Версия за печат

00856-2015-0006

BG-Търговище: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Водоснабдяване и Канализация ООД Търговище, бул. 29-ти Януари №3, За: Гл.Юрисконсулт-Румяна Милушева, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 61256, E-mail: urist@viktg.com, Факс: 0601 67465

Място/места за контакт: Правен отдел

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.viktg.com.

Адрес на профила на купувача: http://viktg.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150908reKU430625.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Водоснабдяване и Канализация ООД Търговище, бул. 29-ти Януари №3, За: Николинка Белчева, Република България 7700, Търговище, Тел.: 0601 62075, Факс: 0601 67465

Място/места за контакт: отдел Деловодство

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна на работещите във "В и К" ООД Търговище - за община Търговище, Омуртаг и Антоново

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Aдминистративната сграда на дружеството – гр.Търговище, бул. „29-ти Януари” №3.
Код NUTS: BG334
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна на работещите във "В и К" ООД Търговище - за община Търговище, Омуртаг и Антоново. Определянето на оператор за отпечатване и предоставяне на ваучери за безплатна храна на работниците и служителите от "В и К" ООД Търговище за общини: Търговище, Омуртаг и Антоново е необходимо да се осъществи съгласно разпоредбите на Закона за корпоративното подоходно облагане по чл.209, ал.1 и на основание Наредба №7 от 09.07.2003г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност на оператор, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на финансите, Наредба за елементите на възнаграждението и за доходите, върху които се правят осигурителни вноски. Механизмът на действие на ваучерната верига нормативно се регламентира с Наредба №7 от 09.07.2003г. Съгласно &1, т.1 от допълнителните разпоредби на Наредба №7 от 09.07.2003г. „ваучерите за храна” са вид книжа за замяна, предоставени чрез работодателя на ползватели, които се използват като разплащателно средство в ресторанти, заведения за бързо обслужване и обекти за търговия с храни, съгласно сключен договор за обслужване с оператор. С ваучерите лицето може да закупи хранителните продукти, без алкохол и цигари. Търговските обекти са уточнени предварително. Работодателите договарят отпечатването и предоставянето на ваучери за храна чрез подписването на договор с оператор, който е получил разрешение от министъра на финансите по чл.9, ал.4 от Наредба №7 от 09.07.2003г. Съгласно чл.209 от ЗКПО не се облагат с данък социални разходи по чл.204, т.2, буква „б" (т.е. разходите за ваучери за храна), когато са в размер до 60.00 лева месечно и отговарят на определени условия по чл.209 от ЗКПО. Социалните придобивки по чл.294 от КТ и предоставени по реда и начина, определени от чл.293 от КТ, са достъпни за всички работници и служители. Социалните придобивки, съгласно чл.294 от КТ, определени от чл.293 от КТ, се предоставят във вид на ваучери за храна като общият брой на работниците и служителите при "В и К" ООД Търговище, имащи право на тях е 275 /чийто брой търпи промяна/, за период от 12 месеца, като стойността на ваучер за храна за един работник възлиза на 60.00 лв. месечно. Предоставянето на ваучери за храна не е обвързано с престацията на труд. Наличието на периоди на отсъствие на работника/служителя, (включително ползване на отпуск по болест, платен отпуск краткосрочен неплатен отпуск) не е основание за спиране или преизчисляване на предоставените ваучери за храна. Общата годишна прогнозна стойност на ваучерите за храна възлиза на 198 000.00 лева /чиято стойност ще се променя според общия брой на работниците/, като отпечатването и предоставянето им се извършва периодично по преценка на възложителя, ежемесечно по заявка, при следните задължителни условия от страна на Възложителя: Ваучерите следва да бъдат с номинали от 1, 2, 5 и 10 лева, във формат - книжка. Ваучерната система улеснява значително заетите лица и спомага за ефективно протичане на стопанската дейност. Планираното количество на ваучерите с номинални стойности от 1, 2, 5 и 10 лева е както следва: - 2 750/две хиляди седемстотин и петдесет/ броя ваучери за месец; - 33 000 /тридесет и три хиляди/ броя ваучери за 12 месеца. Срок на изпълнение на поръчката – 12 /дванадесет/ месеца от датата на сключване на договора. Мястото на изпълнение на поръчката - доставка на ваучерите за храна: в административната сграда на дружеството – гр.Търговище, бул. „29-ти Януари” №3. Прогнозна стойност на поръчката: 198 200 лв., включва номиналната стойност на прогнозното количество ваучери, които ще бъдат заявени и стойността на услугата по отпечатването на ваучерите за храна за 1 година.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30199770

Описание:

Купони за храна

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата годишна прогнозна стойност на ваучерите за храна възлиза на 198 000.00 лева /чиято стойност ще се променя според общия брой на работниците/, като отпечатването и предоставянето им се извършва периодично по преценка на възложителя, ежемесечно по заявка, при следните задължителни условия от страна на Възложителя: Ваучерите следва да бъдат с номинали от 1, 2, 5 и 10 лева, във формат - книжка. Ваучерната система улеснява значително заетите лица и спомага за ефективно протичане на стопанската дейност. Планираното количество на ваучерите с номинални стойности от 1, 2, 5 и 10 лева е както следва: - 2 750/две хиляди седемстотин и петдесет/ броя ваучери за месец; - 33 000 /тридесет и три хиляди/ броя ваучери за 12 месеца. Прогнозна стойност на поръчката: 198 200 лв., включва номиналната стойност на прогнозното количество ваучери, които ще бъдат заявени и стойността на услугата по отпечатването на ваучерите за храна за 1 година.

Прогнозна стойност без ДДС
198200 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят не изисква представяне на гаранция за участие в процедурата. Определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Форма и размер на гаранцията за изпълнение: Парична сума или банкова гаранция, по избор на участника. Сумите да се превеждат по следната сметка: IBAN BG 30UBBS8501 1010002511:В1С UBBSBGSF npи ОББ-клон Търговище или внесени в касата на дружеството. Гаранция за изпълнение: 3% от стойността на обществената поръчка. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е от "ВиК" ООД Търговище и ще се извърши със собствени средства. Начинът на плащане е съобразно условията от проекта на договор от документацията за участие - Раздел II. ЦЕНА И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Съгласно чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия

I. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: 1.е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253 -260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл.301-307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. II. Не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка участници: 1. при които лицата по чл.47 ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. III. Изискванията по т.I и т.II се прилагат и за подизпълнителите. IV. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП. За разглеждане ще бъде приета само оферта, отговаряща на нормативните изисквания и изискванията, предвидени в документацията за участие. Участниците трябва да проучат всички указания и условия за участие, дадени в документацията. Отговорността за правилното разучаване на документацията е на участниците. Разходите по изработването (изготвянето) на офертите са за сметка на участниците в процедурата. Участниците не могат да имат претенции по направените от тях разходи. Разходите по дейността на комисията са за сметка на Възложителя. Документацията за участие не се заплаща и може да бъде намерена на електронната страница на Възложителя www.viktg.com (в Профил на купувача в електронната преписка на настоящата обществена поръчка). Възложителят предоставя документацията безплатно на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Лицата може да поискат писмено от възложителя разяснения по документацията за участие – до 7 дни, преди изтичането на срока за получаване на офертите. Поисканите разяснения се публикуват в профила на купувача в 4-дневен срок от получаване на искането. Ако лицата са посочили електронен адрес, разясненията се изпращат и на него в деня на публикуването им в профила на купувача. В разясненията не се посочва информация за лицата, които са ги поискали. Пликът с цената, предлагана от участник, чиято оферта не отговаря на изискванията на възложителя, не се отваря. Не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти комисията обявява чрез съобщение в профила на купувача ( www.viktg.com ) датата, часа и мястото на отварянето на ценовите оферти. Участник, предложил най-ниска цена за услугата за 1 година (без ДДС), се класира на първо място.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Представяне на участника,с приложен списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.2.Декларация по чл.47,ал.9 ЗОП.3.Нотариално заверено пълномощно на лицето,упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата,които имат право на това,съгласно документите му за регистрация).*Когато документите са ксерокопия,следва да бъдат заверени от участника–за такъв документ се счита този,при който върху копието на документа представляващия участникът е записал текста „Вярно с оригинала”,като следва да има собственоръчен подпис на представляващия участника и положен печат (ако има такъв).4.При участници обединения,копие на договора за обединение,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обединението и документ,подписан от лицата в обединението,в който се посочва представляващият.5.Декларация за липса на свързаност с друг участник по чл.55,ал.7 ЗОП,както и за липса на обстоятелство по чл.8,ал.8,т.2 ЗОП.6.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /в случаите,когато е приложимо/.7.Декларация за приемане на условията в проекта на договора.8.Техническо предложение за изпълнение на поръчката.• Срокът за отпечатване на ваучерите за храна и срокът за изпълнение-доставка в административната сграда на дружеството,трябва да бъде съобразен съгласно Наредба №7 от 09.07.2003г.,издадена от МТСП и МФ,неспазването на това изискване е основание за отстраняване от участие в процедурата. 9.Декларация за конфиденциалност по чл.33,ал.4 ЗОП /не е задължителна,представя се по преценка на участника и при наличие на основания за това/. Участник,който представи техническо предложение не отговарящо на посочените изисквания съгласно Техническата спецификация се отстранява от участие в процедурата. 10. Ценово предложение. Цената за услугата за 1 година-се формира от сбора на цените за услугата за 1 месец умножена по 12. В предложената цена на услугата за 1 година,както и в предложената цена за 1 месец са включени всички разходи на участника по доставката на ваучерите за храна до Административната сграда на „ВиК” ООД,гр.Търговище,бул.„29-ти Януари” №3. Цената на услугата не включва ДДС. Предлаганата цена ще бъде оценявана до втория знак след десетичната запетая,за една година. При предложена цена със стойност 0,00лв.,същата ще бъде приета и оценена като 0,01лв. Цените следва да са в лева,с точност до два знака след десетичната запетая,без начислен данък добавена стойност. Участникът е единствено отговорен за евентуално допуснати грешки или пропуски в изчисленията на предложените от него цени.При несъответствие между цифровата и изписаната с думи цена ще се взима в предвид изписаната с думи. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената.Участници,които и по какъвто и да е начин са включили някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея),ще бъдат отстранени от участие в процедурата.На оценка и класиране подлежат само офертите,които отговарят на изискванията на Възложителя. Не се допускат варианти.Участник,предложил най-ниска цена за услугата за 1 година (без ДДС),се класира на първо място. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник:1.който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл.56 от ЗОП;2.за когото са налице обстоятелства по чл.47,ал.1 и 5 от ЗОП.3.който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя;4.който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57,ал.2 от ЗОП;5.за когото по реда на чл.68,ал.11 от ЗОП е установено,че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл.47,ал.1 и 5 от ЗОП, в 7-дневен срок от настъпването им.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват в настоящата обществена поръчка.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Доказателства за техническите възможности по чл.51 от ЗОП: 1.1. Разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна – заверено копие. 1.2. Списък на търговските обекти по чл.15 от Наредба №7/09.07.2003г. на МТСП и МФ на територията на общини: Търговище, Омуртаг и Антоново, както и на територията на Република България, с които участникът има сключен договор за обслужване на ползватели, подписан и подпечатан от участника. Минимално изискване - участникът в процедурата трябва да има сключени договори с търговски обекти приемащи ваучерите за храна на участника както следва: за община Търговище-минимум с 5 търговски обекта; за община Омуртаг-минимум с 2 търговски обекта; за община Антоново-минимум с 1 търговски обект.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.10.2015 г.  Час: 10:30
Място

гр.Търговище, бул.„29-ти Януари” №3, Административна сграда на „ВиК” ООД – Зала №1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ