Версия за печат

00964-2015-0010

BG-Генерал Тошево: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Генерал Тошево, ул.Васил Априлов №5, За: инж.Ради Михайлов, РБългария 9500, Генерал Тошево, Тел.: 05731 3978, E-mail: mail@toshevo.org, Факс: 05731 2505

Място/места за контакт: отдел ТУСИДЕ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toshevo.org.

Адрес на профила на купувача: http://toshevo.org/g/?p=6201.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Генерал Тошево, ул.Васил Априлов №5, За: Тодорка Даскалова, РБългария 9500, Генерал Тошево, Тел.: 05731 2487, E-mail: mail@toshevo.org, Факс: 05731 2505

Място/места за контакт: Център за информация на гражданите

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.toshevo.org.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на многофамилна жилищна сграда ЖК „Александър Димитров”, бл.1 по ул. „Станьо Милев”, гр.Генерал Тошево, във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: гр.Генерал Тошево
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата поръчка е многофамилна жилищна сграда, намираща се на ул. "Станьо Милев" ж.к.Александър Димитров бл.1 в гр. Генерал Тошево, одобрена за обновяване в рамките на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. 1/Ще се изготвят технически проекти , които да предвиждат видове строителни работи за дейности по основен ремонт, предписани като задължителни за сградата в техническото обследване; обновяване на общите части на сградата (ремонт на покрив, фасада, освежавне на стълбищна клетка и др., за които са отразени препоръки в техническото обследване и становищата към него или които са наложителнида бъдат изпълнени, за да се осигури устойчиво функциониране на сградата ); изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградите в обследването за енергийна ефективност; 2 / ще се изпълнят строително- ремонтни и строително - монтажни работи в изпълнение на проектните решения на всички части на сградата; 3/ще се упражнява авторски надзор по време на строителството от проектантите по всички части в обхвата на техническия паспорт. Изпълнението на всички дейности следва да съответства на разписаните от възложителя техничиски спецификации, представляващи неразделна част от документацията за поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45453000

Описание:

Строителни работи по възстановяване и възобновяване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Жилищната сграда в обхвата на обществената поръчка има следните количествени параметри: ЗП - 617 м2 РЗП - 2980 м2 Отопляем обем - 8033 м3 Сградата се състои от 3 входа на 5 етажа. Количеството и обема на поръчката са съгласно Пълното описание на предмета на обществената поръчка и Техническите спецификации от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
479800 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.06.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие е в размер на 4 798,00 лв. /Четири хиляди седемстотин деветдесет и осем лева/. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане по следната сметка на Възложителя: IBAN: BG04 CREX 9260 3314 7087 01; ВIC: CREXBGSF;„Токуда Банк” АД офис Генерал Тошево, Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 ЗОП. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по посочената по-горе банкова сметка или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банкова гаранция, или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията.Срок на валидност на гаранцията за изпълнение на договора - 30 календарни дни след крайната дата за приключването на договора, която крайна дата съвпада с въвеждането на строежа в експлоатация. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение. Гаранция за авансово плащане: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избрания участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Договорът за изпълнение на настоящата обществена поръчка се изпълнява на етапи (дейности), поради което възложителят допуска частично освобождаване на гаранцията за изпълнение, съответно на изпълнената част (дейност) от предмета на обществената поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. С договора е предвидена и гаранция за обезпечаване на целия размер на авансовото плащане под формата на платежно нареждане/ банкова гаранция (свободна форма) относно авансовото плащане, което е 35 % от възнаграждението по договора. Тази гаранция се освобождава едновременно с извършване на окончателното плащане от страна на възложителя и е с валидност като предложения срок за изпълнението на предмета на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира със средства по Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради (наричана по-нататък „Програмата”). Програмата е насочена към обновяване на многофамилни жилищни сгради, като с нея се цели чрез изпълнение на мерки за енергийна ефективност да се осигурят по-добри условия за живот за гражданите в многофамилни жилищни сгради, топлинен комфорт и по-високо качество на жизнената среда. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ се задължава да предприеме необходимите мерки по сключените договори за целево финансиране, за извършване на плащане на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ от Българска банка за развитие, представляващо възнаграждение за дейностите по предложената в офертата цени. Дейностите се финансират със средства, представляващи безвъзмездна финансова помощ по Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. Съгласно правилата и изискванията на програмата, договарянето, разплащането и финансирането се извършва чрез кмета на общината от името и за сметка на сдружението, който в тази връзка и усвоява целевото финансиране по програмата от името и за сметка на съответното сдружение.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват договор или еквивалентен документ. Договорът(съответно документа за създаване на обединението) трябва да съдържа следните клаузи : обединението (или консорциума) да е създадено за изпълнение на обществена поръчка с предмет, както следва: "Инженеринг – проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР на многофамилна жилищна сграда ЖК „Александър Димитров”, бл.1 по ул. „Станьо Милев”, гр.Генерал Тошево, във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради ”; да е посочен Възложителя и номера на процедурата, за която се обединяват;да е определен представител (управител) или водещ член на обединението , който е упълномощен изрично да задължава и да получава указания за и от името на всеки член на обединението, както и да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договори за обособените позиции с Възложителя ;членовете на обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката; да е отразено, че всички членове на обединението са солидарно отговорни пред възложителя за изпълнението на договора включително по отношение на плащанията; да е отразено, че всички членове на обединението са длъжни да останат в обединението за целия период на изпълнение на договора, както и за периода на предложения от участника гаранционен срок в техническата му оферта; да е отразено, че не може да бъдат приемани други членове на обединението по време на изпълнението на договора; Към офертата се представя договор(или еквивалентен документ) в оригинал или заверено от учатника копие .

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: ПЛИК №1 „Документи за подбор",в който се поставят документите,изисквани от възложителя,съгласно чл. 56,ал.1, т.1,2,3,5,6,8,11,13,14 от ЗОП,а именно:1. Оферта за участие - по образец;2. Списък на документите, съдържащи се в офертата- образец 1;3.Представяне на участника – образец 2, което включва: а) Посочване на единен идентификационен код съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; При участие на обединение, което не е юрид. лице,изискването се отнася общо за обединението.Когато участникът в процедурата е чужд.физ.или юрид.лице указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в страната, в която участникът е установен и да се представят в официален превод на бълг.език.Възложителят може да изиска от всеки участник да докаже регистрацията си в някой от професионалните или търг.регистри на държавата в която е установен,или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния нац.закон,когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на поръчката.„Официален превод” е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с МВнР на РБ за извършване на официални преводи. б) Декларация по чл.47, ал.9 за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП - образец 2.1.; в) Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл.49 ал.1 от ЗОП - Заверено от участника копие от валидно удостоверение за вписване в ЦПРС или посочване на публичните регистри, в които се съдържа информацията от компетентните органи, които са издали тези актове; 4. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник по чл.55, ал.7,от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8, т.2 от ЗОП - образец 3;5.Декларация за подизпълнители, които ще участват в изпълнението на поръчката -образец 4; 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнители - образец 5; 7.Доказателства за технически възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП – образец 6;7; 8,8.1,9,9.1 и 10 съгласно Раздел III 2.3 от Обявлението; 8. Декларация за осигуряване на застраховка „Професионална отговорност” съгл.чл.171 от ЗУТ през целия период на изпълнение на договора-образец 11; 9.Декларация по чл.56, ал.1,т.11 ЗОП за спазени изисквания за закрила на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд- образец 12;10. Декларация за запознаване с обекта – образец 13;11. Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107 и чл. 109, ал. 1, буква „а” и „б“ от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и Съвета на Европа, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза - образец № 14;12.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП - образец 15 ;13. Документ за гаранция за участие - Оригинал на банкова гаранция или копие на платежно нареждане. Продължава в поле VI.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изискване към финансовото и икономическо състояние по чл.50 от ЗОП.
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, посочена в документацията с посочване на датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга (Образец №6). Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Под еднаква или сходна услуга на предмета на обществената поръчка се разбират услуги, свързани с подготовка на инвестиционен проект във фаза технически или работен проект за сграда. 2.Списък на строителството (Образец № 7), изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. * Под еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка се разбира строителство: изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на сграда. 3. Декларация - списък на експертите, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на образованието, професионална квалификация и професионален опит на лицата , които отговарят за извършването на строителството (образец 8). Списъкът следва да бъде придружен от Декларация за ангажираност на експерт – Образец 8.1. 4. Декларация - списък на експертите, които ще извършват проектирането с посочване на професионалната квалификация на лицата (образец 9). Списъкът следва да бъде придружен от Декларация за ангажираност на експерт – Образец 9.1. 5.Декларация-справка за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка - Образец № 10.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 (една) услуга,която е еднаква или сходна с предмета на поръчката,изпълълнена през последните 3 години,считано от датата на подаване на офертата; 2.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект,който е еднакъв или сходен с предмета напоръчката,изпълнен през последните 5 год.,считано от датата на подаване на офертата. 3.Технически ръководител: квалификация съгласно чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ или еквивалентна; Общ професионален опит - минимум 5 г. като ръководител в областта на строителството;Специалист за контрол по качеството/отговорник по качеството: Лице, притежаващо удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 1год.; Специалист по здравословни и безопасни условия на труд: .Лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ мин. 1год. 4.Минималният брой лица в проектантския екип е:1 /един/ ръководител екип;1 /един/ архитект, строителен инженер – 2/двама/, електроинженер -1, инженер ВиК-1, инженер ОВК-1, инженер пожарна безопасност-1, инженер ПБЗ-1, инженер план за управление на строителните отпадъци - 1, - Ръководител екип: „Магистър” в областта на инженерните науки или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентна на посочената област; Общ професионален опит - минимум 3 г.;Минимални изисквания към проектантския екип: Да са дипломирани магистри или еквивалент по съответната специалност, да имат валидна пълна проектантска правоспособност. Изискване към втория строителен инженер: висше образование, магистърска степен строителен инженер, който ще осъществява технически контрол по част „Конструктивна”, с валидно удостоверение за ППП; с валидно удостоверение за Технически Контрол по част „Конструктивна” от КИИП или да е вписан в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европ.съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европ.иконом пространство. Мин. изисквания за експерт пожарна безопасност, експерт ПБЗ и експерт план за управление на строителните отпадъци - да са дипломирани - магистри или екв. по технически науки или еквивалент, да имат валидна пълна проектантска правоспособност. 5.Участникът трябва да разполага със собствено, наето или под друга форма оборудване /механизация/ минимум, както следва: : Оградни пана-200 м.л.;Тръбно скеле-500 м2;Предпазна мрежа - 500 м2;Лекотоварни автомобили 2 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценово предложение ; тежест: 60
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

сградата на Община Генерал Тошево - гр.Генерал Тошево , ул."Васил Априлов"№5 , залата на 2 -я етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти (Плик №3), имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от поле III.2.1 Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката“, в който се поставя попълнено и подписано Техническо предложение за изпълнение на обществената поръчка /по образец/, при съблюдаване на изискванията на Техническите спецификации, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, представено в оригинал, и ако е приложимо декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - попълва се приложения към документацията образец №18 ; Участниците трябва да представят Техническо предложение, което задължително следва да съдържа: 1. Срок за изпълнение, включващ:срок за проектиране;срок за изпълнение на СМР и респективно на авторски надзор и срок за изготвяне на доклад за съответствие, издаване на разрешение на строеж и откриване на строителна площадка /21 календарни дни/; 2. Гаранционен срок на извършените СМР /в години/;3. Линеен график за изпълнение на поръчката. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. Същото се подготвя по образец и съдържа: 1.Обща цена за изпълнение на поръчката, в лева без ДДС ; 2. Начин на образуване на предлаганата цена и 3. Елементи на ценообразуване за видовете СМР. Не може да участва в настоящата процедура и ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1,б.”а” – „д”,т.2,т.3 и т.4 и ал.5 от ЗОП. При участие на обединения, които не са юрид.лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълнява съответната дейност. Не може да участва в процедурата и ще бъде отстранено и чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1,б.”а” – „д”,т.2,т.3 и т.4 и ал.5 от ЗОП. Възложителят си запазва правото да проверява достоверността на представените от участника данни/информация. Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (първа група, четвърта категория). Община Генерал Тошево предоставя пълен достъп по елекронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1. от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача Възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива); датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик №3). Разяснения по документацията за участие могат да се искат до 7 дни преди изтичането на крайния срок за получаване на оферти. На основание чл.64, ал.3 от ЗОП Възложителят съкращава минималният 40-дневен срок за подаване на,оферти при обществени поръчки на стойност по чл.14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на гражданите, бул.Витоша№18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadimin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ