Версия за печат

00510-2015-0008

BG-Девня: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Девня, бул.Съединение №78, За: Нина Белева, Република България 9162, Девня, Тел.: 0519 47011, E-mail: beleva_nina@abv.bg, Факс: 0519 47012

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devnia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pk.devnia.bg/2015/organizirane-i-provezhdane-na-izvnklasni-zanimaniya-2015.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Организиране и провеждане на извънкласни занимания по Договор BG051PO001-1/4/5/6.0.01-0003-C0001 по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013г. на проект «Интегриран живот в общността за децата и лица в неравностойно положение от община Девня»” по процедура „ИНТЕГРА”, финансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: Община Девня
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Община Девня реализира проект: „Интегриран живот в общността за децата и лица в неравностойно положение от община Девня”, по схема „ИНТЕГРА”, Договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-1/4/5/6.0.01-0003-C0001, финансиран по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси 2007-2013г.”, финансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд. Общата цел на проекта е да допринесе за постигане на трайна интеграция за най-маргинализираните общности и повишаване качеството им на живот, като за постигане на целта се приложи интегриран подход. Началото на интегрирания подход е определен от обективната действителност на „Жилищната политика” при маргиналните групи. Изключително важно за лицата, които живеят в сегрегираните квартали, безработните и хората в неравностойно социално положение от целевата група е да осмислят и приемат необходимостта от промяна на живота си: да се обучават, за да си осигурят работно място и да могат да изградят свой дом. Следващата стъпка в правилната посока, която е предмет на настоящия проект е интегрирането им в общността. Това несъмнено е главен стимул за развитие на инициативност, за по-високо самочувствие и реален шанс за включване в житейския и трудов процес и изявата им в обществото. Общата цел ще бъде постигната чрез специфичните цели: 1. Подпомагане реализацията на пазара на труда на маргинализираните групи 2.Осигуряване на равен достъп до обучение и образование 3.Подкрепа за социално включване, чрез подобряване на достъпа до социални услуги и здравеопазване 4.Подобряване на съществуващите модели и практики за социално включване и трайна десегрегация на най-маргинализираните групи 5. Повишаване капацитета на Община Девня като доставчик на услуги в общността В изпълнение на: Направление II: „Достъп до образование” Дейност №5: Създаване на групи за извънкласни занимания на изоставащите ученици с риск за отпадане от образователната система Община Девня ще възложи поръчка по реда на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП и съгласно разпоредбите на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагане на закона за определяне на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Организиране и провеждане на извънкласни занимания по Договор BG051PO001-1/4/5/6.0.01-0003-C0001 по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013г. на проект «Интегриран живот в общността за децата и лица в неравностойно положение от община Девня»” за реализацията на проект: «Интегриран живот в общността за децата и лица в неравностойно положение от община Девня»” схема „ИНТЕГРА” на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013г., финансирана от Европейския социален фонд.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80500000

Описание:

Услуги по обучение

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В училищата на територията на община Девня ще бъдат обособени групи за извънкласни занимания с изоставащи ученици, при които съществува риск от отпадане от образователната система. Заниманията в групите ще бъдат съсредоточени върху следните предмети: І-ВИ КЛАС: (2 000 часа общо) 10 групи х 200 часа на група (групите са с една и съща образователна програма) - Период на изпълнение - до 31.12.2015г.) 1. Български език - 40 часа/група 2. Математика - 40 часа/група 3. Спорт - 50 часа/група 4. Религия - 10 часа/група 5. Екология - 10 часа/група 6. Приложни изкуства - 50 часа/група ІІ -РИ – ІV –ТИ КЛАС: (6 400 часа общо) 32 групи х 200 часа на група (групите са с една и съща образователна програма) - Период на изпълнение - до 31.12.2015г.) 1. Български език - 40 часа/група 2. Математика - 20 часа/група 3. Обществени науки - 10 часа/група 4. Спорт - 50 часа/група 5. Роден край - 10 часа/група 6. Приложни изкуства - 50 часа/група 7. Религия - 10 часа/група 8. Екология - 10 часа/група V-ТИ - VІІІ-МИ КЛАС: (5 100 часа общо) 30 групи х 150 часа на група (групите не са с една и съща образователна програма) + 2 групи x 300 часа на група (Английски език) - Период на изпълнение - до 31.12.2015г. 1. Български език - 720 часа (общо за всички групи включващи дисциплината) 2. Математика - 180 часа (общо за всички групи включващи дисциплината) 3. Обществени науки - 360 часа (общо за всички групи включващи дисциплината) 4. Спорт - 540 часа (общо за всички групи включващи дисциплината) 5. Танцово и театр. - 660 часа (общо за всички групи включващи дисциплината) 6. Екология - 270 часа (общо за всички групи включващи дисциплината) 7. Английски език - 1 140 часа (общо за всички групи включващи дисциплината, от които 600 часа (за групите с усилено изучаване на Английски език) 8. Руски език - 270 часа (общо за всички групи включващи дисциплината) 9. География - 120 часа (общо за всички групи включващи дисциплината) 10.Биология - 60 часа (общо за всички групи включващи дисциплината) 11.Природни науки - 60 часа (общо за всички групи включващи дисциплината) 12.ИКТ - 270 часа (общо за всички групи включващи дисциплината) 13.Здравна и сексуална култура - 450 часа (общо за всички групи включващи дисциплината) ІХ-ТИ - ХІІ-ТИ КЛАС: (1 500 часа общо) 10 групи х 120 часа на група (групите са с една и съща образователна програма) + 1 група x 300 часа (Английски език) - Период на изпълнение - до 31.12.2015г. 1. Обществени науки - 24 часа/група 2. Гражданско образование - 24 часа/група 3. Спорт - 36 часа/група 4. ИКТ - 12 часа/група 5. Здраве - 6 часа/група 6. Мотивационно обучение - 12 часа/група 7. Екология - 6 часа/група 8. Английски език (1 група с усилено изучаване) - 300 часа/група СОП (специални образователни потребности) : (1 020 часа общо) 4 групи х 255 часа на група - Период на изпълнение - до 31.12.2015г.

Прогнозна стойност без ДДС
184363.5 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

ГАРАНЦИИ 1 Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането Гаранцията за участие в процедурата не надвишава 1% от посочената прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС - 1800 лв. /хиляда и осемстотин лева/. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 90 дни от крайната дата за представяне на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Девня: "ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА" АД, клон Варна; BIC: CECBBGSF; IBAN – BG81CECB979032G0064400 При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се представя гаранцията. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2 Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договорите е в размер на 3% (три процента) от цената на конкретния договор без ДДС. Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Когато участникът избере да внесе гаранцията за изпълнение по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Девня: "ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА" АД, клон Варна; BIC: CECBBGSF; IBAN – BG81CECB979032G0064400 При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Девня и че е със срок на валидност най-малко един месец след приключване на изпълнението на договора.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка. С подписването на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ предоставя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 /три/ процента от стойността на догвора без ДДС, по банкова сметка, посочена от Възложителя или безусловна банкова гаранция. Когато Изпълнителят избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима и че е в полза на Община Девня, съдържаща всички реквизити от примерен Образец №16 от документацията за обществена поръчка. Гаранцията за добро изпълнение по договора се освобождава от Възложителя до тридесет дни след подписване без забележки на Окончателния приемо – предавателен протокол за окончателно извършените дейности по договора и писмено заявление от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата поръчка се финансира от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, по схема „ИНТЕГРА”, за реализацията на проект: «Интегриран живот в общността за децата и лица в неравностойно положение от община Девня». Предвидено е авансово плащане в размер на 20% от стойността на договора без ДДС, посочена в ценовото предложение на участника, избран за изпълнител, в 10-дневен срок от сключване на договора с избрания за ИЗПЪЛНИТЕЛ участник и представяне на надлежна фактура, отговаряща на изискванията на ЗС и ОП «Развитие на човешките ресурси». Предвиждат се междинни плащания в размер до 40% без ДДС, от дължимото възнаграждение, платими по съответната банкова сметка на избрания за изпълнител участник, в срок до 10 (десет) календарни дни след представяне на доклад от Изпълнителя за реално извършена дейност по договора и представяне на надлежна фактура, отговаряща на изискванията на ЗС и ОП «Развитие на човешките ресурси». Окончателното плащане е в размер на оставащата сума по договора без ДДС, платима по съответната банкова сметка на избрания за изпълнител участник, в срок до 10 (десет) календарни дни след представяне на окончателен доклад от Изпълнителя за извършените дейности по договора и представяне на надлежна фактура, отговаряща на изискванията на ЗС и ОП «Развитие на човешките ресурси».

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не се изисква

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които водят до отстраняване на участника са: е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2. От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице, което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а", "б", "в", "г", "д", т. 2, т. 3 и т.4, ал. 2, т. 1, т. 2а /без предложение второ/, т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от Закона за обществените поръчки. 3. От участие в процедурата се отстранява Участник, за който е налице, което и да е от обстоятелството по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 4. От участие в процедурата се отстранява Участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 5.От участие в процедурата се отстранява Участник, за който са налице обстоятелствата по чл.106, т. 1, б. „а“, „б”, „в“, „г“, „д“ и „е” от Регламент /ЕС, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г., на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. 6. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата, когато: (а) не отговаря на задължителните условия за участие по ЗОП и след процедурата по чл. 68, ал. 8 и ал.9 от ЗОП; (б) не е представил някой от изискваните документи или информация след процедурата по чл. 68, ал. 8 и ал.9 от ЗОП; (в) не отговаря на квалификационните изисквания за участие в процедурата и след процедурата по чл. 68, ал. 8 и ал.9 от ЗОП; (г) за участника са налице обстоятелства по ч. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; (д) участникът е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; (е) участникът е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; (ж) представил е повече от една оферта или е представил оферта с варианти; (з) представил е самостоятелна оферта, въпреки че е посочен като подизпълнител и е дал по предвидения начин съгласието си за това, или член на обединение в оферта на друг участник; (и) представил е оферта, в която е посочил дадено лице за подизпълнител, но не е приложил неговата Декларация, а същевременно това лице е подало самостоятелна оферта и декларира, в хода на провеждане на процедурата пред Възложителя, че не знае за посочването си за подизпълнител и не е съгласно да бъде такъв. (й) за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. (к) при наличие на други предпоставки, посочени в закона и документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 - “Документи за подбор”, в който се поставят документи и информация, в следния ред: 1) Списък на документите и информацията; 2) Писмо към офертата;3)Представяне на участника, което включва:а) посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или др. идентиф.инф/я в съотв. със законодател/то на държ/та, в която участн. е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция;б) декларация чл. 47, ал. 9 от ЗОП; 4) Декл., че участникът е запознат с вс. обстоятелства от значение за поръчката;5) Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката;6) Документ за внесена гаранция за участие;7) Декларация за участието на подизпълнители;8) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител;9) Декларация от членовете на обединението/консорциума за деклариране на ангажименти към изпълнението на поръчката;10) Декларация за приемане на условията в проекта на договор;11) Пълномощно;12) При участник-обединение, което не е ЮЛ - копие на договора за създаване на обединението, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обединението. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и копие от документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;13) Доказателства за тeхн.възможности;14)Декларация, в свободен текст, в която участникът посочва, че ще има на свое разположение използваните ресурси - (в случаите, когато участникът ще използва ресурси на други ФЛ и/или ЮЛ;15) Декларация – свободен текст, че участникът в процедурата не се представлява от лице, работещо на трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган по ОП „Развитие на човешките ресурси” или което през последната една година, считано от датата на подаване на офертата, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”;16) Декларация – свободен текст, че участникът в процедурата няма сключен трудов или друг договор за изпълнение на ръководни или контролни функции с лице, работещо по трудово или служебно правоотношение в УО на ОП „Развитие на човешките ресурси”, или което през последната една година, считано от датата на подаване на офертата, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”; 17) Декларация – свободен текст, че лице, работещо на трудово или служебно правоотношение в УО на ОП „Развитие на човешките ресурси”, или което през последната една година, считано от датата на подаване на офертата, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”, не притежава дялове от капитала на участника в процедурата за възлагане на обществена поръчка по УО на ОП „Развитие на човешките ресурси”;18) Декларация – свободен текст, че участникът в процедурата не е сключил договор за консултантски услуги с лице, работещо на трудово или служебно правоотношение в УО на ОП „Развитие на човешките ресурси”, или което през последната една година, считано от датата на подаване на офертата, е било назначено на трудово или служебно правоотношение в Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси”.19) Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 20) Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. 21/Декларация по Образец за отсъствие на обстоятелствата по чл.106, т. 1, б. „а“, „б”, „в“, „г“, „д“ и „е” от Регламент /ЕС, ЕВРАТОМ/ № 966/2012 г.,22/Плик №2 - Предложение за изпълнение на поръчката, ведно с Обяснителна записка и Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП /ако е приложимо/ 23/Плик №3 Предлагана Цена
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изискват
Минимални изисквания: не се поставят
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за доказване на техническите възможности, квалификацията и опита на участниците: • Списък на услугата/ите с предмет, еднакъв или сходен на предмета на настоящата поръчка, изпълнена/и през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство/а за извършената/ите услуга/и - Образец 9 Забележка: Под "предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка", следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения. При участие на обединение, което не е юридическо лице, документът/ите се представя/т само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. Важно! Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. • Списък - Декларация на предложения от участника екип, ангажиран в изпълнението на поръчката - Образец №10;; При участие на обединение, което не е юридическо лице, документът/ите се представя/т само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. • Декларация за разположение и достоверност на експерта, Образец №10-1; При участие на обединение, което не е юридическо лице, документът/ите се представя/т само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. С офертата си участниците могат без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят еквивалентни документи на посочените изисквани от Възложителя, издадени от компетентен орган от страната, в която са установени. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, в случай че документите за доказване на технически възможности, квалификация и опит са на чужд език, същите се представят и в превод. ВАЖНО! Съгласно чл. 51а от ЗОП, Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: Технически възможности, квалификация и опит 1. Участникът следва да е изпълнил услуга с предмет, еднакъв или сходен на предмета на настоящата поръчка през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под "предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка", следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения. В случай че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изискването за изпълнени услуги се доказва от един или повече от участниците в обединението. 2. Участникът следва да разполага, към момента на подаване на офертата и за целия срок на изпълнение на договора, с екип от експерти, ангажирани с изпълнението на поръчката. Участникът следва да осигури най-малко следните експерти, отговарящи на следните изисквания: 1.2. Ръководител на екипа 1) образование - завършено висше образование; 2) общ стаж – минимум 3 (три) години; 3) специфичен професионален опит - участие на ръководна позиция в организирането, управлението и провеждането на минимум 2 (две) обучения. 1.2. Преподавател 1) образование - завършено висше образование с педагогическа правоспособност отговарящо на изискванията за преподаване по съответната дисциплина; 2) общ стаж – минимум 3 (три) години; 3) специфичен професионален опит - минимум 3 (три) години. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, което не е юридическо лице минималните изисквания за екип от експерти се прилагат за обединението като цяло, а не към всяко от лицата включени в него.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок на организация за провеждане на конкретното обучение* – О; тежест: 35
Показател: Срок за реакция при установени нередности, свързани с провеждането на обучението** - Р; тежест: 35
Показател: Ценово предложение – Ц; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

или Обявление на профила на купувача

Номер на обявлението в РОП/ДВ 602141 от 07.05.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.10.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.10.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

град Девня, бул.Съединение №78, трети етаж, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на община Девня. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на пълномощно. Присъстващите представители и лица вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Община Девня реализира проект: «Интегриран живот в общността за децата и лица в неравностойно положение от община Девня», с финансовата подкрепа на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013г., по схема „ИНТЕГРА” , Бюджетна линия: BG051PO001-1/4/5/6.0.01, финансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване подлежи всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществена поръчка. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл.120, ал.1 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Жалбата срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба може да се подава от: 1)всяко заинтересовано лице - в случаите по чл.120, ал. 5, т. 1, и ал.7 от ЗОП; 2)всеки заинтересован участник - в случаите по чл.120, ал. 5, т. 4 и ал. 7 от ЗОП. В 10-дневен срок жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. Редът и условията за обжалване актовете на възложителите са подробно описани в чл.120 и сл. от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ