и с. Оризово минава през пътния възел.Чрез пътен възел "Плодовитово" се осъществява пресичането на две нива на АМ "Тракия" (експлоатационен км 165+335) и път III-666.Изградена е южната му част,която представлява половин полудетелина.Възможни са дестинациите: "София– Плодовитово (Оризово)" и "Плодовитово (Оризово)–Бургас".По път III-666 е изградено кръстовище от втори тип с лента за ляво завиване към пътната връзка.И двете пътни връзки са еднопосочни с ширина 5.50 м.С цел вписване на проектното решение за допълнение на пътния възел в същ. обхват за автомагистралата (АМ),ускорителните и забавителните шлюзове са проектирани с ширина 3.00 м за сметка на банкетите,без да се извършва ситуационна промяна по директното трасе.Новите пътни връзки са съобразени ситуационно и нивелетно с изградените пътни отсечки от АМ "Тракия" и път III-666.Директната и индиректната връзка са пригодени една към друга,а двата срещуположни потока са отделени с разделителна ивица с ширина 2 м. Посока "Бургас – Оризово (Плодовитово)" започва със забавителен шлюз с обща дължина L=204 м в т.ч.–Lo=124 м,Lз=85 м. Ширината на шлюза е 3.00 м.Ширина на ляво платно на автомагистралата при шлюза е 11 м в т.ч.: Активни ленти за движение–2 х3.50 м;Водеща ивица при разделителната ивица–0.50 м;Водеща ивица при началото на шлюза–0.25 м;Ширина на шлюза–3.00 м; Водеща ивица в края на шлюза–0.25 м и Банкет–1.25 м.Пътната връзка е еднолентова с ширина на настилката 5.50 м и ширина на банкета–1.50 м.Дължината на пътната връзка,вкл. забавителния шлюз е 464.89 м.Проектната скорост на пътната връзка е 40 км/час.Забавителният шлюз е изцяло върху същ. настилка за аварийната лента на АМ и е с ширина 3.00 м.До км 0+164 пътната връзка е без ситуационна и нивелетна промяна. Посока "Оризово (Плодовитово)–София" започва след надлеза над АМ.Чрез нея се осъществява ляво завиване от Оризово и дясно завиване от Плодовитово.Оста на връзката се води в десния ръб на настилката.Ширината на пътната връзка е 5.50 м,а ширината на банкета 1.50 м.Дължината на пътната връзка,вкл. ускорителния шлюз е 449.08 м.Проектната скорост на пътната връзка е 40 км/час.Посоката започва с клиновидно уширение с дължина 35 м.Следва дясна крива R=25 м.След км 0+080 направлението на пътната връзка следва направлението на директната пътна връзка "Бургас–Оризово",след което плавно се включва чрез ускорителен шлюз в АМ,съобразявайки се с близко разположените стълбове за надлеза.Ситуационната и нивелетната промяна приключва непосредствено преди надлеза при км 0+292.85.Ускорителният шлюз е с дължина L=200 м в т.ч. Lпр.=60 м и е изцяло върху същ. настилка за аварийната лента на АМ.Ширината му е 3.00 м. Път III-666 "Плодовитово–Оризово"–съществ. път III-666 представлява второстепенно направление на пътния възел и е двулентов,двупосочен,с 2 ленти х 4.00 м и банкети по 1.502.00 м.Ситуиран е в хоризонтална крива с R=99.45 м при включването на пътните връзки.Лентата за ляво завиване за АМ е проектирана с ширина 2.75 м.Ширината на прилежащите активни ленти е по 3.00 м.Това дава възможност да се използва изцяло същ. пътно тяло,като уширението на същ. настилка е с 0.50-0.70 см и е за сметка на същ. по-широк банкет.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233130

Описание:

Строителни и монтажни работи на национални пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изпълнение на строително - монтажни работи за изграждане на липсващите пътни връзки (допълване) на съществуващия пътен възел "Плодовитово" при пресичане на АМ "Тракия" и път III-666, окрупнени по видове и количества, съгласно приложена към документацията за участие Обобщена количествена сметка, в съответствие с "Техническа спецификация" на АПИ 2014 г., Инвестиционния проект и други нормативни разпоредби, касаещи съответната дейност.

Прогнозна стойност без ДДС
1600000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

80


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка е в размер на 15 000,00 лв. (петнадесет хиляди). Представя се участника в процедурата в оригинал, когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя или в копие, когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): (БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD). В случай, че участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция се попълва и представя, съгласно образеца на Възложителя или по образец на банката, съдържащ същите или по – добри условия за Възложителя от тези в образеца, като в него изрично е записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие, в случай че е представена банкова гаранция, е не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Условията за задържане, освобождаване и усвояване на гаранцията за участие са съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е в размер на 5% от общата цена за изпълнение на договора в лв. без ДДС. Представя се участника, определен за Изпълнител на поръчката, при подписване на договора, в оригинал, когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя или в копие, когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): (БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD). Когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция се попълва и представя, съгласно образеца на Възложителя или по образец на банката, съдържащ същите или по - добри условия за Възложителя от тези в образеца, като в него изрично е записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) календарни дни след датата на изтичане на 60 (шестдесет) месеца, след издаване на Разрешение за ползване на строежа, съгласно Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 3. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане е в размер на 10% от цената за изпълнение на СМР в лв. с ДДС. Гаранцията следва да бъде безусловна и неотменима, в полза на Възложителя, предварително одобрена от същия. Гаранцията е винаги във формата на банкова гаранция и следва да покрива пълния размер на аванса. Попълва се и се представя, съгласно образеца на Възложителя, в оригинал, от участника, определен за Изпълнител на поръчката, в 30 (тридесет) дневен срок, считано от датата на подписване на договора, само ако участникът е заявил в офертата си, че ще се възползва от правото си да получи авансово плащане. Валидността на гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане следва да бъде 80 (осемдесет) календарни дни, считано от датата на подписване на договора. Възложителят може да изиска удължаването й с оглед обезпечаване на авансовото плащане, невъзстановено до изтичането на този срок.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Общата цена за изпълнение на договора се посочва в съответствие с ценовата оферта в лв. без ДДС и в лв. с ДДС,формирана както следва: а). Цена за изпълнение на строително-монтажни работи (СМР) и б). Непредвидени разходи (НР),представляващи сума в размер на 5% от цената за изпълнение на СМР в лв. без ДДС. Общата цена за изпълнение на договора е окончателна и не подлежи на увеличение,като същата е формирана на база всички присъщи разходи,необходими за изграждането и въвеждането на строежа в експлоатация,с включени разходи за изпълнение на всички дейности,предмет на договора,както и разходи за всякакви др. непредвидени обстоятелства,включително и НР. НР по време на изпълнение на стр-вото се доказват с протокол между Изпълнителя,Възложителя и Консултанта по договора,с приложена към него обосновка и документи за необходимостта от извършването им. При изчерпване на размера на НР,разликата в количествата,необходими за цялостното изпълнение на строежа е изцяло за сметка на Изп-ля и същите остават в полза на Възл-ля,като Изп-лят няма право да претендира получаването им. В 30-дневен срок след подписване на договора и представяне на Гаранция за обезпечаване на авансовото плащане, Възл-лят превежда на Изп-ля аванс,представляващ сума в размер на 10% от цената за изпълнение на СМР в лв. с ДДС. Върху авансовото плащане не се начислява лихва. Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане се представя от Изп-ля в оригинал в 30-дневен срок,считано от датата на подписване на договора. Авансът се изплаща след представяне на Възл-ля на следните док-ти: оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Възл-ля, предварително одобрена от него, покриваща пълния размер на аванса и фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане. Валидността на Гаранцията за обезпечаване на авансовото плащане следва да бъде 80 календарни дни, считано от датата на подписване на договора. Авансовото плащане се погасява изцяло от първото междинно плащане към Изп-ля. Плащанията се извършват по следната схема: а). Първо междинно плащане за СМР - извършва се при реализиране на поне 30% от Общата цена за изпълнение на договора в лв. без ДДС; б). Второ междинно плащане за СМР - извършва се при реализиране на поне толкова процента от Общата цена за изпълнение на Договора в лв. без ДДС, равняващи се на процента, обуславящ първото междинно плащане, увеличен с поне още 30%, т.е. при достигане на поне 60% от Общата цена за изпълнение на договора в лв. без ДДС; в). Трето междинно плащане за СМР - извършва се при реализиране на поне толкова процента от Общата цена за изпълнение на Договора в лв. без ДДС, равняващи се на процента, обуславящ второто междинно плащане, увеличен с поне още 30%, т.е. при достигане на не повече от 90% от Общата цена за изпълнение на договора в лв. без ДДС и г). Окончателно плащане – представлява 10% от Общата цена за изпълнение на договора в лв. без ДДС. Извършва се след подписване на Констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (Дата на приключване). Плащанията се извършват въз основа на следните документи: Количествено-стойностна сметка; Доклад за извършените СМР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на изпълнените СМР; Сертификат за изпълнени СМР или Сертификат за съществено завършване, съставен от Изп-ля, заверен от Консултанта и одобрен от Възл-ля и данъчна фактура, издадена от Изп-ля след одобряването на съответния Сертификат от страна на Възл-ля. Всички плащания за изпълнените СМР се извършват от Възл-ля на Изп-ля в 30-дневен срок, считано от датата на представяне на данъчната фактура от страна на Изп-ля, след одобрението на съответния Сертификат от Възл-ля (Сертификат за изпълнени СМР или Сертификат за съществено завършване). Сумата от изплатения аванс и Междинните плащания не може да надвишава 90% от Общата цена за изпълнение на договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът в процедурата участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, към офертата се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието си в обществената поръчка и за целия период на изпълнение на договора. Не се допуска промяна в състава на обединението след изтичане на срока за подаване на офертите за участие в процедурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При подписване на договора, участникът, определен за Изпълнител, е длъжен да представи следните документи: 1. Документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д", т. 2 - 4 от ЗОП и на посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а, първо предложение, т. 4 и т. 5 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на Възложителя. Когато участникът е обединение, документите се представят от всеки един от участниците в обединението. Когато участникът е чуждестранно лице и в съответната чужда държава не се издават горепосочените документи или когато те не включват всички случаи, участникът представя клетвена декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен. 2. Гаранция за изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка в размер на 5% от общата цена за изпълнение на договора в лв. без ДДС. Представя се в оригинал, когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя или в копие, когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ): (БНБ–централно управление; IBAN: BG03 BNBG 9661 3300 1659 03; BIC код: BNBGBGSD). Когато гаранцията за изпълнение е под формата на банкова гаранция се попълва и представя, съгласно образеца на Възложителя или по образец на банката, съдържащ същите или по – добри условия за Възложителя от тези в образеца, като в него изрично е записано, че гаранцията е безусловна и неотменима в полза на Възложителя. 3. Заверено копие на валидна полица за застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ в качеството на строител, със застрахователна сума в размер на не по-малко от минималната застрахователна сума за строежи I-ва категория, определена в чл. 5, ал. 2, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството и минимален лимит на отговорност за отделно събитие, съгласно разпоредбата на чл. 5, ал. 8 от Наредбата. 4. Оригинал на договор за подизпълнение. В случай, че участникът, избран за Изпълнител, е посочил в офертата си, че при изпълнението на поръчката ще ползва подизпълнител/и, в срок от 3 (три) дни от сключването на договор за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител/и, Изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на Възложителя заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал. 2 от ЗОП. 5. Заверено копие на Удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, когато определеният Изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 с надпис "Документи за подбор",в който се поставят док-тите и информацията: Списък на документите и информацията,съдържащи се в офертата,подписан от уч-ка;Представяне на участника-включва:посочване на единен идентификационен код (ЕИК),съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър,БУЛСТАТ и/или др. идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата,в която уч-кът е установен,както и адрес,вкл. електронен,за кореспонденция при провеждането на процедурата и др.Чужд. юридически лица представят съответен еквив. документ,издаден от съдебен или админ. орган в държавата,в която са установени;Декларация по чл.47,ал.9 от ЗОП,за липса на обстоятелствата по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП.Представя се от уч-ка или,ако уч-кът е обединение–от всяко физическо или юридическо лице,което участва в него.В случай,че уч-кът е обединение от няколко лица,декларацията се попълва и представя за всяко едно от лицата по чл.47,ал.4 от ЗОП;Нотариално заверено пълномощно на лицето,което представлява уч-ка в процедурата (оригинал),когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ уч-ка,съгласно актуалната му регистрация;При участници обединения–копие на договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обединението-и документ,подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващият;Документ за гаранция за участие.Представя се в оригинал,когато е под формата на безусловна и неотменима банкова гаранция,издадена в полза на Възложителя или в копие,когато е под формата на депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на АПИ):(БНБ–централно управление,IBAN:BG03 BNBG 9661 3300 1659 03;BIC BNBG BGSD);Доказателства за изискването по чл.49 от ЗОП и за техн. възможности и квалификацията на участниците в процедурата;Декларация за липса на свързаност с друг участник в процедурата по чл.55,ал.7 от ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2 от ЗОП;Декларация,че не са налице забранителните основания по Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал).Представя се от представляващия уч-ка в процедурата по актуална/търговска регистрация.Когато уч-кът е юридическо лице,е достатъчно подаване на декларацията от едно от лицата,които могат самостоятелно да го представляват.В случай,че уч-кът е обединение от няколко лица,декларацията се попълва и представя от всяко едно лице,включено в обединението;Декларация за използване ресурсите на трети лица (ако е прил.);Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (ако е прил.);Декларация по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП,че са спазени изискванията за закрила на заетостта,вкл. минимална цена на труда и условията на труд;Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП,за приемане на условията в проекта на договор и Декларация по чл.6,ал.2 от Закон за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП). Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”,в който се поставят док-тите: Техническо предложение за изпълнение на общ. поръчка–изготвя се при съблюдаване на изискванията на Техн. спецификация,изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката,вкл. и срок за изпълнение на поръчката.Попълва се и се представя в оригинал на хартиен носител и Декларация за конфиденциалност по чл.33,ал.4 от ЗОП (ако е прил.). Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, в който се поставят док-тите: Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на общ. поръчка и Обобщена количествена сметка (ОКС)–изготвят се при съблюдаване на изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката.Ценовата оферта се представя в оригинал на хартиен носител и на ел. носител във формати Word и PDF, а ОКС-в оригинал на хартиен носител и на ел. носител във формати Excel и PDF.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За настоящата обществена поръчка не се изисква представяне на документи по чл. 50 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата.
Минимални изисквания: За настоящата обществена поръчка, Възложителят не поставя изисквания по чл. 50 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците в процедурата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на строителството, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката (по чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП) по III.2.3., т. А (дясна част), с посочени: вид и място на изпълненото строителство (кратко описание на изпълнените строително – монтажни работи (СМР)); стойност/цена (лв. без ДДС) и обем на изпълненото строителство; дата на приключване изпълнението на строителството; лице, за което е изпълнено строителството (Възложител) и описание на доказателствените документи. 2.Заверени копия на документи, издадени от трети лица (различни от участника), доказващи изпълнението на строителството, включено в списъка по III.2.3., т. 1 (лява част), а именно: данни за публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, с посочване на компетентните органи, издали тези актове, стойността, датата на приключване на изпълнението, мястото и вида на строителството; или удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, съдържащи дата и подпис на издателя и данни за контакт; или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Представят се в оригинал или четливо заверено копие. 3.Декларация за техническото оборудване, както и за оборудването за изпитване и изследване, необходимо за изпълнение на обществената поръчка по III.2.3., т. Б (дясна част), съдържаща: вид на техническото оборудване; технически характеристики, свързани с производителността и качеството на СМР (година на производство/ производителност); основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор или друго основание, конкретизирано от участника). 4.Декларация - списък на екипа от служители/експерти, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка по III.2.3., т. В (дясна част), съдържаща: служител/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка); образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател) и специфичен опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, посочване на конкретен изпълнен обект). 5.В случай, че експерта/ите, посочени в декларацията - списък по III.2.3., т. 4 (лява част), не е служител/работник на участника, то този експерт представя Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експерт. 6.Заверени копия на валидни сертификати или документи, удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или на еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави - членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и квалификация с възможностите на едно или повече трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица за срока на изпълнение на договора.
Минимални изисквания: А.През последните 5г.,считано от датата на подаване на офертата,да е изпълнил поне 2 обекта за строителство,което е еднакво или сходно с предмета на поръчката,а именно ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на автомагистрали (АМ) и/или на пътища от Републиканската пътна мрежа (РПМ) и/или на улици и пътища от Общинската пътна мрежа (ОПМ) и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. Б.Да има възможност да осигури техническо оборудване,както и оборудване за изпитване и изследване,необходимо за изпълнение на общ. поръчка,но не по-малко от: Еднобандажен валяк от 7 т. до 25 т.–1бр.;Багер-1бр.;Челен товарач-1бр.;Булдозер-1бр.;Грейдер-1бр.;Самосвал-1бр.;Цистерна за вода-1бр.;Асфалтополагаща машина-1бр.;Автогудронатор-1бр.;Пневматичен валяк-1бр.;Двубандажен валяк–1бр.;Фреза за асфалтобетон-1бр.;Бетон помпа-1бр.;Бетоновоз-1бр.;Акредитирана строителна лаборатория за извършване на задължителните лабораторни изпитвания на строителни материали и продукти на строежа,с която ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените видове работи. В.Да разполага с екип от служители/експерти,които ще използва за изпълнение на общ. поръчка,включващ най-малко: В1.Ръководител на обекта-1бр.:Професионална област (квалификация):строителен инженер,специалност „Транспортно строителство” (ТС) или „Пътно строителство” (ПС) или „Промишлено и гражданско строителство” (ПГС) или „Строителство на сгради и съоръжения” (ССС) или аналогична специалност (АС) (ако образователната степен е придобита в държава,където няма подобни специалности).Специфичен опит:участие на подобна ръководна позиция при изпълнение на мин. 2 обекта за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и пътища от ОПМ и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. В2.Инженер по част „Пътна”-1бр.:Професионална област (квалификация):строителен инженер,специалност ПС или ТС или АС (ако образователната степен е придобита в държава,където няма подобни специалности).Специфичен опит:участие на подобна позиция при изпълнение на мин. 2 обекта за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и пътища от ОПМ и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. В3.Инженер по част „Конструктивна”-1бр.:Професионална област (квалификация):строителен инженер,специалност ПГС или ССС или ТС или ПС или „Железопътно строителство” или АС (ако образователната степен е придобита в държава,където няма подобни специалности).Специфичен опит:участие на подобна позиция при изпълнение на мин. 2 обекта за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и пътища от ОПМ и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. В4.Инженер по част: „Геодезия”-1бр.:Професионална област (квалификация):инженер геодезист,специалност „Геодезия” или еквивалентна на същата или АС (ако образователната степен е придобита в държава,където няма подобна специалност).Специфичен опит:участие на подобна позиция при изпълнение на мин. 2 обекта за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и пътища от ОПМ и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. В5.Инженер по материалите-1бр.:Професионална област (квалификация):строителен инженер,специалност ПС или ТС или ПГС или ССС или инженер химик или АС (ако образователната степен е придобита в държава,където няма подобна специалност).Специфичен опит:участие на подобна позиция (контрол на качеството и приемане на стр. работи) при изпълнение на мин. 2 обекта за ново строителство и/или реконструкция и/и Продължение в поле VI.3...
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката – (Ср) ; тежест: 50
Показател: Цена за изпълнение на поръчката – (P) ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.11.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен и безплатен достъп до документацията за участие в процедурата в Профила на купувача към датата на публикуване на обявлението. Възложителят е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В тези случаи, лицата заплащат документацията на цената, посочена в това поле (10 лв. с ДДС), по банковата сметка на Възложителя: БНБ - централно управление; IBAN: BG 66 BNBG 9661 3100 1659 01, BIC BNBG BGSD. Лицето следва да изпише изрично процедурата, за която се отнасят документите и да посочи адрес, на който да му бъдат изпратени за негова сметка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.11.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.11.2015 г.  Час: 12:30
Място

Административната сграда на АПИ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители (оригинално пълномощно, не е необходима нотариална заверка), както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.3 (дясна част):... рехабилитация и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и пътища от ОПМ и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. В6.Координатор по безопасност и здраве (КБЗ)-1бр.:Професионална област (квалификация):строителен инженер или професионална квалификация строителен техник,със завършен курс за КБЗ.Специфичен опит:участие на подобна позиция при изпълнение на мин. 2 обекта за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на АМ и/или на пътища от РПМ и/или на улици и пътища от ОПМ и/или на пътни съоръжения към тях и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната. Г.Да има внедрена система за управление на качеството,сертифицирана съгласно стандарт ISO 9001:2008 и внедрена система за опазване на околната среда,сертифицирана съгласно стандарт ISO 14001:2004 или еквивалентни системи. В случай,че участникът в процедурата е обединение,което не е юридическо лице,изискванията по III.2.3. (дясна част) се доказват от един или повече от участниците в обединението,чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25,ал.2,т.6 от ЗОП. Изискване по чл. 49 от ЗОП: Да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от втора група, I-ва категория или да притежава такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица. Изискването се доказва с представянето на: Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от втора група, I-ва категория или Декларация или Удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон, за участниците – чуждестранни лица. Когато физически или юридически лица се обединяват за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, поне един от участниците в обединението трябва да е вписан в регистъра (съгласно чл. 3, ал. 3 от ЗКС). Други обстоятелства, наличието на които е основание за отстраняване на участниците: 1. Не е представен някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП. 2. Налице са обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2 - 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2а, първо предложение, т. 4 и т. 5 от ЗОП. 3. Представената оферта не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. Представената оферта не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП. 5. По реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представена невярна информация за доказване на съответствието на участника с обявените от Възложителя критерии за подбор. 6. След покана от страна на Възложителя и в определения в нея срок, не е удължен срока на валидност на офертата. 7. Предложен е срок за изпълнение на поръчката над определения от Възложителя като максимален такъв. 8. Предложена е цена за изпълнение на поръчката над определената от Възложителя като максимална такава. 9. Не е представена в срок писмената обосновка, изискана в случаите, когато представената оферта съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на предложенията на останалите участници по същия показател за оценка или посочените в нея обстоятелства не са формирани обективно, съгласно чл. 70, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП. 10. Налице е промяна в състава на обединението (когато се участва под такава форма) след изтичане на срока за подаване на офертите за участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са регламентирани в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ