Версия за печат

03592-2015-0001

BG-ГЕНЕРАЛ ТОШЕВО: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ПРОФЕСИОНАЛНА ГИМНАЗИЯ ПО ЗЕМЕДЕЛИЕ ТОДОР РАЧИНСКИ, ГР. ГЕНЕРАЛ ТОШЕВО П.К.9500, ОБЩИНА ГЕНЕРАЛ ТОШЕВО, ОБЛАСТ ДОБРИЧ, УЛ.ОПЪЛЧЕНСКА № 46, За: КРИСТИЯНА ГЕОРГИЕВА ИВАНОВА, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9500, ГЕНЕРАЛ ТОШЕВО, Тел.: 05731 4594, E-mail: pgz_gt@abv.bg

Място/места за контакт: ГР.ГЕНЕРАЛ ТОШЕВО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pgzemedelie.com.

Адрес на профила на купувача: www.pgzemedelie.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на 1 брой нов пътнически автобус категория М2, клас "В", брой места 19 + 1

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Генерал Тошево, област Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на 1 брой нов пътнически автобус, категория М2, клас "В", със следните технически характеристики: 1. Година на производство - не по-късно от месец септември 2014 г; 2. Брой места - 20 /19 + 1/; 3. Гориво - дизел; 4. Двигател - шестцилиндров двигател; 5. Мощност не по-малка от 105 kW; 6. Обем на двигателя - не по-малък обем от 2900 куб.см; 7. Екологичен стандарт - Еuro 6; 8. Ограничител на скоростта - на 100 км/ч; 9. Задна двигателна ос; 10. Скоростна кутия - механична шест-степенна синхрнизирана; 11. Резервоар за гориво дизел с обем не по-малък от 100 л; 12.Странични прозорци с двоен стъклопакет и пердета; 13. Климатик за пътнически салон с вградени в тавана въздуховоди и обдухване за топъл въздух от духалки, разположени на арматурното табло; 14. Допълнително независимо отопление на пътническия салон с топъл въздух - задължително за превоз на ученици съгласно Наредба № Н-32/16.12.2011 г. на МТ; 15. Наличие минимум на следните пасивни и активни системи за безопасност: А/Електронна стабилизираща система ESP; Б/ Антиблокираща система на спирачките ABS; В/ Електронна система против буксуване при потегляне ASR;Г/ Забавител на скоростта - ретардер - задължителен при превоз на ученици съгласно Наредба № Н-32 от 16.12.2011 г. на МТ; Д/ Предни и задни дискови спирачки; 16. Врати: Предна дясна врата със стандартно отваряне/затваряне за пътниците, с височина на първото стъпало не повече от 340 мм от асфалта, когато автобусът е в покой; врата за водача; задни врати - стандартно отваряне/затваряне; 17. DVD+16 инча Monitor - Мониторът е задължителен при превоз на ученици, съгласно Наредба № Н-32/16.12.2011 г. на МТ; 18. Авариен люк - отваряем; 19. Минимална височина на пътническия салон - 1800 мм; 20. Седалки и места в пътническия отсек - от 19 седалки с регулируем наклон на облегалката, с триточкови колани 21. Под, покрит с предпазващ от подхлъзване настилка; 22. Багажно отделение, разположено в задната част на автобуса с обем минимум 1.3 куб.м; 23. Гуми - минимум 16 цола - предна ос - единични, задна ос с двойни + резервна гума; 24. Гаранция: минимум 2 години, без ограничение на пробега. 25. Междусервизни интервали на обслужване - не по-къси от 1 година или 20 000 км пробег

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34120000

Описание:

Моторни превозни средства за превоз на десет или повече пътника

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 брой пътнически автобус

Прогнозна стойност без ДДС
83300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който следствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства. Плащане: 20 % аванс, 80 % при доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата всеки участник следва да представи: 1. Заявление за участие по образец. (образец 1). 2. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата - (образец 2), който трябва да съдържа детайлно описание на приложените документи и да е подписан от участника. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. ълномощното следва да се отнася за конкретната процедура. 4. Представяне на участника по чл. 56, ал.1, т.1 от ЗОП, което включва: посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. За представянето си участникът попълва приложения към документацията (образец 3). Ако в процеса на процедурата се измени декларираната информация в Административните сведения, участникът трябва да представи в срок от 5 работни дни попълнен образец 3 с актуалната информация. 5. При участници - обединения - копие от договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лизата в обединението, в който се посочва представляващия; Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал.1, т.1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко юридическо или физическо лице, включено в обединението; Документите по чл. 56, ал.1, т.5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието ки критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т.6 от ЗОП; 6. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП (образец 4) за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл. 47, ал.2 от ЗОП; 7. Декларация за подизпълнителите по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП (образец 5); 8. Декларация по чл. 56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал.7 от ЗОП за липса на свързаност с други участници или кандидати, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал.8, т.2 от ЗОП (образец 6); 9. Документи, доказващи техническите възможности на участника, посочени в поле ІІІ.2.3. от настоящото обявление - Декларация образец 10 и документи, доказващи основание за ползване на сервиза; 10. Декларация по чл. 56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане условията на проекта на договор ( образец 7); 11. Декларация за ново МПС (образец 8); 12. Документ за внесена гаранция за участие. 13. Декларация за даване съгласие за участие като подизпълнител (образец 9); 14. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят съобразно изискванията на чл. 25, ал.8 от ЗОП. когато участникът в процедурата е чуждестранно физичесо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подва в съответствие с чл. 56, ал.4 от ЗОП. 15. Техническо предложение - образец 13; 16. Ценово предложение - образец 14.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се поставят изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Не се поставят изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Наличие на сервизна база за извършване на гаранционно обслужване. Представя се декларация образец 10 и документи, доказващи основание за ползване на сервиза
Минимални изисквания: Наличие на сервизна база за извършване на гаранционно обслужване. Представя се декларация образец 10 и документи, доказващи основание за ползване на сервиза
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.10.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.10.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в месеци

3

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. Генерал Тошево, обл. добрич, ул."Опълченска" № 46, ПГ по земеделие "Тодор Рачински" ІІ етаж - деловодство

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъствт участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Финансирането на обществената поръчка се осъществява със средства по национална програма "Модернизиране на системата на професионалното образование" на министерство на образованието и науката и съфинансиране от стопанска организация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ