Версия за печат

00422-2015-0023

BG-София: 22 - Посреднически услуги по набиране, насочване и предоставяне на работна сила, без услугите на Агенцията по заетостта

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695395

Министерство на труда и социалната политика, ул. Триадица № 2, За: Зорница Станева, Република България 1051, София, Тел.: 02 8119600, E-mail: efipp@mlsp.government.bg, Факс: 02 9816978

Място/места за контакт: Главна дирекция Европейски фондове, международни програми и проекти

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.esf.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mlsp.government.bg/.

Електронен достъп до информация: http://profile.mlsp.government.bg/6eaa36b77ef0657769cf8913c22200e8.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Социална закрила
Друг: Осигуряване на заетост и повишаване на жизнения стандарт.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Осигуряване на оценители на проектни предложения по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и на оферти на участници в процедури по Закона за обществените поръчки

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 22 (22 - Посреднически услуги по набиране, насочване и предоставяне на работна сила, без услугите на Агенцията по заетостта)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обхватът на обществената поръчка включва извършването на подбор на лицата от изпълнителя, които да бъдат включени в състава на комисиите, предоставяне на набор от подбраните вече лица за избор от възложителя, окончателен избор на лицата от възложителя и осигуряването им за включване и участие в състава на съответните комисии от изпълнителя. Избраните лица ще бъдат включени в състава на комисии за оценка на проектни предложения за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и на комисии за разглеждане, оценка и класиране на оферти при провеждане на процедури за обществени поръчки, съгласно Закона за обществените поръчки.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79419000

Описание:

Консултантски услуги, свързани с оценяване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът на обществената поръчка включва извършването на подбор на лицата от изпълнителя, които да бъдат включени в състава на комисиите, предоставяне на набор от подбраните вече лица за избор от възложителя, окончателен избор на лицата от възложителя и осигуряването им за включване и участие в състава на съответните комисии от изпълнителя. Избраните лица ще бъдат включени в състава на: •комисии за оценка на проектни предложения за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ (БФП) по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” (ОП РЧР). Избраните лица се включват в състава на комисията, като членове с право на глас и/или помощник-оценители. Участниците в оценителния процес се определят със заповед на ръководителя на Управляващия орган на ОП РЧР съгласно разпоредбите на ПМС 107 от 10.05.2014 г. за определяне на реда за предоставяне на БФП по програмите, съфинансирани от Европейския социален фонд, Кохезионния фонд на ЕС и Европейския фонд за морско дело и рибарство за периода 2014-2020 г. Предвижда се лицата да могат да участват във всички етапи на оценка (оценка на административното съответствие и допустимостта и техническа и финансова оценка на проектните предложения), включително и проверка за основателността на постъпили възражения, съгласно чл. 20 и чл. 21 от ПМС 107/ 10.05.2014 г. Помощник-оценителите не са членове на оценителната комисия, но могат да подпомагат дейността по оценка. Те се определят със заповедта за сформиране на оценителна комисия, в която подробно се определят възложените им дейности, които се ограничават до етапите на оценка, определени в заповедта за комисията. • комисии за разглеждане, оценка и класиране на оферти при провеждане на процедури за обществени поръчки, съгласно Закона за обществените поръчки (ЗОП). Избраните лица се включват в състава на комисията. Членовете на комисията, както и срокът за приключване на работата им се определят със заповед на възложителя или упълномощено от него лице, съгласно чл. 8, ал. 2 от ЗОП. В списък по т. 2 от Техническата спецификация е посочена необходимата експертиза, с която трябва да разполагат лицата, както и прогнозният им брой. Посочените брой лица са ориентировъчни и възложителят не се ангажира, нито се ограничава със заявяването им. В една заявка е възможно да фигурират лица само с една или с различна експертиза, а не пълния набор по техническа спецификация. Възможно е да се наложи осигуряването на голям брой експерти по едно и също време с една и съща експертиза (напр. при провеждане на 2 или повече комисии паралелно или при получаване на голям брой проектни предложения по една процедура). Списък: Педагогически науки, всички направления - 10 експерта; Социални, стопански и правни науки - Социология, антропология, и науки за културата - 2 експерта, Психология – 5 експерта, Политически науки - 2 експерта, Социални дейности - 10 експерта, Обществени комуникации и информационни науки - 2 експерта, Право - 5 експерта, Администрация и управление - 2 експерта, Икономика - 20 експерта, Туризъм - 2 експерта; Природни науки, математика и информатика и Технически науки - Математика - 2 експерта, Информатика и компютърни науки и/или Комуникационна и компютърна техника – 5 експерта, Електротехника, електроника и автоматика - 2 експерта, Транспорт - 2 експерта, Архитектура, строителство и геодезия - 5 експерта, Общо инженерство - 2 експерта; Здравеопазване и спорт - Медицина - 2 експерта, Обществено здраве – 3 експерта, Здравни грижи - 5 експерта; Изкуства - Изобразително изкуство – 2 експерта, Театрално и филмово изкуство – 2 експерта.

Стойност, без да се включва ДДС
900000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2018 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие е 9000 (девет хиляди) лева, а гаранцията за изпълнение – 2% (два процента) от стойността на обществената поръчка без ДДС. Гаранциите се представят във форма, избрана от участника – парична сума или банкова гаранция. 1. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2. Когато е избрана гаранция за участие под формата на парична сума, то същата следва да се внесе по банков път, по сметката на възложителя: IBAN: BG83BNBG96613300134102; BIC: BNBGBGSD към БНБ. 3. Когато е избрана гаранция за участие под формата на банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на възложителя – Министерство на труда и социалната политика, и да съдържа следните задължителни атрибути: - наименованието на поръчката, дадено от възложителя – „Осигуряване на оценители на проектни предложения по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и на оферти на участници в процедури по Закона за обществените поръчки”; - условия за задържане, усвояване и освобождаването на гаранцията за участие се извършва съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 4. Всички разходи по гаранцията за участие в процедурата са за сметка на участника, а разходите по евентуалното усвояване – за сметка на възложителя. Участниците следва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в процедурата. 5. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език. 6. Гаранция за изпълнение на договора е в размер 2% от стойността му. Гаранцията се предоставя под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или като парична сума, внесена по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ най-късно в деня на подписване на договора, по следната сметка: БНБ, IBAN: BG83BNBG96613300134102; BIC: BNBGBGSD. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде със срок на валидност не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на договора. Гаранцията за изпълнение се освобождава и усвоява съгласно изискванията на чл. 63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начините на плащане се уреждат в договора. Средствата са осигурени от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси", приоритетна ос "Техническа помощ". Плащането на цената се извършва по банков път на посочената от изпълнителя сметкакакто следва: 1.Цената по чл.3, ал.2, т. 1 от договора – в срок до 20 работни дни след издаване на заповедта за определяне състава на съответната комисия. 2.Цената по чл.3, ал.2, т. 2 и т. 3 от договора – в срок от 20 работни дни след одобряване/ отхвърляне на доклада на оценителната комисия от ръководителя на УО на ОП РЧР. 3.Цената по чл.3, ал.2, т. 4, т. 5 и т. 6 от договора – в срок от 20 работни дни след издаване на издаване на решението за определяне на изпълнител на обществена поръчка или решението за прекратяване на процедурата.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител е обединение на физическии/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физически или юридическо лице, както и техни обединения. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия (определенията се съдържат в § 23а и 24 от Допълнителните разпоредби на ЗОП) не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. В процедурата могат да участват и обединения, които не са юридически лица. Участниците представят оферта, представяне на участника, което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция; декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за деклариране на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. от "а" до "д", т. 2, 3 и 4 и ал. 5. Копие от договора за обединение (заверен с „вярно с оригинала” и подпис на представляващия участника), а когато в него не е посочено лицето, което представлява участника в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия или нотариално заверено пълномощно. Декларация от участника по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2. от ЗОП. Декларация от участника по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП. В декларацията се посочват видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, както и предвидените подизпълнители.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, ако е приложимо.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, съгласно чл. 56, ал.1, т. 14 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по чл. 56, ал.1,т.1 от ЗОП се представят в официален превод, а документите по чл.56,ал.1, т.5 от ЗОП, които са на чужд език-се представят и в превод.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

няма

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 040 - 068656 от 26.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.11.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.11.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.11.2015 г.  Час: 14:00
Място

сградата на Министерство на труда и социалната политика. Следете Профила на купувача за допълнителна информация

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата на Министерство на труда и социалната политика.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Средствата са осигурени от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, приоритетна ос "Техническа помощ"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ