Версия за печат

00731-2015-0007

BG-Стара Загора: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Комплексен онкологичен център - Стара Загора ЕООД, ул.Д-р Тодор Стоянович №15, За: Петя Александрова, Р. България 6003, Стара Загора, Тел.: 042 600959, E-mail: oncosz@abv.bg, Факс: 042 600959

Място/места за контакт: Ръководител финансов отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.oncosz.com.

Адрес на профила на купувача: http://oncosz.com/?page_id=3055.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Приготвяне и доставка на болнична храна през 2016 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 17
Място на изпълнение: "КОЦ - Стара Загора" ЕООД, ул."Д-р Тодор Стоянович" №15
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Приготвяне и доставка на болнична храна през 2016 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизително 52000 броя хранодни.

Прогнозна стойност без ДДС
199160 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

01.01.2016 г. 

Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1991 лв., а гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността му без ДДС. Същите се представят под формата на банкова гаранция, съгласно образеца от документацията или под формата на парична сума внесена по сметката на възложителя - Първа инвестиционна банка - Стара Загора, IBAN BG65 FINV 9150 1014 9206 26, BIC FINVBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Отложено плащане до 30 дни от датата на извършване на доставката и представяне на фактура за нея.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участника от процедурата по чл.47, ал.2 , т.5 от ЗОП - ако участника е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Копие на договора за обединение, подписан от лицата (съдружниците) в обединението – ако участникът е обединение, което не е юридическо лице - придружен от удостоверение за вписването му в регистър "Булстат" на Агенцията по вписванията. По желание на участника могат да се представят документи за идентификация / за самоличност – относно участник – физическо лице и удостоверение за актуално състояние или ЕИК – относно участници юридически лица или еднолични търговци. 2. Една обща декларация по образец по чл.47 ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП подписана от лицата по чл.47 ал. 4 от ЗОП и от всички лица, които представляват участника, подизпълнителя, физическото лице – търговец, прокуриста и подписана – оригинал. 3.Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните за обект тип кухня - майка. 4.Удостоверение за вписване на транспортно средство в регистъра по чл.246, ал.4 от Закона за ветеринарномедицинската дейност. 5.Сертификат за въведена система за управление на качеството в областта на приготвяне на храни ISO 9001:2008 или еквивалентна. 6.Декларация по образец по чл.55, ал.5 и чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – подписва се от подизпълнителя в случай, че такъв е посочен - оригинал. 7.Декларация по образец по чл.55, ал.7 от ЗОП – оригинал. 8.Декларация по образец по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – оригинал. 9.Декларация по чл.3, ал.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - оригинал. 10.Декларация по образец по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП за неизползването /използването на подизпълнители в обществената поръчка /ОП/ - оригинал. 11.Декларация по образец за приемане условията в проекта на договор - оригинал. 12.Доказателства по чл.51 “А” от ЗОП при използване на ресурсите на други физически или юридически лица в изпълнението на ОП – договори, декларации и др., удостоверяващи възможността да се използват тези ресурси през времетраенето на договора за ОП. 13.Документ за осигурена гаранция за участие. 14.Други документи и информация, посочени в документацията за ОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: .
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. По чл.51, ал.1, т. 1 от ЗОП - списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на ОП, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършена услуга по смисъла на чл.51, ал.4 от ЗОП. 2. По чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП декларация за техническото оборудване с което разполага участника за изпълнение на поръчката (недвижим имот, транспортно средство, движими вещи и др.).
Минимални изисквания: 1.ОБЕКТА, В КОЙТО СЕ ПРИГОТВЯ ХРАНАТА (ПОСОЧЕН В УДОСТОВЕРЕНИЕТО ПО ЧЛ.12 ОТ ЗАКОНА ЗА ХРАНИТЕ) ДА Е С АДМИНИСТРАТИВЕН АДРЕС В ГР. СТАРА ЗАГОРА. ТОЙ СЛЕДВА ДА ПРЕДСТАВЛЯВА ОБЕКТ ТИП КУХНЯ - МАЙКА, СЪГЛАСНО УДОСТОВЕРЕНИЕТО ПО ЧЛ.12 ОТ ЗАКОНА ЗА ХРАНИТЕ. 2.ТРАНСПОРТНОТО СРЕДСТВО ЗА ДОСТАВКА НА ХРАНАТА ДА Е ВПИСАНО В РЕГИСТЪРА ПО ЧЛ.246, АЛ.4 ОТ ЗАКОНА ЗА ВЕТЕРИНАРНОМЕДИЦИНСКАТА ДЕЙНОСТ.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.11.2015 г.  Час: 14:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.11.2015 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03.11.2015 г.  Час: 09:00
Място

Заседателна зала на "КОЦ - Стара Загора" ЕООД, гр. Стара Загора, ул. "д-р Тодор Стоянович" №15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техните писмено упълномощени представители, представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

септември 2017 г.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

септември 2017 г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

От датата на публикуване на това обявление в електронен вид, възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до цялата документация за участие в процедурата на следния интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, а именно - http://oncosz.com/?page_id=3055, който представлява хипервръзка към самостоятелния раздел в Профил на купувача за тази обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.10.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ