Версия за печат

01248-2015-0001

BG-Пловдив: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Район Севрен - община Пловдив, гр. Пловдив, бул. Цар Борис ІІІ Обединител № 22а, За: Гергана Белова, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 901167, E-mail: plovdiv_severen@abv.bg

Място/места за контакт: Гергана Белова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.severen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.severen.bg/plovdiv/index.php?option=com_k2&view=itemlist&layout=category&task=category&id=18&Itemid=194.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани на територията на район „Северен”– община Пловдив», обособен в три позиции : - Обособена позиция №1:“Диетично хранене - кв. «Гагарин»; - Обособена позиция №2: „Диетично хранене - кв. «Кършияка»; - Обособена позиция №3: „Диетично хранене - кв. «Захарна Фабрика»;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25
Място на изпълнение: Пловдив район Северен
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани на територията на район „Северен”– община Пловдив», обособен в три позиции : - Обособена позиция №1:“Диетично хранене - кв. «Гагарин»; - Обособена позиция №2: „Диетично хранене - кв. «Кършияка»; - Обособена позиция №3: „Диетично хранене - кв. «Захарна Фабрика»;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85310000

Описание:

Социални услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Средствата за дейността се определят, съгласно приетия от Общински съвет – Пловдив, Бюджет на Община Пловдив, за съответната година. С Решение на Общински съвет – Община Пловдив е утвърден и размерът на режийните разноски, които се осигуряват от Бюджета на Община Пловдив, и той е определен в рамките на 1.20 лв. режийни на човек за един храноден. Храненето в диетичните столове е целогодишно и ежедневно - в работните дни.

Прогнозна стойност без ДДС
75300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: -парична сума, внесена по банков път по сметката на Район „Северен“, Община Пловдив; - безусловна и неотменяема банкова гаранция. В документа за гаранция следва изрично да е посочено наименованието на поръчката, дадено от Възложителя и номера на обособената позиция, за която се внася гаранцията. При внасяне на гаранция за изпълнение задължително се посочва номера на обособената позиция на поръчката, за която ще се подписва договорът. Участниците в обществената поръчка и определеният изпълнител избират сами формата на гаранция – парична сума или банкова гаранция. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника/изпълнителя. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в изискванията към настоящата процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранцията, съгласно чл. 62 и 63 от ЗОП, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковата сметка на Район „Северен“ за внасяне на парични гаранции е: обслужваща банка: ТБ ИНВЕСТБАНК АД – КЛОН ПЛОВДИВ банкова сметка: IBAN BG 71IORT73753302001303 банков код: IORTBGSF 1. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС, като същата се дължи от определения за изпълнител участник при подписване на договора. Гаранцията за изпълнение, представена под формата на банкова гаранция, следва да е със срок 13 /тринадесет/ месеца от датата на сключването на договора. Условията и сроковете за задържане, усвояване или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка и същите са съгласно проекта на договор, част от Документацията за участие в обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата за дейността се определят, съгласно приетия от Общински съвет – Пловдив, Бюджет на Община Пловдив, за съответната година. С Решение на Общински съвет – Община Пловдив е утвърден и размерът на режийните разноски, които се осигуряват от Бюджета на Община Пловдив, и той е определен в рамките на 1.20 лв. режийни на човек за един храноден. Храненето в диетичните столове е целогодишно и ежедневно - в работните дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документи за подбор (Плик № 1): -1- представяне на участника, което включва: 1.1. посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 1.2. декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. -2- При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът е чуждестранно физическо лице или юридическо лице или техни обединени, представя документ за регистрация, съгласно националното му законодателство. Документът трябва да бъде преведен на български език в официален превод. -3- Оферта по образец -4- доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. -5- декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. -6- видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – ако е приложимо. -7- декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5 ЗОП. -8- декларация за приемане на условията в проекта на договор -9- Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 (три) броя услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. 9.1.Участникът следва да представи списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване за всеки от тях на стойност, контрагент, дата на сключване и период на изпълнение. За всеки от посочените договори ( или минимум 3), участникът следва да представи Удостоверения за добро изпълнение, съдържащи задължително изходящ номер, подпис на издаващия и печат, адрес, телефон и лице за контакт, от които Възложителя да има възможността да получи допълнителна информация. 9.1.2. Когато участникът е обединение/консорциум, изискванията се прилагат към обединението като цяло. -10- Участниците трябва да разполагат минимум с 1 (един) обект за производство или търговия на храни, регистриран по чл. 12 от Закона за храните, намиращ се на територията, на съответната обособена позиция, за която участникът е представил оферта. 10.1. Участникът следва да представи заверено копие на документи за собственост или договор за наем със срок, обхващащ периода за изпълнение на поръчката, на обект за производство или търговия на храни, регистриран по чл. 12 от Закона за храните, намиращ се на територията, на съответната обособена позиция, за която участникът е представил оферта. 10.2. Участникът следва да представи заверено копие на удостоверението за регистрация по чл.12 от Закона за храните, издадено от БАБХ за извършване на съответната дейност на обекта за производство или търговия на храни. Удостоверението по чл. 12 от ЗХ трябва да бъде издадено на името на участника. -11- Участникът трябва да има собствен или нает транспорт – минимум 1 (едно) специализирано транспортно средство, в случаите когато храната няма да бъде приготвяна на мястото, на което ще се осъществява храненето. ПРОДЪЛЖАВА В РАЗДЕЛ VI,T.3 - ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Участникът следва да представи списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване за всеки от тях на стойност, контрагент, дата на сключване и период на изпълнение. За всеки от посочените договори ( или минимум 3), участникът следва да представи Удостоверения за добро изпълнение, съдържащи задължително изходящ номер, подпис на издаващия и печат, адрес, телефон и лице за контакт, от които Възложителя да има възможността да получи допълнителна информация. 2.Участникът следва да представи заверено копие на документи за собственост или договор за наем със срок, обхващащ периода за изпълнение на поръчката, на обект за производство или търговия на храни, регистриран по чл. 12 от Закона за храните, намиращ се на територията, на съответната обособена позиция, за която участникът е представил оферта. 2.1 Участникът следва да представи заверено копие на удостоверението за регистрация по чл.12 от Закона за храните, издадено от БАБХ за извършване на съответната дейност на обекта за производство или търговия на храни. Удостоверението по чл. 12 от ЗХ трябва да бъде издадено на името на участника. 3.В случай, че храната няма да бъде приготвяна на мястото, на което ще се осъществява храненето, участникът следва да представи справка – декларация по образец, относно всички транспортни средства, които са на негово разположение за срока на изпълнение на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка. Към декларацията да се приложат четливи, заверени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността на специализираните превозни средства. В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага копие на договор за наем или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника за срока на договора. Участникът следва да представи и копие на удостоверение за регистрация на съответното транспортно средство, издадено от съответния компетентен орган, за превоз на хранителни продукти.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е изпълнил минимум 3 (три) броя услуги, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. 2.Участниците трябва да разполагат минимум с 1 (един) обект за производство или търговия на храни, регистриран по чл. 12 от Закона за храните, намиращ се на територията, на съответната обособена позиция, за която участникът е представил оферта. 3.Участникът трябва да има собствен или нает транспорт – минимум 1 (едно) специализирано транспортно средство, в случаите когато храната няма да бъде приготвяна на мястото, на което ще се осъществява храненето.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: „Време за извършване на храненето”; тежест: 40
Показател: „Количество на една порция ястие”; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.11.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.11.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

200

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.11.2015 г.  Час: 10:30
Място

Заседателна зала на район Северен с административен адрес: гр. Пловдив, бул. Цар Борис III Обединител 22А

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите на участниците, както и на плика с предлагана цена, са публични и на тези действия на комисията могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел, както и други желащи лица, съгласно утвърдения ред за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ПРОДЪЛЖЕНИЕ: 11.1. В случай, че храната няма да бъде приготвяна на мястото, на което ще се осъществява храненето, участникът следва да представи справка – декларация по образец, относно всички транспортни средства, които са на негово разположение за срока на изпълнение на договора за възлагане на настоящата обществена поръчка. Към декларацията да се приложат четливи, заверени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността на специализираните превозни средства. В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага копие на договор за наем или договор за лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника за срока на договора. Участникът следва да представи и копие на удостоверение за регистрация на съответното транспортно средство, издадено от съответния компетентен орган, за превоз на хранителни продукти. -12- списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности. 2. Съдържание на Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ (за обособена позиция №…): На плика се посочват името на участника, номерът и наименованието на позицията, за която се отнася. Участникът представя попълнен документ „техническо предложение“ за съответната позиция, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие, към което, ако е приложимо, в същия плик се прилага и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. 3. Съдържание на Плик № 3 „Предлагана цена“ (за обособена позиция №…): На плика се посочват името на участника, номерът и наименованието на позицията, за която се отнася. Участникът представя попълнен документ „ценово предложение“ за съответната позиция, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно гл. XI от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Диетично хранене - кв. «Гагарин»
1) Кратко описание

Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани на територията на район Северен – община Пловдив, кв. Гагарин - до 100 човека

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85310000

Описание:

Социални услуги

3) Количество или обем

До 100 човека

Прогнозна стойност, без ДДС
25100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Диетично хранене - кв. «Кършияка»
1) Кратко описание

Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани на територията на район „Северен”– община Пловдив - кв. «Кършияка» - до 100 човека

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85310000

Описание:

Социални услуги

3) Количество или обем

До 100 човека

Прогнозна стойност, без ДДС
25100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Диетично хранене - кв. «Захарна Фабрика»
1) Кратко описание

Извършване на диетично хранене на нуждаещите се граждани на територията на район „Северен”– община Пловдив - кв. «Захарна Фабрика», до 100 човека

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85310000

Описание:

Социални услуги

3) Количество или обем

До 100 човека

Прогнозна стойност, без ДДС
25100 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12