Версия за печат

00115-2015-0028

BG-Русе: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Никола Кибритев; Мария Димитрова - младши експерт в отдел Обществени поръчки, тел. 082 881 710, Република България 7000, Русе, Тел.: 0882 935722; 082 520529; 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: https://www.ruse-bg.eu/bg/displayzop/516/124/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, Република България 7000, Русе, Тел.: 082 881635, E-mail: mayor@ruse-bg.eu

Място/места за контакт: Център за административни услуги и информация, гише Обществени поръчки

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на Инженеринг – проектиране и изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“ на следните сгради по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Яна войвода“ № 1, бл. „Райна Княгиня”; Обособена позиция № 2: Многофамилна жилищна сграда в гр. Мартен, Община Русе, бл. № 4; Обособена позиция № 3: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, кв. Дружба 1, ул. „Изола планина“ № 28, бл. „7А” и Обособена позиция № 4: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 25, бл. „Неофит Рилски”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр. Русе и гр. Мартен
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата обществена поръчка е свързан с избор на изпълнители за инженеринг – проектиране и изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на следните сгради по обособени позиции: Обособена позиция № 1: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Яна войвода“ № 1, бл. „Райна Княгиня”; Обособена позиция № 2: Многофамилна жилищна сграда в гр. Мартен, Община Русе, бл. № 4; Обособена позиция № 3: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, кв. Дружба 1, ул. „Изола планина“ № 28, бл. „7А” и Обособена позиция № 4: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 25, бл. „Неофит Рилски”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71315000, 71321000, 45300000, 45320000, 45321000, 45261400, 45310000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на инсталации в сгради
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Топлоизолационни строителни работи
Изолационни и хидроизолационни работи на покривни конструкции
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се подготовка на инвестиционен проект във фаза работен проект, изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност и упражняване на авторски надзор по време на строителството за всяка една от обособените позиции. РЗП НА СГРАДИТЕ: ОП № 1: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Яна войвода“ № 1, бл. „Райна Княгиня” – 3212,28 кв. м.; ОП № 2: Многофамилна жилищна сграда в гр. Мартен, Община Русе, бл. № 4 – 4781,77 кв. м.; ОП № 3: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, кв. Дружба 1, ул. „Изола планина“ № 28, бл. „7А” – 3013,44 кв.м. и ОП № 4: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 25, бл. „Неофит Рилски” - 8397,92 кв.м. Изпълнителят на всяка обособена позиция следва да представи работен инвестиционен проект за енергийно обновяване в следния обхват по части: АРХИТЕКТУРНА; КОНСТРУКТИВНА/КОНСТРУКТИВНО СТАНОВИЩЕ; ЕЛЕКТРО - заземителна и мълниезащитна инсталации; ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ; ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ; ПБЗ; ПУСО и СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ. По Националната програма ще се финансира икономически най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постига клас на енергопотребление „С“ в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г., а не по-висок. Допустимите дейности за финансиране са (Съгласно Методическите указания по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради): • дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията, на многофамилните жилищни сгради, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване; • обновяване на общите части на многофамилните жилищни сгради (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищна клетка и др.); • изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност: По външните сградни ограждащи елементи: o подмяна на дограма (прозорци, врати, витрини и др.); o топлинно изолиране на външните ограждащи елементи (външни стени, покриви, подове и др.). По системите за поддържане на микроклимата: o основен ремонт, модернизация или подмяна на локални източници на топлина/котелни стопанства или прилежащите им съоръжения, собственост на ССО, вкл. смяна на горивната база при доказан енергоспестяващ и екологичен ефект; o изграждане на системи за оползотворяване на енергията от възобновяеми източници за енергийните потребности на сградата; o ремонт или подмяна на амортизирани общи части на системите за отопление, охлаждане и вентилация на сградата за повишаване на енергийната ефективност; o реконструкция на вертикалната система за отопление в хоризонтална, като се осигурява индивидуално отчитане на разхода на топлина за всеки ССО в сградата; o ремонт или подмяна на електрическата инсталация в общите части на сградата и изпълнение на енергоспестяващо осветление в общите части; o инсталиране на система за автоматично централизирано управление на топлоподаването при локални източници, собственост на ССО; o инсталиране на система за автоматизирано централизирано управление на осветлението в общите части на жилищната сграда; o газифициране на сгради (монтиране на газов котел и присъединяване към градска газоразпределителна мрежа, когато е налична в близост до сградата; o мерки за повишаване на енергийната ефективност на асансьорите. Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите строителни и монтажни работи са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самост. обект. Няма да се финансират: •Подмяна на отоплителни тела в самостоятелните обекти • Подмяна на асансьори с нови или втора употреба • Обзавеждане и оборудване в самосто. обекти.

Прогнозна стойност без ДДС
1899579.49 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

160


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер, както следва: - 3 100.00 лв. /три хиляди и сто лева/ за Обособена позиция 1, - 4 600.00 лв. /четири хиляди и шест стотин лева/ за Обособена позиция 2, - 2 900.00 лв. /две хиляди и девет стотин лева/ за Обособена позиция 3 и - 8 200.00 лв. /осем хиляди и двеста лева/ за Обособена позиция 4. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00, BIC – IORTBGSF, ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора за съответната обособена позиция за без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение и за участие може да се внесе по банков път по посочената банкова сметка или да се представи под формата на банкова гаранция. Срок на валидност на гаранцията за изпълнение за съответната обособена позиция - 10 календарни дни след крайната дата за приключването на договора, която крайна дата съвпада с въвеждането на строежа в експлоатация. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 ЗОП. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Образците на банковите гаранции не са задължителни, участниците и бъдещият изпълнител могат да използват образците на банките, които издават гаранциите, но следва да се съобразят с условията за тях, поставени от възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената, сключен между Възложителя и Изпълнителя. С договора е предвидена и гаранция за обезпечаване на целия размер на авансовото плащане под формата на платежно нареждане/банкова гаранция (свободна форма) относно авансовото плащане, което е 35 % от възнаграждението по договора. Тази гаранция се освобождава едновременно с извършване на окончателното плащане от страна на възложителя и е с валидност като предложения срок за изпълнението на предмета на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената, както следва: 1. Авансово плащане – по искане на изпълнителя, в срок от 10 календарни дни считано от влизането в сила на договора, представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за обезпечаване на целия размер на авансовото плащане под формата на платежно нареждане/банкова гаранция (свободна форма) относно авансовото плащане, което е в размер на: ............................... лева без ДДС, представляващо 35 % от възнаграждението по договора и оригинална фактура. 2. Междинни плащания - в общ размер до *45 % (ако е поискан аванс) или до *80 % (*ако аванс не е поискан) от стойността на договора, без ДДС - в срок до 10 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт/протокол за приемане на изпълнените не-строителни (проектиране и други дейности) и строително-монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнените, възложени с договора работи; б) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност; 3. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи чрез подписване на съответните протоколи от негова страна, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по предходните плащания (*авансово и междинни или междинни), платимо в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне на оригинална фактура. Начин на плащане за упражняване на авторски надзор за строежа, като част от междинните и окончателното плащане Цена за човекочас, включваща всички разходи по осъществяване на авторкия надзор за експерт, технически контрольор и проектант с пълна проектантска правоспособност – ............................... лв./час; Плащането, свързано с осъществяването на авторски надзор на строежа се извършва въз основа на следните документи: - Протокол за установяване на извършения авторски надзор Приложение 6 към договора, подписан от Изпълнителя, строителения надзор (СН) и Възложителя; - Акт образец 1 Приложение 7 към договора, подписан от Изпълнителя и Възложителя. Плащането се извършва в срок до 10 работни дни след като Възложителят е одобрил и подписал представените документи - Акт образец 1 (Приложение 7) и Протокол за установяване на извършения авторски надзор (Приложение 6).

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване. В случай, че Участникът участва като Обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват договор за Обединение. Договорът за Обединение трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: всички членове на Обединението са солидарно отговорни, заедно и поотделно, за качественото изпълнение на договора за възлагане на обществената поръчка, независимо от срока, за който е създадено Обединението; съставът на Обединението няма да се променя след подаването на Офертата и всички членове на Обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката; Обединението е създадено със срок най-малко до окончателното изпълнение на обществената поръчка. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва самостоятелно или само в едно Обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка или по факс. 2. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка, е в размер на 1 899 579.49 лв. (един милион осем стотин деветдесет и девет хиляди пет стотин седемдесет и девет лева и четиридесет и девет стотинки) без включен ДДС или 2 279 495.38 лв. (два милиона двеста седемдесет и девет хиляди четири стотин деветдесет и пет лева и тридесет и осем стотинки) с включен ДДС, разпределен по обособени позиции както следва: - Обособена позиция № 1: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Яна войвода“ № 1, бл. „Райна Княгиня”: Максимална обща стойност на СМР: 297 054.82 лв. без ДДС с включени непредвидени разходи в рамер – 10 % от стойността на СМР. Максимално допустима стойност за проектиране и авторски надзор до 20 879.82 лв. без ДДС. Обща стойност на обособената позиция: 317 934.64 лв. без ДДС; - Обособена позиция № 2: Многофамилна жилищна сграда в гр. Мартен, Община Русе, бл. № 4: Максимална обща стойност на СМР: 436 045.95 лв. без ДДС с включени непредвидени разходи в рамер – 10 % от стойността на СМР. Максимално допустима стойност за проектиране и авторски надзор до 31 081.51 лв. без ДДС. Обща стойност на обособената позиция: 467 127.46 лв. без ДДС; - Обособена позиция № 3: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, кв. Дружба 1, ул. „Изола планина“ № 28, бл. „7А”: Максимална обща стойност на СМР: 273 980.98 лв. без ДДС с включени непредвидени разходи в рамер – 10 % от стойността на СМР. Максимално допустима стойност за проектиране и авторски надзор до 19 587.36 лв. без ДДС. Обща стойност на обособената позиция: 293 568.34 лв. без ДДС и - Обособена позиция № 4: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 25, бл. „Неофит Рилски”: Максимална обща стойност на СМР: 766 362.57 лв. без ДДС с включени непредвидени разходи в рамер – 10 % от стойността на СМР. Максимално допустима стойност за проектиране и авторски надзор до 54 586.48 лв. без ДДС. Обща стойност на обособената позиция: 820 949.05 лв. без ДДС. Оферти на участниците, които надхвърлят обявения финансов ресурс за обособената позиция ще бъдат отстранени като неотговарящи на предварително обявените от възложителя условия. 3. Срокът за изготвяне на работен проект да бъде от 30 /тридесет/ до не повече от 40 /четиридесет/ календарни дни. Срокът за съгласуването и одобряване на инвестиционния проект и издаването на разрешение за строеж не се включва в този срок. Срокът за упражняване на авторски надзор е до завършване на строителството с подписване на необходимите и установени от закона актове за неговото приключване. Срокът за изпълнение на строителството за всяка обособена позиция поотделно не следва да бъде по – малък от 90 календарни дни и не по – дълъг от 120 календарни дни. Срокът за изпълнение на договорените строително-монтажни работи и предаването на строежа започва да тече с откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на документите (Прил. № 2), подписан от представляващия участника, в оригинал. 2. Административни сведения за участника (Прил. № 1) в оригинал. 3. Представяне на участника, което включва: а). посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. б). Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предложение първо), т. 2а (предложение първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документация (Прил. № 6). Тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с извършване на проектиране и строителство, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура и в). У-ние за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (първа група, трета категория) - (заверено копие) или чрез посочване на съответния публичен регистър, който съдържа съответната информация. За чуждестранните лица се изисква да докажат регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която са установени или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. 4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представл. участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 5. Декларация за приемане на условията в проекта на договора, изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Прил. № 5) в оригинал. 6. Декларация по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (оригинал) – (по образец Прил. № 7) - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП. 7. Декларация по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (оригинал) – когато е приложимо (по образец Приложение № 8). В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП. 8. Декл. за участие на подизпълн., ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участникът предвижда участието на подизпъл. при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпъл. и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на общ. поръчка, и предвидените подизпълнители (Прилож. № 9). 9. Декл. за съгласие за участие като подизпъл. в оригинал – представл. и управляващ подизпъл. попълва и подписва декларация по образеца (Прилож. № 10) с приложение декларация според чл. 47, ал. 8 ЗОП. 10. Доказ. за технически възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на н-щото обявление. 11. Банкова гаранция за участие в общ. поръчка по образец (Прилож. № 16) или по образеца на банката, която я издава, но съдържаща изискв. и ус-ята на възлож., когато гаранцията е банкова, представена в о-нал или Документ за внесена гаранция за участие под формата на парич. сума - копие. Останалите док-ти са изброени в поле VI.3) "Допълнителна информация" от н-щото обявление!!!
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо.
Минимални изисквания: Неприложимо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1). Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, посочена в документацията с посочване на датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (Приложение № 11). Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2). Списък на строителството (Приложение № 12), изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 3). Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката (Приложение № 13); • Всички експерти, попълват Декларация за ангажираност на експерт по образец (Приложение № 23). 4). Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка (Приложение № 14). 5). Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - (заверено копие). 6). Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството - (заверено копие). Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: 1). Уча-те трябва да имат опит в изпълнението на мин. 1 услуга, която е ед-ва или сходна с предм. на общ. поръчка, из-на през последните 3 г., считано от датата на п-ане на офер. Под ед-ва или сходна услуга на предм. на общ. поръчка се разбират услуги, свързани с подготовка на инвест. проект във фаза тех. или работен проект за сграда. 2). Уч-ците трябва да имат опит в изпълнението на мин. 1 строителство, което е ед-кво или сходно с предм. на общ. поръчка, из-ено през последните 5 г., считано от датата на подаване на офер. Под ед-во или сходно с предм. на общ. поръчка се разбира ст-ство: изграж. и/или ре-ция и/или основен ремонт на сграда. Горепосоч. 2 мин. из-вания за подг. на тех. или работен проект и за ст-ство (изграж. и/или ре-ция и/или основен ремонт) на сграда могат да бъдат изпълнени и с до-ство за единно проектиране и строителство (инженеринг) на сграда, изпъл. през последните 5 г., считано от датата на подаване на офер. 3). Из-ния към екипа за изпълнение на поръчката: Мин. брой лица в екипа е: - Ръководител екип: „Магистър” в областта на инженерните науки или еквив. образов. степен, придобита в чужбина, в еквив. на посочената област; Общ проф. опит: мин. 3 г. - Проектантски екип: Архитект; Стр. инженер 1; Електроинженер; Инженер ОВК и Инженер ВиK o Мин. изисквания към тях: Да са дипломирани - магистри или еквив. по съответната специалност, да имат валидна пълна проектантска правоспособност. Експерт пожарна безопасност; Експерт ПБЗ и Експерт план за управление на строителните отпадъци o Мин. изисквания към тях: Да са дипломирани - магистри или еквив. по технически науки или еквив., да имат валидна пълна про-ска правоспос. Стр. инженер 2: висше обр-ние, магистърска степен стр. инженер, който ще осъществява технически контрол по част „Конструктивна”, с валидно удостоверение за ППП; с валидно удостоверение за Тех. Контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да е вписан в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на ЕС, или в друга държава - страна по СЕИП; - Екип за изпълнение на СМР: Тех. ръководител: квалификация съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ или еквивалентна; Общ проф. опит: мин. 5 г. като ръководител в областта на строителството; Специалист по електротехника; Специалист по водоснабдяване и канализация и Специалист по отопление и вентилация o Мин. изисквания към тях: Магистърска степен инженер по съответната специалност или еквив., Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството: "стр. инженер" или еквивалентна; Правосп. за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквив. Ко-ор по безоп. условия на труд в с-вото: Магистърска степен по тех. науки или еквив.; Наличие на удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обуч. и инструктаж на работниците и сл-лите по правилата за осигуряване на здр. и без-ни условия на труд или еквив. 4). Уч-кът трябва да разполага със собствено, наето или под друга форма оборудване /механизация/ мин., както следва: 1. Заваръчен апарат 1 бр.; 2. Оградни пана 200 м.л.; 3. Тръбно скеле 2000 м2; 4. Предпазна мрежа 2000 м2; 5. Пробивна техника 5 бр.; 6. Лекотоварни автомобили 2 бр. 5). Уч-кът трябва да притеж. се-кация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквив. или други д-ства за еквив. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството. 6). У-кът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквив. или други доказателства за еквив. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. При участие на обе-я, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва от 1 или повече от уч-ците в обе-ето.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение (Работна програма за изпълнение на предмета на поръчката и Обяснителна записка); тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 5
Показател: Предлагана цена; тежест: 35

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.10.2015 г.  Час: 14:00
Място

в сградата на Община Русе, град Русе, пл. "Свобода" 6, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Изискуеми д-ти и информация (продължение): 12. Декларация, че са спазени из-нията за закрила на заетостта, включително мин. цена на труда и условията на труд по образец (Прилож. № 18). Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация за данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в строителството са: НАП, МОСВ, АЗ и ГИТ (www.nap.bg, www.moew.government.bg, www.az.government.bg и www.gli.government.bg). 13. Д-ция за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП по образец (Прилож. № 19). 14. Д-ция по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Приложение № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП по образец (Прилож. № 20) 15. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза (Прил. № 21) 16. Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза (Прил. № 22) 17. Тех. пред-ние, изготвено по образец (Прилож. № 3) при съблюдаване на изискванията на Тех. специф., изиск. към офертата и условията за изпълнение на поръчката, представено в оригинал, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага д-ция (свободна форма) относно това коя част от офертата има к-фидлен характер и да изиска от възложителя да не я разкрива, заедно с ел. носител в нередактируем формат. 18. Ценово пре-ние, изготвено по образец (Прилож. № 4), представено в ориг. Чуж. ЮЛ/ФЛ представят екв. документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на бъл. език), а съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (ЕИК или друга идентифицираща информация, д-цията по чл. 47, ал. 9 ЗОП и декл. или удостов. за наличие на регистрация в проф. регистър на строителя от ком. органи съгл. съотв. нац закон) се представя в офиц. превод. 2. До-цията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя - Община Русе, място, определено за тази поръчка в профила на купувача и е безплатна от деня на публикуване на обявл. и ре-ето (във вр. с чл. 64, ал. 3, пред. 2 от ЗОП) до изтичане на срока за получаване на док-цията за участие от настоящата до-тация, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите. Отговорите на зададените въпроси по време на пр-рата и поканата за отварянето на цените ще бъдат публ. на мястото, определено за настоящата поръчка в профила на купувача. И-цията за отваряне на цените и резултатите от оценяването на офертите ще бъдат публикувани най-малко 2 работни дни по-рано, преди отварянето на ценовите оферти! С-вете са намалени на осн. чл. 64, ал. 3 ЗОП със 7 дни, тъй като наст. обявление е изпратено по ел. път, и с още 5 дни, тъй като от д-та на публ. на настоящ. обявление в ел. вид в-телят п-тавя пълен достъп по ел. път до докуме. за участие в про-рата и в настоящ. обявл. е посочен и-нет адрес, на който тя може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Яна войвода“ № 1, бл. „Райна Княгиня”
1) Кратко описание

Предметът на настоящата обособена позиция е свързан с избор на изпълнители за инженеринг – проектиране и изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Яна войвода“ № 1, бл. „Райна Княгиня”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71315000, 71321000, 45300000, 45320000, 45321000, 45261400, 45310000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на инсталации в сгради
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Топлоизолационни строителни работи
Изолационни и хидроизолационни работи на покривни конструкции
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

3) Количество или обем

Предвижда се подготовка на инвестиционен проект във фаза работен проект, изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност и упражняване на авторски надзор по време на строителството за първата обособена позиция. РЗП НА СГРАДАТА: Обособена позиция № 1: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Яна войвода“ № 1, бл. „Райна Княгиня” – 3212,28 кв. м. Изпълнителят на тази обособена позиция следва да представи работен инвестиционен проект за енергийно обновяване в следния обхват по части: АРХИТЕКТУРНА; КОНСТРУКТИВНА/КОНСТРУКТИВНО СТАНОВИЩЕ; ЕЛЕКТРО - заземителна и мълниезащитна инсталации; ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ; ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ; ПБЗ; ПУСО и СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ. По Националната програма ще се финансира икономически най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постига клас на енергопотребление „С“ в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г., а не по-висок. Допустимите дейности за финансиране са (Съгласно Методическите указания по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради): • дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията, на многофамилните жилищни сгради, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване; • обновяване на общите части на многофамилните жилищни сгради (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищна клетка и др.); • изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност: По външните сградни ограждащи елементи: o подмяна на дограма (прозорци, врати, витрини и др.); o топлинно изолиране на външните ограждащи елементи (външни стени, покриви, подове и др.). По системите за поддържане на микроклимата: o основен ремонт, модернизация или подмяна на локални източници на топлина/котелни стопанства или прилежащите им съоръжения, собственост на ССО, вкл. смяна на горивната база при доказан енергоспестяващ и екологичен ефект; o изграждане на системи за оползотворяване на енергията от възобновяеми източници за енергийните потребности на сградата; o ремонт или подмяна на амортизирани общи части на системите за отопление, охлаждане и вентилация на сградата за повишаване на енергийната ефективност; o реконструкция на вертикалната система за отопление в хоризонтална, като се осигурява индивидуално отчитане на разхода на топлина за всеки ССО в сградата; o ремонт или подмяна на електрическата инсталация в общите части на сградата и изпълнение на енергоспестяващо осветление в общите части; o инсталиране на система за автоматично централизирано управление на топлоподаването при локални източници, собственост на ССО; o инсталиране на система за автоматизирано централизирано управление на осветлението в общите части на жилищната сграда; o газифициране на сгради (монтиране на газов котел и присъединяване към градска газоразпределителна мрежа, когато е налична в близост до сградата; o мерки за повишаване на енергийната ефективност на асансьорите. Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите строителни и монтажни работи са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самост. обект. Няма да се финансират: •Подмяна на отоплителни тела в самостоятелните обекти • Подмяна на асансьори с нови или втора употреба • Обзавеждане и оборудване в самосто. обекти.

Прогнозна стойност, без ДДС
317934.64 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 160

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Многофамилна жилищна сграда в гр. Мартен, Община Русе, бл. № 4
1) Кратко описание

Предметът на настоящата обособена позиция е свързан с избор на изпълнители за инженеринг – проектиране и изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда в гр. Мартен, Община Русе, бл. № 4.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71315000, 71321000, 45300000, 45320000, 45321000, 45261400, 45310000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на инсталации в сгради
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Топлоизолационни строителни работи
Изолационни и хидроизолационни работи на покривни конструкции
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

3) Количество или обем

Предвижда се подготовка на инвестиционен проект във фаза работен проект, изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност и упражняване на авторски надзор по време на строителството за втората обособена позиция. РЗП НА СГРАДАТА: Обособена позиция № 2: Многофамилна жилищна сграда в гр. Мартен, Община Русе, бл. № 4 – 4781,77 кв. м. Изпълнителят на тази обособена позиция следва да представи работен инвестиционен проект за енергийно обновяване в следния обхват по части: АРХИТЕКТУРНА; КОНСТРУКТИВНА/КОНСТРУКТИВНО СТАНОВИЩЕ; ЕЛЕКТРО - заземителна и мълниезащитна инсталации; ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ; ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ; ПБЗ; ПУСО и СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ. По Националната програма ще се финансира икономически най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постига клас на енергопотребление „С“ в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г., а не по-висок. Допустимите дейности за финансиране са (Съгласно Методическите указания по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради): • дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията, на многофамилните жилищни сгради, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване; • обновяване на общите части на многофамилните жилищни сгради (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищна клетка и др.); • изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност: По външните сградни ограждащи елементи: o подмяна на дограма (прозорци, врати, витрини и др.); o топлинно изолиране на външните ограждащи елементи (външни стени, покриви, подове и др.). По системите за поддържане на микроклимата: o основен ремонт, модернизация или подмяна на локални източници на топлина/котелни стопанства или прилежащите им съоръжения, собственост на ССО, вкл. смяна на горивната база при доказан енергоспестяващ и екологичен ефект; o изграждане на системи за оползотворяване на енергията от възобновяеми източници за енергийните потребности на сградата; o ремонт или подмяна на амортизирани общи части на системите за отопление, охлаждане и вентилация на сградата за повишаване на енергийната ефективност; o реконструкция на вертикалната система за отопление в хоризонтална, като се осигурява индивидуално отчитане на разхода на топлина за всеки ССО в сградата; o ремонт или подмяна на електрическата инсталация в общите части на сградата и изпълнение на енергоспестяващо осветление в общите части; o инсталиране на система за автоматично централизирано управление на топлоподаването при локални източници, собственост на ССО; o инсталиране на система за автоматизирано централизирано управление на осветлението в общите части на жилищната сграда; o газифициране на сгради (монтиране на газов котел и присъединяване към градска газоразпределителна мрежа, когато е налична в близост до сградата; o мерки за повишаване на енергийната ефективност на асансьорите. Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите строителни и монтажни работи са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самост. обект. Няма да се финансират: •Подмяна на отоплителни тела в самостоятелните обекти • Подмяна на асансьори с нови или втора употреба • Обзавеждане и оборудване в самосто. обекти.

Прогнозна стойност, без ДДС
467127.46 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 160

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, кв. Дружба 1, ул. „Изола планина“ № 28, бл. „7А”
1) Кратко описание

Предметът на настоящата обособена позиция е свързан с избор на изпълнители за инженеринг – проектиране и изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, кв. Дружба 1, ул. „Изола планина“ № 28, бл. „7А”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71315000, 71321000, 45300000, 45320000, 45321000, 45261400, 45310000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на инсталации в сгради
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Топлоизолационни строителни работи
Изолационни и хидроизолационни работи на покривни конструкции
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

3) Количество или обем

Предвижда се подготовка на инвестиционен проект във фаза работен проект, изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност и упражняване на авторски надзор по време на строителството за третата обособена позиция. РЗП НА СГРАДАТА: Обособена позиция № 3: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, кв. Дружба 1, ул. „Изола планина“ № 28, бл. „7А” – 3013,44 кв. м. Изпълнителят на тази обособена позиция следва да представи работен инвестиционен проект за енергийно обновяване в следния обхват по части: АРХИТЕКТУРНА; КОНСТРУКТИВНА/КОНСТРУКТИВНО СТАНОВИЩЕ; ЕЛЕКТРО - заземителна и мълниезащитна инсталации; ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ; ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ; ПБЗ; ПУСО и СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ. По Националната програма ще се финансира икономически най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постига клас на енергопотребление „С“ в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г., а не по-висок. Допустимите дейности за финансиране са (Съгласно Методическите указания по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради): • дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията, на многофамилните жилищни сгради, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване; • обновяване на общите части на многофамилните жилищни сгради (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищна клетка и др.); • изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност: По външните сградни ограждащи елементи: o подмяна на дограма (прозорци, врати, витрини и др.); o топлинно изолиране на външните ограждащи елементи (външни стени, покриви, подове и др.). По системите за поддържане на микроклимата: o основен ремонт, модернизация или подмяна на локални източници на топлина/котелни стопанства или прилежащите им съоръжения, собственост на ССО, вкл. смяна на горивната база при доказан енергоспестяващ и екологичен ефект; o изграждане на системи за оползотворяване на енергията от възобновяеми източници за енергийните потребности на сградата; o ремонт или подмяна на амортизирани общи части на системите за отопление, охлаждане и вентилация на сградата за повишаване на енергийната ефективност; o реконструкция на вертикалната система за отопление в хоризонтална, като се осигурява индивидуално отчитане на разхода на топлина за всеки ССО в сградата; o ремонт или подмяна на електрическата инсталация в общите части на сградата и изпълнение на енергоспестяващо осветление в общите части; o инсталиране на система за автоматично централизирано управление на топлоподаването при локални източници, собственост на ССО; o инсталиране на система за автоматизирано централизирано управление на осветлението в общите части на жилищната сграда; o газифициране на сгради (монтиране на газов котел и присъединяване към градска газоразпределителна мрежа, когато е налична в близост до сградата; o мерки за повишаване на енергийната ефективност на асансьорите. Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите строителни и монтажни работи са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самост. обект. Няма да се финансират: •Подмяна на отоплителни тела в самостоятелните обекти • Подмяна на асансьори с нови или втора употреба • Обзавеждане и оборудване в самосто. обекти.

Прогнозна стойност, без ДДС
293568.34 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 160

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 25, бл. „Неофит Рилски”
1) Кратко описание

Предметът на настоящата обособена позиция е свързан с избор на изпълнители за инженеринг – проектиране и изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност на многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 25, бл. „Неофит Рилски”.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 71315000, 71321000, 45300000, 45320000, 45321000, 45261400, 45310000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на инсталации в сгради
Строителни и монтажни работи на инсталации
Изолационни строителни работи
Топлоизолационни строителни работи
Изолационни и хидроизолационни работи на покривни конструкции
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

3) Количество или обем

Предвижда се подготовка на инвестиционен проект във фаза работен проект, изпълнение на СМР за обновяване за енергийна ефективност и упражняване на авторски надзор по време на строителството за четвъртата обособена позиция. РЗП НА СГРАДАТА: Обособена позиция № 4: Многофамилна жилищна сграда в гр. Русе, ул. „Св. Св. Кирил и Методий“ № 25, бл. „Неофит Рилски” - 8397,92 кв. м. Изпълнителят на тази обособена позиция следва да представи работен инвестиционен проект за енергийно обновяване в следния обхват по части: АРХИТЕКТУРНА; КОНСТРУКТИВНА/КОНСТРУКТИВНО СТАНОВИЩЕ; ЕЛЕКТРО - заземителна и мълниезащитна инсталации; ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ; ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ; ПБЗ; ПУСО и СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ. По Националната програма ще се финансира икономически най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постига клас на енергопотребление „С“ в съответствие с Наредба № 7 от 2004 г., а не по-висок. Допустимите дейности за финансиране са (Съгласно Методическите указания по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради): • дейности по конструктивно възстановяване/усилване/основен ремонт, в зависимост от повредите, настъпили по време на експлоатацията, на многофамилните жилищни сгради, които са предписани като задължителни за сградата в техническото обследване; • обновяване на общите части на многофамилните жилищни сгради (ремонт на покрив, фасада, освежаване на стълбищна клетка и др.); • изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност: По външните сградни ограждащи елементи: o подмяна на дограма (прозорци, врати, витрини и др.); o топлинно изолиране на външните ограждащи елементи (външни стени, покриви, подове и др.). По системите за поддържане на микроклимата: o основен ремонт, модернизация или подмяна на локални източници на топлина/котелни стопанства или прилежащите им съоръжения, собственост на ССО, вкл. смяна на горивната база при доказан енергоспестяващ и екологичен ефект; o изграждане на системи за оползотворяване на енергията от възобновяеми източници за енергийните потребности на сградата; o ремонт или подмяна на амортизирани общи части на системите за отопление, охлаждане и вентилация на сградата за повишаване на енергийната ефективност; o реконструкция на вертикалната система за отопление в хоризонтална, като се осигурява индивидуално отчитане на разхода на топлина за всеки ССО в сградата; o ремонт или подмяна на електрическата инсталация в общите части на сградата и изпълнение на енергоспестяващо осветление в общите части; o инсталиране на система за автоматично централизирано управление на топлоподаването при локални източници, собственост на ССО; o инсталиране на система за автоматизирано централизирано управление на осветлението в общите части на жилищната сграда; o газифициране на сгради (монтиране на газов котел и присъединяване към градска газоразпределителна мрежа, когато е налична в близост до сградата; o мерки за повишаване на енергийната ефективност на асансьорите. Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект. Съпътстващите строителни и монтажни работи са свързани единствено с възстановяването на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването на общите части и на подмяната на дограма в самост. обект. Няма да се финансират: •Подмяна на отоплителни тела в самостоятелните обекти • Подмяна на асансьори с нови или втора употреба • Обзавеждане и оборудване в самосто. обекти.

Прогнозна стойност, без ДДС
820949.05 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 160