Версия за печат

01666-2015-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129009710

Държавна агенция Национална сигурност, бул. Черни връх № 45, За: Недялко Недялков, Република България 1407, София, Тел.: 02 8147109, E-mail: dans@dans.bg, Факс: 02 8147753

Място/места за контакт: бул. Черни връх № 45

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.dans.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul/.

Електронен достъп до информация: http://www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul/622-RezChasti-2015-art-bul.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129009710

Държавна агенция Национална сигурност, бул. Черни връх № 45, За: Иван Маринов, Соня Грънчарова, Иван Кръстев, Република България 1407, София, Тел.: 02 8147750; 02 8147751; 02 8147752, E-mail: dans@dans.bg, Факс: 02 8147753

Място/места за контакт: бул. Черни връх № 45

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul/.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129009710

Държавна агенция Национална сигурност, бул. Черни връх № 45, За: Иван Маринов, Соня Грънчарова, Иван Кръстев, Република България 1407, София, Тел.: 02 8147750; 02 8147751; 02 8147752, E-mail: dans@dans.bg, Факс: 02 8147753

Място/места за контакт: бул. Черни връх № 45

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul/.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129009710

Държавна агенция Национална сигурност, бул. Черни връх № 45, За: Иван Маринов, Соня Грънчарова, Иван Кръстев, Република България 1407, София, Тел.: 02 8147750; 02 8147751; 02 8147752, E-mail: dans@dans.bg, Факс: 02 8147753

Място/места за контакт: бул. Черни връх № 45

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Национална сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на резервни части за компютри и хардуер – по спецификация за нуждите на Държавна агенция „Национална сигурност”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
бул. "Черни връх" № 45
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката включва доставка на резервни части за компютри и хардуер, подробно описани в глава ІV "Технически спецификации" към документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30237300, 30237130

Описание:

Компютърни принадлежности
Компютърни карти (платки)

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата резервни части за компютри и хардуер по спецификация са ориентировъчни и зависят от предложените цени и финансовия ресурс на възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
78356.66 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: Гаранцията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка е парична сума или банкова гаранция в размер на 780 (седемстотин и осемдесет) лева. • Парична сума – внася се по сметка: БНБ – ЦУ с IBAN - BG08 BNBG 9661 3300 1468 01, BIC BNBGBGSD на името на Държавна агенция „Национална сигурност”. • Банкова гаранция – представя се оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДАНС със срок – 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. 1.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: • отстранените участници – в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; • класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. 1.2. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител. 1.3. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. • Парична сума – внася се от участника, определен за изпълнител, по сметка: БНБ – ЦУ с IBAN - BG08 BNBG 9661 3300 1468 01, BIC BNBGBGSD на името на Държавна агенция „Национална сигурност”. • Банкова гаранция – представя се оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДАНС със срок на валидност, равен на срока на изпълнение на договора, удължен с 30 (тридесет) календарни дни. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства. Плащането ще се извърши по един от следните два начина: а) чрез банков превод с платежно нареждане по сметка на изпълнителя в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на оригинална фактура и приемо-предавателен протокол за извършената доставка; б) 100 % авансово в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на пълна, безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от лицензирана банка в Република България или в друга страна членка на Европейския съюз, в размер на 100 % от цената на договора с ДДС издадена на името на възложителя или представяне на платежно нареждане/вносна бележка за преведена парична гаранция в размер на 100 % от цената на договора с ДДС по сметка на възложителя и проформа фактура за авансово плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1, без буква "в" от Закона за обществените поръчки се представя в официален превод. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, той представя в офертата си копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочeно лицето, което представлява участниците в обединението, и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 2. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие, и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 (без т. 1, б. „е”) и ал. 5 от ЗОП. При представяне на офертата, участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 (без т. 1, б. „е”) и ал. 5 с декларация по образец по чл.47, ал.9 от ЗОП. 3. Участниците следва да представят изискуемите документи, подробно описани в документацията за участие. Документите се представят на български език, а когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите, които са на чужд език, се представят и в превод. 4. От участие в процедурата се отстранява участник: - който не е представил някой от изискваните от възложителя документи по чл. 56, ал. 1 - 4 от ЗОП; - за когото са налице обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, (без т. 1, б. „е”), и ал. 5 от ЗОП; - за когото е приложима забраната по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС); - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя. 5. Участникът, избран за изпълнител, трябва да представи преди подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка: - документ за внесена гаранция за изпълнение на договора при условията на т. III.1.1. от настоящото обявление; - документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1– 4 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя; - декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от Закона за мерките срещу изпиране на пари, по образец. Непредставянето на някой от документите по т. 5 е основание възложителят да откаже сключване на договор. 6. Място за получаване на оферти – гр. София, бул. „Черни връх" № 45.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък с информация за изпълнени през последните 3 (три) години доставки, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен с доказателства, потвърждаващи изпълнението им - по образец (Приложение № 5); Към списъка се прилагат доказателства за извършените доставки под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Заверено копие на валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент за конкретната дейност на участника с обхват, приложим към предмета на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е изпълнил през последните три години, самостоятелно или в партньорство, минимум 2 договора, сходни с предмета на поръчката. Забележка: Изпълнението на договорите да е приключило към датата на подаване на офертата. 2. Участникът да притежава валиден сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент за конкретната си дейност с обхват, приложим към предмета на поръчката. Под сходен предмет възложителят разбира договори за доставка на резервни части за компютри и хардуер.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.11.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.11.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 17.11.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр. София, бул. "Черни връх" № 45

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и ще се проведе в сградата на Държавна агенция „Национална сигурност” на адрес гр. София, бул. „Черни връх” № 45. На него могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от Закона за обществените поръчки при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.10.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ