Версия за печат

00748-2015-0023

BG-Габрово: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение Д-р Тота Венкова АД, ул. Д-р Илиев Детския № 1, За: Петя Ненова - Икономист обществени поръчки, РБългария 5300, Габрово, Тел.: 066 800253, E-mail: targovembalgabrovo@gmail.com, Факс: 066 804424

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: http://mbalgabrovo.com/index.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА МБАЛ „Д-Р ТОТА ВЕНКОВА”АД, ВКЛЮЧВАЩА 7/СЕДЕМ/ САМОСТОЯТЕЛНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: МБАЛ - Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА МБАЛ „Д-Р ТОТА ВЕНКОВА”АД, ВКЛЮЧВАЩА 7/СЕДЕМ/ САМОСТОЯТЕЛНО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“ както следва: Обособена позиция №1 Хляб и хлебни изделия Обособена позиция №2 Мляко и млечни продукти Обособена позиция №3 Месо, месни продукти, яйца Обособена позиция №4 Пресни плодове и зеленчуци Обособена позиция №5 Плодови, зеленчукови и месни консерви Обособена позиция №6 Пакетирани варива, тестени изделия и подправки Обособена позиция №7 Разни хранителни продукти

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническото приложение от документацията

Прогнозна стойност без ДДС
139321.15 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Възложителя с оглед на предоставената му възможност съгласно чл. 59 ал.5, т.2 от ЗОП не изисква гаранция за участие. 2. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % от (две на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Банка: Банка ДСК - Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG46STSA93000021423555 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Задържане и освобождаване на гаранция за изпълнение Условията и сроковете за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в лева, след представяне на фактура. Плащането е отложено, съгласно предложението на участника, като срока да отложеното плащане е 60(шестдесет) дни след представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

ъзложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, когато избраният за изпълнител участник е обединение/ консорциум, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице. В случай, че участникът участва като обединение/ или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /иликонсорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Е определен представляващият обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато не е приложен документ (споразумение или договор) за създаването на обединение/ консорциум или в приложеният такъв липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата, участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Кандидат или участник в процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. 1.2. Всеки участник може да представи само една оферта. Не се допуска представянето на варианти. 1.3. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура. 1.4. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. 1.5. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. 1.6. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. 1.7.. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата посочени в чл.47, ал.1, т.1-т.4; ал.2, т.1, т.2а, т.4 и т.5; ал.5 т.1, т.2 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. в офертата не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки, описани в документацията; 2. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя; 3. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 4. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Възложителят не приема за участие в процедурата и връща незабавно оферта, която е: 1. Постъпила в незапечатан, прозрачен или скъсан плик; 2. Постъпила след изтичане на крайния срок за подаване, съобразно Обявлението за обществена поръчка. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: Плик №1 с надпис: „Документи за подбор”. В него се поставят документите, изискани от Възложителя, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 3, т.5, т.6, т. 8 и т. 12 - 14 от ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съобразно указанията на Възложителя. Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката”. В него се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от Възложителя критерий, посочен в Глава ІІІ „Методика за определяне на комплексната оценка” и посочените в документацията изисквания. Плик № 3 с надпис: „Предлагана цена” В плика се поставя ценовата оферта на участника, изготвена по образеца от настоящата документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация - Образец № 3 съдържаща списък на изпълнените от участника доставки за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, доставки които са предмет на възлаганата обществена поръчка (доставка на хранителни продукти). Списъкът трябва да бъде придружен с доказателства за извършваната доставка във вид на удостоверения, издадени от получателя на доставката или от компетентен орган и/или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. - Списък-декларация с всички транспортни средства, които са на разположение на кандидата за срока на договора, придружени от копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоза на името на участника съгласно изискванията на ОДБХ и/или РЗИ). В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника за срока на поръчката. - Удостоверение за регистрация на транспортно средство” от ОДБХ, за превоз на всички хранителни продукти от животински произход и/или „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от РЗИ –за автомобилите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от неживотински произход (консерви, подправки, плодове, зеленчуци и др.) - Копие на Удостоверение за регистрация по чл.12, ал. 9 от Закона за храните, BG номер – ветеринарен регистрационен номер и други разрешителни в случай, че такива се изискват - Участниците, които участват за обособени позиции от №1 до 6 включително да са внедрили система за качество ISO 22000-2005 или еквивалентна, с обхват подобен на предмета на поръчката; - Копия на валидни санитарни разрешителни, съгласно изискванията на ОДБХ и/или РЗИ – „Удостоверение за регистрация” от ОДБХ и/или РЗИ на името на участника и документи, удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай, че складовите помещения с хладилна техника или хладилните помещения не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на поръчката.
Минимални изисквания: -Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, най-малко две изпълнени доставки на стоки, които са предмет на обществената поръчка. - Да имат собствен или нает транспорт, удостоверен с разрешително за превоз на хранителни продукти - За хранителни продукти за които се изисква използването на хладилни автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от ОДБХ, за превоз на всички хранителни продукти от животински произход. Автомобилите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от неживотински произход (консерви, подправки, плодове, зеленчуци и др.) да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от РЗИ. - Участниците да притежават регистрация съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните - Участниците, които участват за обособени позиции от №1 до 6 включително да са внедрили система за качество ISO 22000-2005 или еквивалентна, с обхват подобен на предмета на поръчката - Участниците, които участват за обособени позиции №2 и №3 следва да притежава складово помещение с хладилна техника или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на хранителните продукти;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.10.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Същата се публикува и предоставя достъп на http//mbalgabrovo.com – Профил на купувача – http://zop.mbalgabrovo.com/auction/133/ в деня на публикуването на обявлението в РОП. В случаите на чл.28, ал.7 от ЗОП – при поискване на документацията от страна на заинтересовано лице, Възложителят му предоставя документацията, на адреса на лечебното заведение или му я изпраща за негова сметка. В тези случаи документацията се заплаща, като цената на документацията е 6 (шест) лева с включено ДДС. Документацията за участие в процедурата може да бъде получена от : - касата на лечебното заведение, след предварително заявяване на искане за документация, или - след извършен превод по банков път по банкова сметка на МБАЛ “Д-р Тота Венкова“ АД – гр. Габрово: Банка: Банка ДСК - Габрово, Банков код (BIC): STSABGSF Банкова сметка (IBAN): BG46STSA93000021423555 Копие от документа за превод следва да бъде изпратено на факса на МБАЛ : 066 804 424 или на e-mail:targovembalgabrovo@gmail.com с посочени данни за фирмата, необходими за издаване на фактура, адрес за доставка, както и предпочитана куриерска фирма и начин на доставка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.10.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.10.2015 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на МБАЛ Габрово

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие, приложен към протокола на комисията.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на МБАЛ „Д-р Тота Венкова” АД – гр. Габрово (посочен и в обявлението за откриване на процедурата: http//mbalgabrovo.com – Профил на купувача – http://zop.mbalgabrovo.com/auction/133/„Доставка на хранителни продукти за нуждите на МБАЛ”Д-Р ТОТА ВЕНКОВА”АД ” включваща 7 /седем/ самостоятелно обособени позиции и се изпраща по електронен път до АОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №1 Хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

1.1 Хляб бял(нарязан)650гр. 1.2 Хляб типов(нарязан)650гр. 1.3 Питка130гр. 1.4 Козунак 700гр. 1.5 Кифла с пълнеж 100гр. 1.6 Тутманик 100гр. 1.7 Милинка 100гр. 1.9 Бюрек. 200гр. 1.10 Геврек 200гр. 1.11 Закуска с колбас 160гр. 1.12 Закуска с кренвирш 140гр. 1.13 Пица 200гр. 1.14 Кашкавалка 150гр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

16000 бр. 5000 бр. 2900 бр. 2000 бр. 150 бр. 150 бр. 150 бр. 400 бр. 400 бр. 400 бр. 400 бр. 400 бр. 400 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
22120.83 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №2 Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

2.1 кисело мляко 2 % 400 гр. 2.2 прясно мляко 2 % 2.3 бяло саламурено сирене от краве мляко 2.4 топено сирене 140гр. 2.5 кашкавал тип „Витоша”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

7000 бр. 250 л. 5000 кг. 200 бр. 1300 кг.

Прогнозна стойност, без ДДС
49683.34 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №3 Месо, месни продукти, яйца
1) Кратко описание

3.1 месо свинско 3.2 месо телешко 3.3 кайма смес (60% телешко месо / 40% свинско месо) 3.4 пилешки бутчета (натурални) 3.5 пилешки шишчета (100гр.) 3.6 кебапче свинско (50гр.) 3.7 телешко шкембе 3.8 шунка свинска 3.9 шпеков салам траен 3.10 кокоши яйца размер М 3.11 кренвирш 3.12 бяла риба филе

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

70 кг. 15 кг. 270 кг. 1400 кг. 500 бр. 500 бр. 15 кг. 2200 кг. 16 кг. 6500 бр. 20 кг. 50 кг.

Прогнозна стойност, без ДДС
22709.32 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №4 Пресни плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

4.1 картофи 4.2 моркови 4.3 лук 4.4 зеле 4.5 пипер пресен 4.6 тиквички 4.7 краставици 4.8 домати 4.9 спанак 4.1 магданоз 4.11 маслини 4.12 ряпа 4.13 патладжан 4.14 портокали 4.15 киви 4.16 банани 4.17 ябълки 4.18 грозде 4.19 мандарини 4.20 червено цвекло

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

2000 кг. 700 кг. 500 кг. 350 кг. 30 кг. 30 кг. 30 кг. 50 кг. 40 кг. 25 кг. 900 кг. 20 кг. 30 кг. 100 кг. 5 кг. 10 кг. 5 кг. 5 кг. 5 кг. 50 кг.

Прогнозна стойност, без ДДС
6590.83 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №5 Плодови, зеленчукови и месни консерви
1) Кратко описание

5.1 домати небелени 680гр. 5.2 гювеч.680 гр. 5.3 доматено пюре 680 гр. 5.4 лютеница 320 гр. 5.5 гъби 680 гр. 5.6 грах 680гр. 5.7 конфитюр 360гр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

1000 бр. 20 бр. 150 бр. 150 бр. 40 бр. 40 бр. 20 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
1866.17 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №6 Пакетирани варива, тестени изделия и подправки
1) Кратко описание

6.1 макарони 6.2 фиде 6.3 слънчогледово олио пластм.бут.1л 6.4 фасул зрял 6.5 леща 6.6 ориз 6.7 брашно тип ”500” 6.8 захар 6.9 картофено пюре 6.10 червен пипер млян 6.11 сол готварска 6.12 нишесте 6.13 оцет бут.- 0,7л 6.14 грис 6.15 чубрица 6.16 джоджен10гр. 6.17 чай 6.18 черен пипер 10гр. 6.19 канела 10гр. 6.20 ванилия 2гр. 6.21 грухана пшеница 6.22 маргарин 0,500г(за готвене)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

1300 кг. 1 кг. 1000 кг. 500 кг. 300 кг. 700 кг. 180 кг. 150 кг. 130 кг. 10 кг. 90 кг. 70 кг. 40 кг. 4 кг. 10 кг. 100 бр. 0.5 кг. 100 бр. 10 бр. 100 бр. 4 кг. 700 кг.

Прогнозна стойност, без ДДС
13898.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция №7 Разни хранителни продукти
1) Кратко описание

7.1 минерална вода 500 мл. 7.2 кафе мляно еспресо 100 гр. 7.3 шоколад 250 гр. 7.4 натурален сок 250 гр. 7.5 обикновени бисквити 330гр. 7.6 шоколадова вафла 50гр. 7.7 суха паста 50гр 7.8 кроасан с пълнеж 55гр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

2800 бр. 2200 бр. 2200 бр. 4100 бр. 1 кг. 4400 бр. 1800 бр. 22000 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
22452.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение