Версия за печат

00546-2015-0014

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000662776

Специализирана болница за активно лечение по онкология-ЕАД, ул. Пловдивско поле №6, За: Цветолюба Васева и Ваня Василева, Република България 1756, София, Тел.: 02 8076355, E-mail: tzvaseva@sbaloncology.bg, Факс: 02 8706321

Място/места за контакт: отдел Правен и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sbaloncology.bg..

Адрес на профила на купувача: http://procurement.sbaloncology.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150910tfxi584738.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

ДОСТАВКА НА МЕДИЦИНСКИ КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОПЕРАЦИОННО ОТДЕЛЕНИЕ

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
болничната аптека/централния склад на „СБАЛ по онкология” ЕАД, град София, район Студентски, ул. „Пловдивско поле” № 6.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Откритата процедура за възлагане на обществената поръчка е с обект „доставка“, и с предмет периодично повтарящи се доставки на медицински консуматив за нуждите на „СБАЛ по онкология” ЕАД - Възложител, съгласно приложената към настоящата документация Техническа спецификация към образец-Й, с цел избор на доставчик за посочените 2 обособени позиции, и сключване на договор за доставка при най-благоприятни на СБАЛ по Онкология - ЕАД условия.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 медицински консуматив съвместим с електро-хирургична платформа FORCE TRIAD 1.1. Педал за активиране на биполярен режим, дължина на кабела 4,6м 1.2. Двуделен монополярен педал за активация на два режима на работа 1.3. Количка за електрохирургическа платформа с 4 полици. 1.4. Двусекционни обратни електроди без кабел за RECQM генератори с покритие от хидрогел 1.5. Кабел за обратни електроди с дължина 4,5м. 1.6. Инструмент за запояване на съдове с диаметър до 7мм за конвенционална хирургия, за еднократна употреба, 23 см дължина, с възможност за активация през ръкохватката или с педал, с нож, вграден в инструмента, челюсти тип Maryland, диаметър на инструмента 5 мм, ротация 350 градуса. 1.7. Инструмент за запояване на съдове с диаметър до 7мм за конвенционална хирургия, за еднократна употреба, 37 см дължина, с възможност за активация през ръкохватката или с педал, с нож, вграден в инструмента, челюсти тип Maryland, диаметър на инструмента 5 мм, ротация 350 градуса. 1.8. Инструмент за запояване на съдове с диаметър до 7мм за лапароскопска хирургия, за еднократна употреба, 37см дължина, 5мм диаметър, с възможност за активация през ръкохватката или с педал, с нож, вграден в инструмента, объл връх с възможност за дисекция на тъкани, 5mm диаметър на ствола и ротация до 180 градуса. 1.9. Инструмент за запояване на съдове с диаметър до 7мм за лапароскопска хирургия, за еднократна употреба, 37см дължина, 10мм диаметър, с възможност за активация през ръкохватката или с педал, прави заоблени челюсти, с нож, вграден в инструмента, ротация на ствола до 359 градуса. 1.10. Инструмент за запояване на съдове с диаметър до 7мм за конвенционална хирургия, за еднократна употреба, 18см дължина, с възможност за активация през ръкохватката или с педал, с нож, вграден в инструмента, ротация на ствола до 180 градуса, закривени челюсти до 14 градуса и дължина на челюстите 3,6см. 1.11. Инструмент за запояване на съдове с диаметър до 7мм за конвенционална хирургия, за еднократна употреба, 18,8 см дължина, с фини, закривенина 28 градуса челюсти с керамично покритие, 16,5 мм дължина на запояване, с вграден нож, с възможност за активация през ръкохватката или с педал. 1.12. Активен електрод (писалка) за електрохирургия за еднократна употреба, с три бутона, задействащи три режима на работа (CUT, COAG, Valleylab) и слайдер за регулиране на мощността от оперативното поле, с електрод със силиконово покритие; 4,6м кабел , с предпазител (кутия) за съхранение в оперативното поле. 1.13. Биполарен коагулационен форцепс за многократна употреба, standard активация с педал, дължина 14,5см, 2mm върхове 1.14. Биполарен коагулационен форцепс за многократна употреба, standard активация с педал, дължина 19см, 2mm върхове 1.15. Биполарен коагулационен форцепс за многократна употреба, macro активация с педал, Bayonet, дължина 19см, 2,2mm върхове 1.16. Биполарен коагулационен форцепс за многократна употреба, macro активация с педал, дължина 19см, 2,2mm върхове под ъгъл 1.17. Биполарен коагулационен форцепс Bayonet за многократна употреба, активация с педал, дължина 25см, 1,2mm върхове ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 медицински консуматив, съвместим с апарат Olympus TC-E 400-THUNDERBEAT 2.1. Уред работещ с интегрирана форма на два типа енергия ултразвуков и биполярен режим в един инструмент 9мм 2.2. Уред работещ с интегрирана форма на два типа енергия ултразвуков и биполярен режим в един инструмент 5мм в диаметър 20 см. работна част 2.3. Уред работещ с интегрирана форма на два типа енергия ултразвуков и биполярен режим в един инструмент 9мм в диаметър 20 см. работна част 2.4. Уред работещ с интегрирана форма на два типа енергия ултразвуков и биполярен режим в един инструмент 5мм в диаметър 35 см. работна част 2.5. Уред работещ с интегрирана форма на два типа енергия ултразвуков и биполярен режим в един инструмент 5мм в диаметър 45 см. работна част

Стойност, без да се включва ДДС
193702 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гарнции за участие в лева: 1. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 медицински консуматив съвместим с електро-хирургична платформа FORCE TRIAD- 1331,48 2. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 медицински консуматив, съвместим с апарат Olympus TC-E 400-THUNDERBEAT- 605,54 Участниците представят гаранцията за участие за всяка позиция в полза на „СБАЛ по онкология” ЕАД за гарантиране на изпълнението на техните задължения, произтичащи от участието в процедурата. Срокът на валидност на гаранцията за участие в процедурата следва да бъде в срокът на валидност на офертите /180/ дни от датата на крайният срок за получаването им/. 1. Гаранцията се представя в една от следните форми по избор на участника: - парична сума, платима по банкова сметка на СБАЛ по Онкология – ЕАД в Интернешънъл Асет Банк АД; IBAN: BG84IABG81231000113500, BIC: IABGBGSF; - безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на възложителя, със срок на валидност не по-малък от 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението. Участникът в процедурата представя отделна гаранция за участие за всяка от позициите, за които участва. В представеният документ следва изрично да се посочи номерът и наименованието на позиция за която се отнася. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, или когато е определен за изпълнител не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранциите за участие се задържат и освобождават, съгласно чл.62 от ЗОП. 3. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. 4. Гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка – участникът, с когото възложителят ще сключи договор за обществена поръчка следва да представи гаранция за добро изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията следва да бъде със срок на валидност два месеца след изтичане срока на договора. 5. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на „СБАЛ по онкология” ЕАД Условия и начин на плащане – плащането се извършва с платежно нареждане по банкова сметка на изпълнителя, отложено в срок – 60 дни, след извършена доставка, издадена фактура и двустранно подписан приемо-прадавателен протокол за всяка една доставка, подписан надлежно и от двете страни.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Участник в настоящата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. При участници обединения, следва да се приложи оригинал или нотариално заверено копие на договора за обединение. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; - е определен член на обединението/консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; - всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В обществената поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в настоящата обществена поръчка. Забележка: Свързани лица и свързани предприятия по смисъла на § 1, т.23а и т.24 от ЗОП са: 23а. "Свързани лица" са: а) роднини по права линия без ограничение; б) роднини по съребрена линия до четвърта степен включително; в) роднини по сватовство - до втора степен включително; г) съпрузи или лица, които се намират във фактическо съжителство; д) съдружници; е) лицата, едното от които участва в управлението на дружеството на другото; ж) дружество и лице, което притежава повече от 5 на сто от дяловете или акциите, издадени с право на глас в дружеството. Не са свързани лица дружество, чийто капитал е 100 на сто държавна или общинска собственост, и лице, което упражнява правата на държавата, съответно на общината в това дружество. 24. "Свързано предприятие" е предприятие: а) което съставя консолидиран финансов отчет с възложител, или б) върху което възложителят може да упражнява пряко или непряко доминиращо влияние, или в) което може да упражнява доминиращо влияние върху възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП, или г) което заедно с възложител по чл. 7 от ЗОП е обект на доминиращото влияние на друго предприятие.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи /задължителни и други по преценка на участника/, включително документи, относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Всеки лист, съдържащ се в плика, следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка.2. Оферта, попълнена съгласно образец – А от настоящата документация. В офертата задължително се посочват позициите за които участникът подава оферта.3. Представяне на участника – посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, Булстат и/или друга идентифицираща информация /за физически и юридически лица/, в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.4. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП, попълнена съгласно образец – Б от настоящата документация. В декларацията задължително се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя.5. При участници обединения – оригинал или нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият /документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение/. Представените документи следва да бъдат съобразени с част 4 ”Указания към участниците за участие в открита процедура”, раздел I ”Условия за участие в откритата процедура”, т.1 от настоящата документация.6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, попълнена съгласно образец – З от настоящата документация. 7. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законният представител на участника /нотариално заверено пълномощно - оригинал/.10. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, попълнена съгласно образец – В от настоящата документация.11. Декларация за съгласие за участие, като подизпълнител, попълнена съгласно образец – Г от настоящата документация.12. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, т.2, т.3 и т.4 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП /отнася се за подизпълнители, в случай, че участникът предвижда такива/, попълнена съгласно образец – Д от настоящата документация. 13. За всяка позиция, за която участникът подава оферта, следва да се представи оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Всяка отделна гаранция за участие е в размер, посочен в обявлението и в част 4 „Указания за участие в открита процедура” раздел V „Изисквания и условия за гаранциите” от настоящата документация.14. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор, попълнена съгласно образец – Ж от настоящата документация.15. Декларация по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, попълнена съгласно образец – И от настоящата документация.16. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП, попълнена съгласно образец – Е от настоящата документация.17. Списък на приложимите документи – Образец-М, попълнен изчерпателно съобразно посочените колони за всяка позиция, за които участникът оферира.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Неприложимо!

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Неприложимо!

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

9.1. Участникът трябва да докаже регистрацията си в ИАЛ за търговия на едро с медицински изделия или в друг професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. В случай, че регистрацията е достъпна в публичен безплатен регистър или предоставянето й е безплатно на възложителя, участникът следва да посочи информация за органа, който го поддържа. В случай, че исканата информация е платена или не е достъпна в публичен регистър, то участникът следва да представи документ, доказващ съответната регистрация. 9.2. Списък /оригинал/ на доставките на медицински консумативи или сходни за последните три години, считано до датата на подаване на офертата, с включени предмет, стойности, дати и възложители, придружен с доказателства за извършените доставки /заверени от участника копия/. Доказателствата за извършените доставки се предоставят под формата на актуално удостоверение, издадено от възложител /може и референция/ или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката/те. Удостоверенията за добро изпълнение от възложител, следва да съдържат периода на изпълнението, мястото, вида и обема на стоките, както и дали договорът е изпълнен точно, в срок и в съответствие с нормативните изисквания. Удостоверенията трябва да съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт. 9.3. Доказателство за съответствие на медицински изделия с нанесена „СЕ” маркировка : 9.3.1. Валидна декларация за съответствие с нанесена „СЕ” маркировка издадена от производителя или упълномощен представител (чл.14, ал.2 от Закона за медицинските изделия) за всяко медицинско изделие, предложено от участника /заверено от участника копие на оригинала и заверено от участника копие от официалния превод на български език/. 9.3.2. Валиден сертификат за „СЕ” марка, издаден от нотифициран орган за всички медицински изделия, за които се изисква съгл. чл. 18 от Закона за медицинските изделия и Наредбите за съществените изменения за оценяване на съответствието със съществените изисквания на медицинските изделия по чл.2, ал.1, т.1 и т.3 от Закона за медицинските изделия /заверено от участника копие на оригинала и заверено от участника копие от официалния превод на български език/. 9.3.3. В случай, че за конкретното изделие не се изисква по закон/директива сертификат за „СЕ” марка, участникът прилага към документите декларация в свободен текст. 9.4.Оторизационно писмо (оригинал или нотариално заверено копие) от фирмата производител, издадено на името на участника, удостоверяващо права за представителство и търговия на територията на цялата страна. Когато е на чужд език да бъде представен и превод на български език. Срокът на валидност на оторизационното писмо, следва да бъде или не по-кратък от срока на действие на договора, за чието сключване се кандидатства. Участникът може да представи пълномощно, както от производителите, така и от упълномощените представители на фирмите производители. В случай, че участникът е преупълномощен от упълномощен представител на фирмата производител, то той следва да представи документ от който е видно, че упълномощителят е упълномощен представител на фирмата производител.Представеният документ следва да бъде оригинал или нотариално заверен.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

8.1. Участникът да е регистриран в ИАЛ за за търговия на едро с медицински изделия или в друг професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен или да е регистриран съгласно съответния национален закон, когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществената поръчка. 8.2. Участникът да е изпълнил минимум една доставка на медицински консуматив, или сходни договори за последните три години, считано до датата на подаване на офертата. 8.3. Предлаганите медицински консумативи да притежават нанесена „СЕ” маркировка и. валидна декларация за съответствие с нанесена „СЕ” маркировка, издадена от производителя или упълномощен представител. 8.4. Участникът да е оторизиран представител на производителя на медицинските консумативи.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 040 - 068161 от 26.02.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.09.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
09.10.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административната сграда на СБАЛО ЕАД, етаж 6, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата документация ще бъде публикувана в „Профила на купувача”, най-късно на първия работен ден, следващ деня на публикуване на обявлението в АОП. 5. В случай, че заинтересовано лице желае да му бъде предоставена документацията за участие на хартиен и електронен носител, Възложителят я предоставя на място или я изпраща за сметка на заинтересованото лице. Цената на документацията е в размер на 5,00 лева, без ДДС. В случаите по чл. 27а, ал. 1 възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, които са я закупили. Стойността на документацията се заплаща в посочения в обявлението срок в касата на „СБАЛ по онкология” ЕАД, срещу редовно издаден платежен документ или по банков път, по следната банкова сметка на СБАЛ по Онкология – ЕАД: Интернешънъл Асет Банк АД, IBAN: BG84IABG81231000113500, BIC: IABGBGSF. V. РАЗЯСНЕНИЯ До 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, заинтересованите лица могат да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие, съгласно чл. 29, ал. 1 от ЗОП на адреса, посочен в обявлението. В 4 (четири) дневен срок от постъпване на искането Възложителят публикува разясненията в профила на купувача. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предостави на други лица, поискали това. В случай, че от предоставяне на разяснението от възложителя до крайния срок за получаване на оферти остават по-малко от 6 (шест) дни, възложителят ще удължи срока за получаване на оферти с толкова дни, колкото е забавата. В тези случаи решението за промяна се публикува в профила на купувача в деня на изпращането му за публикуване в Регистъра на обществените поръчки. От деня на публикуването в профила на купувача до крайния срок за подаване на оферти не може да има по-малко от 6 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция медицински консуматив съвместим с електро-хирургична платформа FORCE TRIAD
1) Кратко описание

медицински консуматив съвместим с електро-хирургична платформа FORCE TRIAD

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

1.1.Педал за активиране на биполярен режим, дължина на кабела 4,6м БРОЙ 1 1.2.Двуделен монополярен педал за активация на два режима на работа БРОЙ 1 1.3. Количка за електрохирургическа платформа с 4 полици. БРОЙ 1 1.4.Двусекционни обратни електроди без кабел за RECQM генератори с покритие от хидрогел БРОЙ 2 1.5.Кабел за обратни електроди с дължина 4,5м. БРОЙ 2 1.6.Инструмент за запояване на съдове с диаметър до 7мм за конвенционална хирургия, за еднократна употреба, 23 см дължина, с възможност за активация през ръкохватката или с педал, с нож, вграден в инструмента, челюсти тип Maryland, диаметър на инструмента 5 мм, ротация 350 градуса. БРОЙ 3 1.7.Инструмент за запояване на съдове с диаметър до 7мм за конвенционална хирургия, за еднократна употреба, 37 см дължина, с възможност за активация през ръкохватката или с педал, с нож, вграден в инструмента, челюсти тип Maryland, диаметър на инструмента 5 мм, ротация 350 градуса. БРОЙ 3 1.8.Инструмент за запояване на съдове с диаметър до 7мм за лапароскопска хирургия, за еднократна употреба, 37см дължина, 5мм диаметър, с възможност за активация през ръкохватката или с педал, с нож, вграден в инструмента, объл връх с възможност за дисекция на тъкани, 5mm диаметър на ствола и ротация до 180 градуса. БРОЙ 4 1.9.Инструмент за запояване на съдове с диаметър до 7мм за лапароскопска хирургия, за еднократна употреба, 37см дължина, 10мм диаметър, с възможност за активация през ръкохватката или с педал, прави заоблени челюсти, с нож, вграден в инструмента, ротация на ствола до 359 градуса. БРОЙ 4 1.10.Инструмент за запояване на съдове с диаметър до 7мм за конвенционална хирургия, за еднократна употреба, 18см дължина, с възможност за активация през ръкохватката или с педал, с нож, вграден в инструмента, ротация на ствола до 180 градуса, закривени челюсти до 14 градуса и дължина на челюстите 3,6см.БРОЙ 20 1.11.Инструмент за запояване на съдове с диаметър до 7мм за конвенционална хирургия, за еднократна употреба, 18,8 см дължина, с фини, закривенина 28 градуса челюсти с керамично покритие, 16,5 мм дължина на запояване, с вграден нож, с възможност за активация през ръкохватката или с педал. БРОЙ 20 1.12.Активен електрод (писалка) за електрохирургия за еднократна употреба, с три бутона, задействащи три режима на работа (CUT, COAG, Valleylab) и слайдер за регулиране на мощността от оперативното поле, с електрод със силиконово покритие; 4,6м кабел , с предпазител (кутия) за съхранение в оперативното поле. БРОЙ 80 1.13.Биполарен коагулационен форцепс за многократна употреба, standard активация с педал, дължина 14,5см, 2mm върхове - БРОЙ 4 1.14.Биполарен коагулационен форцепс за многократна употреба, standard активация с педал, дължина 19см, 2mm върхове - БРОЙ - 4 1.15.Биполарен коагулационен форцепс за многократна употреба, macro активация с педал, Bayonet, дължина 19см, 2,2mm върхове - БРОЙ - 20 1.16.Биполарен коагулационен форцепс за многократна употреба, macro активация с педал, дължина 19см, 2,2mm върхове под ъгъл БРОЙ 4 1.17.Биполарен коагулационен форцепс Bayonet за многократна употреба, активация с педал, дължина 25см, 1,2mm върхове - БРОЙ 3

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
133148 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция медицински консуматив, съвместим с апарат Olympus TC-E 400-THUNDERBEAT
1) Кратко описание

медицински консуматив, съвместим с апарат Olympus TC-E 400-THUNDERBEAT

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

2.1. Уред работещ с интегрирана форма на два типа енергия ултразвуков и биполярен режим в един инструмент 9мм БРОЙ 12 2.2. Уред работещ с интегрирана форма на два типа енергия ултразвуков и биполярен режим в един инструмент 5мм в диаметър 20 см. работна част БРОЙ 16 2.3. Уред работещ с интегрирана форма на два типа енергия ултразвуков и биполярен режим в един инструмент 9мм в диаметър 20 см. работна част БРОЙ 25 2.4. Уред работещ с интегрирана форма на два типа енергия ултразвуков и биполярен режим в един инструмент 5мм в диаметър 35 см. работна част БРОЙ 6 2.5. Уред работещ с интегрирана форма на два типа енергия ултразвуков и биполярен режим в един инструмент 5мм в диаметър 45 см. работна част БРОЙ 6

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
60554 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12