Версия за печат

02715-2015-0011

BG-София: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 201570119

Национален дворец на културата-Конгресен център София ЕАД, пл. България 1, За: Жорж Радушев, Република България 1414, София, Тел.: 02 9166057, E-mail: gradushev@ndk.bg, Факс: 02 8657053

Място/места за контакт: град София, пл. България № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://business.ndk.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/ndk-169/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Отдих, култура и религия

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Комплексно почистване на сградите на НДК – София и прилежащите им площи.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 14 (14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Комплексно почистване на сградите на НДК – София и прилежащите им площи. Почистването се извършва с технически средства и хигиенни материали, осигурени от Изпълнителя съгласно изискванията на Възложителя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90911200

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на услугата обхваща комплексно почистване на сградите на НДК и прилежащите им площи. Отделните обекти и помещения, подлежащи на почистване, са подробно описани в Техническата спецификация. Срокът на изпълнение на договора е 36 месеца.

Стойност, без да се включва ДДС
1800000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение: 1. Банкова гаранция в полза на възложителя; 2. Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на парична сума за форма на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, плащането следва да бъде извършено по следната банкова сметка на възложителя: „УниКредит Булбанк“ АД, IBAN: BG36 UNCR 9660 1035 459803, BIC: UNCRBGSF. Гаранцията за участие е в размер на 10000 (десет хиляди) лева. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1% от общата му стойност без включен ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде учредена по образец на обслужващата банка на участника. Гаранцията задължително трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части. Същата трябва да съдържа задължение на банката – гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за участие, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока на валидност на офертата. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока за изпълнение на поръчката, офериран в Техническото предложение + 30 календарни дни. Банковите разходи по учредяването/внасянето на гаранцията са за сметка на участника. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в тази документация. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените участници в срок до пет работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. В съответствие с чл. 59, ал. 6 от ЗОП възложителят не изисква гаранция за участие и гаранция за изпълнение от специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената за извършената услуга за даден месец по банков път, след изтичане на съответния месец, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след представена от Изпълнителя фактура в оригинал, въз основа на двустранно подписан протокол за реално предоставени дейности, от представител на Изпълнителя и изрично оторизиран представител на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. В случай, че участникът се ползва със закрила на специализирано предфприятие за хора с увреждания по чл.16г от ЗОП, той трябва да е вписан в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава-членка на ЕС с предмет на дейност, сходен с предмета на поръчката. Участник, който не е вписан в посочения регистър с предмет на дейност, сходен с предмета на поръчката, не се ползва със закрилата на специализирано предприятие за хора с увреждания и офертата му се разглежда по общия ред. 2. Ценовото предложение на участника следва да е съобразено с изискванията на действащите разпоредби за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Участникът следва да декларира това обстоятелство чрез представяне на декларация в свободен текст. Възложителят има право да проверява заявените обстоятелства по ценовото предложение, като изисква допълнителни доказателства и разяснения по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП. Участници, чиито ценови предложения не са съобразени с действащото законодателство, ще бъдат отстранявани от участие. 3. Участникът е длъжен да направи оглед на място и да се запознае със спецификите на обектите. Оглед може да бъде направен всеки работен ден до деня преди датата за получаване на оферти. Огледът се извършва при заявка, направена най-малко 24 часа предварително. Лице за контакти за огледи: Марина Попова, тел. 0889 211151. 4. На основание чл. 123, ал. 1, т. 7 от КТ изпълнителят се задължава да запази трудовите правоотношения на работниците на НДК в Сектор „Почистване на зали“: 2 щ. бр. "координатор поддръжка и почистване", 4 щ. бр. „чистач – ел. машини“, 28 щ. бр. „чистач" при условия не по-неблагоприятни от тези по действащите им трудови договори и колективния трудов договор към датата на сключване на договора. Участниците могат да се запознаят с условията на колективния трудов договор и индивидуалните трудови договори на лицата до изтичане на срока за подаване на оферти след предварителна заявка на посочените адреси за контакти. 5. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2а, 4 и 5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата (по образец), подписан от участника; 2. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и Декларация дали участникът е вписан в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава-членка на ЕС с посочване на предмета на дейност, с който участникът е вписан в регистъра (по образец); б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума (Възложителят не изисква гаранция за участие от специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания); 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в поле ІІІ.2.3) – лява колона от обявлението за поръчка (Изискванията не се прилагат за специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания); 5. Декларация по за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец); 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (по образец); 8. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (в свободен текст); 9. Декларация, че участникът е направил оглед на обектите и е запознат със спецификите им (в свободен текст); 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (в свободен текст); 11. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 12. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, в случай че офертата не е подписана от законен представител на участника; 13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец) с приложено описание на технологията и организацията на изпълнение на дейностите по поръчката и описание на хигиенните материали, които ще се използват при изпълнение на поръчката и мостри на следните материали - течен сапун, тоалетна хартия и кърпи за ръце, които изпълнителят ще използва при извършване на услугата, както и сертификати, каталози, брошури и други материали, доказващи характеристиките на почистващите материали. Към техническото предложение, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (по образец); 14. Ценово предложение (по образец). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят съобразно изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава при спазване на чл. 56, ал. 4 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък-декларация на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите (по образец), заедно с доказателства за извършените услуги; Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Сертификат за внедрена система за управление качеството от серията ISO 9001 или еквивалентен за участника с обхват, еднакъв или сходен с предмета на поръчката (оригинал или заверено копие); 3. Сертификат за въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд от серията OHSAS 18001 или еквивалент с обхват, еднакъв или сходен с предмета на поръчкат (оригинал или заверено копие); 4. Декларация-списък за ръководните служители на участника и на служителя/ите, отговарящ/и за извършването на услугата с посочване на образование, професионална квалификация и професионалния опит (по образец); 5. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години (2012, 2013 и 2014 г.), придружена от Справка от НАП за броя на наетите на трудов договор работници и служители, издадена не по-рано от 1 месец от откриване на настоящата процедура.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 години минимум 2 услуги по почистване на обществени сгради с обща площ най-малко 100 000 (сто хиляди) кв.м всяка една от тях. 2. Участникът да притежава сертификат за внедрена система за управление качеството от серията ISO 9001 или еквивалентен с обхват, еднакъв или сходен с предмета на поръчката; 3. Участникът да притежава сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд от серията OHSAS 18001 или еквивалентен с обхват, еднакъв или сходен с предмета на поръчката; 4. Участникът трябва да разполага с най-малко един супервайзър, който да отговаря на следните изисквания: - да има завършено средно образование - да има най-малко 5 години професионален опит като супервайзър, отговорник, ръководител на екип или други подобни в областта на почистването на сгради. 5. Участникът трябва да има средно годишно минимум 45 броя работници и служители на трудов договор за всяка от последните три години (2012, 2103 и 2014 г.).

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 50
Показател: Качество на предложената работна програма за изпълнение на услугата; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

Основна сграда на „НДК - Конгресен център София” ЕАД,гр.София, пл.България №1, заседателната зала,ет.4

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците и техни упълномощени представители с изрични писмени пълномощни, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, са следните: Национална агенция по приходите (www.nap.bg), Национален осигурителен институт (www.noi.bg) и Министерство на труда и социалната политика (www.mlsp.government.bg).

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ