Версия за печат

00254-2015-0009

BG-гр. Рудозем: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Рудозем, Община Рудозем, бул. България № 15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска, Република България 4960, гр. Рудозем, Тел.: 0306 99191; 089 9911212, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141

Място/места за контакт: Община Рудозем, бул. България № 15

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2015-0008-izpalnenie-na-injenering-proektirane-dostavki-149.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на Инженеринг (проектиране, доставки, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Рудозем по три обособени позиции“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: град Рудозем
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изпълнение на Инженеринг (проектиране, доставки, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Рудозем по три обособени позиции: Обособена позиция №1: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Атанас Буров“, блок №19-Наш дом“; Обособена позиция 2: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №31“; Обособена позиция 3:„Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №33“; Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. Извършва се от Изпълнителя. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. - Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 71220000, 45421000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Архитектурно проектиране
Монтажни работи на дограма

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОБЕКТ на настоящата поръчка са многофамилни жилищни сгради, одобрени за обновяване в рамките на Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. Обособена позиция №1: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Атанас Буров“, блок №19-Наш дом“ ,Вид на сградата- Жилищна сграда ППП, състояща се от три входа, вх.А, вх.Б и вх.В на девет етажа и един подземен сутеренен етаж, Категория-трета категория, Идентификатор-63207.501.135.1, заповед РД-18-12/10.03.2010г., Адрес -гр.Рудозем, ул.“Атанас Буров“, блок №19-Наш дом, Година на построяване-1974 г., Застроена площ-423,00 м2, Разгъната застроена площ(РЗП) -4 117,00 м2, Застроен обем -11 940,00 м3, Височина-25,30 м Обособена позиция 2: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №31“, Вид на сградата-жилищна сграда ЕПЖС, състояща се от два входа, вх.А и вх.Б на осем етажа и един полуподземен сутеренен етаж, Предназначение на сградата – жилищна, Категория-трета категория, Идентификатор-63207.503.43.2, заповед РД-18-12/10.03.2010г., Адрес -гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №31, Година на построяване-1978 г.,Застроена площ -454,00 м2, Разгъната застроена площ(РЗП) -3 709,00 м2, Застроен обем -11 350,00 м3, Височина-24,75 м. Обособена позиция 3: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №33“, Вид на сградата-жилищна сграда ЕПЖС, състояща се от три входа, вх.А, вх.Б и вх.В, съответно на четири, шест и пет етажа и един полуподземен сутеренен етаж, Предназначение на сградата -жилищна, Категория -трета категория, Идентификатор-63207.503.43.10 със зап. РД-18-12/10.03.2010г.,Адрес-гр.Рудозем, община Рудозем, област Смолян, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №33,Година на построяване-1984 г.,Застроена площ-635,00 м2,Разгъната застроена площ(РЗП)-3 203,80 м2, Застроен обем-11 013,00 м3 Височина-19,80 м. Описание на дейностите: - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. Извършва се от Изпълнителя. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. - Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение. Подробно описание на дейностите, предвиждани за изпълнение в рамките на настоящата общ.поръчка са дадени в Техническата спецификация към документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
2547490 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранцията за участие за: Обос.поз.№1: 10000.00 лева; Обос.поз.№2: 7000.00 лева; Обос.поз.№3:7000.00 лева; Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Уча/ът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участник в процедурата е обед-е, което не е юр.л., всеки от участниците в обед-то може да бъде наредител по банк. гаранция, съотв. вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Възложителя.Ако участникът избере да представи гар-ята за участие под формата на «парична сума», платена по банк. път, док., удостоверяващ платената гар-я, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал.Ако уч-ът е превел парите по електр. път (електр. банкиране), той следва да завери съотв.документ с неговия подпис и печат.В случай, че участникът представя банк.гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на общината или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откр-то на гаранциите са за сметка на участниците.Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя.Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в наст.поръчка.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение: Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора за изпълнение на общ.поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът, определен за изпълнител на общ.поръчка, представя банкова гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена път по сметката на Възложителя. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електр. път (електр. банкиране), той следва да завери съотв. документ с подпис и печат.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банк.гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в док-та образец на банкова гаранция за изпълнение на договора.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банк.гаранция изрично се посочва договора, за който се представя.Продължава в Раздел VI.3.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Плащания по договора: -4.1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 35 % /тридесет и пет процента/ от общата стойност на договора с ДДС – платимо в срок до 15 (петнадесет) календарни дни, от датата на предоставяне на целево финансиране от страна на Българска банка за развитие по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Авансовото плащане се извършва в случай, че Изпълнителя е представил банкова гаранция в полза на “Българска банка за развитие“АД/ Сдружението на собствениците за обекта, предмет на договора.След извършване на авансовото плащане изпълнителят представя фактура за размера му. 4.2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80 % /осемдесет/ от стойността на договора с ДДС, след пропорционално приспадане на авансовото плащане, се извършват в срок до 15 /петнадесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Условие за извършване на междинните плащания са и документите, посочени по-долу. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ се извършват за: 4.2.1. извършени проектантски работи в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след влизане в сила на Разрешение за строеж по смисъла на ЗУТ, издадено въз основа на изготвен, одобрен и съгласуван инвестиционен проект. 4.2.2. реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в КСС към инвестиционния проект единична цена за всяка позиция. 4.2.3. доставени и/или монтирани и/или технологично изпитани машини и технологично оборудване в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. 4.2.4. осъществен авторски надзор върху реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа съобразно напредъка на строителството. 4.3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година в срок до 15 /петнадесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ суми по договора се приспаднат извършените плащания.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват договор помежду си, което се прилага към офертата в копие, който договор следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и договора следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в договора. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лице, което ще бъде ангажирано в изпълнението на СМР, следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група, трета категория строежи, или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО, като този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице - представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на стр-те работи обект на наст.общ.поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно нац.му закон, придружен с превод на бълг.език.Обстоятелството се удостоверява със заверено копие на валидно Удостоверение от КСБ или декларация, посочваща ЕИК и точно наименование на юр.лице, от участника за вписване в ЦПРС за изпълнение на СМР от ПРВВЦПРС или за чужд.лица съотв. екв.документ или декларация или удостоверение от комп.органи съгласно нац. му закон за вписването на лицето в съотв.проф.регистър на държавата, допускащ съгласно зак-то на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на стр-те работи обект на наст.общ.поръчка, придружен с превод на бълг.език. 1. плик №1 с надпис „Документи за подбор”: 1.1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.Представя се от участниците в свободна форма;1.2.Представяне на участника, изготвена по образец (Приложение № 1): а) посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идент.информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9, и в) доказателства за упражняване на проф.дейност по чл. 49, ал. 1 и 2, ако такива се изискват от възложителя;1.3. Декл. по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а“-„д“, т.2., т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП (Образец № 2);1.4. Декларация за участието или неучастието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 1.5. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител (Образец № 4); 1.6. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (Образец № 5); 1.7. Декларация по чл. 3 и чл. 5, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (Образец № 6); 1.8. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП (Образец № 10); 1.9. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец № 11); 1.10. Декл. за запознаване с условията на откритата процедура и стр.площадка (Образец № 12); 1.11.Документ за гаранция за участие – в оригинал; 1.12. Пълномощно (оригинал или нот. зав.копие) – когато офертата или някой документ от нея не е подписан от упр. и предст.участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; 2. Плик №2 ...; 3. Плик №3 ...; продължава в раздел VІ.3. Допълнителна информация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за Икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за Tехнически възможности и/или квалификация.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за Tехнически възможности и/или квалификация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ; тежест: 20
Показател: ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 50
Показател: ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.11.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението.Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е посочена в раздел VІ.3. Допълнителна информация, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.11.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.11.2015 г.  Час: 14:30
Място

Община Рудозем, бул. България № 15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Рудозем: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2015-0008-izpalnenie-na-injenering-proektirane-dostavki-149.html от датата на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на профила на купувача. Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги. Продължение от Раздел III.1.1.:Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Сметката на Възложителя е, както следва: IBAN: BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян. Продължение от Раздел III.2.1.: Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец (Образец №7) и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ведно с график напълно съобразен с предложената организация на изпълнението, показващ изпълнението на дейностите по обекта. В графика следва ясно да са посочени поотделно конкретните срокове за изпълнение на отделните дейности по обекта. 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец (Образец №8.1. до №8.3). Банкова сметка за закупуване док-я за участие: IBAN: BG67IORT80198400500600, с код за плащане 447000, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF ** При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Атанас Буров“, блок №19-Наш дом“
1) Кратко описание

Обособена позиция 1:„Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Атанас Буров“, блок №19-Наш дом“ ,Вид на сградата- Жилищна сграда ППП, състояща се от три входа, вх.А, вх.Б и вх.В на девет етажа и един подземен сутеренен етаж, Категория-трета категория, Идентификатор-63207.501.135.1, заповед РД-18-12/10.03.2010г., Адрес -гр.Рудозем, ул.“Атанас Буров“, блок №19-Наш дом, Година на построяване-1974 г., Застроена площ-423,00 м2, Разгъната застроена площ(РЗП)-4 117,00 м2, Застроен обем -11 940,00 м3, Височина-25,30 м Мерки за изпълнение на СМР, предписани в техническите паспорти и в Докладите за обследване за енергийна ефективност; Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването; Осъществяване на авторски надзор; Изпълнение на СМР

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 71220000, 45421000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Архитектурно проектиране
Монтажни работи на дограма

3) Количество или обем

Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. Извършва се от Изпълнителя. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. - Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение. Подробно описание на дейностите, предвиждани за изпълнение в рамките на настоящата общ.поръчка са дадени в Техническата спецификация към документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
1035310 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №31“
1) Кратко описание

Обособена позиция 2: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №31“, Вид на сградата-жилищна сграда ЕПЖС, състояща се от два входа, вх.А и вх.Б на осем етажа и един полуподземен сутеренен етаж, Предназначение на сградата – жилищна, Категория-трета категория, Идентификатор-63207.503.43.2, заповед РД-18-12/10.03.2010г., Адрес-гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №31, Година на построяване-1978 г.,Застроена площ-454,00 м2, Разгъната застроена площ(РЗП)-3 709,00 м2, Застроен обем-11 350,00 м3, Височина-24,75 м. Мерки за изпълнение на СМР, предписани в техническите паспорти и в Докладите за обследване за енергийна ефективност; Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването; Осъществяване на авторски надзор; Изпълнение на СМР.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 71220000, 45421000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Архитектурно проектиране
Монтажни работи на дограма

3) Количество или обем

Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. Извършва се от Изпълнителя. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. - Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение. Подробно описание на дейностите, предвиждани за изпълнение в рамките на настоящата общ.поръчка са дадени в Техническата спецификация към документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
777780 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г. 

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода, блок №33“
1) Кратко описание

Обособена позиция 3: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №33“, Вид на сградата-жилищна сграда ЕПЖС, състояща се от три входа, вх.А, вх.Б и вх.В, съответно на четири, шест и пет етажа и един полуподземен сутеренен етаж, Предназначение на сградата -жилищна, Категория -трета категория, Идентификатор-63207.503.43.10 със зап. РД-18-12/10.03.2010г.,Адрес-гр.Рудозем, община Рудозем, област Смолян, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №33,Година на построяване-1984 г.,Застроена площ-635,00 м2,Разгъната застроена площ(РЗП)-3 203,80 м2, Застроен обем-11 013,00 м3 Височина-19,80 м Мерки за изпълнение на СМР, предписани в техническите паспорти и в Докладите за обследване за енергийна ефективност; Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването; Осъществяване на авторски надзор; Изпълнение на СМР.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45320000, 71220000, 45421000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Архитектурно проектиране
Монтажни работи на дограма

3) Количество или обем

Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. Извършва се от Изпълнителя. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. - Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение. Подробно описание на дейностите, предвиждани за изпълнение в рамките на настоящата общ.поръчка са дадени в Техническата спецификация към документацията.

Прогнозна стойност, без ДДС
734400 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2016 г.