Версия за печат

00226-2015-0030

BG-Плевен: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Плевен, площад Възраждане № 2, За: инж. Иван Маринов; инж. Александра Христова, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 5800, Плевен, Тел.: 064 881220, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: инж. Иван Маринов; инж. Александра Христова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=16aa2410-1e43-454a-9edd-68c2310cfbb1.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Център за административно обслужване, площад ВЪЗРАЖДАНЕ № 4, За: Людмила Иванова, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Людмила Иванова

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Център за административно обслужване, площад ВЪЗРАЖДАНЕ № 4, За: Людмила Иванова, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Людмила Иванова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Основен ремонт и изграждане улична мрежа на територията на град Плевен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Община Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Основен ремонт и изграждане улична мрежа на територията на град Плевен”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45233140

Описание:

Пътни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейността обхваща основен ремонт и изграждане на уличната, пешеходната и алейна мрежа в границите на град Плевен /в т.ч. и тротоарите на всички улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих/.

Прогнозна стойност без ДДС
1666666.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

Възложителят си запазва правото при необходимост да възлага допълнителни работи, станали необходими в процеса на изпълнение, съгласно чл.90, ал.1, т.8 и т.9 от ЗОП при на личие на на законовите предпоставки.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата 1.1. Участникът следва да представи с офертата и документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура, както следва: 1.1.1. в размер на 4 000 лв. /четири хиляди лева/-чл.59, ал.2 от ЗОП; гаранция за участие под формата на парична сума, платима (внесена) по следната банкова сметка на община Плевен: Банка: ИНВЕСТБАНК АД IBAN: BG38 IORT 7380 3338 0000 01 BIC: IORTBGSF оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя Образец №17. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 2.1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 /три/ % от стойността на договора в лв. без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена от участника в една от следните форми: гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на община Плевен: Банка: ИНВЕСТБАНК АД IBAN: BG38 IORT 7380 3338 0000 01 BIC: IORTBGSF или оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по Образец № 18, със срок на валидност най-малко до 31.01.2017 г. включително. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Образец №18. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. 2.3. Банковата гаранция трябва да съдържа минимум следната информация: -наименование на банката -наименование на участника/изпълнителя -предмет на поръчката и позицията за която се участва -размер на гаранцията в лева -срок на валидност на гаранцията/дата на влизане в сила и краен срок на валидност/, съгласно условията на възложителя -срок за превеждане на сумата по гаранцията след първо наше искане за усвояване на същата -адрес, на който да се представи искането за плащане от Община Плевен

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на настоящата обществена поръчка се осигурява с целеви средства от бюджета на Община Плевен за 2015 г. Финансирането е осигурено до 31.12.2015 г. Дейностите по извършване на СМР ще бъдат възлагани до размера на стойността по настоящата обществена поръчка при осигурено целево финансиране по бюджета на Община Плевен за 2016 г. Плащането се извършва съгласно условията на сключения договор.

ІІІ.1.4) Други особени условия

2.14. Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: 2.14.1. който не е представил някой от необходимите документи или информация по чл. 56 от ЗОП; 2.14.2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 2.14.3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 2.14.4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 2.14.5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Всички документи, които не са оригинали, и за които не се изисква нотариална заверка, следва да бъдат заверени от участника на всяка страница с гриф "Вярно с оригинала", с подпис и печат на участника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Представяне на участника, което включва: а) Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър или БУЛСТАТ; Представяне на участник- Образец №1.;2.Декларация по чл.47, ал.9 във връзка с чл.47, ал.1, т.1, 2, 3 и 4, ал.2, т.1 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП- Образец №2.;2.1. Съгласно чл.47, ал.9 от ЗОП, настоящата декларация се подписва от всички лица, които представляват участника.;3. Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП, ако такива се изискват от възложителя. Декларация по чл.49, ал.1 от ЗОП- Образец №3-чл.56, ал.1, т.1 от ЗОП.; 4. При участник обединение (консорциум), което не е юридическо лице - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият-чл.56, ал.1, т.2 от ЗОП.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването по т.1 и 2 се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.; 5. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура, както следва- в размер на 4 000 лв. /четири хиляди лева/;6. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2-чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП – Образец №8.;6.1. Съгласно чл.47, ал.5 във вр. чл.47, ал.4 от ЗОП, настоящата декларация се подписва от всички лица, които представляват участника.;7. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага Декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП - Образец № 9.;8. Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП за съгласие за участие на подизпълнител - Образец № 10.;9. Ценово предложение - Образец № 11.;10.Ценова листа - Образец№12.;11.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП - Образец №13.;12.Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец №14.;13.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.14. Декларация по чл. 55, ал. 5 от ЗОП за участие в обединение - Образец №15.;15. Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника.16.;Декларация за срок на валидност на офертите Образец №16.;16.1. Офертите трябва да бъдат валидни най-малко 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите.;17.Електронен (магнитен) носител (CD-R диск) съдържащ „Ценово предложение” - Образец №11 и „Ценова листа”- Образец №12. и в електронен вид; Приложение №3.;18.Участниците, следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на СМР за строежи втора група, втора категория, съгласно чл.5, ал.1, т.2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или в еквивалентен регистър, поддържан от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Доказва се, чрез: декларация по Образец №3 или удостоверение от Камарата на строителите в България за наличието на регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на СМР за строежи втора група, втора категория или еквивалентен документ издаден от компетентен орган в държава - членка на Европейския съюз, или в друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”.ПРОДЪЛЖАВА КЪМ РАЗДЕЛ VI НА НАСТОЯЩОТО ОБЯВЛЕНИЕ В ПОЛЕ "ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ".
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват.
Минимални изисквания: Не се изискват.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Валидни сертификати, издадени от акредитирани институции: 1.1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Сертификатът задължително следва да се представи в превод на български език, а сертифициращият орган да отговаря на изискването на чл.53, ал.3 от ЗОП. 1.2. Сертификат за внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Сертификатът задължително следва да се представи в превод на български език. 1.3.Сертификат за производствен контрол на материалите във връзка с Наредбата за съществените изисквания и оценяване съответствието на строителните продукти /НСИОССП/ или еквивалентен, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. Сертификатът задължително следва да се представи в превод на български език, а сертифициращият орган да отговаря на изискването на чл.53, ал.3 от ЗОП. 2. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата (петте години да се броят от датата на подаване на офертата назад), които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка ( Под „сходен предмет” следва да се разбира строителство и/или реконструкция или основен ремонт на улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих), придружен с: а) посочване на публичните регистри, или б) удостоверения за добро изпълнение, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Списък-декларация на строителство по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП - Образец №5; 3. Списък на техническите лица по длъжности, заети с дейността, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата или участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за изпълнение на строителството. Списък-декларация на техническите лица по чл.51, ал.1, т.4 и 7 от ЗОП - Образец №6; 4. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществена поръчка за строителство, съобразено с минимално изискуемия брой, което участникът ще използва при изпълнение на предмета на обществената поръчка, изброени в Образец № 7. Декларация по чл.51, ал.1, т.9 от ЗОП. 5. Декларация по чл.51, ал.1, т.3 от ЗОП за налична асфалтобаза и акредитирана лаборатория за изпитване и изследване на асфалтови смеси, бетони и други материали, свързани с дейността. Декларация по чл.51, ал.1, т.3 от ЗОП - Образец № 4.
Минимални изисквания: 1. Минимално изискване относно техническите възможности на участниците: - да има поне едно извършено строителство на обекти еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка ( Под „сходен предмет” следва да се разбира строителство и/или реконструкция или основен ремонт на улици, паркинги, пешеходни зони и зони за отдих), през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. 2.Минимално изискване. Минимален брой технически лица: -Ръководител екип – 1 строителен инженер, магистър по специалността “пътно строителство”; -най-малко 3-ма технически ръководители и един контрол по качеството; -Да разполага с минимум две строителни бригади и две асфалтови групи, като всяка група (бригада) да е с минимум 5 броя работници; 3.Минимално изискване (брой) техническо оборудване: -2 бр.асфалтополагач, -3 бр. валяк, -1 бр.асфалтофреза, -1 бр.фугорезачка, -2 бр. товаръчна техника – багер, -2 бр.фадрома /комбиниран багер/, -1 бр.моторна духалка, -1 бр.пневматична трамбовка, -6 бр.самосвали, -1 бр.битумна топилка и -1 бр.водоноска.; 4.Минимално изискване: Наличие на асфалтобаза – собствена или наета. Да е на разположение поне 1 (една) акредитирана лаборатория.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение/в месеци-нe по-кратък от 4 (четири) месеца и не по-дълъг от 7 (седем) месеца / – К1; тежест: 50
Показател: Предлагана цена-К2; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.09.2015 г.  Час: 14:30
Място

Община Плевен, площад ВЪЗРАЖДАНЕ № 2, Актова зала - първи етаж.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители придружени с нотариално заверени пълномощни, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето, съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Основание за провеждане на процедурата – чл.16, ал.8 във връзка с чл.14, ал. 3, т.1 от ЗОП т.е. приложим е института на Опростени правила. ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ РАЗДЕЛ III, т.2.1. НА НАСТОЯЩОТО ОБЯВЛЕНИЕ: Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите по т.II, т.12 от Раздел III на указанията, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Предложението на участника за изпълнение на поръчката следва да бъде изготвено съгласно Образец № 9. Плик № 2 се надписва: „Предложение за изпълнение на поръчката” , като върху плика се посочва и наименованието на участника. Предложението за изпълнение на обществената поръчка трябва да се представи в един оригинал, подписано от управляващия или от изрично упълномощен негов представител. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника по т.II, т. 14, 15 и 24 от Раздел III от указанията към документацията. Ценовото предложение трябва да съдържа попълнено, подписано и подпечатано ценово предложение по приложения към документацията образец - Образец № 11. Плик № 3 се надписва: „Предлагана цена” , като върху плика се посочва и наименованието на участника. „Предлагана цена“ следва да бъде подписана от лицето, което управлява и представлява участника по закон, или от пълномощник с изрично нотариално заверено пълномощно; В ценовото предложение трябва да бъдат включени всички разходи, които участникът предвижда да направи във връзка с изпълнението на обществената поръчка; Ценовата оферта трябва да съответства на предложението за изпълнение на обществената поръчка. Бланката „Ценово предложение” - Образец № 11 и Ценова листа – Образец №12 се представят и на магнитен носител - Приложение №3, поставен в плика с надпис Плик №3 “Предлагана цена”. В плика с “Предлагана цена”, освен бланката „Ценово предложение” - Образец № 11 и Ценова листа – Образец №12 се поставя и Електронен (магнитен) носител (CD-R диск) по т.II, т.24 от Раздел III от настоящото указание към документацията. ВАЖНО! При всяко несъответствие в предложените общи или единични цени, допусната аритметична или техническа грешка или при непосочена единична цена в Ценовото предложение или в Ценова листа, участника се отстранява от участие в процедурата. Предложените от участника единични цени без ДДС не могат да надвишават максималните единични цени без ДДС от Ценова листа-Образец № 12, като в противен случай участника ще бъде отстранен от участие в процедурата. Никаква информация, свързана с предлаганата цена, не трябва да има в каквато и да е форма извън този плик.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ