00696-2015-0016
Технически редакции | ||
02.10.2015 14:17 ч. : | 02/10/2015 14:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
02.10.2015 14:17 ч. : | 02/10/2015 14:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 27 - Други услуги
Услуги
Министерство на земеделието и храните, бул. Христо Ботев № 55, За: Е. Сотирова, България 1040, София, Тел.: 02 98511346, E-mail: esotirova@mzh.government.bg, Факс: 02 9813422
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.mzh.government.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/pr_procedures.aspx.
Електронен достъп до информация: http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/pr_procedures/Procedura120.aspx.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: селско, рибно стопанство и хранителни продукти
НЕ
„Разработване на географска информационна система (ГИС) за нуждите на ПРСР (2014-2020 г.)”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Настоящата поръчка е свързана относно хардуерната обезпеченост с обществена поръчка на МЗХ с предмет: „Закупуване на хардуер - Позиция 1: Закупуване, доставка, инсталация и настройка на blade сървърна конфигурация за нуждите на МЗХ“, която е достъпна в Профила на купувача на адрес: http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/pr_procedures/Procedura119.aspx. Следователно продуктът от изпълнението на настоящата поръчка, а именно разработеният софтуер, ще бъде инсталиран на сървърна конфигурация с параметри, посочени в описаната поръчка, достъпна на посоченото място в Профила на купувача. Настоящата поръчка е с предмет: „Разработване на географска информационна система (ГИС) за нуждите на ПРСР (2014-2020 г.)”. Описание на поръчката: за посрещне на новите предизвикателства по управление на европейските фондове администрирани от МЗХ и в частност, дирекция „Развитие на селските райони”, свързаните с това контролните дейности упражнявани от министерството е необходимо да бъде изградена съвременна Гео - информационна система, която да съхранява пространствените данни поддържащи тези дейности и управлява свързаните с тях процеси. Интегрираната географска информационна следва да обхваща пространствените, описателните и всички други налични и бъдещи видове данни в това число: • Данни от картата на възстановената собственост (КВС) • Данни от кадастралната карта на Република България (КК) • Данни за ползвателите на земеделски земи • Данни за начина на трайно ползване на земята, поддържането на земеделската земя и други данни, налични в СИЗП • Цифрова ортофото карта на територията на страната • Специфични цифрови данни (слоеве) за различни части от територията на страната, вкл. зони със специфични ограничения, статус и забрани, екологично чувствителни и екологично насочени площи, местообитания, хабитати, биологични и агроекологични площи и др. • Данни за горския фонд налични в ИАГ Основни цели които следва да се постигнат са: • Да се обединят данните от съществуващите системи и да се осигури по-нататъшното им поддържане и осъвременяване чрез средствата на съвременна ГИС в единна Географска БД. • Да се осигури необходимата функционалност за осъществяване на дейностите по контрол при отпускане на средства по ПРСР • Да се подобри качеството на предоставяните услуги на земеделските стопани, гражданите и организациите, както и да се намали нивото на грешки при одобрението на проекти, схеми и мерки за подпомагане по ПРСР и гарантира по-доброто, целенасочено и правилно усвояване и разпределение на средствата от ЕФРСР. • Да се предостави публичен достъп до информацията чрез интернет портал, съобразен с директивата INSPIRE, без да се нарушават съществуващите правила за достъп, попълване и корекция на данните. • Да се осигури необходимата интеграция и обмен на данни с външни информационни системи, включително ИСАК, Системата на АГКК, ИСУН и други. Поръчката включва 5 етапа на изпълнение, като последният от тях е осигуряване на 36 м. гаранционна поддръжка. Първите 4 етапа следва да се изпълнят за срок до 12 месеца.
38221000
Описание:
НЕ
НЕ
За посрещне на новите предизвикателства по управление на европейските фондове администрирани от МЗХ и в частност, дирекция „Развитие на селските райони”, свързаните с това контролните дейности упражнявани от министерството е необходимо да бъде изградена съвременна Гео - информационна система, която да съхранява пространствените данни поддържащи тези дейности и управлява свързаните с тях процеси. Интегрираната географска информационна следва да обхваща пространствените, описателните и всички други налични и бъдещи видове данни в това число: • Данни от картата на възстановената собственост (КВС) • Данни от кадастралната карта на Република България (КК) • Данни за ползвателите на земеделски земи • Данни за начина на трайно ползване на земята, поддържането на земеделската земя и други данни, налични в СИЗП • Цифрова ортофото карта на територията на страната • Специфични цифрови данни (слоеве) за различни части от територията на страната, вкл. зони със специфични ограничения, статус и забрани, екологично чувствителни и екологично насочени площи, местообитания, хабитати, биологични и агроекологични площи и др. • Данни за горския фонд налични в ИАГ Основни цели които следва да се постигнат са: • Да се обединят данните от съществуващите системи и да се осигури по-нататъшното им поддържане и осъвременяване чрез средствата на съвременна ГИС в единна Географска БД. • Да се осигури необходимата функционалност за осъществяване на дейностите по контрол при отпускане на средства по ПРСР • Да се подобри качеството на предоставяните услуги на земеделските стопани, гражданите и организациите, както и да се намали нивото на грешки при одобрението на проекти, схеми и мерки за подпомагане по ПРСР и гарантира по-доброто, целенасочено и правилно усвояване и разпределение на средствата от ЕФРСР. • Да се предостави публичен достъп до информацията чрез интернет портал, съобразен с директивата INSPIRE, без да се нарушават съществуващите правила за достъп, попълване и корекция на данните. • Да се осигури необходимата интеграция и обмен на данни с външни информационни системи, включително ИСАК, Системата на АГКК, ИСУН и други. Поръчката включва 5 етапа на изпълнение, като последният от тях е осигуряване на 36 м. гаранционна поддръжка. Първите 4 етапа следва да се изпълнят за срок до 12 месеца.
НЕ
НЕ
48
Гаранция за участие /парична сума или банкова гаранция/ на стойност: 20 000 лв. Сметката на МЗХ е: БНБ - ЦУ, IBAN BG 08 BNBG 9661 3300 1500 02, BIC - BNBGBGSD. Валидността на банковата гаранция /в случай че се представи такава/ следва да е със срок, надвишаващ срока на валидност на офертата с 30 дни. Участник, който не представи гаранция за участие на съответната стойност и със съответния срок /след прилагане на процедурата по чл. 68, ал. 8-9 от ЗОП/ се отстранява на основание на чл. 69, ал. 1, т. 1 във връзка с чл. 56, ал. 1, т. 3 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявява решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение 5% /пет на сто/ от стойността на поръчката, представени във форма, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Сметката на МЗХ е: БНБ - ЦУ, IBAN BG 08 BNBG 9661 3300 1500 02, BIC - BNBGBGSD. Гаранцията за изпълнение следва да бъде със срок, надвишаващ срока за изпълнение на договора, в който се включва и гаранционната поддръжка, с не по-малко от три месеца. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение по следния начин: 4% гаранция за изпълнение се освобождават в срок до 2 /два/ месеца, след изпълнението на ЕТАП 4 от раздел ІХ на Техническата спецификация, ако изпълнението на поръчката е приемано без забележки. 1% гаранция за изпълнение се освобождава в срок до 2 /два/ месеца след изтичането на гаранционната поддръжка на системата /ЕТАП 5 от раздел ІХ на Техническата спецификация/, ако изпълнението е приемано без забележки.
Финансирането се осигурява по линия на Техническа помощ от ПРСР 2014-2020 г. Плащанията ще се извършват в български лева по банков път. Плащането ще се осъществи на четири равни части, в срок до 30 календарни дни след приемане без забележки на работата на изпълнителя на всеки от етапите от 1 до 4, съгласно раздел ІХ от Техническата спецификация.
Не се изисква придобиване на правна форма.
ДА
Настоящата поръчка е свързана относно хардуерната обезпеченост с обществена поръчка на МЗХ с предмет: „Закупуване на хардуер - Позиция 1: Закупуване, доставка, инсталация и настройка на blade сървърна конфигурация за нуждите на МЗХ“, която е достъпна в Профила на купувача на адрес: http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/pr_procedures/Procedura119.aspx. Информацията по т. VІІІ /1.1./ на стр. 34 от Техническата спецификация е достъпна на адрес: http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/pr_procedures/Procedura120.aspx. Информацията по т. VІІІ /1.2./ на стр. 35 от Техническата спецификация е достъпна на адрес: http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/pr_procedures/Procedura120.aspx. Основания за отстраняване на участник от процедурата - съгласно чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на което и да било от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2, т. 2а, предл. първо, т. 4 и т. 5. /след прилагане на процедурата по чл. 68, ал. 8-9 от ЗОП/. Изискването на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "е" е неприложимо към настоящата поръчка. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, следва да представи копие на удостоверение за вписване в Регистъра на администраторите на лични данни, поддържан от Комисията за защита на личните данни /чл. 3 от Закона за защита на личните данни/. Непредставянето на копие на това удостоверение е основание за несключване на договор /чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП/.
1. Оригинал на списък на документите за участие и информация съдържаща се в офертата, подписан от участника /приложение № 1/; 2. Оригинал на „Представяне на участника” – /приложение № 2/ в което се посочва: а) единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. б) прилага се оригинал на декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП /приложение № 7/. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от всяко едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП; 3. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 2 се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 4, 5 и 11 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. 4. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 5. Оригинал на декларация /приложение № 10/ за приемане условията на проекта на договора. 6. Оригинал на декларация за ползване на подизпълнители, видовете работи изпълнявани от тях и процента им от стойността на обществената поръчка /прилага се ако се ползват такива/ – /приложение № 11/. 7. Оригинал на декларация за запознаване с условията на обществената поръчка - /приложение № 12/. 8. Оригинал на декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - приложение № 14 /поставя се в плик № 2, ако е приложимо/. 9. Оригинал на декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – приложение № 15. 10. Оригинал на декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката /приложение № 16/. В приложимите случаи се попълва от всеки подизпълнител по отделно. 11. Оригинал на декларация от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП на подизпълнителя/ите относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП /приложение № 8/; 12. Оригинал на декларация от участника, че ще опазва тайната на информацията – /приложение № 17/. 13. Оригинал на декларация от участник, съдържаща данни за ключовите експерти, които ще използва за изпълнение на поръчката /приложение № 18/. 14. Оригинал на декларация за липса на свързаност с друг участник и за неучастие при изготвяне на техническите спецификации и на методиката за оценка на офертите -/приложение № 19/. 15. Оригинал на декларация за ангажимент за регистрация като администратор на лични данни - /приложение № 20/. 16. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума. 17. Оригинал или нотариално заверено пълномощно на лицата подписали офертата, в случай че нямат представителни функции.
не е приложимо
не е приложимо
1. Оригинал на списък /приложение № 13/ на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка - изпълнени през последните три години назад, считано от крайната дата за подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите, получателите и качеството в което изпълнявана услугата, заедно с доказателство за извършената услуга. Сходни услуги са такива , които са свързани с проектиране, разработване, поддръжка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри на национално ниво. За доказателства за извършената услугата се предоставя удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или се посочва публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Оригинал на декларация от участник, съдържаща данни за ключовите експерти, които ще използва за изпълнение на поръчката /приложение № 18/. 3. Заверено от участника копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен, или други доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват в областта на услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка (проектиране, разработване и поддръжка на информационни системи). 4. Участниците могат да доказват съответствието си с техническите изисквания на възложителя посредством възможностите на едно или повече трети лица /чл. 51а, ал. 1 от ЗОП/.
1. През последните три години считано от датата на подаване на оферта участникът следва да е изпълнил минимум 2 сходни услуги. Сходни услуги са такива, които са свързани с проектиране, разработване, поддръжка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри на национално ниво. 2. Участникът следва да разполага с екип от минимум 9 лица, в който са включени минимум следните експерти: а/ Един ръководител проект. Същият следва да има завършено висше образование степен „магистър“ и не по-малко от 5 (пет) години специфичен опит като ръководител на проекти със сходен предмет а именно такива за: проектиране, разработване, поддръжка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри на национално ниво. б/ Един ръководител екип. Същият следва да има завършено висше образование и не по-малко от 5 (пет) години специфичен опит в областта на проектиране, разработване, поддържка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри на национално ниво. в/ Двама ГИС специалисти. Всеки един от тях следва да има специфичен опит не по-малко от 2 (две) години в разработването на системи по проекти със сходен предмет, а именно такива за: проектиране, разработване, поддръжка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри на национално ниво. г/ Трима специалисти по бази данни. Всеки един от тях следва да има специфичен опит не по-малко от 3 (три) години в разработване на бизнес решения (процеси) и анализи в сферата по проекти със сходен предмет, а именно такива за: проектиране, разработване, поддръжка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри на национално ниво. д/ Двама разработчици. Всеки един от тях следва да има специфичен опит не по-малко от 1 (една) година в разработване на проекти със сходен предмет, а именно такива за: проектиране, разработване, поддръжка и администриране на софтуер за информационни системи от тип електронни регистри на национално ниво. 3. Сертификатът за внедрена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентът му, или другите доказателства за въведени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, трябва да е със срок на валидност за срока на действие на договора, като при необходимост се предприемат действия за подновяване. 4. Представяне на договори/декларации или други доказателства, от които по безусловен начин може да се установи, че ще се ползват ресурси на трети лица, с обвързваща сила за срока на изпълнение на договора.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
гр. София, бул. Христо Ботев № 55, сградата на МЗХ
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представителите на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата.
НЕ
ДА
Техническа помощ от Програмата за развитие на селските райони 2014-2020 г.
Настоящата документацията е изпратена по електронен път с електронен подпис. Пълен достъп до документацията за участие в процедурата може да се получи на електронната страница на МЗХ - профил на купувача - http://www.mzh.government.bg/MZH/bg/procurement/pr_procedures/Procedura120.aspx като документацията не се заплаща, а е свободно достъпна в срока, посочен в т. ІV.3.3 по-горе. На това място ще бъдат публикувани и отговори на евентуално зададени въпроси, както и обява за датата и часа на отваряне и оповестяване на ценовите предложения. Предвид посоченото и на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП срокът за получаване на оферти се намалява от 52 на 40 дни.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП на обжалване подлежи решението за откриване на процедурата и одобрената с него документация за участие. Обжалването се извършва пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП.
02.10.2015 г.