Версия за печат

00030-2015-0020

BG-Силистра: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Силистра, ул. ,,Симеон Велики'' №13, За: Валерий Недев - юрисконсулт при Община Силистра, Р България 7500, Силистра, Тел.: 086 816280, E-mail: op_silistra@abv.bg, Факс: 086 823343

Място/места за контакт: Дирекция ,,Правна''

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.silistra.bg.

Адрес на профила на купувача: www.silistra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Частична подмяна на дограма в ОДЗ ,,Мир'' – с. Айдемир при Община Силистра

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва строително монтажни работи за монтаж на дограма, включително и доставката й, в ОДЗ „Мир“ – с. Айдемир при Община Силистра.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45421110

Описание:

Монтажни работи на дограма за врати и прозорци

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Частична подмяна на дограма в ОДЗ „Мир“ – с. Айдемир при Община Силистра.

Прогнозна стойност без ДДС
4745.4 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят се възползва от предоставената му с разпоредбата на чл. 59, ал. 5 от ЗОП възможност и не изписква гаранция за участие и за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съобразно одобрен бюджет, максималният разполагаем финансов ресурс за изпълнение на строително монтажните работи на дограмата – предмет на настоящата процедура е 4745.40 лв. (четири хиляди седемстотин четиридесет и пет лева и четиридесет стотинки) без ДДС или до 5694.48 лв. (пет хиляди шестстотин деветдесет и четири лева и четиридесет и осем стотинки).

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Това обявление е изпратено за публикация в АОП с електронен подпис, като е осигурен пълен достъп по елекстронен път до документацията за участие в процедурата на електронната страница на Община Силистра - www.silistra.bg в раздел "Профил на купувача.", поради което на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът за подаване на оферти е намален.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Общи изисквания към участниците: 1.1 В процедурата за възлагане на обществената поръчка, могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). В процедурата участникът се представлява от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, или от упълномощени лица. 1.2 Може да представят само една оферта - не се допуска представянето на варианти; 1.3 Длъжни са да заявят в офертата си, дали при изпълнението на поръчката предвиждат да използват подизпълнител/и. 2. Административни изисквания: 2.1 Не може да участва, съответно Възложителят ще отстрани от участие във възлагането на обществената поръчка участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 2.1.1 осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 2.1.2 обявен в несъстоятелност; 2.1.3 в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 2.1.4 има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията; 2.1.5 който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2.1.6 който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 2.1.7 при които лицата, посочени в чл.47, ал.4 от ЗОП, са свързани лица с Възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2.1.9 който е сключил договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси; 3. При подаване на офертата участникът удостоверява със собственоръчно подписана Декларация по чл. 49 от ЗОП, липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 , б "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строително монтажните работи, сходни с предмета на настоящата поръчка. 2. Списък на собтсвено/и или наето/и превозно/и средставо/а.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) СМР с предмет, сходен на предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано до датата на подаване на офертата, независимо от неговата стойност, който задължително да е придружен с удостоверение за добро изпълнение 2. Участникът следва да разполага минимум с 1 (едно) собствено или наето превозно средство, с което да осъщетви доставката на дограмата до мястото за изпълнение на монтажа й по настоящата обществена поръчка.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на строително-монтажните работи ; тежест: 40
Показател: Предложена цена ; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.11.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.11.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.11.2015 г.  Час: 10:00
Място

Община Силистра

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

МЕДОДИКА ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ, ПОКАЗАТЕЛИ И ОТНОСИТЕЛНА ТЕЖЕСТ В КОМПЛЕКСНАТА ОЦЕНКА Показатели формиращи комплексната оценка: 1 Срок за изпълнение на поръчката (СИ) 2 Предложена цена (Ц) Начин за определяне на комплексната оценка: КО = СИ + Ц, където КО - комплексна оценка, максималната стойност на КО е 100 точки. СИ – Срок за изпълнение на поръчката, максималната стойност на СИ е 40 точки. Ц – Предложена цена, максималната стойност на Ц е 60 точки. Указания за определяне на оценката СИ -Оценката се определя съгласно формулата: СИ= (СИ min / СИi) х 100 х 40% където: СИmin - най – краткият срок за изпълнение на поръчката СИi – предложеният срок за изпълнение на поръчката от съответния участник Ц-Оценката се определя съгласно формулата: Ц = (Цmin / Цi) х 100 х 60 % където: Цmin - минималната предложена крайна цена (без ДДС) съгласно Ценовото предложение на участника предложил най-ниска цена. Цi –предложена крайна цена (без ДДС), съгласно Ценовото предложение на съответния участник. Класирането на офертите се извършва във възходящ ред на получената комплексна оценка по формулата КО = СИ + Ц

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от Закона за обществените поръчки срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна или от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул ,,Витоша'' № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ