Версия за печат

00267-2015-0072

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Георги Стоилов, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656734, E-mail: pno@abv.bg, Факс: 032 656760; 032 656751

Място/места за контакт: община Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150903cXzq2030741.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, За: Елеонора Димитрова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656725

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Закупуване, доставка и монтаж на оборудване за създаване на дигитални центрове”, в три обособени позиции. 1. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Закупуване, доставка и монтаж на скенери за документи, стационарни и мобилни скенери, 3D скенери, специализиран софтуер, сървър с UPS” и провеждане на обучения; 2. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Закупуване, доставка и монтаж на компютърни системи и преносими компютри и провеждане на обучения”; 3. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „Закупуване и доставка на фотостудио и друга аудиовизуална техника и провеждане на обучения”;

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
град Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Закупуване, доставка и монтаж на оборудване за създаване на дигитални центрове” в изпълнение на проект: „Дигитално културно историческо наследство на Община Пловдив”, Мярка 2 „Документиране на културната история“ на Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, финансирана от ФМ на ЕИП 2009-2014, в три обособени позиции: 1. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: „Закупуване, доставка и монтаж на скенери за документи, стационарни и мобилни скенери, 3D скенери, специализиран софтуер, сървър с UPS” и провеждане на обучения; 2. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: „Закупуване, доставка и монтаж на компютърни системи и преносими компютри и провеждане на обучения”; 3. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: „Закупуване и доставка на фотостудио и друга аудиовизуална техника и провеждане на обучения”;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30100000, 30200000, 38650000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Компютърно оборудване и принадлежности
Фотографско оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейностите, предмет на поръчката, включват доставка и обучение за работа с него на следното оборудване: За обособена позиция № 1: Обособената позиция включва доставка и монтаж на следното оборудване: 6 (шест) вида скенери – 14 броя; 1 (един) вид специализиран софтуер-1 бр.; 1 (един) вид сървъри с UPS – 6 броя; За обособена позиция № 2: Обособената позиция включва доставка и монтаж на следното оборудване: 1 (един) вид компютърни конфигурации – 6 бр.; 1 (един) вид лаптопи – 6 бр.; Тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. За обособена позиция № 3: Обособената позиция включва доставка на следното оборудване: 1 (един) вид фотоапарат – тяло + памет – 6 бр.; 1 (един) вид обектив– 6 бр.; 1 (един) вид статив– 6 бр.; 1 (един) вид синхронизатор и дистанционно– 6 бр.; 1 (един) вид светкавица– 6 бр.; 1 (един) вид филтри– 6 бр.; 1 (един) вид батерия– 6 бр.; 1 (един) вид зарядно– 6 бр.; 1 (един) вид студиен комплект-6 бр.; 1 (един) вид фон (три цвята)- 6 бр.; 1 (един) вид фонова система с три оси- 6 бр.; 1 (един) вид дигитален фотоапарат-1 бр.; 1 (един) вид дигитална видеокамера-1 бр.; 1 (един) вид диктофони-3 бр.;

Стойност, без да се включва ДДС
545201.56 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.04.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие или изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. в) гаранцията за участие или изпълнение се внася по следната банкова сметка на община Пловдив: № BG 57 IORT 73753302000003, BIC – IORTBGSF, "ТБ ИНВЕСТБАНК" АД, клон Пловдив г) гаранцията за участие е сума в размер на: 3000 лева (три хиляди лева)-за обособена позиция № 1; 100 (сто) лв. за обособена позиция № 2; 200 (двеста) лв. за обособена позиция № 3; Срокът на валидност на гаранцията за участие е до изтичане на срока на валидност на офертата. д) гаранция за изпълнение – 3 % от стойността на договора без ДДС. Разпоредбата на чл. 59, ал. 6 от ЗОП е приложима за обособена позиция № 2.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложител на настоящата обществена поръчка е община Пловдив в качеството й на бенефициент по Договор за безвъзмездна финансова помощ с Министерство на културата с регистрационен № 24-10М2-2 от 29.04.2015г., проект "Дигитално културно-историческо наследство на община Пловдив", изпълняващ се в рамките на Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства”, мярка 2 „Документиране на културната история“, съфинансирана по Финансов механизъм 2009-2014 на Европейското икономическо пространство. Начин на плащане: Авансово плащане - 20 % Авансовото плащане е платимо до 30 (тридесет) календарни дни от датата на подписване на настоящия договор, представяне на гаранция съгласно ал. 1 за авансово плащане и на фактура – оригинал за авансово плащане. Авансовото плащане се приспада от междинното. Междинно плащане - до 80 % от стойността на договора Междинно плащане в размер до 80% (осемдесет процента) от стойността за доставеното оборудване, предмет на настоящия договор. Междинното плащане е платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемане на доставката с приемо-предавателен протокол и фактура – оригинал за междинното плащане. Окончателно плащане. Окончателно плащане се извършва след окончателно въвеждане на всички елементи на оборудването в експлоатация, провеждане на обучения, приемане от страна на Възложителя на наръчници, ръководства за експлоатация, лицензии, гаранционни карти и др., съгласно изискванията на Техническата спецификация на Възложителя и след одобрението на Окончателния доклад от Възложителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка обединението следва да се регистрира в Регистър БУЛСТАТ съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър БУЛСТАТ, като представи пред Възложителя: заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. В случай, че участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка е обединение от чуждестранни физически и/или юридически лица, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи документ за регистрация от чуждестранната държава, в която са установени. В случай, че избраният изпълнител ще ползва подизпълнител/и се прилагат разпоредбите на чл. 45а от ЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Когато участник подава оферта за участие за повече от една обособена позиция, пликове № 1, 2 и 3 се представят за всяка позиция, за която се участва, поотделно. Когато документи и информация, съдържащи се в плик № 1, са еднакви за две или повече обособени позиции, по които участникът участва, същите се поставят само в плика по позицията с най-малък пореден номер, като това обстоятелство се отбелязва в списъка на документите, съдържащ се в пликовете на останалите позиции. Върху всеки отделен плик № 1, № 2 и № 3 участникът задължително посочва обособената позиция, за която участва. Всеки участник в процедурата има право да представи само една оферта. Не се предоставя възможност за представяне на варианти в офертите. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Възложителя отстранява от участие в настоящата процедура всеки участник, за когото е налице някое от обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в посочените обстоятелства в 7-дневен срок от настъпването им. При подаване на офертата за участие, всеки участник/подизпълнител/участник в обединение удостоверява липсата на посочените обстоятелства с декларация, която се подава от лицата, съобразно чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата всеки участник за когото е налице нарушение на забраната по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съдържание на Плик №1 „Документи за подобор”: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от представляващия участника Образец№12; 1.2. Оферта – по образец Образец №1 (оригинал) Документа „Оферта” включва и представяне на участника по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП, поради което към същата се прилагат: ›Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – по образец Образец №4 (оригинал); ›Декларация за участието на подизпълнители по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП Образец №5; ›Декларация за съгласие за участие като подизпълнител Образец№6 – представя се за всеки от посочените от участника подизпълнители, само в случай, че има такива; 1.3. При участници обединения – нотариално заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 1.4. Гаранция за участие – неприложимо за позиция № 2 в случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания; 1.5 Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП Образец№7; 1.6. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП и по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП Образец№8; 1.7. Декларация По чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици от участник/подизпълнител Образец№11; 1.8. Декларация-списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, заедно с удостоверение за добро изпълнение Образец№10 2. Съдържание на Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: На плика се посочва името на участника. Участникът представя попълнен документа „Техническо предложение” в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Образец №2. 3. Съдържание на Плик №3 „Предлагана цена”: На плика се посочва името на участника. Участникът представя попълнен документа „Ценово предложение”, изготвен в пълно съответствие с образеца от документацията за участие - Образец №3.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя минимални изисквания.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя минимални изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участника следва да представи списък (осн. чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП) на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обособената позиция, за която участникът подава оферта, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата за участие. Списъкът се представя в оригинал, подписан и подпечатан от участника. В списъка се посочват стойностите, датите и получателите на услугите и към него следва да бъдат приложени удостоверения за добро изпълнение на посочените в списъка доставки. Участникът преценя кои от изброените в чл. 51, ал. 4 от ЗОП документи и/или информация да представи, така че от тях да е видно изпълнението на минимално изискуемия от възложителя обем и вид доставки. *"Сходни" дейности и/или договори - доставка на оборудване, предмет на настоящата обществена поръчка, за съответната обособена позиция. 2. Участникът следва да представи (осн. чл. 51, ал. 1, т. 13 и т. 6 от ЗОП) сертификати, които удостоверяват съответствието на кандидата или участника със стандарти за системи за управление на качеството. 3. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, се представят доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. 4. При участие на обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

•Участникът трябва да притежава опит в извършването на доставки, сходни или еднакви с предмета на обособената позиция за която участва, поради което следва през последните три години, считано от датата на подаване на офертата си за участие, следва да е изпълнил минимум две доставки на оборудване, сходно с оборудването, предмет на съответната обособена позиция. •Участникът следва да е внедрил система за управление на качеството ISO 9001:2008, чийто обхват да включва асемблиране/ производство, сервиз и търговия на компютърна и офис техника или негов еквивалент свързан с търговия на компютърна техника и офис техника. •Участникът да притежава сертификат за внедрена Система за управление на IT услуги ISO 20000-1:2011 /приложимо само за обособена позиция № 1 и № 2/ или еквивалент.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Технически предимства и функционални характеристики-различни подпоказатели за разл. обособ. позиции; тежест: 40
Показател: Цена; тежест: 50
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.10.2015 г.  Час: 17:15
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
16.10.2015 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

100

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. Пловдив, пл. "Ст. Стамболов" № 1, зала № 36, 2 етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Обявлението и изпратено по електронен път и от датата на публикуването му Възложителят е предоставил пълен достъп до документацията за участие на посочения интернет адрес, поради което е приложима разпоредбата на чл. 64, ал. 3 от ЗОП. Разяснения и съобщения за отварянето на ценовите предложения ще се извършва съобразно правилата и сроковете на ЗОП. Посочената прогнозна стойност на поръчката е лимитна. Посочените единични цени на отделните елементи от оборудването също са лимитни. Представянето на ценова оферта, която не е съобразена с тези условия е основание за отстраняване на участника.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно правилата на чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Закупуване, доставка и монтаж на скенери за документи, стационарни и мобилни скенери, 3D скенери, специализиран софтуер, сървър с UPS и провеждане на обучения”
1) Кратко описание

„Закупуване, доставка и монтаж на скенери за документи, стационарни и мобилни скенери, 3D скенери, специализиран софтуер, сървър с UPS и провеждане на обучения”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30100000

Описание:

Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели

3) Количество или обем

- 6 вида скенери - 14 бр.; - 1 вид специалезеран софтуер - 1 бр.; - 1 вид сървъри с UPS - 6 бр.;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
479496.34 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.04.2016 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Закупуване, доставка и монтаж на компютърни системи и преносими компютри и провеждане на обучения”
1) Кратко описание

„Закупуване, доставка и монтаж на компютърни системи и преносими компютри и провеждане на обучения” Тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Обособената позиция включва доставка и монтаж на следното оборудване: - 1 вид компютърни конфигурации - 6 бр.; - 1 вид лаптопи - 6 бр.;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
21416.34 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.04.2016 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Закупуване и доставка на фотостудио и друга аудиовизуална техника и провеждане на обучения”
1) Кратко описание

„Закупуване и доставка на фотостудио и друга аудиовизуална техника и провеждане на обучения”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

38650000

Описание:

Фотографско оборудване

3) Количество или обем

Обособената позиция включва доставка на следното оборудване: 1 (един) вид фотоапарат – тяло + памет – 6 бр.; 1 (един) вид обектив– 6 бр.; 1 (един) вид статив– 6 бр.; 1 (един) вид синхронизатор и дистанционно– 6 бр.; 1 (един) вид светкавица– 6 бр.; 1 (един) вид филтри– 6 бр.; 1 (един) вид батерия– 6 бр.; 1 (един) вид зарядно– 6 бр.; 1 (един) вид студиен комплект-6 бр.; 1 (един) вид фон (три цвята)- 6 бр.; 1 (един) вид фонова система с три оси- 6 бр.; 1 (един) вид дигитален фотоапарат-1 бр.; 1 (един) вид дигитална видеокамера-1 бр.; 1 (един) вид диктофони-3 бр.;

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
44288.88 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.04.2016 г.