РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Ремонт и поддръжка на сграден фонд -ремонт покрив складове за нуждите на СЗДП ТП ДГС Видин
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
с.Новоселци,мест.Алимана
Код NUTS:
BG311
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Ремонт и поддръжка на сграден фонд -ремонт покрив складове за нуждите на СЗДП ТП ДГС Видин
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45200000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
СКЛАД №1
1. Сваляне на керемиди М2 87.00
2. Демонтаж горен гредоред, каратавани и летви със сваляне на материала М2 87.00
3. Разваляне дървена покривна конструкция М3 2.80
4. Висящи и лежащи покривни конструкции от игл. И широколистен м-л,без дървения материал М3 2.80
5. Обшивка покриви с летви М2 87.00
6. Покриване с керемиди тип марсилски върху летви/без керемидите/ М2 87.00
СКЛАД №2
1. Сваляне на керемиди М2 222.00
2. Демонтаж горен гредоред, каратавани и летви със сваляне на материала М2 222.00
3. Разваляне дървена покривна конструкция М3 7.20
4. Висящи и лежащи покривни конструкции от игл. И широколистен м-л,без дървения материал М3 7.20
5. Обшивка покриви с летви М2 222.00
6. Покриване с керемиди тип марсилски върху летви/без керемидите/ М2 222.00
Прогнозна стойност без ДДС
10000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
съгласно чл.59, ал.3 и чл.60 от ЗОП – парична сума в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора, вносима, респ. представена след като кандидатът бъде определен за изпълнител на поръчката - по банков път или в касата на възложителя.
Гаранцията във формата на парична сума се внасят в касата на СЗДП ТП ДГС „Видин” или по банкова сметка ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД ВИДИН, IBAN BG88PIRB80671605223696 BIC PIRBBGSF, клон Видин,
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
финансирането се осъществява със средства от стопанската дейност на възложителя.Плащанията ще се извършват съгласно клаузите на договора ,сключен между Възложителя и Изпълнителя на поръчката.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. Заявление и административни сведения по образец - (Приложение №3);
1.2. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец;
1.3. Доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката, съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП. (декларация в свободен текст за наети строителни работници. Минимум 1 договор, изпълнен през последната годинa, минимум 1 бр. препоръка за добро изпълнение или други подходящи документи, които показват успешно изпълнение на съответния договор).
1.4.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП – Приложения № 4 ;
1.5.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2, т.1 и т.2 от ЗОП– Приложение № 5;
1.6. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП– Приложение № 6;
1.7. Имената на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, в случаите когато кандидата предвижда участие на такива и дела на тяхното участие – Приложения №7 и №8; подизпълнителите трябва да отговарят на всички изисквания, на които отговаря и основният кандидат;
1.8.Декларация относно срок на валидност на предложението -Приложение № 10;
1.9.Предлагана цена (ценова оферта) НАЙ – НИСКА ЦЕНА– Приложение № 9;
1.10.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
1.11. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в процедурата не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника. За чуждестранните лица пълномощното следва да бъде представено и в официален превод на български език.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват документи и информация относно икономическите и финансови възможности
Минимални изисквания: не се изискват документи и информация относно икономическите и финансови възможности
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката, съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП. (декларация в свободен текст за наети строителни работници. Минимум 1 договор, изпълнен през последната годинa, минимум 1 бр. препоръка за добро изпълнение или други подходящи документи, които показват успешно изпълнение на съответния договор).
Минимални изисквания: Доказателства за техническа възможност за изпълнение на поръчката, съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП. (декларация в свободен текст за наети строителни работници. Минимум 1 договор, изпълнен през последната годинa, минимум 1 бр. препоръка за добро изпълнение или други подходящи документи, които показват успешно изпълнение на съответния договор).
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22.10.2015 г. Час: 16:00
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.10.2015 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.10.2015 г. Час: 10:00
Място
гр.Видин,ул.Яворов№1,ет.4
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
законните представители на участниците или техни упълномощени представители по нотариално заверено пълномощно
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита от дискриминацията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ