00254-2015-0009
Технически редакции | ||
29.09.2015 15:26 ч. : | 29/09/2015 15:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
29.09.2015 15:26 ч. : | 29/09/2015 15:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. Рудозем: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Рудозем, Община Рудозем, бул. България № 15, За: Красимира Боюклиева-Кубинска, Република България 4960, гр. Рудозем, Тел.: 0306 99191; 089 9911212, E-mail: obrud@abv.bg, Факс: 0306 99141
Място/места за контакт: Община Рудозем, бул. България № 15Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rudozem.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2015-0008-izpalnenie-na-injenering-proektirane-dostavki-149.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изпълнение на Инженеринг (проектиране, доставки, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Рудозем по три обособени позиции“
Възлагане на обществена поръчка
Изпълнение на Инженеринг (проектиране, доставки, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор) във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на община Рудозем по три обособени позиции: Обособена позиция №1: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Атанас Буров“, блок №19-Наш дом“; Обособена позиция 2: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №31“; Обособена позиция 3:„Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №33“; Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. Извършва се от Изпълнителя. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. - Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение.
45000000, 45300000, 45320000, 71220000, 45421000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
ОБЕКТ на настоящата поръчка са многофамилни жилищни сгради, одобрени за обновяване в рамките на Националната програма енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. Обособена позиция №1: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Атанас Буров“, блок №19-Наш дом“ ,Вид на сградата- Жилищна сграда ППП, състояща се от три входа, вх.А, вх.Б и вх.В на девет етажа и един подземен сутеренен етаж, Категория-трета категория, Идентификатор-63207.501.135.1, заповед РД-18-12/10.03.2010г., Адрес -гр.Рудозем, ул.“Атанас Буров“, блок №19-Наш дом, Година на построяване-1974 г., Застроена площ-423,00 м2, Разгъната застроена площ(РЗП) -4 117,00 м2, Застроен обем -11 940,00 м3, Височина-25,30 м Обособена позиция 2: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №31“, Вид на сградата-жилищна сграда ЕПЖС, състояща се от два входа, вх.А и вх.Б на осем етажа и един полуподземен сутеренен етаж, Предназначение на сградата – жилищна, Категория-трета категория, Идентификатор-63207.503.43.2, заповед РД-18-12/10.03.2010г., Адрес -гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №31, Година на построяване-1978 г.,Застроена площ -454,00 м2, Разгъната застроена площ(РЗП) -3 709,00 м2, Застроен обем -11 350,00 м3, Височина-24,75 м. Обособена позиция 3: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №33“, Вид на сградата-жилищна сграда ЕПЖС, състояща се от три входа, вх.А, вх.Б и вх.В, съответно на четири, шест и пет етажа и един полуподземен сутеренен етаж, Предназначение на сградата -жилищна, Категория -трета категория, Идентификатор-63207.503.43.10 със зап. РД-18-12/10.03.2010г.,Адрес-гр.Рудозем, община Рудозем, област Смолян, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №33,Година на построяване-1984 г.,Застроена площ-635,00 м2,Разгъната застроена площ(РЗП)-3 203,80 м2, Застроен обем-11 013,00 м3 Височина-19,80 м. Описание на дейностите: - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. Извършва се от Изпълнителя. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. - Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение. Подробно описание на дейностите, предвиждани за изпълнение в рамките на настоящата общ.поръчка са дадени в Техническата спецификация към документацията.
НЕ
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Размер на гаранцията за участие за: Обос.поз.№1: 10000.00 лева; Обос.поз.№2: 7000.00 лева; Обос.поз.№3:7000.00 лева; Гаранцията се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Уча/ът сам избира формата на гаранцията за участие.Когато участник в процедурата е обед-е, което не е юр.л., всеки от участниците в обед-то може да бъде наредител по банк. гаранция, съотв. вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по сметката на Възложителя.Ако участникът избере да представи гар-ята за участие под формата на «парична сума», платена по банк. път, док., удостоверяващ платената гар-я, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал.Ако уч-ът е превел парите по електр. път (електр. банкиране), той следва да завери съотв.документ с неговия подпис и печат.В случай, че участникът представя банк.гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на общината или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откр-то на гаранциите са за сметка на участниците.Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя.Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в наст.поръчка.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение: Гаранцията за изпълнение е в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора за изпълнение на общ.поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът, определен за изпълнител на общ.поръчка, представя банкова гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена път по сметката на Възложителя. Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електр. път (електр. банкиране), той следва да завери съотв. документ с подпис и печат.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банк.гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в док-та образец на банкова гаранция за изпълнение на договора.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банк.гаранция изрично се посочва договора, за който се представя.Продължава в Раздел VI.3.
Финансовите средствата по настоящата обществена поръчка ще бъдат осигурени по реда на ПМС № 18/02.02.2015 г. Плащанията ще се извършват под формата на авансово, междинни и окончателно плащане. Плащания по договора: -4.1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 35 % /тридесет и пет процента/ от общата стойност на договора с ДДС – платимо в срок до 15 (петнадесет) календарни дни, от датата на предоставяне на целево финансиране от страна на Българска банка за развитие по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради. Авансовото плащане се извършва в случай, че Изпълнителя е представил банкова гаранция в полза на “Българска банка за развитие“АД/ Сдружението на собствениците за обекта, предмет на договора.След извършване на авансовото плащане изпълнителят представя фактура за размера му. 4.2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 80 % /осемдесет/ от стойността на договора с ДДС, след пропорционално приспадане на авансовото плащане, се извършват в срок до 15 /петнадесет/ дни от подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Условие за извършване на междинните плащания са и документите, посочени по-долу. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ се извършват за: 4.2.1. извършени проектантски работи в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след влизане в сила на Разрешение за строеж по смисъла на ЗУТ, издадено въз основа на изготвен, одобрен и съгласуван инвестиционен проект. 4.2.2. реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в КСС към инвестиционния проект единична цена за всяка позиция. 4.2.3. доставени и/или монтирани и/или технологично изпитани машини и технологично оборудване в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. 4.2.4. осъществен авторски надзор върху реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа съобразно напредъка на строителството. 4.3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (част, етап от него) – Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 година в срок до 15 /петнадесет/ дни след подписване на констативен протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгласно указанията на НПЕЕМЖС за искане на средства, доказващи количественото и качествено изпълнение на дадения вид дейност. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от общо одобрените от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ суми по договора се приспаднат извършените плащания.
В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, участниците в него сключват договор помежду си, което се прилага към офертата в копие, който договор следва да съдържа минимум клаузи, които гарантират, че: - че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора. - да посочат упълномощено лице, което ще представлява участника при изпълнението на договора и което лице е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, както и договора следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Към офертата си участниците прилагат и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, в случай, че то е не посочено в договора. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Възложителят предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Същата е платима в размера, посочен в обявлението.Участниците могат сами да изберат реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие, на каса при възложителя или с платежно нареждане по сметка. Сметката на възложителя за заплащане на документацията за участие е посочена в раздел VІ.3. Допълнителна информация, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката.
Български
180
Община Рудозем, бул. България № 15
Действията на Комисията на заседанието по отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
1.Документация за участие в процедурата може да бъде намерена на официалния уеб-сайт на Община Рудозем: http://www.rudozem.bg/bg/auctions/asdas-3/unikalen-nomer-v-registara-na-aop-00254-2015-0008-izpalnenie-na-injenering-proektirane-dostavki-149.html от датата на публикуването на Обявлението. Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на профила на купувача. Обменът на информация между възложителя и заинтересованите лица/участниците, е в писмен вид, на български език, и се извършва чрез: а) по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; б) по факс на посочения от възложителя и заинтересованите лица/участниците номера; в) по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от заинтересованото лице/участника адрес; г) чрез комбинация от средствата по букви "а" – "в". 3.Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се предоставят услугите, и които са приложими към предоставяните услуги. Продължение от Раздел III.1.1.:Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Сметката на Възложителя е, както следва: IBAN: BG67IORT80193378364303, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян. Продължение от Раздел III.2.1.: Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, техническото предложение на участника, изготвено и с попълнени всички изискуеми данни и реквизити съгласно приложения образец (Образец №7) и ако е приложимо декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП, ведно с график напълно съобразен с предложената организация на изпълнението, показващ изпълнението на дейностите по обекта. В графика следва ясно да са посочени поотделно конкретните срокове за изпълнение на отделните дейности по обекта. 3. Плик № 3 „Предлагана цена”, ценовото предложение на участника. То следва да бъде изготвено съгласно приложения образец (Образец №8.1. до №8.3). Банкова сметка за закупуване док-я за участие: IBAN: BG67IORT80198400500600, с код за плащане 447000, при ТБ "Инвестбанк" АД, клон Смолян, офис Рудозем с BIC: IORTBGSF ** При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл.120 ал.5 т.1 от ЗОП
29.09.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция 1:„Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Атанас Буров“, блок №19-Наш дом“ ,Вид на сградата- Жилищна сграда ППП, състояща се от три входа, вх.А, вх.Б и вх.В на девет етажа и един подземен сутеренен етаж, Категория-трета категория, Идентификатор-63207.501.135.1, заповед РД-18-12/10.03.2010г., Адрес -гр.Рудозем, ул.“Атанас Буров“, блок №19-Наш дом, Година на построяване-1974 г., Застроена площ-423,00 м2, Разгъната застроена площ(РЗП)-4 117,00 м2, Застроен обем -11 940,00 м3, Височина-25,30 м Мерки за изпълнение на СМР, предписани в техническите паспорти и в Докладите за обследване за енергийна ефективност; Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването; Осъществяване на авторски надзор; Изпълнение на СМР
45000000, 45300000, 45320000, 71220000, 45421000
Описание:
Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. Извършва се от Изпълнителя. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. - Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение. Подробно описание на дейностите, предвиждани за изпълнение в рамките на настоящата общ.поръчка са дадени в Техническата спецификация към документацията.
Обособена позиция 2: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №31“, Вид на сградата-жилищна сграда ЕПЖС, състояща се от два входа, вх.А и вх.Б на осем етажа и един полуподземен сутеренен етаж, Предназначение на сградата – жилищна, Категория-трета категория, Идентификатор-63207.503.43.2, заповед РД-18-12/10.03.2010г., Адрес-гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №31, Година на построяване-1978 г.,Застроена площ-454,00 м2, Разгъната застроена площ(РЗП)-3 709,00 м2, Застроен обем-11 350,00 м3, Височина-24,75 м. Мерки за изпълнение на СМР, предписани в техническите паспорти и в Докладите за обследване за енергийна ефективност; Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването; Осъществяване на авторски надзор; Изпълнение на СМР.
45000000, 45300000, 45320000, 71220000, 45421000
Описание:
Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. Извършва се от Изпълнителя. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. - Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение. Подробно описание на дейностите, предвиждани за изпълнение в рамките на настоящата общ.поръчка са дадени в Техническата спецификация към документацията.
Обособена позиция 3: „Жилищен блок на територията на гр.Рудозем, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №33“, Вид на сградата-жилищна сграда ЕПЖС, състояща се от три входа, вх.А, вх.Б и вх.В, съответно на четири, шест и пет етажа и един полуподземен сутеренен етаж, Предназначение на сградата -жилищна, Категория -трета категория, Идентификатор-63207.503.43.10 със зап. РД-18-12/10.03.2010г.,Адрес-гр.Рудозем, община Рудозем, област Смолян, ул.“Капитан Петко Войвода“, блок №33,Година на построяване-1984 г.,Застроена площ-635,00 м2,Разгъната застроена площ(РЗП)-3 203,80 м2, Застроен обем-11 013,00 м3 Височина-19,80 м Мерки за изпълнение на СМР, предписани в техническите паспорти и в Докладите за обследване за енергийна ефективност; Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването; Осъществяване на авторски надзор; Изпълнение на СМР.
45000000, 45300000, 45320000, 71220000, 45421000
Описание:
Описание на дейностите - Разработване на работни проекти за нуждите на обновяването Изготвянето на работен проект за нуждите на обновяването се възлага на екип от правоспособни проектанти. Работни проекти за нуждите на обновяването следва да бъдат изготвени съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и друга свързана подзаконова нормативна уредба по приложимите части в зависимост от допустимите и одобрени за финансиране дейности. Проектите следва да бъдат придружени с подробни количествено-стойности сметки по приложимите части. Работният проект следва да бъде надлежно съгласуван с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи и одобрен от главния архитект на Общината. Извършва се от Изпълнителя. При изготвяне на проектна документация, екипът за разработване на инвестиционен проект ще ползва предписанията за обновяване, дадени в изготвените за сградата техническо и енергийно обследване. - Осъществяване на авторски надзор Изпълнителят, ще упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба, посредством проектантите по отделните части на проекта или упълномощени от тях лица при условие, че упълномощените лица притежават необходимата квалификация. - Изпълнение на СМР Изпълнението на СМР за обновяване за енергийна ефективност се извършва в съответствие с част трета "Строителство" от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентните органи за всеки конкретен обект. Разрешение за строеж се издава от съответната общинска администрация и при представяне на техническа документация с оценено съответствие. Участниците в строителството и взаимоотношенията между тях по проекта се определят от изискванията на раздел втори, част трета от ЗУТ и от указанията, дадени в тези указания за изпълнение. Подробно описание на дейностите, предвиждани за изпълнение в рамките на настоящата общ.поръчка са дадени в Техническата спецификация към документацията.