00115-2015-0029
Технически редакции | ||
16.09.2015 16:47 ч. : | 16/09/2015 16:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.09.2015 16:47 ч. : | 16/09/2015 16:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Русе: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Русе, площад Свобода 6, За: инж. Станислав Данев - старши експерт в отдел ТИИК, Мария Димитрова - младши експерт в отдел Обществени поръчки, България 7000, Русе, Тел.: 082 834265; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: отдел Техническа инфраструктура и инвеститорски контрол, отдел Обществени поръчкиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: https://www.ruse-bg.eu/index.php.
Адрес на профила на купувача: https://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/126/index.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Русе, площад Свобода 6, Център за административни услуги и информация”, гише „Обществени поръчки“, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413
Място/места за контакт: Център за административни услуги и информацияРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
1. Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе” към „Многофункционален комплекс - Универсална спортно - зрелищна зала и шоуруми, Търговско-развлекателен център и подземни гаражи, Бизнес център, Хотелски комплекс и Трафопостове”; 2. Изготвяне и изпълнение на инвестиционни проекти за: „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството за т. 2 1. Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе” към „Многофункционален комплекс - Универсална спортно - зрелищна зала и шоуруми, Търговско-развлекателен център и подземни гаражи, Бизнес център, Хотелски комплекс и Трафопостове”; 2. Изготвяне и изпълнение на инвестиционни проекти за: „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството за т. 2 1. Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе” към „Многофункционален комплекс - Универсална спортно - зрелищна зала и шоуруми, Търговско-развлекателен център и подземни гаражи, Бизнес център, Хотелски комплекс и Трафопостове”; 2. Изготвяне и изпълнение на инвестиционни проекти за: „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството за т. 2 1. Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе”; 2. Изготвяне и изпълнение на инвестиционни проекти за: „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”;3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството за т. 2
Възлагане на обществена поръчка
1. Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе” към „Многофункционален комплекс - Универсална спортно - зрелищна зала и шоуруми, Търговско-развлекателен център и подземни гаражи, Бизнес център, Хотелски комплекс и Трафопостове”; 2. Изготвяне и изпълнение на инвестиционни проекти за: „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството за т. 2
45000000, 71315000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подземен паркинг на кота -4,10м. и технически обслужващи помещения на кота ± 0,00; -8,10м. и -11,60м., собственост на Община Русе” към „Многофункционален комплекс - Универсална спортно - зрелищна зала и шоуруми, Търговско-развлекателен център и подземни гаражи, Бизнес център, Хотелски комплекс и Трафопостове”; 2. Изготвяне и изпълнение на инвестиционни проекти за: „Трафопост и захранващ кабел 20кV“; „Система за видеонаблюдение, СОТ и контрол на достъпа“, „Паркинг-система“, „Система за автоматизация и управление на вентилационната система” и „Организация на движението”; 3. Упражняване на авторски надзор по време на строителството за т. 2
НЕ
210
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите за участие или за изпълнение се представят в една от следните форми: А)депозит на парична сума по сметка на Община Русе: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF; IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00; Б)банкова гаранция в полза на Община Русе. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие,съответно за изпълнение.Когато участникът или изпълнителя е обединение,което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция,съответно вносител на сумата по гаранцията.Условия на гаранцията за участие (ГУ): Размерът на ГУ е определен,съобразно условията на чл.59,ал.2 от ЗОП и е в размер на 28 399 лв /двадесет и осем хиляди триста деветдесет и девет лева/.Ако участникът представя банкова гаранция,то същата трябва да бъде в оригинал,безусловна и неотменима, със срок на валидност–задължително не по-малък от срока на валидност на офертата–180кал. дни, считано от датата,определена за краен срок за получаване на оферти.След изтичане на този срок,гаранцията автоматично става невалидна, независимо дали гаранцията е върната или не.При представяне на ГУ в платежното нареждане или в банковата гаранция, задължително следва да бъде посочен предмета на процедурата. Задържането,освобождаването и усвояването на ГУ става при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП.Условия на гаранцията за изпълнение (ГИ): Задължение за представяне на ГИ възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. ГИ е в размер на 5% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да бъде представена по избор на Изпълнителя в една от двете форми – паричен депозит или банкова гаранция. Условия на банкова гаранция за аванс: При желание за аванс изпълнителят представя банкова гаранция, безусловна и неотменима, за авансово плащане. Банковата гаранция за авансово плащане трябва да дава възможност възложителят да упражни правата по нея ако декларира пред банката, че е налице основание, съгласно подписания договор с Изпълнителя, за упражняването на правата на възложителя по гаранцията за възстановяване на направеното от него авансово плащане.
Дейностите по обществената поръчка се финансират съгласно постановление на Министерски съвет № 81 от 06.04.2015 г. за допълнителен трансфер на средства за 2015 г. по бюджета на Община Русе. 1. Авансово плащане – до 10% от общата стойност на договора, след представяне на данъчна фактура в размер на съответното плащане и гаранция за авансово плащане, която е в размер на 2 % без ДДС от искания аванс. 2. Междинни плащания – стойността на актуваните и действително извършени дейности (проектиране, СМР и авторски надзор) за всеки месец (когато е приложимо) от стартиране на изпълнението договора, на база на представени от Изпълнителя и одобрени от Възложителя и от лицето, осъществяващо строителен надзор, отчети, актове и протоколи по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, констативен протокол за действително извършени СМР. Стойността на междинните плащания не може да надвишава 80 % от стойността на договора, и заедно с авансовото плащане не може да надвишава 90 % от стойността на договора. 3. Окончателно плащане – в размер на останалата стойност от сумата по договора, след представяне на двустранно подписан констативен протокол за действително извършени работи, данъчна фактура в размер на съответното плащане и подписан без забележки констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (приложение № 15 към Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Всички плащания ще се извършат по банков път, в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, след представяне на регламентираните документи.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) представят заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, в които:- се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и документацията за участие от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. Договорът трябва да съдържа информация за отговорностите и дейностите, които всеки от членовете ще изпълнява. - се посочва физическото лице, упълномощено да представлява обединението пред трети лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнение на обществената поръчка. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно. Ако в документа не е определено такова лице, то всички членове на обединението трябва с изрично пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) да овластят представител/и на обединението и по силата на което, упълномощения да задължава с подписа си обединението, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума и да представлява обединението пред възложителя; да подписва всички документи от името на обединението, да подписва и подаде офертата, което да представлява обединението в хода на процедурата и при изпълнението. Допуска се упълномощаване на лице, различно от представляващия обединението да подписва документи в офертата, само при представяне на изрично пълномощно с нотариална заверка на подписа за изпълнението на такива задачи. - да съдържа клаузи или условия, които гарантират, че обединението (консорциума) е създадено за срок не по-малък от срока на действие на договора за обществена поръчка, както и че всички членове на обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение и приемането му; че всички членове на обединението (консорциума) са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Административна сграда Община Русе, площад Свобода №6, ет.3, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Русе.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Декларация за съгласие за участие като подизпълнител; Декларация по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Приложение № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП; Декларация за приемане на условията в проекта на договора. В процедурата могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица и техни обединения. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви „а" и „б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т.1 букви „а" и „б" от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Плик № 2 трябва да съдържа: Плик №2 - Техническо предложение, изготвено по образец (Образец №14). Ако е приложимо към техническото предложение се прилага декларация по чл. 33, ал.4 от ЗОП. Плик №3 трябва да съдържа: попълнен образец "Предлагана цена" с приложена Остойностена количествено-стойностна сметка за видовете СМР. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се закупува от заинтересованите лица. Пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата за обществена поръчка е осигурен на интернет страницата на Възложителя: https://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html . Желаещите да подадат оферта участници могат да свалят цялата документация за участие от посочения Интернет адрес.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
16.09.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ