Версия за печат

00115-2015-0026

BG-Русе: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Русе, пл. Свобода 6, За: инж. Катя Павлова - директор дирекция ЕР, тел. 082 881 767; Николай Симеонов - мл. експерт в дирекция ЕР, тел. 082 881 788; Моника Петрова - мл. експерт дирекция ЕР, тел. 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Обшина Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова - гише Обществени поръчки, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Ваня Попова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изготвяне на обследвания за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност“ със следните обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 1 1. Детска ясла №4 – гр. Русе, ул. "Муткурова" №98; 2. Детска ясла №5 – гр. Русе, ул. "Петър Стрелковски" №1; 3. Детска ясла №9 – гр. Русе, ул. "Ловеч" №27; 4. Детска ясла №12 – гр. Русе, ул. "Киев" №10; 5. ОДЗ "Синчец" – кв. "Средна кула", ул. "Бачо Киро" №10; 6. ЦДГ "Детелина" – гр. Русе, ул. "Рига" №36. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 2 1. ЦДГ "Здравец" – гр. Русе, ул. "Захари Стоянов" №36; 2. ОДЗ "Приказен свят" – с. Николово, ул. "Мургаш" №6; 3. ЦДГ "Роза" – с. Ново село, ул. "Трети март" №5; 4. ЦДГ "Пролет" – гр. Русе, ул. "Котовск" №6. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 3 1. ОУ "Ангел Кънчев" – гр. Русе, ул. "Българска морава" №6; 2. ОУ "Васил Априлов" – гр. Русе, бул. "Липник" №78; 3. ОУ "Г. С. Раковски" – с. Ново село, ул. "Трети март" №7; 4. ОУ "Св. св. Кирил и Методий" – с. Семерджиево, ул. "Кирил и Методий" №4. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 4 1. ОУ "Хр. Смирненски" – гр. Русе, кв. Долапите, ул. "Стремление" №33; 2. ОУ "Св. св. Кирил и Методий" – с. Николово; ул. "Плиска" №1; 3. СОУ "В. Левски" – гр. Русе, ул. "Гео Милев" №1.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Община Русе
Код NUTS: BG323
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изготвяне на обследвания за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност“ със следните обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 1 1. Детска ясла №4 – гр. Русе, ул. "Муткурова" №98; 2. Детска ясла №5 – гр. Русе, ул. "Петър Стрелковски" №1; 3. Детска ясла №9 – гр. Русе, ул. "Ловеч" №27; 4. Детска ясла №12 – гр. Русе, ул. "Киев" №10; 5. ОДЗ "Синчец" – кв. "Средна кула", ул. "Бачо Киро" №10; 6. ЦДГ "Детелина" – гр. Русе, ул. "Рига" №36. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 2 1. ЦДГ "Здравец" – гр. Русе, ул. "Захари Стоянов" №36; 2. ОДЗ "Приказен свят" – с. Николово, ул. "Мургаш" №6; 3. ЦДГ "Роза" – с. Ново село, ул. "Трети март" №5; 4. ЦДГ "Пролет" – гр. Русе, ул. "Котовск" №6. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 3 1. ОУ "Ангел Кънчев" – гр. Русе, ул. "Българска морава" №6; 2. ОУ "Васил Априлов" – гр. Русе, бул. "Липник" №78; 3. ОУ "Г. С. Раковски" – с. Ново село, ул. "Трети март" №7; 4. ОУ "Св. св. Кирил и Методий" – с. Семерджиево, ул. "Кирил и Методий" №4. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 4 1. ОУ "Хр. Смирненски" – гр. Русе, кв. Долапите, ул. "Стремление" №33; 2. ОУ "Св. св. Кирил и Методий" – с. Николово; ул. "Плиска" №1; 3. СОУ "В. Левски" – гр. Русе, ул. "Гео Милев" №1.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71251000, 71620000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
Само за една обособена позиция
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка не може да надвишава 149 994,99 лв. (сто четиридесет и девет хиляди девет стотин деветдесет и четири лева и 99 стотинки) без включен ДДС, разпределен по обособени позиции както следва: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 1 – 28 546,63 лв. без включен ДДС 1. Детска ясла №4 – гр. Русе, ул. "Муткурова" №98; 2. Детска ясла №5 – гр. Русе, ул. "Петър Стрелковски" №1; 3. Детска ясла №9 – гр. Русе, ул. "Ловеч" №27; 4. Детска ясла №12 – гр. Русе, ул. "Киев" №10; 5. ОДЗ "Синчец" – кв. "Средна кула", ул. "Бачо Киро" №10; 6. ЦДГ "Детелина" – гр. Русе, ул. "Рига" №36. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 2 – 31 203,98 лв. без включен ДДС 1. ЦДГ "Здравец" – гр. Русе, ул. "Захари Стоянов" №36; 2. ОДЗ "Приказен свят" – с. Николово, ул. "Мургаш" №6; 3. ЦДГ "Роза" – с. Ново село, ул. "Трети март" №5; 4. ЦДГ "Пролет" – гр. Русе, ул. "Котовск" №6. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 3 – 46 441,57 лв. без включен ДДС 1. ОУ "Ангел Кънчев" – гр. Русе, ул. "Българска морава" №6; 2. ОУ "Васил Априлов" – гр. Русе, бул. "Липник" №78; 3. ОУ "Г. С. Раковски" – с. Ново село, ул. "Трети март" №7; 4. ОУ "Св. св. Кирил и Методий" – с. Семерджиево, ул. "Кирил и Методий" №4; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 4 – 43 802,81 лв. без включен ДДС 1. ОУ "Хр. Смирненски" – гр. Русе, кв. Долапите, ул. "Стремление" №33; 2. ОУ "Св. св. Кирил и Методий" – с. Николово; ул. "Плиска" №1; 3. СОУ "В. Левски" – гр. Русе, ул. "Гео Милев" №1.

Прогнозна стойност без ДДС
149994.99 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер, както следва: - 290.00 лв. /двеста и деветдесет лева/ за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1; - 320.00 лв. /триста и двадесет лева/ за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2; - 470.00 лв. /четири стотин и седемдесет/ за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3; - 440.00 лв. /четири стотин и четиридесет лева/ за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя или по образец на банката - издател, в който следва да са спазени условията на Възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата и изрично да е посочена обособената позиция от настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, с изрично посочена обособената позиция от настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: IBAN - BG37 IORT 7379 3300 0300 00, BIC – IORTBGSF в ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе Гаранцията за изпълнение на договора за съответната обособена позиция е в размер на 3 % от стойността на договора за съответната обособена позиция без включен ДДС.Гаранцията за изпълнение за съответната обособена позиция може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът за съответната обособена позиция, за който се представя гаранцията. Срок на валидност на гаранцията за изпълнение за съответната обособена позиция – 30 календарни дни след крайната дата за приключването на договора, която крайна дата съвпада с приемането на крайните продукти от Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Договорената цена е окончателна, валидна и неподлежаща на промяна до пълното изпълнение на предмета на договора. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията за изпълнените дейности от договора, съгласно офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, представляваща неразделна част от договора и съгласно РЗП на възложените за обследване обекти, както следва: • - Окончателно плащане – в размер на 100% от цената по договора след представяне на двустранно подписан приемо-предавателен протокол и фактура. Всички плащания се извършват по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не заплаща суми за непълно и/или некачествено извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ работи преди отстраняване на всички недостатъци, установени с двустранен писмен протокол. Отстраняването на недостатъците е за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му възможност в чл. 25 ал. 3 т. 2 ЗОП, не поставя изискване за създаване на юридическо лице в случай, че избраният за изпълнител участник, е обединение от физически или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1.Който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 – 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс; 2. Който е обявен в несъстоятелност. 3. Който се намира в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. 4. Който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. 5. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 6. Който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 7. Който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 8.Който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 9. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са осъдени с влязла в сила присъда, освен ако са реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 10. При който лицата по чл. 47 ал. 4 от ЗОП са осъдени с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки 11. Изискванията на т. 1,т. 5., т. 9., т. 10., се прилагат съгласно документацията за участие. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: е регистрирано дружество в юрисдикция с преференциален данъчен режим, и/или е свързано лицe с дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим и/или е част от гражданско дружество/консорциум – участник в настоящата процедура, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим по см на Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица и възложителят не е предвидил в обявлението изискване за създаване на юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За извършването на обследване за енергийна ефективност участниците в процедурата следва да имат регистрация в регистъра по чл. 44, ал. 1 от ЗЕЕ във връзка с чл.43, ал.1 ЗЕЕ. За доказване на изискването се предст. Удостоверение за вписване в регистъра–(заверено копие) или участниците могат писмено да декларират вписването си в регистъра, като в този случай комисията имаща за задача да разгледа, оцени и класира подадените оферти ще извърши служебно проверка за наличието на вписване в регистъра по чл. 44, ал. 1 от ЗЕЕ. За чуждестранните лица се изисква да докажат регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която са установени или да представят декларация или удостоверение за наличието й от компетентните органи съгласно съответния национален закон. Участниците представят в Плик 1 следните документи-Адм. сведения за участника–по образец ,Списък на документите – по образец , Декларация за приемане на условията в проекта на договор – по образец, Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър,БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.При участници обединения-копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението- и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. б) Декларация по чл.47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл.47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предложение първо), т. 2а (предложение първо), т.4 и т.5 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП (оригинал) – по образец и в) Удостоверение за вписване в регистъра - (заверено копие) или участниците могат писмено да декларират вписването си в регистъра, като в този случай комисията имаща за задача да разгледа, оцени и класира подадените оферти ще извърши служебно проверка за наличието на вписване в регистъра по чл.44, ал.1 от ЗЕЕ. За чуждестранните лица се изисква да докажат регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която са установени или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура. Този документ се представя, когато лицето, представляващо участника, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. Декларация по чл.3, т.8 и Декларация по чл.4 (когато е приложимо)от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, по обраци, Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника съгласно изискванията, поставени от Възложителя, Декларация за участието на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите – по образец, Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – по образец с приложение декларация според чл. 47, ал. 8 ЗОП, Документ за гаранция за участие, Декларация според чл.47, ал. 8 от ЗОП, Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 ЗОП по образец, Декларация по чл. 6, ал. 2 ЗМИП - Приложение № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП по образец, Декларация по чл. 43, ал. 4 от ЗЕЕ, Декларация по чл. 43, ал. 1 и ал. 3, т. 1 от ЗЕЕ и други документи, ако е приложимо. Съдържание на Плик 2- Техническо предложение по образец, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация (свободна форма) относно това коя част от офертата има конфиденциален характер и да изиска от Възложителя да не я разкрива. Съдържание на Плик 3 - Ценово предложение по образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо.
Минимални изисквания: Неприложимо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за вписване в регистъра – (заверено копие) или участниците могат писмено да декларират вписването си в регистъра, като в този случай комисията имаща за задача да разгледа, оцени и класира подадените оферти ще извърши служебно проверка за наличието на вписване в регистъра по чл. 44, ал. 1 от ЗЕЕ. За чуждестранните лица се изисква да докажат регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която са установени или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. 2.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 3.Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката; В справката се посочват лицата - консултанти по ЕЕ, определени с Наредбата по чл. 44, ал. 9 от ЗЕЕ, които ще вземат участие при изпълнение на настоящата поръчка. 4. Декларация, че участникът разполага с всички необходими технически средства за изършане на дейността, предмет на поръчката, определени в Наредбата по чл.44, ал.9 от ЗЕЕ - Декларация по чл. 43, ал. 1 и ал. 3, т. 1 от Закона за енергийната ефективност.
Минимални изисквания: 1. За извършването на обследване за енергийна ефективност участниците в процедурата следва да имат регистрация в регистъра по чл. 44, ал. 1 от ЗЕЕ във връзка с чл. 43, ал. 1 ЗЕЕ. 2.Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 (една) услуга, със сходен предмет*, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, доказва се с декларация. * Под сходен предмет следва да се разбира: извършване на обследване за енергийна ефективност. 3.Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката - Лицата, които ще извършат обследване за енергийна ефективност е необходимо да са вписани в публичния регистър на Агенцията за устойчиво енергийно развитие по чл. 44, ал. 1 от ЗЕЕ и да отговарят на условията, поставени в чл. 43, ал. 1 и чл. 43, ал. 3, т. 1 от ЗЕЕ. За изпълнение на поръчката участниците да имат на разположение минимум 3 лица, вписани в публичния регистър на Агенцията за устойчиво енергийно развитие по чл. 44, ал. 1 ЗЕЕ и да отговарят на условията, поставени в чл. 43, ал. 1 и чл. 43, ал. 3, т. 1 ЗЕЕ. Квалификацията на консултантите по енергийна ефективност трябва да отговаря на ниво 1 - да имат компетентност за извършване на дейностите по чл. 43, ал. 1 от ЗЕЕ за всички категории сгради съгласно чл. 137, ал. 1 от Закона за устройство на територията и номенклатурата на видовете строежи по отделните категории, определена с наредбата по чл. 137, ал. 2 от Закона за устройство на територията.Лицата, посочени от участниците, следва да не са участвали или да не участват пряко или посредством наетия от тях персонал при проектирането, изграждането и експлоатацията на сградата/-ите, за която извършват обследване и да не са участвали в изпълнението на мерки за повишаване на енергийната ефективност. 4. Участникът трябва да разполага с необходимите технически средства, определени с наредбата по чл. 44, ал. 9 от ЗЕЕ
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Изготвяне на обследване за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност: Лицата, които ще извършат обследване за енергийна ефективност е необходимо да са вписани в публичния регистър на Агенцията за устойчиво енергийно развитие по чл. 44, ал. 1 от ЗЕЕ и да отговарят на условията, поставени в чл. 43, ал. 1 и чл. 43, ал. 3, т. 1 от ЗЕЕ. Участниците следва да посочват лицата - консултанти по ЕЕ, определени с Наредбата по чл. 44, ал. 9 от ЗЕЕ, които ще вземат участие при изпълнение на настоящата поръчка. Квалификацията на консултантите по енергийна ефективност трябва да отговаря на ниво 1 - да имат компетентност за извършване на дейностите по чл. 43, ал. 1 от ЗЕЕ за всички категории сгради съгласно чл. 137, ал. 1 от Закона за устройство на територията и номенклатурата на видовете строежи по отделните категории, определена с наредбата по чл. 137, ал. 2 от Закона за устройство на територията

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Оценка по показател „Техническо предложение” (ОТ); тежест: 60
Показател: Оценка по показател „Срок за изпълнение“ (ОС); тежест: 5
Показател: Оценка по показател „Предлагана цена” (ОЦ); тежест: 35

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.10.2015 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе, пл. Свобода 6, ет. 3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.Предвид факта, че обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата и обявлението на профила на купувача http://ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html, на който тя може да бъде намерена, съответно на основание чл. 64, ал.3 от ЗОП, сроковете са намалени под установените в чл.64, ал.1 от ЗОП. При изтегляне на документацията от Профила на купувача участнците нямат разходи за документацията по смисъла на чл.28, ал.7 от ЗОП. 2.Информация за условията за закрила на заетостта и условията на труд може да намерите в официалните сайтове на: МТСП - www.mlsp.government.bg, НАП- www.nap.bg и Агенция по заетостта - http://www.az.government.bg/.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 1
1) Кратко описание

„Изготвяне на обследвания за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност“ по четири обособени позиции. Обособена позиция 1 1. Детска ясла №4 – гр. Русе, ул. "Муткурова" №98; 2. Детска ясла №5 – гр. Русе, ул. "Петър Стрелковски" №1; 3. Детска ясла №9 – гр. Русе, ул. "Ловеч" №27; 4. Детска ясла №12 – гр. Русе, ул. "Киев" №10; 5. ОДЗ "Синчец" – кв. "Средна кула", ул. "Бачо Киро" №10; 6. ЦДГ "Детелина" – гр. Русе, ул. "Рига" №36.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71251000, 71620000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи

3) Количество или обем

Обособена позиция 1 1. Детска ясла №4 – гр. Русе, ул. "Муткурова" №98; 2. Детска ясла №5 – гр. Русе, ул. "Петър Стрелковски" №1; 3. Детска ясла №9 – гр. Русе, ул. "Ловеч" №27; 4. Детска ясла №12 – гр. Русе, ул. "Киев" №10; 5. ОДЗ "Синчец" – кв. "Средна кула", ул. "Бачо Киро" №10; 6. ЦДГ "Детелина" – гр. Русе, ул. "Рига" №36. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 1 – 28 546,63 лв. без включен ДДС - Топлоизолация външни стени - Подмяна на дограма - Топлоизолация на покрив

Прогнозна стойност, без ДДС
28546.63 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60
5) Допълнителна информация

ЦДГ "Детелина" се състои от 3 отделни сгради. Всяка от тях е предмет на облседването за енергийна ефективност. Съответно РЗП са 1230 кв. м., 1224 кв. м. и 2164 кв. м.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 2
1) Кратко описание

„Изготвяне на обследвания за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност“ по четири обособени позиции. Обособена позиция 2 1. ЦДГ "Здравец" – гр. Русе, ул. "Захари Стоянов" №36; 2. ОДЗ "Приказен свят" – с. Николово, ул. "Мургаш" №6; 3. ЦДГ "Роза" – с. Ново село, ул. "Трети март" №5; 4. ЦДГ "Пролет" – гр. Русе, ул. "Котовск" №6.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71251000, 71620000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи

3) Количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 2 – 31 203,98 лв. без включен ДДС - Топлоизолация външни стени - Подмяна на дограма - Топлоизолация на покрив - Изграждане или ремонт на отоплителна инсталация

Прогнозна стойност, без ДДС
31203.98 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 3
1) Кратко описание

„Изготвяне на обследвания за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност“ по четири обособени позиции. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 3 1. ОУ "Ангел Кънчев" – гр. Русе, ул. "Българска морава" №6; 2. ОУ "Васил Априлов" – гр. Русе, бул. "Липник" №78; 3. ОУ "Г. С. Раковски" – с. Ново село, ул. "Трети март" №7; 4. ОУ "Св. св. Кирил и Методий" – с. Семерджиево, ул. "Кирил и Методий" №4.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71251000, 71620000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи

3) Количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 3 – 46 441,57 лв. без включен ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
46441.57 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция 4
1) Кратко описание

„Изготвяне на обследвания за енергийна ефективност и предписване на необходимите ЕСМ в съответствие с нормативните и минимални изисквания за енергийна ефективност“ по четири обособени позиции. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 4 1. ОУ "Хр. Смирненски" – гр. Русе, кв. Долапите, ул. "Стремление" №33; 2. ОУ "Св. св. Кирил и Методий" – с. Николово; ул. "Плиска" №1; 3. СОУ "В. Левски" – гр. Русе, ул. "Гео Милев" №1.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71251000, 71620000

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи

3) Количество или обем

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ: 4 – 43 802,81 лв. без включен ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
43802.81 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 60