Версия за печат

00258-2015-0005

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000697371

Министерство на околната среда и водите, бул. Княгиня Мария Луиза № 22, За: Теменужка Гаджанова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9406146, E-mail: tgadzhanova@moew.government.bg, Факс: 02 9807041

Място/места за контакт: МОСВ, гр.София, бул. Княгиня Мария Луиза № 22, Дирекция ОПСД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.moew.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.moew.government.bg/?show=public_contracts&catid=88.

Електронен достъп до информация: http://www.moew.government.bg/?show=public_contracts&pid=122.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина, хотелско настаняване, организиране на събития и предоставяне на съпътстващи услуги за нуждите на министерството на околната среда и водите“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3 (03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото на изпълнение е сградата на Министерството на околната среда и водите, гр. София 1000, бул. „Княгиня Мария Луиза“ № 22
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на настоящата обществена поръчка е предоставянето на услуга по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). Изпълнението на обществената поръчка има за цел осигуряване на самолетни билети за служебни пътувания в чужбина и страната, хотелско настаняване, организиране на събития и предоставяне на съпътстващи услуги като осигуряване на наземен транспорт, наем на автомобили, трансфер от и до летище, медицински застраховки и други, свързани с въздушните превози организираните събития.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60400000, 63510000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт
Услуги на туристически агенции и спомагателни туристически услуги

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина, хотелско настаняване, организиране на събития и предоставяне на съпътстващи услуги за нуждите на министерството на околната среда и водите.

Стойност, без да се включва ДДС
740000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е в размер на 7 000 лв.Гаранцията за участие се представя под формата на оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, преведена по банковата сметка на МОСВ в БНБ ЦУ,IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF.В случай, че се представя гаранция за участие под формата на банкова гаранция, тя следва да покрива срока на валидност на офертата на участника от 90 дни след датата, определена като краен срок за приемане на офертите за участие.В случай, че гаранцията за участие е под формата на банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника при наличие условията на чл.61 от ЗОП.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на паричната сума по гаранцията.Участник, който не е приложил към оферта си гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл.69,ал.1,т.1 от ЗОП, след прилагане разпоредбата на чл.68,ал.8 и ал.9 от ЗОП и при съобразяване на чл.24,ал.4 ППЗОП.Задържането и усвояването на гаранцията за участие се извършват съгласно чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие при условията на чл. 62 от ЗОП.Възложителят освобождава гаранциите за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.При представяне на гаранциите с платежно нареждане или банкова гаранция, изрично се посочва предмета на поръчката, за която се представя гаранцията.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от прогнозната стойност на поръчката без ДДС.Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора.Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договор.Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.Гаранцията за изпълнение се представя под формата на банкова гаранция в оригинал, или парична сума (копие на платежно нареждане).Ако гаранцията за изпълнение на договора се представя под формата на парична сума, тя се превежда по сметката на МОСВ в БНБ ЦУ, IBAN: BG70BNBG 966 133 001 38 701, BIC код на БНБ ЦУ – BNBGBGSF, като банковите такси по превода са за сметка на наредителя.В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, същата следва да е със срок на валидност, по-дълъг с 30 дни от срока за изпълнение на договора, и следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя съдържащо изявление за договорно основание за усвояване на гаранцията за изпълнение. Гаранцията трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части в зависимост от претендираното обезщетение. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение са за сметка на участника, респективно изпълнителя. Изпълнителят следва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.Забележка: В случаите по чл.16г от ЗОП гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания не се представят. В случай че участникът е обединение от лица, едно от които не е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, гаранциите за участие и за изпълнение на договора следва да се представят.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Заплащането на предоставяните от изпълнителя самолетни билети се извършва в срок до 10 (десет) дни след представяне на протокол за самолетните билети, съпроводен с двустранно подписан без забележки приемо-предавателен протокол за конкретната заявка и отрязък от самолетния билет (пътнически купон) и/или потвърждение за електронен билет и издадена от изпълнителя оригинална фактура. 2. Стойността на заявени и ползвани хотелски настанявания и други съпътстващи услуги се заплаща в срок до 10 (десет) дни след представяне на подписан без забележки приемо-предавателен протокол, удостоверяващ изпълнението на заявените съпътстващи услуги, съпроводен с издадена от изпълнителя оригинална фактура. 3. Плащането на възнаграждението се извършва по банков път по посочена от изпълнителя банкова сметка. 4. Плащане не се извършва в случай, че за изпълнителя е получено потвърждение от Националната агенция за приходите и Агенция „Митници“ за наличието на публични задължения съгласно Решение на Министерския съвет № 788 от 28 ноември 2014 г., като в този случай плащането се осъществява съобразно указанията на данъчната администрация.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът в процедурата е обединение/консорциум което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата, освен по реда на чл. 54, ал. 2 от ЗОП. Възложителят не изисква обединенията да имат определена правна форма, за да могат да представят оферта. Когато участникът, определен за Изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Условие за сключване на договор с участника, избран за изпълнител, е представянето на следните документи: 1. Заверено копие на разпечатка от BSP Link или документ, удостоверяващ валидна към датата на подаване на офертата оторизация на участника за работа в системата Billing Settlement Plan (BSP) или еквивалент, с право да издава самолетни билети за всички авиокомпании, изпълняващи директни полети от и до България. 2. Заверено копие от документ (договор/сертификат, удостоверение и др. еквивалентно) за оторизация за работа с „Амадеус” или друга еквивалентна на нея резервационна система, действащ към датата на подаване на офертата. 3. Заверено копие от договор или друг документ, доказващ правото за работа с глобална резервационна система за туристически услуги и хотелско настаняване. 4. Заверено копие от удостоверение, издадено от Комисията за защита на личните данни или еквивалент за регистрация като администратор на лични данни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва, като подаде оферта, всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и обединение от такива лица, което отговаря на изискванията, предвидени в ЗОП и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията;Офертата се представя в запечатан непрозрачен и с ненарушена цялост плик, съдържащ 3 отделни запечатани непрозрозрачни плика, както следва:Плик № 1 „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя, а именно:1.Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата, подписан от участника;2.Представяне на участника (Прилож.№ 1);3.Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, букви “a”,“б“,„в“,„г“ и „д“,т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1 и т.5 и ал.5 от ЗОП (Прилож.№ 2);4.Декларация по чл.55, ал.7 от ЗОП (Прилож. № 3);5.Декларация по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Прилож.№ 4);6.Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП (Прилож. № 5); 6.1. Декларация от подизпълнителя (Прилож. № 5а) когато е приложимо.;7.Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (Прилож. № 6); 8.Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП (Прилож. № 7);9.Декларация по чл.3, т.8 от Закона за иконом. и финанс. отношения с дружествата, регистр. в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действ. собственици (Прилож. № 13);10. Декларация по чл. 4 от Закона за иконом. и финанс. отношения с дружествата, регистр. в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действ. собственици (Прилож. № 14);11. Декларация по чл.16г,ал.5, т.2 от ЗОП (свободен текст), в случай че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или техни обединения.В случай, че участникът е обединение, в което участват само такива лица декларацията се представя за всеки член на обединението.В случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или техни обединения и е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването по чл. 16г, ал.5, т.2 се прилага и за посочените подизпълнители;12. Копие на договора за обединение, ако участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението, трябва да се представи и документ, подписан от лицата в обединението, в който следва да е изрично посочен представляващият обединението. 13. Документ за внесена гаранция за участие; Забележка:В случаите по чл. 16г от ЗОП гаранция за участие от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания не се представя; 14.Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) – представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписан от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;15.Заверено копие от документ, удостоверяващ членство или акредитация на участника в International Air Transport Association (IATA);16.Заверено копие на документ за регистрация на участника в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти съгласно чл. 61 от Закона за туризма.17.Доказателства за иконом. и финансово състояние на участника посочени като изисквания в поле ІІІ.2.2 от обявлението;18.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация посочени като изисквания в поле ІІІ.2.3 от обявлението.Забележка:В случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, или техни обединения по смисъла на чл. 16г от ЗОП, доказателствата по т.17 и т.18 не се представят; Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение на участника (Прилож. № 10) и декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП в свободен текст (ако е прилож.); Плик № 3 „Предлагана цена”, в който се поставя ценовото предложение на участника (Прилож. № 11). Продължава в Раздел VI.3) от обявлението.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Участниците представят удостоверение от банка, или счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установен участникът. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло, а документите по точка 1 се представят само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критерия за подбор. Не се изисква представяне на посочените като доказателства документи в случай, че те са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. В случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, или техни обединения по смисъла на чл. 16г от ЗОП, този критерий за подбор не се прилага.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците трябва да разполагат с наличен финансов ресурс в размер не по-малък от 300 000 лв. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло, а документите по точка 1 се представят само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си с критерия за подбор. В случай, че участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, или техни обединения по смисъла на чл. 16г от ЗОП, този критерий за подбор не се прилага.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на услугите за осигуряване на самолетни билети и на услугите за осигуряване на хотелско настаняване и за организиране на събития и съпътстващи услуги в страната и чужбина, изпълнени през последните три години до датата на подаване на офертата в настоящата процедура, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение № 8). Списъкът следва да е придружен с доказателства за поне две изпълнени услуги за осигуряване на самолетни билети и поне една изпълнена услуга за осигуряване на хотелско настаняване и за организиране на събития и съпътстващи услуги в страната и чужбина. Като доказателство за изпълнена услуга ще се приемат: удостоверения от получателите на услугите или от компетентен орган. Удостоверението следва да съдържа информация за стойността и датата (периода) на услугата, чието извършване удостоверява. Удостоверението се представя в оригинал, или четливо заверено на всяка страница копие; или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за включените в списъка услуги. За „изпълнени услуги“ ще се приемат такива, които независимо от началната дата на изпълнение са приключили в посочения тригодишен период. 2. Участникът представя декларация (свободен текст), че разполага с офис/представителство за изпълнение предмета на обществената поръчка, като посочи точен адрес, стационарни и мобилни телефони, факс и e-mail. 3. Списък - декларация на лицата (специалистите), които ще отговарят за изпълнение на поръчката, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 4 и т. 7 от ЗОП. Списъкът съдържа посочване на образование, професионалната квалификация в резервации и продажби на самолетни билети на лицата (описание на наименованието на документа, № и дата на издаване, предмет/обхват на сертификата, сертифициращ орган или организация, дата/период на валидност, когато такъв е посочен), както и професионалния опит и квалификация на лицата, ангажирани с резервиране на хотелски услуги и организиране на събития. Съгласно чл. 16г от ЗОП посочените в т.1, т.2. и т.3 критерии за подбор не се прилагат за участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да е изпълнил успешно през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата минимум 2 услуги за осигуряване на самолетни билети, и не по-малко от 1 услуга за осигуряване на хотелско настаняване, както и за организиране на събития и съпътстващи услуги в страната и чужбина. 2. Участникът трябва да разполага с поне един офис/представителство на територията на гр. София за приемане и изпълнение на заявки за продажба на самолетни билети на територията на Република България и/или Европейски Съюз. 3. Участникът трябва да осигури минимум двама служители, всеки притежаващ сертификат за работа с Амадеус или друга еквивалентна резервационна система и IATA квалификация, като всяко от лицата трябва да има минимум едногодишен опит като агент по продажба на самолетни билети, както и минимум двама служители с минимален едногодишен опит с резервиране на хотелски услуги и организиране на събития. Съгласно чл. 16г от ЗОП посочените в т.1, т.2. и т.3 критерии за подбор не се прилагат за участниците, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка, включващ два подпоказателя:- Т1 – Оценка на организацията на дейностите и възможностите по обслужване и издаване на самолетни билети и хотелски настанявания(ваучери) на командировани лица от МОСВ с тежест в техническата оценка 0,70; - Т2 - Допълнителни условия и услуги, водещи до поевтиняване на услугата и/или повишаване на качеството с тежест в техническата оценка 0,30; тежест: 60
Показател: Финансова оценка, включващ следните три подпоказателя: - Ф1 - Таксата за издаване на самолетен билет (такса обслужване) за дестинации в Европа с коефициент на тежест 0,50; - Ф2 - Таксата за издаване на самолетен билет (такса обслужване) за дестинации извън Европа с коефициент на тежест 0,30; - Ф3 – Такса обслужване за хотелско настаняване за дестинация в чужбина с коефициент на тежест 0,20 ; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 044 - 076297 от 04.03.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на страницата си в Интернет на следния адрес: http://www.moew.government.bg/?show=public_contracts&pid=122 в раздел „Профил на купувача“. Всички разяснения по документация ще бъдат публикувани на същият интернет адрес. Изтеглянето на документацията от посочения интернет адрес е безплатно. Ако участниците желаят да получат отпечатан екземпляр на документацията за участие, следва да заплатят цената, посочена в обявлението за поръчката. В този случай при поискване Възложителят изпраща за негова сметка документацията за участие на всяко лице, поискало това. Участниците сами избират реда за заплащане на екземпляр на документацията за участие в касата в сградата на Възложителя в гр. София, бул. „Княгиня Мария Луиза“ 22, или с платежно нареждане по сметка IBAN BG35 BNBG 9661 3000 1387 01, SWIFT BIC BNBGBGSF, БНБ – ЦУ.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
28.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 29.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на околната среда и водите на адрес: гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на пропускателния режим в сградата.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от Раздел ІІІ.2.1) "Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри. Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията". Възложителят ще отстрани от участие всеки участник: - при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т.2, т.3 и т.4, ал. 2, т. 1 и т. 5, и ал. 5 от ЗОП; - не отговаря на обявените в документацията за участие условия и изисквания или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на Възложителя в документацията за участие; - и във всички останали случаи ,описани в документацията за участие, включително и във всички хипотези на чл. 69, ал.1 от ЗОП; Предметът на обществената поръчка е включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания, поради което съгласно разпоредбите на чл. 16г, ал. 1 от ЗОП поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.09.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ