02715-2015-0011
Технически редакции | ||
18.09.2015 15:23 ч. : | 18/09/2015 15:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.09.2015 15:23 ч. : | 18/09/2015 15:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти
Услуги
Национален дворец на културата-Конгресен център София ЕАД, пл. България 1, За: Жорж Радушев, Република България 1414, София, Тел.: 02 9166057, E-mail: gradushev@ndk.bg, Факс: 02 8657053
Място/места за контакт: град София, пл. България № 1Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://business.ndk.bg.
Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/ndk-169/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Отдих, култура и религия
НЕ
Комплексно почистване на сградите на НДК – София и прилежащите им площи.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Комплексно почистване на сградите на НДК – София и прилежащите им площи. Почистването се извършва с технически средства и хигиенни материали, осигурени от Изпълнителя съгласно изискванията на Възложителя.
90911200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обемът на услугата обхваща комплексно почистване на сградите на НДК и прилежащите им площи. Отделните обекти и помещения, подлежащи на почистване, са подробно описани в Техническата спецификация. Срокът на изпълнение на договора е 36 месеца.
НЕ
ДА
36
Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение: 1. Банкова гаранция в полза на възложителя; 2. Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на парична сума за форма на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, плащането следва да бъде извършено по следната банкова сметка на възложителя: „УниКредит Булбанк“ АД, IBAN: BG36 UNCR 9660 1035 459803, BIC: UNCRBGSF. Гаранцията за участие е в размер на 10000 (десет хиляди) лева. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1% от общата му стойност без включен ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде учредена по образец на обслужващата банка на участника. Гаранцията задължително трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части. Същата трябва да съдържа задължение на банката – гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за участие, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока на валидност на офертата. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока за изпълнение на поръчката, офериран в Техническото предложение + 30 календарни дни. Банковите разходи по учредяването/внасянето на гаранцията са за сметка на участника. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в тази документация. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените участници в срок до пет работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. В съответствие с чл. 59, ал. 6 от ЗОП възложителят не изисква гаранция за участие и гаранция за изпълнение от специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания.
Възложителят заплаща цената за извършената услуга за даден месец по банков път, след изтичане на съответния месец, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след представена от Изпълнителя фактура в оригинал, въз основа на двустранно подписан протокол за реално предоставени дейности, от представител на Изпълнителя и изрично оторизиран представител на Възложителя.
ДА
1. В случай, че участникът се ползва със закрила на специализирано предфприятие за хора с увреждания по чл.16г от ЗОП, той трябва да е вписан в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава-членка на ЕС с предмет на дейност, сходен с предмета на поръчката. Участник, който не е вписан в посочения регистър с предмет на дейност, сходен с предмета на поръчката, не се ползва със закрилата на специализирано предприятие за хора с увреждания и офертата му се разглежда по общия ред. 2. Ценовото предложение на участника следва да е съобразено с изискванията на действащите разпоредби за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд. Участникът следва да декларира това обстоятелство чрез представяне на декларация в свободен текст. Възложителят има право да проверява заявените обстоятелства по ценовото предложение, като изисква допълнителни доказателства и разяснения по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП. Участници, чиито ценови предложения не са съобразени с действащото законодателство, ще бъдат отстранявани от участие. 3. Участникът е длъжен да направи оглед на място и да се запознае със спецификите на обектите. Оглед може да бъде направен всеки работен ден до деня преди датата за получаване на оферти. Огледът се извършва при заявка, направена най-малко 24 часа предварително. Лице за контакти за огледи: Марина Попова, тел. 0889 211151. 4. На основание чл. 123, ал. 1, т. 7 от КТ изпълнителят се задължава да запази трудовите правоотношения на работниците на НДК в Сектор „Почистване на зали“: 2 щ. бр. "координатор поддръжка и почистване", 4 щ. бр. „чистач – ел. машини“, 28 щ. бр. „чистач" при условия не по-неблагоприятни от тези по действащите им трудови договори и колективния трудов договор към датата на сключване на договора. Участниците могат да се запознаят с условията на колективния трудов договор и индивидуалните трудови договори на лицата до изтичане на срока за подаване на оферти след предварителна заявка на посочените адреси за контакти. 5. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2а, 4 и 5 от ЗОП.
1. Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата (по образец), подписан от участника; 2. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и Декларация дали участникът е вписан в Регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава-членка на ЕС с посочване на предмета на дейност, с който участникът е вписан в регистъра (по образец); б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); 3. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума (Възложителят не изисква гаранция за участие от специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания); 4. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в поле ІІІ.2.3) – лява колона от обявлението за поръчка (Изискванията не се прилагат за специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания); 5. Декларация по за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец); 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (по образец); 8. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд (в свободен текст); 9. Декларация, че участникът е направил оглед на обектите и е запознат със спецификите им (в свободен текст); 10. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (в свободен текст); 11. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 12. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, в случай че офертата не е подписана от законен представител на участника; 13. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец) с приложено описание на технологията и организацията на изпълнение на дейностите по поръчката и описание на хигиенните материали, които ще се използват при изпълнение на поръчката и мостри на следните материали - течен сапун, тоалетна хартия и кърпи за ръце, които изпълнителят ще използва при извършване на услугата, както и сертификати, каталози, брошури и други материали, доказващи характеристиките на почистващите материали. Към техническото предложение, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (по образец); 14. Ценово предложение (по образец). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят съобразно изискванията на чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава при спазване на чл. 56, ал. 4 от ЗОП.
Няма
Няма
1. Списък-декларация на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите (по образец), заедно с доказателства за извършените услуги; Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Сертификат за внедрена система за управление качеството от серията ISO 9001 или еквивалентен за участника с обхват, еднакъв или сходен с предмета на поръчката (оригинал или заверено копие); 3. Сертификат за въведена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд от серията OHSAS 18001 или еквивалент с обхват, еднакъв или сходен с предмета на поръчкат (оригинал или заверено копие); 4. Декларация-списък за ръководните служители на участника и на служителя/ите, отговарящ/и за извършването на услугата с посочване на образование, професионална квалификация и професионалния опит (по образец); 5. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните три години (2012, 2013 и 2014 г.), придружена от Справка от НАП за броя на наетите на трудов договор работници и служители, издадена не по-рано от 1 месец от откриване на настоящата процедура.
1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 години минимум 2 услуги по почистване на обществени сгради с обща площ най-малко 100 000 (сто хиляди) кв.м всяка една от тях. 2. Участникът да притежава сертификат за внедрена система за управление качеството от серията ISO 9001 или еквивалентен с обхват, еднакъв или сходен с предмета на поръчката; 3. Участникът да притежава сертификат за внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд от серията OHSAS 18001 или еквивалентен с обхват, еднакъв или сходен с предмета на поръчката; 4. Участникът трябва да разполага с най-малко един супервайзър, който да отговаря на следните изисквания: - да има завършено средно образование - да има най-малко 5 години професионален опит като супервайзър, отговорник, ръководител на екип или други подобни в областта на почистването на сгради. 5. Участникът трябва да има средно годишно минимум 45 броя работници и служители на трудов договор за всяка от последните три години (2012, 2103 и 2014 г.).
Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Основна сграда на „НДК - Конгресен център София” ЕАД,гр.София, пл.България №1, заседателната зала,ет.4
Законните представители на участниците и техни упълномощени представители с изрични писмени пълномощни, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
НЕ
Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, са следните: Национална агенция по приходите (www.nap.bg), Национален осигурителен институт (www.noi.bg) и Министерство на труда и социалната политика (www.mlsp.government.bg).
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП
18.09.2015 г.