Версия за печат

02743-2015-0001

BG-с. Средище: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Професионална гимназия по механизация на селското стопанство Никола Йонков Вапцаров, ул. Добруджа 80, За: Камен Димитров Неделчев- директор ПГМСС Никола Йовков Вапцаров, България 7560, с. Средище, Тел.: 0894 419614, E-mail: mss.sr@mail.bg

Място/места за контакт: Камен Димитров Неделчев

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: pgmss.weebly.com.

Адрес на профила на купувача: http://pgmss.weebly.com/105510881086109210801083-10851072-10821091108710911074107210951072.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на земеделска и транспортна техника по проект „Високи технологии – качествено професионално образование” за нуждите на ПГМСС „Н.Й.Вапцаров“- с. Средище, финансиран по НП „Модернизиране на системата на професионалното образование” – 2015 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: с. Средище
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез закупуване на 1 брой употребяван Телескопичен товарач; 1 брой нова Роторна косачка; 1 брой нов Сеносъбирач; 1 брой нов Навесен обръщателен плуг; 1 брой нова Навесна фреза;1 брой ново Ремарке за насипни товари с шнек.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42418900, 16310000, 16331000, 16110000, 16520000, 16120000

Описание:

Машини за товарене или преместване на товари
Косачки
Машини за сеносъбиране и балиране
Плугове или дискови брани
Саморазтоварващи се ремаркета за селскостопански цели
Брани, разрохквачи, култиватори, машини за плевене или окопвачи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ПГМСС се нуждае от 1 брой употребяван Телескопичен товарач; 1 брой нова Роторна косачка; 1 брой нов Сеносъбирач; 1 брой нов Навесен обръщателен плуг; 1 брой нова Навесна фреза;1 брой ново Ремарке за насипни товари с шнек.

Прогнозна стойност без ДДС
78333.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците са длъжни да внесат гаранция за участие в размери за всяка една обособена позиция, както следва: 1-ва ОП: 450 лв. 2-ра ОП: 20 лв. 3-та ОП: 10 лв. 4-та ОП: 125 лв. 5-та ОП: 25 лв. 6-та ОП: 140 лв. Избраният за изпълнител участник по съответната обособена позиция/и следва да внесе гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на договора му за изпълнение.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на ПГМСС „Никола Йонков Вапцаров”- с. Средище с целеви средства от Националната програма „Модернизиране на системата на професионалното образование 2015 г.” по проект „Високи технологии – качествено професионално образование“ и средства от партниращи по проекта фирми, по банков път в 30-дневен срок след подписването на двустранен приемо-предавателен протокол за извършената доставка и представен от изпълнителя платежен документ – фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва : Плик №1 с надпис „Документи за подбор” 2. Плик №2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” 3. Плик №3 с надпис „Предлагана цена”Когато участник участва за повече от една обособена позиция, то той представя в плика с офертата за всяка обособена позиция отделни Плик №1, Плик №2 и Плик №3, като посочва и за коя от обособените позиции се отнасят.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.]2. Оферта 3. Заверено копие на документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, а когато е физическо лице - документ за самоличност. При обединения задължително се представя копие на договора за създаването му, с разпределение на дейностите, подписан от лицата в обединението и задължително се посочва представляващия. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език;4. Документ за гаранция за участие; 5. Квитанция или друг платежен документ за закупена документация за участие 6. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 ЗОП :7.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП :8. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП 9. Информация за подизпълнителите-Декларация, че участникът ще ползва или няма да ползва подизпълнител и вида и дела на неговото участие, 10. Срок на валидност на офертата, който не може да бъде по-малък от 90 календарни дни 11. Административни сведения.12. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 13. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата (оригинал). 14. Срок за изпълнение на поръчката – посочен в техническата оферта, но не по-късно от 45 /четиридесет и пет/ календарни дни]15. Техническа оферта – следва да бъде изготвена при съблюдаване на изискванията на техническата спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката. Този документ задължително се поставя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис «Предложение за изпълнение на поръчката», поставен в общия плик офертата. 16. Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояние към участниците.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за икономическото и финансовото състояние към участниците.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За всяка обособена позиция: Описание и задължителен снимков материал на предлаганото оборудване/машина; Документи, отговарящи на техническите характеристики /параметри/, посочени в техническите спецификации от настоящата документация. Списък с обекти – сервизни бази за гаранционна поддръжка в съответния регион, близък до с. Средище и на мобилните групи за осъществяване на техническото обслужване и ремонт при възникнали неизправности по време на гаранционния срок. Попълва се и Декларация (Образец № 8) относно наличието на сервизна база за гаранционно обслужване – адрес, списък с персонал, отговорен за гаранционното поддържане на техниката;
Минимални изисквания: За всяка обособена позиция: - Участникът да предложи минимум 1 /една/ сервизна база за гаранционна поддръжка на предлаганото оборудване/машини и поне 1 /една/ мобилна група за осъществяване на техническото обслужване и ремонт при възникнали неизправности по време на гаранционния срок.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предлагана цена; тежест: 80
Показател: гаранционен срок в месеци; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.10.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.10.2015 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.10.2015 г.  Час: 11:00
Място

Сградата на ПГМСС "Н.Й.Вапцаров" с. Средище

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка чрез закупуване на употребяван телескопичен товарач
1) Кратко описание

Доставка чрез закупуване на Телескопичен товарач – употребяван – 1 брой. Притежаващ минимално следните характеристики: • стрела с дължина: от 5 до 8 метра • товароподемност: от 1800 до 3500 кг • двигател 4 цилиндъра, минимум 2 000 куб. см; • мощност на двигателя: от 80 до 120 к.с. • кофа вместимост: от 1.8 до 3.5 куб. метра • палетни вилици: да / стандартни / • управление на стрелата: с джойстик • 3 вида завиване на колелата: да • остатъчен ресурс на гумите: мин. 50% • климатик да • теглич за ремарке да

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42418900

Описание:

Машини за товарене или преместване на товари

3) Количество или обем

1 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
45833.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45
5) Допълнителна информация

Техниката да притежава Сертификат за съответствие с европейските стандарти за безопасност с одобрен тип. Минимален гранационен срок 12 месеца.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка чрез закупуване на нова роторна косачка
1) Кратко описание

Доставка чрез закупуване на Роторна косачка – 1 брой. • работна ширина – от 1.60 м до 2,00 м. • брой ротори – 2 броя • брой ножове – от 6 до 8 броя • предпазно устройство - да • задвижване с ремъци - да • кардан с тресчотка - да • обороти ВОМ – 540 об/мин. • да е пригодна за трактор с мощност: 60 до 90 к.с.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16310000

Описание:

Косачки

3) Количество или обем

1 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
2083.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45
5) Допълнителна информация

Техниката да притежава Сертификат за съответствие с европейските стандарти за безопасност с одобрен тип. Минимален гранационен срок 18 месеца.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка чрез закупуване на нов сеносъбирач
1) Кратко описание

Доставка чрез закупуване на Сеносъбирач – 1 брой. • тип навесен • окачване триточково • брой работни органи 4 • необходима мощност на трактора: над 60 к.с.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16000000

Описание:

Селскостопански машини

3) Количество или обем

1 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
1000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45
5) Допълнителна информация

Техниката да притежава Сертификат за съответствие с европейските стандарти за безопасност с одобрен тип. Минимален гаранционен срок 18 месеца.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка чрез закупуване на Навесен обръщателен плуг – 1 брой
1) Кратко описание

Доставка на Навесен обръщателен плуг – 1 брой. • брой тела 3 ( 2 + 1) • сечение на гредата: не по-малко от 80 х 80 х 7 • раб. широчина: 3 (2) х 25, 30 и 35 см • просвет 70 см • тегло: до 600 кг • защита: с предпазен болт • необходима мощност на трактора: от 70 до 95 к.с.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16110000

Описание:

Плугове или дискови брани

3) Количество или обем

1 брой

Прогнозна стойност, без ДДС
12916.67 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка чрез закупуване на нова Навесна фреза
1) Кратко описание

Доставка чрез закупуване на Навесна фреза – 1 брой. • работна ширина – 0.90 до 1,60 м. • брой работни органи – мин. 8 броя • необходима мощност на трактора от 20 до 30 к.с. • универсално три точково закачване. • верига в маслена баня. • регулируеми плъзгачи.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16120000

Описание:

Брани, разрохквачи, култиватори, машини за плевене или окопвачи

3) Количество или обем

1 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
2500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка чрез закупуване на Ремарке за насипни товари с шнек – 1 брой.
1) Кратко описание

Доставка чрез закупуване на Ремарке за насипни товари с шнек – 1 брой. • брой оси - 2 бр. • общ товар – от 5500 до 6 500 кг. • Собствено тегло – минимум 1 300 кг. • Размери на коша – минимум 4/2/0,5 м. • Спирачна система – хидравлична или пневматична • Необходима мощност на трактора: от 70 до 85 к.с. • Шнек за претоварване на насипни товари – от неръждаема стомана, сгъваем. • Размери на Шнека монтиран заводски към ремаркето: Ф – от 1400 мм до 1600 мм, дължина на шнека - от 3,5 м до 5,0 м.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

16520000

Описание:

Саморазтоварващи се ремаркета за селскостопански цели

3) Количество или обем

1 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
14000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 45