Версия за печат

02317-2015-0003

BG-Добрич: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Диагностично-консултативен център I-Добрич ООД /ДКЦ I-Добрич ООД/, ул. Димитър Петков №3, За: инж. Милена Костадинова, България 9300, Добрич, Тел.: 058 601474; 0879 229891, E-mail: dkc1_dobrich@abv.bg, Факс: 058 601610; 058 602776

Място/места за контакт: ДКЦ I-Добрич ООД, ет.3, к-т 322

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dkc1dobrich.com.

Адрес на профила на купувача: www.dkc1dobrich.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение и гаранционно обслужване на медицинска апаратура по обособени позиции: Лабораторен бинокулярен микроскоп на стойност до 1000 лв. с ДДС; Апарат за електротерапия с нискочестотни токове на стойност до 2000 лв. с ДДС; Апарат за електротерапия с нискочестотни токове с модул за електростимулативна диагностика на стойност до 2200 лв. с ДДС; Акушеро-гинекологичен стол на стойност до 1900 лв. с ДДС и Електрическа гипсорезачка на стойност до 1400 лв. с ДДС.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Добрич, ул.Димитър Петков №3
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение и гаранционно обслужване на медицинска апаратура по обособени позиции: Обособена позиция №1- Лабораторен бинокулярен микроскоп на стойност до 1000 лв. с ДДС; Обособена позиция №2 - Апарат за електротерапия с нискочестотни токове на стойност до 2000 лв. с ДДС; Обособена позиция №3 - Апарат за електротерапия с нискочестотни токове с модул електростимулативна диагностика на стойност до 2200 лв. с ДДС; Обособена позиция №4 - Акушеро-гинекологичен стол на стойност до 1900 лв. с ДДС; Обособена позиция №5 - Електрическа гипсорезачка на стойност до 1400 лв. с ДДС.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техниюеските спецификации за всяка обособена позиция.

Прогнозна стойност без ДДС
7083 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 1% от посочената прогнозна стойност за всяка една от обособените позиции в съответното приложение "Б" за позицията: Обособена позиция №1- Лабораторен бинокулярен микроскоп - 8,33 лв.; Обособена позиция №2 - Апарат за електротерапия с нискочестотни токове - 16,77 лв.; Обособена позиция №3 - Апарат за електротерапия с нискочестотни токове с модул електростимулативна диагностика - 18,33 лв. Обособена позиция №4 - Акушеро-гинекологичен стол - 15,83 лв.; Обособена позиция №5 - Електрическа гипсорезачка на стойност - 11,67 лв. Гранция за изпълнение - 3 % от стойността на предмета на сключения договор. Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка - BG50BUIB78771014268201, банков код - BUIBBGSF, СИ БАНК АД или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащане по банков път за сметка на изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Общи изисквания: Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Изискуеми документи: 1. Заверено от участника копие от документа за регистрация или посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата;2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП,по образец съгласно приложение №5;3. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 по образец съгласно приложение №7;4. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП, съгласно Приложение №6;5. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгласно Приложение № 4 от документацията. Специфични изисквания: 1.За доказване на икономическо и финансово състояние на участниците, гарантиращо изпълнение на обществената поръчка, възложителят изисква от тях да представят доказателства за наличие на финансов ресурс в размер на 50% от прогнозната стойност по всяка от обособените позиции по реда и начините, посочени в чл.50 от ЗОП. 2. За доказване на техническите възможности и квалификацията на участниците възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 51, ал. 1 от ЗОП:2.1. списък на договорите за доставка, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка/доставка на медицинска апаратура/, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите по образец Приложение №3 от документацията, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга.Могат да се прилагат и заверени от участника копия на удостоверения за добро изпълнение;2.2. Описание и фотографски снимки на апаратурата, която ще се доставя, включително документи, удостоверяващи съответствието на предлагания апарат с изискванията на техническата спецификация – брошури, проспекти, каталози и др. в оригинал и превод на български. 2.3. Заверени от участника копия на сертификати, издадени от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, удостоверяващи съответствието на: •дейността на производителя със стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен и ISO 13485:2003 с предмет: „проектиране и развитие, производство, дистрибуция и техническа поддръжка на медицинска апаратура” или еквивалентно;•дейността на участника със стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с предмет: „доставка и сервиз на медицинско оборудване и апаратура” или еквивалентно;2.4. Декларация, че участникът има оторизирана сервизна структура в България с обучен и сертифициран от производителя сервизен специалист.3. Минимални изисквания към техническите възможности на участниците - съгласно р.II,т.3.1 от документацията.4. Особени изисквания към участниците, включително за упражняване на професионална дейност : 4.1.Участникът следва да е регистриран като търговец по националното законодателство на държава членка или държава от Европейското икономическо пространство или на Швейцария и да притежава разрешение за търговия на едро с медицински изделия на територията на Република България, издадено от регулаторен орган на съответната държава. 4.2. Участникът следва да представи следните документи, издадени от производителя: • оригинално оторизационно писмо от производителя, удостоверяващо правото на участника да извършва доставка на оферираната апаратура на територията на Република България, валидно за срока на договора за доставка;• съответствието на апаратурата с Директива 93/42/ЕЕС (СЕ-марка) за предлагания апарат;• декларация, че предлаганата мед. апаратура е нова, неупотребявана и не е използвана за демонстрационни цели.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическо и финансово състояние на участниците, гарантиращо изпълнение на обществената поръчка, възложителят изисква от тях да представят доказателства за наличие на финансов ресурс в размер на 50% от прогнозната стойност по всяка от обособените позиции по реда и начините, посочени в чл.50 от ЗОП.
Минимални изисквания: За доказване на икономическо и финансово състояние на участниците, гарантиращо изпълнение на обществената поръчка, възложителят изисква от тях да представят доказателства за наличие на финансов ресурс в размер на 50% от прогнозната стойност по всяка от обособените позиции по реда и начините, посочени в чл.50 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и квалификацията на участниците възложителят изисква от тях да представят следните документи по чл. 51, ал. 1 от ЗОП: 1. списък на договорите за доставка, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка/доставка на медицинска апаратура/, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите по образец Приложение №3 от документацията, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга.Могат да се прилагат и заверени от участника копия на удостоверения за добро изпълнение; 2. Описание и фотографски снимки на апаратурата, която ще се доставя, включително документи, удостоверяващи съответствието на предлагания апарат с изискванията на техническата спецификация – брошури, проспекти, каталози и др. в оригинал и превод на български. 3. Заверени от участника копия на сертификати, издадени от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, удостоверяващи съответствието на: •дейността на производителя със стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен и ISO 13485:2003 с предмет: „проектиране и развитие, производство, дистрибуция и техническа поддръжка на медицинска апаратура” или еквивалентно;•дейността на участника със стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с предмет: „доставка и сервиз на медицинско оборудване и апаратура” или еквивалентно; 4. Декларация, че участникът има оторизирана сервизна структура в България с обучен и сертифициран от производителя сервизен специалист.
Минимални изисквания: Минимални изисквания към техническите възможности на участниците - съгласно р.II,т.3.1 от документацията: 1. Участникът следва да е изпълнил най-малко три договора за доставка на медицинска апаратура от категорията на тази, за която е обявена съответната обособена позиция на територията на страната, общо за последните три години. Забележка: покриването на изискването се удостоверява със списъка на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, по т.2.1 от настоящия раздел, както и с приложените към него удостоверения за добро изпълнение. 2. Участникът следва да разполага с инженерно-технически екип за изпълнение на поръчката - лица, които извършват техническото ръководство и технически правоспособен персонал, отговорни за монтажа, пускането в експлоатация, обучението на медицинския персонал и гаранционния сервиз. 3.Тези обстоятелства се доказват със следните документи: -Списък на лицата, отговорни за изпълнението на поръчката, с посочване на квалификацията и стажа им; -Дипломи за завършено образование на лицата от списъка; -Сертификати, удостоверения или други равнозначни документи, издадени от производителя на предлаганата апаратура за преминато обучение на лицата от списъка; -Други документи по преценка на участника, които са относими към изискванията на възложителя.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.10.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в кабинет 427 - четвърти етаж в сградата на ДКЦ I-Добрич ООД всеки ден до 16:00 ч. срещу сумата от 20 /двадесет/ лв. с ДДС, която се заплаща на касата на дружеството или по банкова сметка: СИ БАНК АД IBAN: BG50BUIB7877101426801 BIC: BUIBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.10.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.10.2015 г.  Час: 14:00
Място

Заседателна зала на дружеството на 4-ти етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни и упълномощени представители на участниците.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Диагностично-консултативен център I-Добрич ООД /ДКЦ I-Добрич ООД/, ул. Димитър Петков №3, България 9300, Добрич, Тел.: 058 601474; 058 601610, E-mail: dkc1_dobrich@abv.bg, Факс: 058 601610

Интернет адрес/и:

URL: www.dkc1dobrich.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Лабораторен бинокулярен микроскоп
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение и гаранционно обслужване на мед. апаратура: Лабораторен бинокулярен микроскоп.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Доставка на един брой.

Прогнозна стойност, без ДДС
833 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Апарат за електротерапия с нискочестотни токове
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение и гаранционно обслужване на мед. апаратура: Апарат за електротерапия с нискочестотни токове.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Доставка на един брой.

Прогнозна стойност, без ДДС
1667 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Апарат за електротерапия с нискочестотни токове с модул електростимулативна диагностика
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение и гаранционно обслужване на мед. апаратура: Апарат за електротерапия с нискочестотни токове с модул електростимулативна диагностика .

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Доставка на един брой.

Прогнозна стойност, без ДДС
1833 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Акушеро-гинекологичен стол
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение и гаранционно обслужване на мед. апаратура:Акушеро-гинекологичен стол.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Доставка на един брой.

Прогнозна стойност, без ДДС
1583 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Електрическа гипсорезачка
1) Кратко описание

Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация, обучение и гаранционно обслужване на мед. апаратура: Електрическа гипсорезачка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Доставка на един брой.

Прогнозна стойност, без ДДС
1167 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30