01490-2015-0001
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Институт за литература – БАН, бул. Шипченски проход 52, бл.17, За: Тинка Брейчева, България 1113, София, Тел.: 02 9717056, E-mail: director@ilit.bas.bg, Факс: 02 9717056
Място/места за контакт: доц.д-р Елка ТрайковаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ilit.bas.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.ilit.bas.bg/bg/profil-na-kupuvacha.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: ура изследва българската литература от Средновековието до наши дни в теоретичен, историко-културологичен и компаративистичен аспект
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Доставка на технически и програмни средства за дигитализация, съхраняване и представяне културното литературно наследство по програма БГ08 "Културно наследство и съвременни изкуства"
Възлагане на обществена поръчка
Доставка на технически и програмни средства за дигитализация, съхраняване и представяне културното литературно наследство по програма БГ08 "Културно наследство и съвременни изкуства" Настоящата обществена поръчка се открива във връзка с Договор за безвъзмездна финасова помощ № 24-10М2-13/20.05.2015 г., сключен между Министерство на културата, като Договарящ орган, и Института за литература-БАН, като Бенефициент по Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”, мярка 2 „Документиране на културната история”, финасирана от Финасовия механизъм на Европейскто икономическо пространство 2009-2014. Безвъзмездната финансова помощ се предоставя за изпълнение на проекта на Института за литература „Българската литературна класика – знание за всички. Неизвестни архиви и културни контексти”. Партньори по проекта са Националният литературен музей – гр.София и ОКИ Столична библиотека. Обществената поръчка, като част от този проект, има за цел създаване на техническ и програмна база за изпълнение на дейностите на проекта.
30000000, 30238000, 48820000, 48160000
Описание:
НЕ
НЕ
В рамките на обществената поръчка е необходимо да бъдат доставени, инсталирани и пуснати в действие следните технически и програмни средства: - Специализиран скенер за сканиране на книги до A3+ формат - 2 бр. - Специализиран скенер за сканиране на обектиi 3D до A3 формат - 1 бр. - Скенер за мобилна станция за дигитализация на ромска литература - 1 бр - Специализиран сървер за съхранение на дигитално съдържание - 2 бр. - Графична станция за управление процеса на дигитализация - 6 бр. - Мрежов комутатор L2/L3 - 3 бр. - Фото студио - 2 бр. - Инсталация и пускане в експлоатация на Дигитален център - Софтуер за представяне на дигиталните копия в Интернет във вид на виртуална библиотека/музей/галерия - 1 бр. сърверен лиценз - Софтуер за директен достъп до обектите през азбучни показалци - 1 бр. сърверен лиценз - Софтуер – електронен каталог за описание обектите на КИН съгласно международни стандарти - 6 лиценза за работни места - Софтуер за управление на БД от дигитални копия на обекти на КИН - 6 лиценза за работни места
НЕ
120
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. За участие в процедурата се изисква гаранция в размер на 1500 лв. Гаранцията за участие се представя под формата на: а) неотменима, безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя (в оригинал) за срок от 60 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертата или б) парична сума (по избор на участника), преведена по банковата сметка на Института по литература-БАН, както следва: IBAN: BG82UNCR96603119903518, BIC: UNCRBGSF, в банка Уникредит Булбанк - гр.София. Банковите разноски са за сметка на наредителя. 1.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: • отстранените участници – в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; • класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок до 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. • при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за прекратяване. 1.2. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител. 1.3. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за подаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписване на договора в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на: а) неотменима, безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя (в оригинал) със срок на валидност, който е с 30 календарни дни по-дълъг от срока за изпъление на договора или б) парична сума (по избор на изпълнителя), преведена по цитираната по-горе банкова сметка на Възложителя. Банковите разноски са за сметка на наредителя. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка. 3. Изпълнителят представя и безусловна и неотменима банкова гаранция за авансово плащане (50% от стойността на договора). Полученият от изпълнителя аванс се удържа от финалното плащане по договора
Обществената поръчка се открива във връзка с Договор за безвъзмездна финасова помощ № 24-10М2-13/20.05.2015 г., сключен между Министерство на културата, като Договарящ орган, и Института за литература-БАН, като Бенефициент по Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”, мярка 2 „Документиране на културната история”. Програмата, ДБФП и съответно поръчката се финасира от Финасовия механизъм на Европейскто икономическо пространство 2009-2014. Разплащането се извършва в български лева по банков път чрез платежно нареждане по следния начин: - 50% от стойността на договора авансово. Авансът се превежда в срок от 5 работни дни по банков път след представяне от изпълнителя на безусловна и неотменима банкова гаранция за авансово плащане, съобразена с изискванията на Възложителя, и фактура. Стойността на аванса се удържа от финалното плащане по договора. Документът за банковата гаранция за авансово плащане се връща на изпълнителя след подписване на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнението на договора за възлагане на настоящата поръчка. - Окончателно плащане в размер на 50% от стойността на договора в срок до 5 работни дни след приемане на възложеното с окончателен протокол и одобряване на фактурата. В случаите, когато са констатирани недостатъци по изпълнението, сумата се изплаща след отстраняването им. Изпълнителят се задължава да представя фактури, изготвени съгласно действащото законодателство и при издаването им да включва следния текст: „Разходът е направен по Договор за безвъзмездна финансова помощ Nо 24-10М2-13/29.5.2015г по програма БГ08".
Съгласно чл.9 от ЗОП Възложителят не поставя ограничения към обединения от физически и/или юридически лица за участие в процедурата по отношение на тяхната правна форма. Достатъчно е обединението да отговаря на условията на ЗОП.
Участниците не могат да предлагат в своите оферти срок за изпълнение по-дълъг от 120 календарни дни.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
60
Заседателна зала на Институт за литература – БАН, София, бул. Шипченски проход 52, бл.17
Лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Продължение от раздел III.2.1 от обявлението: Н Плик 2 „Предложение за изпълнение на поръчката” трябва да включва Техническо предложение (Образец 13), което съдържа: 1. Описание на предлаганите хардуерни и софтуерни компоненти съгласно техническото задание; 2. Предложение на участника по показателите и подпоказателите от методиката за икономически най-изгодна оферта, с изключение на показател „Цена”; 3. Описание на дейностите по инсталиране и настройка на хардуера и софтуера; 4. Предложение за срок за изпълнение на поръчката в календарни дни, считан от датата на подписване на договора до датата на подписване на приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнението на настоящата поръчка; 5. Срок за реакция след уведомяване за проблем и срок за отстраняване на повреда 6. Гаранционен срок за техниката и софтуера. 7. Доказателства за съответствие на техниката и софтуера с изискванията на Възложителя (проспекти, каталози, разпечатки от екрани (screenshot), Wеb-линкове и др.). Когато документите са на чужд език, те следва да са преведени на български език. В представените доказателства не следва да са посочени цени! В плик 2 се поставя и Декларация за конфиденциалност (ако е приложимо) – Образец № 11 Плик 3 „Предлагана цена” трябва да включва Ценово предложение (Образец 14) Предлаганата цена трябва да бъде посочена в български лева, без включен ДДС и с добавен ДДС. Цената включва всички разходи на участника - такси, мита, транспортни разходи до мястото на инсталиране на оборудването, опаковка, монтаж, предварително изпитване, инсталация и пускане в експлоатация, техническа документация, обучение на заетите с дейностите по проекта за работа с доставеното оборудване, гаранционна поддръжка за целия период. Цената трябва да е окончателна. Ценовото предложение на участника не трябва да надвишава общата максимална стойност на поръчката - 154 610.59 лв без ДДС, 185 532.71 лв с ДДС. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език. Документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, а именно Представяне на участника (Образец № 2), както и Декларацията по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Образец № 4), се представят в официален превод на български език; Документите по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, а именно доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 ЗОП, посочени от възложителя в раздел ІІІ.2.3 от обявлението, които са на чужд език, се представят и в превод. Основания за отстраняване Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който: - не е спазил срока за подаване на оферти - е представил оферта в незапечатан или скъсан плик - е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.1 и 2 от ЗОП - не отговаря на изискванията на чл. 47, ал.1, т.1, б. „а”-„д”, т. 2-4, ал.2, т.т.1,4 и 5, и ал.5 от ЗОП. - е предложил варианти на офертата - не е предложил техническо или ценово предложение - е предложил срок за изпълнение на поръчката по-дълъг от 120 календарни дни.. - е посочил цената в други документи в офертата освен в документа „Ценово преложение” - след уведомление от страна на Възложителя съгласно чл.68, ал.9 от ЗОП.не е представил липсващи и/или допълнителни документи за подбор към офертата си - не е платил исканата гаранция за участие - е сключил договор с лице по чл.21 или чл.22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси - е декларирал съгласие да участва в тази поръчка като подизпълнител или член на обединение на друг участник Възложителят има право по всяко време да проверява заявените от участника данни в предложената оферта
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП
14.09.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ