Версия за печат

00049-2015-0007

BG-гр. Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Бургасбус ЕООД гр.Бургас, ул.Индустриална 1, За: Кета Янкова Петрова, Р България 8000, гр. Бургас, Тел.: 088 5917727, E-mail: burgas_bus@b-trust.org, Факс: 056 846763

Място/места за контакт: Икономист ОП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgasbus.info..

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/burgasbus-221/obshtestveni-porachki-zop/op-0000295.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Покупка /доставка/ на електрическа енергия на свободния пазар от координатор на балансираща група

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществена поръчка е сключване на договор за покупко-продажба на електрическа енергия по свободно договорени цени от координатор на балансираща група съгласно ЗЕ и Правилата за търговия с електрическа енергия, за захранване на захранване на общо 23 обекта от които: 3 броя токоизправителни станции /9 измервателни точки/ на градския тролейбусен транспорт, разположени на територията на гр. Бургас и присъединени към мрежа Ср.Н със собствена кабелна мрежа и 14 обекта, собственост на „Бургасбус” ЕООД присъединени към мрежа Н.Н.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

6 042 MWh електроенергия за срока на договора

Прогнозна стойност без ДДС
543780 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 5400 лева. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена от участника в една от следните форми: - гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на „Бургасбус” ЕООД IBAN BG69SOMB91301034381701, BIC код SOMBBGSF, при "Общинска банка" АД, клон Бургас, - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, по образеца в Образец № 2, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 /пет/ % от стойността на обществената поръчка без ДДС /на база предложена цена по прогнозни количества /.Участникът сам избира формата на гаранциите. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

собствени средства на възложителя

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Документи за подбор (Плик №1) : 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Представяне на участника посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата – в Образец №1; 3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - Приложение №1 към Образец №1. 4. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ за съдебна регистрация от държавата, в която са установени. 5. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура / парична сума или банкова гаранция оригинал (Образец № 2). 6. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП – Образец №4 7. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП относно видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители – Образец №5. Участникът задължително декларира обстоятелството дали ще използва или не подизпълнители. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. За целта посоченият подизпълнител следва да попълни и подпише приложената към настоящата документация декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП, съгласно Образец №6. 9. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 7); 11. Декларация за валидност на офертата (Образец № 8).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Възложителят не поставя изисквания за наличие на финансов ресурс.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Документи за подбор (Плик №1) : 1. Декларация съдържаща списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка изпълнени през последните 3 години считано от датата на подаване на офертата заедно с доказателство за извършената доставка /доказателството се предоставя под формата на удостоверение издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката/- Образец №3 13. валиден лиценз за търговия с електрическа енергия в Република България и валиден лиценз за дейността „координатор на балансираща група”- заверено копие; 2. Сертификат за внедрена система за управление на качеството отговарящо на изискването на стандарт ISO 9001:2008, или еквивалент с обхват «Търговия с електроенергия и координатор на балансираща група» от акредитирана институция или агенция за управление на качеството. 3. Общи принципи за разпределение на небалансите в рамките на балансиращата група- в свободен текст, подписано от участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.10.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.10.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

240

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.10.2015 г.  Час: 11:00
Място

Административната сграда на "Бургасбус"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участника се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и представяне на съответното пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Закупуването на документация не е задължително. Възложителят предоставя документацията на хартиен носител на всяко лице, поискало това. Желаещите да закупят документацията за настоящата обществена поръчка могат да я получат в ст.10, ет.1 в Административната сграда на дружеството на адрес гр. Бургас, ул. „Индустриална” №1 от 08:00 ч. до 11:30 часа и от 13:00 ч. до 16:00 ч. всеки работен ден до крайния срок за получаване на документация за участие, посочен в обявлението. Документацията за участие на хартиен носител се предоставя на лицето след представяне на документ за плащане. 4. При поискване от заинтересовано лице, възложителят изпраща документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. 5. В случай, че участник желае предоставяне на документ на хартиен носител, той заплаща посочената в обявлението цена на каса или по банкова сметка: IBAN BG69SOMB91301034381701, BIC код SOMBBGSF при "Общинска банка" АД, клон Бургас Цена на документацията - 30 /тридесет/ лева без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице, съгласно чл. 120 ал..5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ