Версия за печат

00115-2015-0029

BG-Русе: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, площад Свобода 6, За: инж. Станислав Данев - старши експерт в отдел ТИИК, Мария Димитрова - младши експерт в отдел Обществени поръчки, България 7000, Русе, Тел.: 082 834265; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: отдел Техническа инфраструктура и инвеститорски контрол, отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.ruse-bg.eu/index.php.

Адрес на профила на купувача: https://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/126/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, площад Свобода 6, Център за административни услуги и информация”, гише „Обществени поръчки“, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Център за административни услуги и информация

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

1. Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе” към „Многофункционален комплекс - Универсална спортно - зрелищна зала и шоуруми, Търговско-развлекателен център и подземни гаражи, Бизнес център, Хотелски комплекс и Трафопостове”; 2. Изготвяне и изпълнение на инвестиционни проекти за: „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството за т. 2 1. Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе” към „Многофункционален комплекс - Универсална спортно - зрелищна зала и шоуруми, Търговско-развлекателен център и подземни гаражи, Бизнес център, Хотелски комплекс и Трафопостове”; 2. Изготвяне и изпълнение на инвестиционни проекти за: „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството за т. 2 1. Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе” към „Многофункционален комплекс - Универсална спортно - зрелищна зала и шоуруми, Търговско-развлекателен център и подземни гаражи, Бизнес център, Хотелски комплекс и Трафопостове”; 2. Изготвяне и изпълнение на инвестиционни проекти за: „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството за т. 2 1. Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе”; 2. Изготвяне и изпълнение на инвестиционни проекти за: „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”;3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството за т. 2

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе” към „Многофункционален комплекс - Универсална спортно - зрелищна зала и шоуруми, Търговско-развлекателен център и подземни гаражи, Бизнес център, Хотелски комплекс и Трафопостове”; 2. Изготвяне и изпълнение на инвестиционни проекти за: „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството за т. 2

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71315000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе” към „Многофункционален комплекс - Универсална спортно - зрелищна зала и шоуруми, Търговско-развлекателен център и подземни гаражи, Бизнес център, Хотелски комплекс и Трафопостове”; 2. Изготвяне и изпълнение на инвестиционни проекти за: „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството за т. 2

Прогнозна стойност без ДДС
2839966.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

210


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие или за изпълнение се представят в една от следните форми: А)депозит на парична сума по сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00; Б)банкова гаранция в полза на Община Русе. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие,съответно за изпълнение.Когато участникът или изпълнителя е обединение,което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията.Условия на гаранцията за участие (ГУ): Размерът на ГУ е определен,съобразно условията на чл.59,ал.2 от ЗОП и е в размер на 28 399 лв /двадесет и осем хиляди триста деветдесет и девет лева/.Ако участникът представя банкова гаранция,то същата трябва да бъде в оригинал,безусловна и неотменима, със срок на валидност–задължително не по-малък от срока на валидност на офертата–180кал. дни, считано от датата,определена за краен срок за получаване на оферти.След изтичане на този срок,гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не.При представяне на ГУ в платежното нареждане или в банковата гаранция, задължително следва да бъде посочен предмета на процедурата. Задържането,освобождаването и усвояването на ГУ става при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.Условия на гаранцията за изпълнение (ГИ): Задължение за представяне на ГИ възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. ГИ е в размер на 5% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена по избор на Изпълнителя в една от двете форми – паричен депозит или банкова гаранция. Условия на банкова гаранция за аванс: При желание за аванс изпълнителят представя банкова гаранция, безусловна и неотменима, за авансово плащане. Банковата гаранция за авансово плащане трябва да дава възможност възложителят да упражни правата по нея ако декларира пред банката, че е налице основание, съгласно подписания договор с Изпълнителя, за упражняването на правата на възложителя по гаранцията за възстановяване на направеното от него авансово плащане.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Дейностите по обществената поръчка се финансират съгласно постановление на Министерски съвет № 81 от 06.04.2015 г. за допълнителен трансфер на средства за 2015 г. по бюджета на Община Русе. 1. Авансово плащане – до 10% от общата стойност на договора, след представяне на данъчна фактура в размер на съответното плащане и гаранция за авансово плащане, която е в размер на 2 % без ДДС от искания аванс. 2. Междинни плащания – стойността на актуваните и действително извършени дейности (проектиране, СМР и авторски надзор) за всеки месец (когато е приложимо) от стартиране на изпълнението договора, на база на представени от Изпълнителя и одобрени от Възложителя и от лицето, осъществяващо строителен надзор, отчети, актове и протоколи по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, констативен протокол за действително извършени СМР. Стойността на междинните плащания не може да надвишава 80 % от стойността на договора, и заедно с авансовото плащане не може да надвишава 90 % от стойността на договора. 3. Окончателно плащане – в размер на останалата стойност от сумата по договора, след представяне на двустранно подписан констативен протокол за действително извършени работи, данъчна фактура в размер на съответното плащане и подписан без забележки констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15 към Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Всички плащания ще се извършат по банков път, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, след представяне на регламентираните документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) представят заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, в които:- се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и документацията за участие от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Договорът трябва да съдържа информация за отговорностите и дейностите, които всеки от членовете ще изпълнява. - се посочва физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно. Ако в документа не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител/и на обединението и по силата на което, упълномощения да задължава с подписа си обединението, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението пред възложителя; да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнението. Допуска се упълномощаване на лице, различно от представляващия обединението да подписва документи в офертата, само при представяне на изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа за изпълнението на такива задачи. - да съдържа клаузи или условия, които гарантират, че обединението (консорциума) е създадено за срок не по-малък от срока на действие на договора за обществена поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение и приемането му; че всички членове на обединението (консорциума) са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Плик № 1 от всяка оферта трябва да съдържа:1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец № 1; 2. Представяне на участника съгласно чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП – Образец № 2, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липсата на обстоятелства по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”), т. 2, т. 3 и т. 4; чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП – Образец № 3. Участник, за който някое от обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”), т. 2, т. 3 и т. 4; чл. 47, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП е налице, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47 ал. 1, т. 1 („а”, „б”, „в”, „г” и „д”) и т. 2-4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. в) доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49,ал.1 от ЗОП, както следва: "Копие от удостоверение за вписване в ЦПРС или еквив. документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен. Участникът да бъде регистриран за изпълнение на обекти втора категория съгласно ЗУТ и притежава четвърта група /строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда/ съгласно ЗКС за изпълнението на обекта. Участници вписани в ЦПРС, могат да не представят посоченото по горе удостоверение, а да декларират вписването си в регистъра, като в този случай комисията служебно ще извърши проверка/ или еквивалентен документ за чуждестранни участници или деклариране на изисканите обстоятелства. 3.Нотариално заверено копие на пълномощното на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата или отделни документи от нея. 4. При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 5.1. Участниците попълват по образец информация за банковата сметка и обслужващата банка за връщане на гаранцията за участие в парична форма (по Образец) или информация за адрес за връщане на оригинална банкова гаранция за участие (по Образец), според формата на гаранцията за участие. 6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 ЗОП, посочени от възложителя в раздел ІІІ.2.3 от обявлението за обществена поръчка;7. Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП и за липса на пречки за участие в процедура по ЗОП, съгласно Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици– Образец № 11; Продължава в VІ.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Не се поставят.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на проектиране на електрозахранване или система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа или паркинг-система и ОВиК системи в обществено – обслужващи паркинги и гаражи изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, чрез посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата; - Списък на строителството изпълнение през последните 5 (пет) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите чрез посочване: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. В случай, че Участникът е бил Подизпълнител в даден договор/обект, следва да представи нарочна препоръка за целите на настоящата поръчка от основния изпълнител на договора/обекта, с което да удостовери частта от договора/обекта и дейността, която е изпълнявал в качеството му на подизпълнител и качеството на изпълнение. - Участникът да представи валиден Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството с област на приложение в строителството (или еквивалент). - Представяне на попълнен Списък на инженерно-техническия състав и екипа от проектанти, както и с посочване на образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника. Представяне на Декларации за ангажираност на експерт. Информацията може да бъде предоставена и посредством професионална автобиография в оригинал или по друг начин, който участникът прецени за подходящ. За доказване на пълна проектантска правоспособност – валидно копие от удостоверение за пълна проектантска правоспособност, издадено от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране или с документи, удостоверяващи призната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации; Чуждестранните юридически/физически лица представят еквивалентен документ, издаден от съответния орган в държавата, в която са установени (документът се представя на оригиналния език и в превод на български език). При участие на обединение, което не е юридическо лице съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.
Минимални изисквания: Участникът да е изпълнил най-малко 1 (една) услуга за проектиране на електрозахранване или система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа или паркинг-система и ОВиК системи в обществено – обслужващи паркинги и гаражи през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите. - Участникът да е изпълнил най-малко един обект с предмет: „Строително – ремонтни работи в обществено – обслужващи сгради” през последните 5 (пет) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите. - Участникът трябва да е сертифициран по международния стандарт ISO 9001:2008 за система за управление на качеството с област на приложение в строителството (или еквивалент). - Участникът да разполага с екип от технически експерти за изпълнение на поръчката, както следва: Ръководител на проекта; Ръководител на част строително – монтажни работи (СМР); Ръководител на проектантския екип; Проектант по част Транспортно строителство; Проектант по част Електро; Проектант по част ОВК; Минималните изисквания към всеки един от горепосочения състав на персонала са следните: • Висше образование, степен „магистър” в областта на строително инженерство или еквивалентно образование, като за изпълнението на „Ръководител на част СМР” се допуска и специалист със средно специално техническо образование; • Специфичен професионален опит – минимум 3 г., като изпълняващ длъжността, за която е предложен от участника. • За проектантския екип - валидна пълна проектантска правоспособност по съответните специалности.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1 Предлагана цена, в лева без включен ДДС;; тежест: 40
Показател: П2 Срок за проектиране; тежест: 10
Показател: П3 Срок за изпълнение на строителството, вкл. авторски надзор; тежест: 15
Показател: П4 Техническо предложение; тежест: 35

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.10.2015 г.  Час: 14:00
Място

Административна сграда Община Русе, площад Свобода №6, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Русе.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; Декларация по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Приложение № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП; Декларация за приемане на условията в проекта на договора. В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица и техни обединения. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а" и „б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т.1 букви „а" и „б" от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Плик № 2 трябва да съдържа: Плик №2 - Техническо предложение, изготвено по образец (Образец №14). Ако е приложимо към техническото предложение се прилага декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП. Плик №3 трябва да съдържа: попълнен образец "Предлагана цена" с приложена Остойностена количествено-стойностна сметка за видовете СМР. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата за обществена поръчка е осигурен на интернет страницата на Възложителя: https://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html . Желаещите да подадат оферта участници могат да свалят цялата документация за участие от посочения Интернет адрес.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ