00267-2015-0081
Технически редакции | ||
28.09.2015 11:00 ч. : | 28/09/2015 10:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.09.2015 11:00 ч. : | 28/09/2015 10:23 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: Покупка
Доставки
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов 1, За: Бояна Бояджиева- юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656800; 032 656760, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 660571
Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: op.plovdiv.bg.
Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150917KhQp2105741.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов 1, За: Милена Трифонова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656724
Място/места за контакт: Деловодство - фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
"Доставки на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена" по четири обособени позиции, съответно обособена позиция 1- "Работни ръкавици", обособена позиция 2- "Тениски с яка", обособена позиция 3- "Работни обувки", обособена позиция 4 - "Предпазна екипировка, принадлежности и аксесоари".
Обявлението обхваща обществена поръчка
Извършването на доставки на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена, се осъществяват на посочен от Възложителя административен адрес и след предварителна писмена заявка от длъжностни лица на Община Пловдив и/или общинско звено.
18000000, 39222100, 33100000, 33730000, 39511200
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Доставки на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на Община Пловдив и структурните й звена и по четирите обособени позиции. Посочената стойност е прогнозна.
НЕ
НЕ
24
1.Гаранция за участие в рамер, както следва: Обособена позиция 1- 270 (двеста и седемдесет) лева; обособена позиция 2- 10 (десет) лева; обособена позиция 3 - 270 (двеста и седемдесет) лева; обособена позиция 4- 220 (двеста и двадесет) лева; Участникът избира сам формата на гаранция. При избора на гаранция за участие – парична сума, то тя следва да се внесе в касата на общината или по банков път на следната банкова сметка: Банка ТБ ИНВЕСТБАНК АД – КЛОН ПЛОВДИВ BIC: IORTBGSF IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03 Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 180 календарни дни, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за участие не се изисква от участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% (два процента) от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение също може да се внесе на каса, по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка ТБ ИНВЕСТБАНК АД – КЛОН ПЛОВДИВ BIC: IORTBGSF IBAN: BG57 IORT 7375 3302 0000 03 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най–малко 30 дни след приемане на окончателното изпълнение на договора. При представяне на гаранция, в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Гаранция за изпълнение не се изисква от участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.
Условията и начинът на плащане са подробно описани в проекта на договор към документацията на настоящата обществена поръчка.
Възложителят, с оглед на предоставената му в чл. 25, ал. 3, т.2 от ЗОП правна възможност, няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител е обединение от физически и /или юридически лица.
ДА
Възложителят отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т.1, т. 2а и 5 и ал. 5 от ЗОП.
За да бъде допуснат до участие, всеки участник представя следните документи: I Плик №1 “Документи за подбор” със следното съдържание: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал). 2. Оферта – по приложения към документацията- Образец №1 3. Представяне на участника, което включва: a) Посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедура. б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – Образец №4 в) декларация, удостоверяваща дали участникът е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания или в еквивалентен регистър на държава- членка на Европейския съюз (представя се, ако участникът участва за обособена позиция, предназначена за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания). 4. Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (в случай че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице); 5. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява Участника (когато участникът не се представлява от лицата, посочени със съответните пълномощия в документа за регистрация). 6. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума за обособената позиция/ позиции, за които участва (не се прилага за участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица). 7. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 12 от ЗОП – Образец № 8 8. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 6 от ЗОП – Образец № 5 9. Декларация за ползване на подизпълнители – Образец № 6 10. Декларация за съгласие на подизпълнители – Образец № 7 11. Списък на доставките, извършени от участника през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. II. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката” Техническо предложение, което следва да бъде изготвено по приложения към документацията образец, при съблюдаване на техническите спецификации и условията за изпълнение на поръчката. (Образец № 2- представя се за всяка обособена позиция със съответното приложение) III. Плик №3: „Предлагана цена” Ценовото предложение се подготвя от участника на хартиен носител по Образец № 3 за всяка обособена позиция. Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове №1, №2 и 3 се представят за всяка от позициите. Когато документи и информация, съдържащи се в плик №1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се представят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции.
Възложителят не поставя изисквания към икономическите и финансови възможности на участника.
Възложителят не поставя изисквания към икономическите и финансови възможности на участника.
Списък на доставките, извършени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, съгласно чл. 51, ал.1 от ЗОП. Под "сходни" следва да се разбират доставките на работно оболекло/лични предпазни средства, в зависимост от обособената позиция, за която се участва. (Не се изисква от участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица).
Участникът следва да има опит, сързан с предмета на поръчката, поради което следва през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, да е извършил поне две доставки, сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка.
Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Административната сграда на Община Пловдив, гр. Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" 1, ет. 3, стая 36
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват лицата, посочени в чл. 68, ал.3 от ЗОП.
НЕ
НЕ
Желаещите да получат Документация за участие в обществената поръчка, могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Пловдив - www.plovdiv.bg - "Профил на купувача", "Обществени поръчки". Получаването на документацията по настоящата обществена поръчка не е обвързано с плащане или регистрация. Възложителят ще публикува разяснения по документацията в официалния сайт на общината - www.plovdiv.bg - "Профил на купувача", "Обществени поръчки". Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отварянето и оповестяването на ценовите оферти на официалния сайт на общината - най-малко два работни дни преди отварянето им.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
28.09.2015 г.
Доставки на работни ръкавици, съгласно техническите спецификации на възложителя.
18141000
Описание:
Количествата са посочени в Техническите спецификации.
Обособената позиция е запазена за изпълнение от специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания.
Доставки на тениски, съгласно техническите спецификации на възложителя.
18331000
Описание:
Количествата са посочени в техническите спецификации.
Обособената позиция е запазена за изпълнение от специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания.
Доставки на работни обувки, съгласно техническите спецификации на възложителя.
18810000
Описание:
Количествата са посочени в техническите спецификации.
Обособената позиция е запазена за изпълнение от специализирани предприятия и кооперации на хора с увреждания.
Доставка на предпазна екипировка, принадлежности и аксесоари, съгласно техническите спецификации на възложителя.
18143000, 35113490, 18444200, 39222100, 33141740, 33141000, 33735100, 39511200
Описание:
Количествата са посочени в техническите спецификации.