Версия за печат

00056-2015-0022

BG-Харманли: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, пл. Възраждане № 1, За: Добромира Иванова, РБългария 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: www.harmanli.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Харманли, ул. Петко Каравелов № 4, За: Снежа Йорданова, РБългария 6450, Харманли, Тел.: 0373 83383, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Информационен център

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.harmanli.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Харманли, ул. Петко Каравелов № 4, За: Снежа Йорданова, РБългария 6450, Харманли, Тел.: 0373 83383, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Информационен център

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.harmanli.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодични доставки на хранителни продукти до кухня майка кетъринг при ОДЗ "Пролет", за хранене на деца в Целодневни детски градини на територията на Община Харманли"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Кухня майка кетъринг при ОДЗ "Пролет", за хранене на деца в ЦДГ на територията на Община Харманли.
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на периодични доставки на хранителни продукти до кухня майка кетъринг при ОДЗ "Пролет", за хранене на деца в Целодневни детски градини на територията на Община Харманли

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000, 15200000, 15400000, 15500000, 15810000, 15830000

Описание:

Месо и месни продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Животински или растителни масла и мазнини
Млечни продукти
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Захар и свързани с нея продукти

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. обособена позиция І:хляб, хлебни и тестени изделия, брашно и др.-35065.000бр.; 2. обособена позиция ІІ: закуски, тестени изделия и др.-71610.000бр.; 3. обособена позиция ІІІ:мляко, млечни произведения и др.- 26695.000кг.; 4. обособена позиция ІV:месо, месни произведения и др.- 14397.000кг.; 5. обособена позиция V:захарни изделия и сладкарски изделия и др.-7781.200кг.; 6. обособена позиция VІ: олио, оцет, варива, подправки и др.-3966.200кг/л.; 7. обособена позиция VІІ: плодове и зеленчуци-пресни и консервирани и др.-51048.680кг./л.; Общо количество:210563.080

Прогнозна стойност без ДДС
300000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията се представя в една от следните форми: а/ депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б/ банкова гаранция в полза на Възложителя (Образци № 11 и № 12); 2. Гаранцията за участие или изпълнение се внася по следната банкова сметка IBAN BG67FINV91503316216296 BIC FINVBGSF в Първа инвестиционнабанка АД 3. Гаранцията за участие е абсолютна сума, представляваща 1% от стойността на обособената позиция която се внася отделно за всяка обособена позиция за която участва кандидата и е в следните размери: 1. За обособена позиция І:хляб, хлебни и тестени изделия, брашно и др.- 290.38 лв.; 2. За обособена позиция ІІ:закуски, тестени изделия и др.- 304.63лв.; 3. За обособена позиция ІІІ:мляко, млечни произведения и др.-537.33 лв.; 4. За обособена позиция ІV:месо, месни произведения и др.-771.23 лв.; 5. За обособена позиция V:захарни и сладкарски изделия и др.-252.72 лв.; 6. За обособена позиция VІ: олио, оцет, варива, подправки и др.-93.93 лв.; 7. За обособена позиция VІІ: плодове и зеленчуци-пресни и консервирани и др.-749.78лв.; 4. Гаранцията за изпълнение е 5 % от прогнозната стойност на поръчката. 5. Определеният изпълнител избира сам формата /депозит или банкова гаранция/ на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съобразно бюджета на Община Харманли.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП), Правилника за прилагане на ЗОП и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. 2. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който е: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: • престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; • подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; • участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; • престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; • престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; б) обявен в несъстоятелност; в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове. г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; д) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; е) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността. ж) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; з) който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; и) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки й) при които лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; к) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Офертата (образец №1) и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци.Офертата задължително съдържа всички изчерпателно изброени в документацията за участие документи. ВАЖНО: Участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка, ако е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия, съдържание и изисквания, посочени в документацията за участие, налична на адреса на профила на купувача.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща списък на основните доставки с аналогичен предмет, извършени през предходните три години, включително стойностите, датите и получателите, като се посочат и лица и телефони за контакт (Образец № 7). Участникът трябва да представи минимум три бр. референции/препоръки за добро изпълнение на подобни доставки (периодична доставка на храни/хранителни продукти), издадени през последните три години, с посочени лица и телефони за контакт. Участниците трябва да представят декларация за средния годишен брой на работниците и служителите за последните 3 (три) години – декларацията се представя по образец (Образец № 8). За доказване на транспортните възможности на кандидата се представя Справка - декларация (по образец- Образец № 9), придружена с копие от документ за собственост за собствения или копие от сключен договор за наем, лизинг относно наетите от кандидата транспортни средства, като този договор трябва да е сключен за срок не по-кратък от срока на договора за изпълнение на доставките. Посочените документи трябва да са придружени с валидни разрешителни за превоза на името на участника, съгласно изискване на Закона за храните. Участникът трябва да представи Удостоверение за регистрация на минимум един обект /собствен или нает/ за търговия с хранителни продукти, съгласно изискванията на Закона за храните, издадено от компетентните органи на негово име. Освен Удостоверението участникът трябва към него да представи заверено от него копие от документ за собственост/нотариален акт/ или договор за наем, сключен за срок не по-малък от срока на договора / в свободен текст/. Участниците следва да представят Сертификат или декларация за внедрена система за анализ и контрол на критичните точки /НАССР/, като обхватът на системата да включва предмета на поръчката или да представят еквивалентни документи, удостоверяващи внедрена и функционираща система за контрол на храните.
Минимални изисквания: Участниците трябва да са изпълнили минимум три доставки с аналогичен предмет на настоящата поръчка (периодична доставка на храни/хранителни продукти) през предходните три (2012, 2013 и 2014) години. Участниците трябва да притежават минимум два броя собствени и/или наети транспортни средства, необходими за изпълнение на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: К1- предложен от участника процент на отстъпка или съответно надценка върху базовата стойност за цялата обособена позиция, съобразно бюлетина на САПИ за осреднените цени на хранителните продукти за Хасковска област за месец октомври 2015г. ; тежест: 80
Показател: К2- срок за разсрочено плащане в календарни дни, който не може да е по-кратък от 20 и по-дълъг от 30 календарни дни от извършване на доставката.; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.11.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 9.76 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това, като я изтеглят безплатно от официалния сайт на Община Харманли www.harmanli.bg, „Профил на купувача”. Документацията за участие може да се закупи и получи и в община Харманли - гр. Харманли, ул. ”Петко Каравелов” № 4, Информационен център на община Харманли, от 08.00 часа до 12.00ч. и от 13.00 до 16.00 часа, всеки работен ден. При постъпило искане от заинтересовано лице за получаване на документацията за участие, възложителят е длъжен да му я изпрати на посочен от него адрес, за негова сметка, след като последният е заплатил цената й в размер, посочен в обявлението, когато сумата е внесена по сметка IBAN BG15FINV91508416216302 BIC: FINVBGSF в "Първа инвестиционна банка” АД, клон Харманли.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.11.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.11.2015 г.  Час: 14:00
Място

Град Харманли, пл. ''Възраждане' '№ 1, Конферентна зала, ет.4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията са публични и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хляб, хлебни и тестени изделия, брашно и др
1) Кратко описание

Доставка на хляб, хлебни и тестени изделия, брашно и др

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

35065.000 бр.;

Прогнозна стойност, без ДДС
29038 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на закуски, тестени изделия и др
1) Кратко описание

Доставка на закуски, тестени изделия и др

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

71610.000бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
30463 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на мляко, млечни произведения и др.
1) Кратко описание

Доставка на мляко, млечни произведения и др.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

26695.000кг

Прогнозна стойност, без ДДС
53733 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на месо, месни произведения и др
1) Кратко описание

Доставка на месо, месни произведения и др.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

14397.000 кг

Прогнозна стойност, без ДДС
77123 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на захарни изделия и сладкарски изделия и др
1) Кратко описание

Доставка на захарни изделия и сладкарски изделия и др

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

7781.200кг

Прогнозна стойност, без ДДС
25272 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на олио, оцет, варива, подправки и др.
1) Кратко описание

Доставка на олио, оцет, варива, подправки и др.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

3966.200кг/л.

Прогнозна стойност, без ДДС
9393 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на плодове и зеленчуци-пресни и консервирани и др.
1) Кратко описание

Доставка на плодове и зеленчуци-пресни и консервирани и др.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

51048.680кг./л

Прогнозна стойност, без ДДС
74978 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 12