Версия за печат

01158-2015-0026

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура - Главно управление, бул.Шипченски проход № 69, За: Борислав Харалампиев, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079999; 02 8079935, E-mail: b.haralampiev@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: дирекция Административно-финансово и информационно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.bgports.bg/bg/zop/104.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Държавно предприятие Пристанищна инфраструктура, бул. Шипченски проход, ет. 4, За: Мирослава Иванова, Република България 1574, София, Тел.: 02 8079926, E-mail: office@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: отдел Административен, деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.bgports.bg.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ДОСТАВКА НА ФАБРИЧНО НОВИ АВТОМОБИЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА ДП „ПРИСТАНИЩНА ИНФРАСТРУКТУРА”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, бул. "Шипченски проход" № 69
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Настоящата обществена поръчка е с предмет доставка на 12 (дванадесет) броя фабрично нови неупотребявани автомобили за нуждите на ДП „Пристанищна инфраструктура”, от които: 5 (пет) броя леки автомобили, 6 (шест) броя високопроходими, клас SUV и 1 (един) брой високопроходим, клас SUV, с мин. 6-цилиндров двигател. Изпълнителят следва да осигури гаранционна поддръжка на новите автомобили в оторизирани сервизи на производителя за срока и при условията на договора за възлагане на обществената поръчка. Изпълнителят следва да регистрира от името на Възложителя новите автомобили пред отдел „Пътна полиция” - Столична дирекция на вътрешните работи (КАТ - гр. София) преди предаването им.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34100000

Описание:

Моторни превозни средства

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Следва да бъдат доставени 12 (дванадесет) броя фабрично нови неупотребявани автомобили, от които: 5 (пет) броя леки автомобили, 6 (шест) броя високопроходими, клас SUV и 1 (един) брой високопроходим, клас SUV, с мин. 6-цилиндров двигател. Пълното описание на техническите характеристики и изисквания, на които следва да отговаря всеки от новите автомобили, предмет на поръчката, се съдържа в Техническата спецификация - приложение към документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
640000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на 6 400 (шест хиляди и четиристотин) лева. Участникът избира сам формата на гаранциите за участие, както следва: а) парична сума – внася се по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF, „Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт”, като в нареждането за плащане следва да бъде записано, че представлява гаранция за участие и се посочи предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията; б) банкова гаранция – безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, съгласно примерен образец. Гаранциите за участие следва да са със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертите. Участник, който не е представил гаранция за участие или е представил гаранция, която не отговаря на някое от изискванията на възложителя, в случай, че не отстрани установените несъответствия и/или нередовности в законоустановения срок, се отстранява от участие. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, независимо от нейната форма, когато участник:1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на Възложителя за определяне на изпълнител; при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Когато с влязло в сила решение КЗК отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена, отново да представят гаранция за участие.Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. При сключване на договора избраният изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, както следва: а) парична сума – внася се по банкова сметка на ДП „Пристанищна инфраструктура”, IBAN BG39 CECB 9790 1043 0528 00, BIC CECBBGSF, „Централна кооперативна банка”АД, клон „Химимпорт”, като в нареждането за плащане следва да бъде записано, че представлява гаранция за изпълнение и се посочи предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията; б) банкова гаранция – безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на ДП „Пристанищна инфраструктура”, със срок на валидност - не по-малко от 45 дни след изтичане на срока за плащане по договора, съгласно примерен образец. Сроковете и условията за освобождаване, усвояване и задържане на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка. Участниците могат да представят и банкови гаранции за участие и изпълнение по образец на банката, която ги издава, при условие че в гаранциите са вписани условията на Възложителя. Банковите гаранции за участие и за изпълнение следва да бъдат в оригинал на български език или в оригинал, придружен с превод на български език, в случай че са издадени от чуждестранна банка.Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

В срок до 10 (десет) работни дни след представяне на оригинална фактура от изпълнителя и двустранно подписан/и приемо-предавателен/лни протокол/и за приемане без забележки на всички доставени 12 фабрично нови автомобили.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение (консорциум). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, участващите в него трябва да представят заверено копие на договор за участие в процедурата, в което да определят всеки един от тях какви дейности ще извършва при изпълнението на поръчката, както и да посочат представляващия обединението.Договорът да съдържа клаузи, които гарантират, че: съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата и всички участващи в обединението са задължени да останат в него до окончателното изпълнение на поръчката и изтичането на срока за гаранционна поддръжка на новите автомобили; обединението е създадено със срок до окончателното изпълнение на поръчката и изтичането на срока за гаранционна поддръжка на новите автомобили; обединението е упълномощило водещ участник, който има право да го задължава, да получава указания за и от името на всеки участващ в обединението, и отговоря за оперативното управление при изпълнение на поръчката; всички участващи в обединението са отговорни заедно и поотделно за качественото изпълнение на поръчката, независимо от срока, за който е създадено обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Могат да участват всяко българско и/или чуждестранно физ. или юрид.лице, както и техни обединения, отговарящи на изискванията в ЗОП, др. нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията в документацията за участие. Участникът следва да: е официален представител или вносител на производител на предлаганата марка автомобили за територията на Република България или оторизиран дилър (дистрибутор) с права за продажба и сервиз на територията на страната; разполага с поне 1 оторизиран сервиз на производителя в града, където е ГУ на предприятието-София, както и да разполага с оторизирани сервизи на производителя в градовете или максимално близо до тях, в които са разположени клоновете-територ. поделения на предприятието: Варна, Бургас, Русе и Лом; да разполага с внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна. Наличието на някое от обстоят. по чл.47, ал.1,т.1, б. от "а"-"д" (вкл.), т.2-4, ал.2, т.1 и ал.5 ЗОП е основание за отстраняване на участника. Документи: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.1 Представяне на участника-посочване на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или др. идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл. електронен, за кореспонденция при провеждането на поръчката, декларация за приемане условията в проекта на договор, предвидените подизпълнители и видов. работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, както и съответстващият на тези работи дял в проценти от ст-стта на обществ. поръчка, срок на валидност на офертата.За участник-обединение, което не е юрид.лице документът се представя поотделно за обединението и за лицата, участващи в него. 2.2 Подписана от лицата по чл.47, ал.4 ЗОП декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП-по образец. За участник-обединение, което не е юрид. лице, декларацията се представя за всяко физ. или юрид. лице в обединението. Подизпълнителитe декларират само обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 ЗОП. Ако участникът е чуждестранно физ. или юрид. лице или техни обедин., документите по т.2 .1 и 2.2 се представят и в официален превод. 3. При участници-обединения, които не са юрид. лица, се представя и заверено копие от договора за създаване на обединен., подписан от лицата в него, в който се посочват: разпределението на участието на лицата при изпълнението на д-те в поръчката, в съответствие с чл.25, ал.8 ЗОП и представляващият обединен., като се включват и клаузите, съгласно предвиденото по-горе в III.1.3. Ако в договора не е посочен представляващият обедин., участникът представя и документ, подписан от лицата в него, в който се посочва представляващият. 4. Документ за гаранция за участие. 5. Документ, че участникът е официален представител или вносител на производител на предлаганата марка автомобили за територията на РБългария или оторизиран от вносителя дилър (дистрибутор) с права за продажба и сервиз на територията на страната. 6. Валидeн сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивал., с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката. 7. Декларация по чл.55, ал.7 ЗОП и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 ЗОП–по образец. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител-по образец. 9. Списък на оторизираните сервизи на производителя на територията на РБългария, в които може да се осъществява гаранц. поддръжка на автомобилите, предмет на поръчката. 10.Нотар. заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от представляващия участника съгласно регистрацията или документа за учредяването му). В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице документите по т.5 и 6 се представят само за участниците в обединението, чрез които участникът доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 ЗОП. Продължава в Допълнителна информация
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

няма изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности

Участникът следва да има опит през последните три години, считано от датата на подаване на офертата в извършването на доставки, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. Под сходна или еднаква доставка се разбира доставка на автомобили. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участниците: 1. Списък по чл.51, ал.1, т.1 ЗОП на доставките, изпълнени през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката (под сходни или еднакви се разбира доставка на автомобили) – по образец; 2. Доказателства за извършените доставки, посочени в списъка; 3. Подробно описание (каталог) на предлаганите автомобили, без посочени цени. В случай, че участникът е обединение, което не е юрид. лице, документите се представят само за участниците в обединението, чрез които участникът доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 ЗОП. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица, които могат да са посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. В този случай участникът, освен указаните документи, следва да представи и доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за доставка, в лева, без ДСС; в точки; тежест: 70
Показател: Срок за доставка, в календарни дни; в точки; тежест: 30
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.09.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.10.2015 г.  Час: 14:00
Място

Главното управление на ДП "Пристанищна инфраструктура" на адрес: гр. София, бул."Шипченски проход" № 69, ет. 4

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Всеки участник има право да представи само една оферта. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата. Външни експерти, участвали при изработването на техническите спецификации и на методиката за оценка не могат да участват в настоящата процедура самостоятелно или в обединение с други лица, като участници, членове на обединения – участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. Участникът, който след покана и в определения от нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие.От участие се отстраняват оферти, които са непълни или не отговарят на предварително определените условия в решението, обявлението или документацията. От участие в поръчката се отстранява участник, чието предложение: - не съдържа информация за техническите характеристики и оборудването по всички позиции, посочени в Техническата спецификация за съответния вид автомобили; - за срок на доставка надвишава 150 календарни дни; - за срок на гаранционна поддръжка е за по-малко от 36 (тридесет и шест) месеца или 100 000 (сто хиляди) км пробег; - за обща крайна цена за доставка, без ДДС, надхвърля прогнозната стойност на поръчката. Пълната документация за поръчката е изцяло достъпна и може да бъде изтеглена от всички заинтересовани лица от датата на настоящото обявление в електронен вид на официалната интернет страница на ДП "Пристанищна инфраструктура", Профил на купувача, на адрес: http://www.bgports.bg/bg/zop/104. Това обявление се изпраща по електроннен път. Настоящата поръчка се провежда при условията на чл.14, ал.3, т.2 във връзка с чл.45в, ал.2, т.6, б. "б" ЗОП, по опростени правила, поради което и на основание чл. 64, ал.3 във връзка с ал.1, предл. последно ЗОП, срокът за получаване на офертите е 28 дни от обявяване на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ