Версия за печат

00115-2015-0032

BG-Русе: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Катя Павлова - Директор дирекция ЕР, Камен Христов - гл.експерт отдел ОП, Р България 7000, Русе, Тел.: 082 881767; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html..

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Община Русе

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Община Русе

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на оборудване по 2 обособени позиции” в изпълнение на Договор №Д03-533/24.09.2014 г. за безвъзмездна финансова помощ за проект №BG06-243 „Равен достъп на деца в риск до предучилищна подготовка и интеркултурно образование чрез иновативно обучение, интегриран подход и привлекателни условия в детските градини в Община Русе“ по Компонент 2 на Програма „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на следното оборудване: Обособена позиция 1: Лаптоп Процесор (64bit) Процесор - брой ядра: 2 Процесор – брой нишки: 4 Kеш: 3 MB Оперативна памет 4 GB, DDR3 Твърд диск Твърди дискове – 1 TB, SATA Екран Дължина на диагонала на екрана: 15.6" Максимална резолюция: 1366x768 Съотношение на размерите: 16:9 Anti-Glare Видео карта Тип паметта: DDR3 SDRAM Инсталирана видео памет: 1 GB Мрежа Wi-Fi: IEEE 802.11n Интерфейси Bluetooth: Bluetooth 4.0 Web Camera: Да Включени аксесоари: Инсталирана операционна система: Free DOS Принтер Скорост: 28 ppm (A4), Интерфейс: LAN Двустранен печат: Да Обособена позиция 2: Мултимедиен проектор Собствена резолюция: SVGA (800x600) Яркост на проектора: 2200 ANSI lumens Контраст - 2000:1 Интерфейси: HDMI, USB Чанта: Да Прожекционен екран Формат: 1:1 Размер: 150x150см Монтаж: с тринога стойка или на стена или таван Предметът на доставката по позиция №1 от обществената поръчка /Доставка на лаптоп и принтер/ е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. Съгласно разпоредбите на чл. 16г, ал. 6 когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра по ал. 5, т. 2, от ЗОП и/или техни обединения, и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000, 32322000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Мултимедийно оборудване

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

позиция1 Лаптоп - 1 брой; Принтер - 1 брой; позиция 2 Мултимедиен проектор - 2 броя; Прожекционен екран - 5 броя. Размер на утвърден бюджетен кредит: поз. 1 - 981,81 лв. с ДДС. поз. 2 - 2317,62 лв. с ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
2749.53 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на депозита на паричната сума по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Община Русе в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението, с което се обявяват резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за предварителен подбор, съответно за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранцията за участие е в размер на: поз.1 - 8 лв. поз. 2- 19 лв. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на поръчката/позицията без ДДС. Възложителят освобождава или задържа гаранцията за изпълнение съгласно клаузите на договора. Когато участникът или определеният изпълнител е специализирано предприятия или кооперация на хора с увреждания гаранция за участие и за изпълнение НЕ се изисква.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането се извършва в лева по банков път в срок до 20 дни, след представяне на приемо-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и Възложителя и фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Съдържание на плик № 1 „Документи за подбор”.В Плик № 1 се поставят следните документи и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 6, 8, 11 – 14 от ЗОП. 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Образец). 2. Представяне на участника - по образец; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец; 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 4. Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който се посочва представляващият. Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, попълнена по Образец (оригинал); 6. Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена по Образец (оригинал).7. Декларация по чл.6, ал. 2 от Закон за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП). 8. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника. 9. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец. 11. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (оригинал) (Образец). Когато в процедурата участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, те следва да представят декларация (в свободен текст), с която се декларира дали кандидатът или участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. Когато кандидатът или участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители, които следва да представят декларация (в свободен текст), че са вписани в горепосочения регистър или еквивалентен такъв. Съдържание на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащо: Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП – трябва да бъде изготвена съобразно образеца. Прилага се и декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ако е приложимо. Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена”. В третия запечатан, непрозрачен плик № 3 участникът следва да представи задължително ценовото си предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, попълнено по Образец към настоящата документация; Плик №2 и Плик №3 и съответното им съдържание се представя в съответстващо на позициите за които се участва количество. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2, т.3 и т.4 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал.2, т.1 и т.5 от ЗОП. ...продължава в IV.3) Допълнителна информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква документи доказващи финансовото и икономическото състояние на участниците в процедурата.
Минимални изисквания: Не е приложимо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За двете обособени позиции: 1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника доставки през последните 3 (три) години, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. За обособена позиция 1: Определените от Възложителя критерии за подбор НЕ се прилагат за участници, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава – членка на Европейския съюз. Изискването за вписване в регистъра се отнася за подизпълнителите и за всички членове на обединението. Ако за изпълнение на поръчката участват лица, които не са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или обединения, в които не участват само такива лица, за тях се прилагат изискваните от Възложителя критерии за подбор.
Минимални изисквания: Участникът да притежава опит при изпълнение на доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. Участникът да е изпълнил през последните три години най-малко една доставка, сходна с предмета на настоящата поръчка, считано от датата на подаване на офертата. Под доставка, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка следва да се разбира: “Доставка на компютърно оборудване” за позиция 1 и Доставка на мултмедийно оборудване за позиция 2.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване Документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп до документацията за участие е осигурен на интернет страницата на Възложителя, в профила на купувача- http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html. Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. В случай, че заинтересовано лице желае документацията да му бъде предоставена от Възложителя, се прилагат правилата на чл. 28, ал. 7 от ЗОП и следва се да заплати сумата от 6 лв. (шест лева) с ДДС. Документацията за участие може да бъде получена в Информационен център, Община Русе, на адрес: гр. Русе, пл. „Свобода” №6, всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа до деня и часа, посочени в обявлението за обществена поръчка. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена по бюджетна сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000, или на касата в Информационен център, Община Русе. В случаите по чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.11.2015 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. Свобода 6, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

проект №BG06-243 „Равен достъп на деца в риск до предучилищна подготовка и интеркултурно образование чрез иновативно обучение, интегриран подход и привлекателни условия в детските градини в Община Русе“ по Компонент 2 на Програма „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от III.2.1) Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. 6.ако попадат в обхвата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и обявлението на профила на купувача:http://ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html, на който тя може да бъде намерена, съответно на основание 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП. При изтегляне на документацията от Профила на купувача участнците нямат разходи за документацията по смисъла на чл.28, ал.7 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата са съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на лаптоп и принтер
1) Кратко описание

Лаптоп: Процесор (64bit) Процесор - брой ядра: 2 Процесор – брой нишки: 4 Kеш: 3 MB Оперативна памет 4 GB, DDR3 Твърд диск Твърди дискове – 1 TB, SATA Екран Дължина на диагонала на екрана: 15.6" Максимална резолюция: 1366x768 Съотношение на размерите: 16:9 Anti-Glare Видео карта Тип паметта: DDR3 SDRAM Инсталирана видео памет: 1 GB Мрежа Wi-Fi: IEEE 802.11n Интерфейси Bluetooth: Bluetooth 4.0 Web Camera: Да Включени аксесоари: Инсталирана операционна система: Free DOS Принтер: Скорост: 28 ppm (A4), Интерфейс: LAN Двустранен печат: Да Оборудването трябва да отговарят на следните условия: • да е ново и неупотребявано с доказан произход, придружено със съответните сертификати или декларации за произход и качество от производителя им; • да отговаря на български стандарти, въвеждащи хармонизирани европейски стандарти или еквивалентни такива за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него); • да отговарят на нормативно установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители. Оборудването следва да се достави в оригинални запечатани опаковки и с гаранционни карти. Гаранционен срок: Съгласно офертата на Изпълнителя, но не по-малко от 24 месеца

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000, 30213100, 30232110

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Лазерни принтери

3) Количество или обем

Лаптоп - 1 брой Принтер - 1 брой

Прогнозна стойност, без ДДС
818.18 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Забележка: Предметът на доставката по позиция №1 Доставка на лаптоп и принтер е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания и е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП. Ценови предложения надхвърлящи посочения бюджетен кредит няма да бъдат разглеждани и класирани и ще бъдат предложени за отстраняване. Предложения с технически данни и гаранционни условия неотговарящи на минималните изисквания на Възложителя, ще бъдат предложени за отстраняване.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на мултимедийни проектори и прожекционни екрани
1) Кратко описание

Мултимедиен проектор: Собствена резолюция: SVGA (800x600) Яркост на проектора: 2200 ANSI lumens Контраст - 2000:1 Интерфейси: HDMI, USB Чанта: Да Прожекционен екран Формат: 1:1 Размер: 150x150см Монтаж: с тринога стойка или на стена или таван Оборудването трябва да отговарят на следните условия: • да е ново и неупотребявано с доказан произход, придружено със съответните сертификати или декларации за произход и качество от производителя им; • да отговаря на български стандарти, въвеждащи хармонизирани европейски стандарти или еквивалентни такива за съответния вид продукт (ако има такива приложими за него); • да отговарят на нормативно установените изисквания за качество и за безопасност при употреба от крайни потребители. Оборудването следва да се достави в оригинални запечатани опаковки и с гаранционни карти. Гаранционен срок: Съгласно офертата на Изпълнителя, но не по-малко от 24 месеца

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

32322000

Описание:

Мултимедийно оборудване

3) Количество или обем

Мултимедиен проектор - 2 броя Прожекционен екран - 5 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
1931.35 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Забележка: Ценови предложения надхвърлящи посочения бюджетен кредит няма да бъдат разглеждани и класирани и ще бъдат предложени за отстраняване. Предложения с технически данни и гаранционни условия неотговарящи на минималните изисквания на Възложителя, ще бъдат предложени за отстраняване.