00226-2015-0030
Технически редакции | ||
01.09.2015 17:14 ч. : | 01/09/2015 17:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.09.2015 17:14 ч. : | 01/09/2015 17:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Плевен: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Плевен, площад Възраждане № 2, За: инж. Иван Маринов; инж. Александра Христова, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 5800, Плевен, Тел.: 064 881220, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414
Място/места за контакт: инж. Иван Маринов; инж. Александра ХристоваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.
Адрес на профила на купувача: http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=16aa2410-1e43-454a-9edd-68c2310cfbb1.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Център за административно обслужване, площад ВЪЗРАЖДАНЕ № 4, За: Людмила Иванова, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, Факс: 064 822414
Място/места за контакт: Людмила ИвановаАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Център за административно обслужване, площад ВЪЗРАЖДАНЕ № 4, За: Людмила Иванова, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, Факс: 064 822414
Място/места за контакт: Людмила ИвановаРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Основен ремонт и изграждане улична мрежа на територията на град Плевен”
Възлагане на обществена поръчка
„Основен ремонт и изграждане улична мрежа на територията на град Плевен”
45233140
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дейността обхваща основен ремонт и изграждане на уличната, пешеходната и алейна мрежа в границите на град Плевен /в т.ч. и тротоарите на всички улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих/.
Възложителят си запазва правото при необходимост да възлага допълнителни работи, станали необходими в процеса на изпълнение, съгласно чл.90, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП при на личие на на законовите предпоставки.
31.12.2016 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата 1.1. Участникът следва да представи с офертата и документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура, както следва: 1.1.1. в размер на 4 000 лв. /четири хиляди лева/-чл.59, ал.2 от ЗОП; гаранция за участие под формата на парична сума, платима (внесена) по следната банкова сметка на община Плевен: Банка: ИНВЕСТБАНК АД IBAN: BG38 IORT 7380 3338 0000 01 BIC: IORTBGSF оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя Образец №17. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 /три/ % от стойността на договора в лв. без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена от участника в една от следните форми: гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Плевен: Банка: ИНВЕСТБАНК АД IBAN: BG38 IORT 7380 3338 0000 01 BIC: IORTBGSF или оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по Образец № 18, със срок на валидност най-малко до 31.01.2017 г. включително. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Образец №18. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.3. Банковата гаранция трябва да съдържа минимум следната информация: -наименование на банката -наименование на участника/изпълнителя -предмет на поръчката и позицията за която се участва -размер на гаранцията в лева -срок на валидност на гаранцията/дата на влизане в сила и краен срок на валидност/, съгласно условията на възложителя -срок за превеждане на сумата по гаранцията след първо наше искане за усвояване на същата -адрес, на който да се представи искането за плащане от Община Плевен
Финансирането на настоящата обществена поръчка се осигурява с целеви средства от бюджета на Община Плевен за 2015 г. Финансирането е осигурено до 31.12.2015 г. Дейностите по извършване на СМР ще бъдат възлагани до размера на стойността по настоящата обществена поръчка при осигурено целево финансиране по бюджета на Община Плевен за 2016 г. Плащането се извършва съгласно условията на сключения договор.
2.14. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: 2.14.1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 2.14.2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 2.14.3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 2.14.4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 2.14.5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Всички документи, които не са оригинали, и за които не се изисква нотариална заверка, следва да бъдат заверени от участника на всяка страница с гриф "Вярно с оригинала", с подпис и печат на участника.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
Община Плевен, площад ВЪЗРАЖДАНЕ № 2, Актова зала - първи етаж.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители придружени с нотариално заверени пълномощни, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Основание за провеждане на процедурата – чл.16, ал.8 във връзка с чл.14, ал. 3, т.1 от ЗОП т.е. приложим е института на Опростени правила. ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III, т.2.1. НА НАСТОЯЩОТО ОБЯВЛЕНИЕ: Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по т.II, т.12 от Раздел III на указанията, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Предложението на участника за изпълнение на поръчката следва да бъде изготвено съгласно Образец № 9. Плик № 2 се надписва: „Предложение за изпълнение на поръчката” , като върху плика се посочва и наименованието на участника. Предложението за изпълнение на обществената поръчка трябва да се представи в един оригинал, подписано от управляващия или от изрично упълномощен негов представител. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника по т.II, т. 14, 15 и 24 от Раздел III от указанията към документацията. Ценовото предложение трябва да съдържа попълнено, подписано и подпечатано ценово предложение по приложения към документацията образец - Образец № 11. Плик № 3 се надписва: „Предлагана цена” , като върху плика се посочва и наименованието на участника. „Предлагана цена“ следва да бъде подписана от лицето, което управлява и представлява участника по закон, или от пълномощник с изрично нотариално заверено пълномощно; В ценовото предложение трябва да бъдат включени всички разходи, които участникът предвижда да направи във връзка с изпълнението на обществената поръчка; Ценовата оферта трябва да съответства на предложението за изпълнение на обществената поръчка. Бланката „Ценово предложение” - Образец № 11 и Ценова листа – Образец №12 се представят и на магнитен носител - Приложение №3, поставен в плика с надпис Плик №3 “Предлагана цена”. В плика с “Предлагана цена”, освен бланката „Ценово предложение” - Образец № 11 и Ценова листа – Образец №12 се поставя и Електронен (магнитен) носител (CD-R диск) по т.II, т.24 от Раздел III от настоящото указание към документацията. ВАЖНО! При всяко несъответствие в предложените общи или единични цени, допусната аритметична или техническа грешка или при непосочена единична цена в Ценовото предложение или в Ценова листа, участника се отстранява от участие в процедурата. Предложените от участника единични цени без ДДС не могат да надвишават максималните единични цени без ДДС от Ценова листа-Образец № 12, като в противен случай участника ще бъде отстранен от участие в процедурата. Никаква информация, свързана с предлаганата цена, не трябва да има в каквато и да е форма извън този плик.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.
01.09.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ