Версия за печат

00085-2015-0022

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: инж. Анна Кръстева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9225388, E-mail: anna.krasteva@vma.bg, Факс: 02 9523311

Място/места за контакт: ВМА-отдел Медицинска, компютърна техника и комуникационни системи

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vma.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: Огняна Димитрова Никодимова, Република БЪлгария 1606, София, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: ВМА-Явно деловодство-сектор Входящи

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на медицинска апаратура за нуждите на ВМА по 2 обособени позиции: Обособена позиция 1 – Операционен микроскоп за неврохирургия; Обособена позиция 2 - Анестезиологична и реанимационна апаратура

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: позиция 1 – ВМА, МБАЛ – София - гр.София 1606, бул. „Св. Г. Софийски” № 3; позиция 2 - ВМА, МБАЛ-Пловдив- гр. Пловдив 4000, бул. "Христо Ботев" № 81
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на медицинска апаратура за нуждите на ВМА по 2 обособени позиции: Обособена позиция 1 – Операционен микроскоп за неврохирургия; Обособена позиция 2 - Анестезиологична и реанимационна апаратура

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на медицинска апаратура за нуждите на ВМА по 2 обособени позиции: Обособена позиция 1 – Операционен микроскоп за неврохирургия; Обособена позиция 2 - Анестезиологична и реанимационна апаратура, подробно описани по вид и количество в техническа спецификация Приоложение 1

Прогнозна стойност без ДДС
181133 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 2. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е в размер на 1 % от прогнозната стойност на съответната обособена позиция и е както следва: Позиция 1 – Операционен микроскоп за неврохирургия - 1000.00 (хиляда) лева; Позиция 2 - Анестезиологична и реанимационна апаратура - 400.00 (четиристотин) лева; 3. Гаранцията за изпълнение по договора е в размер 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. 4. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. 4.1. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в лева, по набирателна сметка на ВМА: IBAN BG34BNBG96613300150601; BIC BNBGBGSD; банка БНБ, с основание – „За участие в открита процедура с предмет: „Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на медицинска апаратура за нуждите на ВМА по 2 (две) обособени позиции“- обособена позиция № …” 4.2. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни (тридесет дни) след изтичане срока на валидност на офертата на участника. При избор на банкова гаранция същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от възложителя при условията на чл. 61 от ЗОП и името на процедурата и обособената/ите позиция/и, за която е открита. 4.3. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия и открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора. 5. Всички разходи по представяне на гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. 6. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език. 7. Гаранциите за участие в процедурата се освобождават, задържат или усвояват от Възложителя по реда и в сроковете по чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 8. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се освобождава или задържа съгласно условията и сроковете, определени в договора. 9. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 10. Удължаване на срока на гаранциите, в случаи на удължаване на срока на валидност на офертите. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от същия закон, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Срок на плащане: доставките ще се заплащат в срок от 60 (шестдесет) календарни дни, от датата на фактуриране на доставката. Начин на плащане: плащанията на доставките по сключените договори по всички обособени позиции, се извършват в български лева, чрез банков превод, по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след доставка на медицинската апаратура и представяне на следните документи: фактура, приемо-предавателен протокол, протокол за монтаж и пускане в експлоатация на съответната апаратура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват физически или юридически лица, както и техни обединения, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4, ал.2, т.1, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 2, т.1, 4 и 5 от ЗОП. В офертата не могат да бъдат включени като подизпълнители лица, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП.Пликът, в който се поставя офертата трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1, който съдържа: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника-Приложение 2. 2.Представяне на участника по образец - Приложение 3 3.декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец Приложение 4. 4. при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 6.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици – Приложение № 5. 7.Документ за внесена гаранция за участие. 8.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника посочени от възложителя в т. III.2.2 от обявлението за обществена поръчка. 9.Доказателства за технически възможностина участника посочени от възложителя в т. III.2.3 от обявлението за обществена поръчка. 10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от участника за предвидени подизпълнители (ако предвижда такива), видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка - оригинал, по Приложение № 8 11.Декларация за съгласие за участие на подизпълнителя, ако участникът предвижда такъв - оригинал, по Приложение № 9; 12.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник - оригинал, по Приложение № 10; 13.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 за приемане условията на проекта на договора оригинал - Приложение № 11; 14.Декларация (оригинал, свободен текст) за срока на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от датата, обявена като краен срок за получаване на офертите 15.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – ( БДС ЕN ISO 13485:2012 или еквивалентно) на производителя на медицинска апаратура за въведена Система за управление на качеството – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език 16.Плик 2 съдържа: 1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец на Възложителя - Приложение № 12 и Приложение № 12а 2.Декларация по чл. 33, ал. 4 - в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. При подаване на такава декларация възложителят няма право да разкрива информация, предоставена му от участника, с изключение на случаите по чл. 44 от ЗОП - Приложение № 13 17.Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника подписана и подпечатана от участника /оригинал/, изготвена по образец на Приложение № 14 и 14а.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват
Минимални изисквания: Възложителят не поставя изисквания за финансово и икономическо състояние
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на доставките, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената доставка. Доказателството за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган – заверено от участника копие, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 2.Оторизационно писмо от производителя или упълномощен представител на производителя на медицинската апаратура, с която участникът участва в процедурата, удостоверяващо права за представителство и търговия на територията на Република България – оригинал или заверено копие на оригинала, придружено с превод на български език. Срокът на оторизация следва да е еднакъв със срока на изпълнение на обществената поръчка. В случай, че срокът на валидност на оторизацията е по-кратък, участникът представя декларация, че се задължава да поднови и поддържа оторизицията за срока на изпълнение на обществената поръчка. 3.Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на качеството – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език. 4.списък на лицата за осигуряване на изискванията на поръчката. Списъкът следва да съдържа имената, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго); Към списъка се описват сертификати за проведено обучение при производителя на сервизните специалисти, сертифицирани за монтаж и техническа поддръжка на медицинската апаратура. 5.Декларация (свободен текст), че предложената медицинска апаратура е нова и не рециклирана.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има доказан опит в изпълнението на еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка доставки - през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът да е производител, вносител или търговец на едро, оторизиран от производителя или упълномощен представител на производителя на медицинската апаратура предмет на обществената поръчка. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството. 4. Участникът да разполага с минимум 1 служител на (трудов/граждански) договор на територията на Република България, сертифициран специалист от производителя за монтаж и техническа поддръжка на медицинска апаратура предмет на настоящата обществена поръчка. 5. Предложената от участникът медицинска апаратура да е нова не рециклирана
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.10.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Само когато кандидат или участник изиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, документацията се заплаща в размер на 6 (шест) лева, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD и след представяне на доказателство за извършено плащане

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.10.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.10.2015 г.  Час: 11:00
Място

София, ВМА - партер, зала №10

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действия на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 , могат да присъстват участниците в тях или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и наюридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица е необходимо да представят следните документи: документ за самоличност, за упълномощените представители и нотариално заверено пълномощно, за представителите на медиите - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното им положение, по силата на което лицето има право да присъства



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на операционен микроскоп за неврохирургия
1) Кратко описание

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на операционен микроскоп за неврохирургия

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на операционен микроскоп за неврохирургия подробно описан в техническа спецификация Приложение 1

Прогнозна стойност, без ДДС
133333 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на aнестезиологична и реанимационна апаратура
1) Кратко описание

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на aнестезиологична и реанимационна апаратура

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на aнестезиологична и реанимационна апаратура подробно описани в техническа спецификация Приложение 1

Прогнозна стойност, без ДДС
47800 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение