Версия за печат

02695-2015-0001

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Пазари Изток ЕАД, ул. Сирак Скитник № 9, За: Румен Стоянов-юридически въпроси;инж.Емил Диновски-строителство;, Република България 1111, София, Тел.: 02 8705054, E-mail: pazari_iztok@abv.bg, Факс: 02 8705054

Място/места за контакт: ул. Сирак Скитник № 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pazariiztok.com.

Адрес на профила на купувача: www.pazariiztok.com/pokani_active.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Дружество със 100% участие на Столична община.

Основна дейност на възложителя

Друг: Отдаване под наем на собствени търговски обекти, терени за извършване на търговска дейност и маси за сергийна търговия.

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изграждане на 15 броя нови павилиони и една кафе-сладкарница на пазар „Ситняково” - Централен сектор, гр. София, район „Слатина”, м. Гео Милев, УПИ III, кв.1”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ул. Сирак Скитник № 9 гр. София 1111
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обектът на настоящата обществена поръчка е строителство. Поръчката ще бъде възложена по реда на чл.14, ал.3, т.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). Целта на обществената поръчка е чрез реконструкцията на Централния сектор на пазар „Ситняково” да се подобри облика на пазара и се създадат съвременни условия за организиране на предоставяната от възложителя търговска услуга - отдаване под наем на търговски павилиони. По този начин ще се изразходват ефективно финансовите средства на „Пазари Изток” ЕАД, а след реализирането на обществената поръчка ще се увеличат приходите на дружеството. Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Изграждане на 15 броя нови павилиони и една кафе-сладкарница на пазар „Ситняково” - Централен сектор, гр. София, район „Слатина”, м. Гео Милев, УПИ III, кв.1” Обхвата и обема на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка са СМР, подробно описани в техническата спецификация в документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45213100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на търговски сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителната площадка се намира на пазар „Ситняково” в кв. Гео Милев, гр. София. Пазарът е разделен на пет сектора. Ще се реконструира част от Централния сектор на пазара, който от юг граничи с бул. „Шипченски проход”, от изток е секторът за промишлени стоки, а от запад е зеленчуковия сектор. Подходът към строителната площадка ще се осигури от бул. „Шипченски проход”, съгласно строителния ситуационен план. Строителна площадка е с площ 1158 кв.м., от които за настилка с циментови плочи са предвидени 774 кв.м., а обектите в нея са с разгърната застроена площ около 384 кв.м., от които 140 кв.м. са отредени за кафе-сладкарница, а останалите 244 кв.м. за изграждането на 15 бр. павилиони. За павилионите има одобрен технически проект – части Архитектурна, Конструкции, Геодезия, Електротехническа, ВиК и ПБЗ, заедно с проект за Рекламно-информационно оформление на пазара по части: Електротехническа, Конструкции и Архитектурна. За кафе сладкарницата има одобрен технически проект – части Архитектурна, Конструктивна, Електроинсталации, ВиК, ОВ, Геодезия и Енергийна ефективност. На името на Възложителя са издадени Разрешение за поставяне на павилиони № 282 от 28.09.2012 г. и Разрешение за строеж на кафе-сладкарница № 124/19.08.2014 г. от Главния архитект на Столична община. Строежът е I група V-та /пета/ категория. Код по КОП: 45213100-4. Строителните работи включват демонтажни работи и нови СМР, а именно: Демонтажни работи – разбиване на съществуваща асфалтова настилка, пренос, натоварване и извозване на строителни отпадъци. Нови СМР, описани във всичките части на техническите проекти. Неразделна част от Техническата спецификация са техническите проекти и количествените сметки към тях.Възложителят прави следните уточнения:-Предвидените павилиони в част„Архитектура-ситуация” от № 17 до № 23 включително и от № 32 до № 39 включително следва да се изпълнят. На мястото на проектираните павилиони от № 24 до № 31 включително е предвидено изграждане на кафе-сладкарница.„Пазари Изток” ЕАД ще премахне за своя сметка съществуващите павилиони от обекта.Строителната площадка ще бъде предадена изчистена във вид: асфалтова настилка.Ел. захранването ще се осъществява от съществуващи постоянни ел. табла.Вода ще се ползва от съществуваща водомерна шахта, която се намира в строителния обект. В рамките на строителния обект има изградена канализационна шахта.В случай, че в инвестиционния проект се съдържат определени марки на конкретни производители, то те следва да се считат за указателни и Възложителят може да приема еквиваленти. Забележка: На всякъде в документацията за участие, където е отбелязано ВИНИЛ – да се чете ТРИПЛЕКС и където е отбелязано полагане на АСФАЛТ – да се чете настилка с циментови плочи.В квадратурата на ВЪНШНИ настилки влизат бордюри, градински бордюри и улеи за отводняване. Строителната площадка ще бъде предадена изчистена във вид: асфалтова настилка. Ел. захранването ще се осъществява от съществуващи постоянни ел. табла. Вода ще се ползва от съществуваща водомерна шахта, която се намира в строителния обект. В рамките на строителния обект има изградена канализационна шахта. В случай, че в инвестиционния проект се съдържат определени марки на конкретни производители, то те следва да се считат за указателни и Възложителят може да приема еквиваленти. Забележка: На всякъде в документацията за участие, където е отбелязано ВИНИЛ – да се чете ТРИПЛЕКС и където е отбелязано полагане на АСФАЛТ – да се чете настилка с ЦИМЕНТОВИ ПЛОЧИ. В квадратурата на ВЪНШНИ настилки влизат – бордюри, градински бордюри и улей за отводняване.

Прогнозна стойност без ДДС
609000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

175


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка в размер на 1% от стойността на поръчката, а именно 6 090.00 лв. /шест хиляди и деветдесет лева/. Гаранцията за участие се представят в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие:Парична сума, внесена по банкова сметка на възложителя с IBAN: BG04 SOMB 9130 1018 0212 02, BIC: SOMBBGSF, „Общинска Банка” АД - ФЦ Слатина, на името на „Пазари Изток” ЕАД с изрично посочване на предмета на настоящата обществена поръчка или Банкова гаранция, която отговаря на следните условия:да бъде издадена в полза на възложителя „Пазари Изток” ЕАД;да бъде безусловна и неотменима; да бъде със срок на валидност не по-малък от срока на валидност на офертата; при издаването на гаранцията да се посочи предмета на настоящата обществена поръчка.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участник, който не представи гаранция за участие или представи гаранция за участие, която не отговаря на посочените в документацията за участие условия, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата поръчка.Когато с влязло в сила решение по чл.122г, ал.1, т.2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана на възложителя и в определения в нея срок не представи отново гаранция за участие, се отстранява от участие.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става съгласно разпоредбите на чл.61 - чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представят в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител, сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора :Парична сума, внесена по банкова сметка на възложителя с IBAN: BG04 SOMB 9130 1018 0212 02, BIC: SOMBBGSF, „Общинска Банка” АД - ФЦ Слатина, на името на „Пазари Изток” ЕАД с изрично посочване на договора за възлагане на обществена поръчка. или Банкова гаранция, която отговаря на следните условия:да бъде издадена в полза на възложителя „Пазари Изток” ЕАД; да бъде безусловна и неотменима;да бъде със срок на валидност не по-малък от 15 дни след въвеждането на строежа в експлоатация;при издаването на гаранцията да се посочи договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция за изпълнение на договора, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Определеният изпълнител е длъжен да поддържа банковата гаранция валидна до изпълнението договора.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат в договора за изпълнение на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Прогнозната стойност на обществената поръчка е 609 000 лв. без ДДС. Обявената прогнозна стойност е максимална. Участниците, предложили по-висока цена за изпълнение на обществената поръчка от посочената прогнозна стойност, ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. Начин и срокове на плащане Междинни плащания: До 90% от договорната цена ще се изплаща по единични цени, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, въз основа на двустранно подписани Протоколи/Актове за качествено извършени СМР /Акт по Образец № 19/, издадени оригинални фактури от Изпълнителя и доказателства, че Изпълнителят се е разплатил с подизпълнителите, ако има такива. Плащанията ще се извършват в срок до 3 работни дни след представяне от Изпълнителя на документите , удостоверяващи действително извършената работа. Окончателно плащане: Окончателното плащане - в размер на 10% от договорената цена, ще се заплаща в срок до 3 работни дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта/ Разрешение за ползване, издадено от съответния компетентен орган и след представяне на оригинална фактура и доказателства, че Изпълнителят се е разплатил с подизпълнителите, ако има такива. От окончателното плащане се удържат всякакви дължими неустойки при условията и по реда, предвиден в договора, ако има такива.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Могат да участват българ.или чуждестр. Физ. или юрид. лица, както и техни обединения, които отговарят на изискванията в:ЗОП;ЗУТ;ЗКС;ЗТР;ЗПУКИ;ЗМИП;ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, както и на посочени от Възложителя изисквания. Участник в процедурата може да бъде всяко физ. и юрид лице съгласно чл.9 от ЗОП, което да отговаря на изискванията на Възложителя и на чл.47 ал.1,2 и 5; чл.55, ал.5 и 6 и чл.8, ал.8 от ЗОП и чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС. Ще се отстранява от участие всеки участник, който не отговаря на изискванията, описани по-горе. Участниците уведомяват Възложителя за всички настъпили промени в декларираните обстоятелства по чл. 47, ал. 9 от ЗОП в 7 дневен срок от настъпването им. Ако офертата се представя от упълном. лице, то следва да представи нот. заверено пълномощно, с което е упълномощено да подава оферта, да подписва ценовото и техническото предложение и договора. Не може да участва в процедурата чуждестранно лице, за което e налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП за което представя декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи: документи за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП от компетентен орган, или извлечение от съдебен регистър, или еквивал.документ на съд. или админист. орган от държавата, в която е установен, когато възложителят не може да си ги набави служебно от публичен безплатен регистър. Когато участва обединение/консорциум /о/к/, което не е юридическо лице, участниците в него сключват споразумение/договор /с/д/ за неговото създаване, което се представя към офертата в оригинал или нот. заверено копие. С/д трябва да съдържа клаузи, които гарантират, най- малко че: всички негови членове са солидарно отговорни заедно и поотделно, независимо от срока, за който е създадено о/к и всички членове тлябва да останат в него за целия период на договора; членовете са разпределили помежду си ясно и точно изпълнението на дейностите, включени в поръчката, дела на всеки един от тях спрямо общия обем на поръчката, както и ресурсите, с които всеки съдружник ще участва при изпълнение на поръчката; неговите членове са определили/ упълномощили едно лице, което да представлява о/к пред трети лица; Представл. е упълном. да представи офертата от името и за сметка на о/к, да подпише цен. и техн. предложение и да сключи договор, както и да задължава, да получава указания за и от името на всеки член; в с/д за създаване на о/к трябва да се определи и наименованието на участника; срокът на о/к не може да бъде кратък от времето, необходимо за изпълн. на поръчката; не се допускат промени в състава на о/к след подаването на офертата; в случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в о/к, в офертата се представя документ, подписан от лицата в о/к, в който се посочва представляващия. Участникът трябва да спазва . чл.55, ал.5 и ал.6 от ЗОП; При подаване на оферта от участник – о/к, всяко физ. или юрид. лице, включено в о/к трябва да представи в Плик № 1, следните документи: Представяне на участника ; Декларации по чл. 47, ал. 9 от ЗОП. Доказателства за изпълнение на мин. Фин.и техн. изисквания към участника представят само от членовете, чрез които о/к доказва съответствието си с критериите за подбор. В случаите, когато към офертата не е приложено с/д или в представеното липсват клаузи, гарантиращи изпълн. на посочените условия или състава на о/к се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен. Участникът е длъжен да заяви, дали ще ползва подизпълнители , дял и вид на тяхното участие. Те трябва да отговарят на изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП и представят деклар по чл. 47, ал. 9 ЗОП и деклар за съгласие.; изискванията за фин. и иконом.състояние, за техн. възможности и/или квалиф. на участника, се прилагат и за подизп.. Забраната по чл.55 ал.5 от ЗОП се отнася и за подизп. Участникът е длъжен да уведомява Възложителя за всяка промяна на подизпълнителя.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: удостоверение от банка; годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че участник избере да докаже наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с удостоверение от банката , от представения документ трябва да е видно, че участникът разполага с бързо ликвиден финансов ресурс или достъп до такъв ресурс като например налични средства по банковите си сметки, неотменима кредитна линия или други подобни банкови кредитни инструменти. Достъпът до финансовия ресурс трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител.В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице определения от възложителя финансов ресурс се доказва от един или повече от участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Участникът може да докаже съответствието си с посоченото изискване за икономическо и финансово състояние с възможностите на трети лица, като представи доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с финансов ресурс на стойност не по-малък от 182 700 /сто осемдесет и две хиляди и седемстотин лева/, което представлява 30 % /тридесет процента/ от прогнозната стойност на поръчката без ДДС за осигуряване на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци, осигуровки и други.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: .Всеки участник трябва да докаже че има опит в изпълнението на строителство, сходно с предмета на поръчката. Под „строителство, сходно с предмета на поръчката“ се разбира изпълнение на строителни дейности по изграждане на сгради и преместваеми съоръжения. Наличието на опит в изграждането на сгради и преместваеми съоръжения се доказва с представянето на списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. Участникът доказва съответствието си с това изискване като представя Декларация - списък, съдържащ данни за образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на технически правоспособните лица, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството.Техническа правоспособност може да бъде призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на този закон.Участникът може да докаже съответствието си с посочените в обявлението и документацията за участие изисквания за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. . В случаите по предходната точка третите лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от 1-ва група,5-та или по-висока категория.Изпълнението на това минимално изискване се доказва от участника с копие от Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, издадено при условията и по реда, предвиден в Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г.) за строежи от 1-ва група, 5-та или по-висока категория.. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с изискването за регистрация по чл.49 от ЗОП в Централния професионален регистър на строителя се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. При участие на подизпълнители съответствието с изискването за регистрация по чл.49 от ЗОП в Централния професионален регистър на строителя се доказва само от подизпълнителя/ите, пряко ангажирани със строителството.
Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с необходимото оборудване и строителна техника за точното и качествено изпълнение на обществената поръчка, както следва:автокран с хидравлична стрела 30 м., при обсег 24 м. и товароподемност 1,7 т. - 1 брой;скелета, платформи и люлки;багер с обратна лопата с кош до 0.5 куб. м. – 1 брой;самосвали – 2 броя;бетон помпа – 1 брой; автобетонсмесители – 6 куб. м. – 2 броя. Участникът трябва да разполага и осигури на обекта: химическа тоалетна – 1 брой; фургон, предназначен за канцелария и съблекалня; контейнери за строителни отпадъци – 2 броя. Участникът следва да разполага с екип от технически специалисти и строителни работници с професионална квалификация и опит, необходими за своевременното, точно и качествено изпълнение на предмета на обществената поръчка. Участникът трябва да разполага с един Ръководител на обекта и един Технически ръководител, които отговарят на изискванията на чл.163а от ЗУТ и ще извършват техническото ръководство на строежа. а) Ръководителят на обекта следва да има професионална квалификация „Строителен инженер”, "инженер" или "архитект" и минимум 5 години професионален опит в областта на строителството. б) Техническият ръководител следва да има професионална квалификация строителен инженер или строителен техник и минимум 3 години професионален опит в областта на строителството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: предложена обща цена (Поц); тежест: 90
Показател: предложен срок за изпълнение (Псри); тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.10.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 71.04 BGN
Условия и начин на плащане

Участниците в процедурата получават пълен достъп до документацията за участие и инвестиционните проекти към нея на интернет адрес на възложителя: www.pazariiztok.com , в раздел „Профил на купувача”. При желание, участниците в процедурата могат да се запознаят на място с документацията за участие и инвестиционните проекти към нея на адрес: гр. София, ул. „Сирак Скитник” № 9, всеки делничен ден от 9:00 до 17:00 часа, в срока за подаване на оферти. При проявен интерес, възложителят ще предостави на желаещ участник на хартиен носител документацията за участие безплатно, а инвестиционния проект срещу заплащане на цена от 71.04 лв. с включен ДДС. Сумата може да бъде внесена в касата на „Пазари Изток” ЕАД или по банков път в Общинска Банка ” АД, ФЦ ” Слатина ”, IBAN BG04SOMB 91301018 0212 02, BIC SOMBBGSF на името на „Пазари Изток”ЕАД. Ако участник желае да получи документацията за участие и инвестиционния проект на хартиен носител по пощата или чрез куриер, той трябва да заяви писмено това свое желание в срока за получаване на оферти, след което проектите ще му бъдат изпратени по пощата или чрез куриер с обратна разписка с наложен платеж. В случаите на промяна на обявлението за обществена поръчка и/или на документацията за участие при условията и по реда на чл.27а, ал.1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация за участие на участниците, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.10.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14.10.2015 г.  Час: 10:00
Място

Централен офис на "Пазари Изток" ЕАД, ул. "Сирак Скитник" № 9, гр. София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават по чл.120 от ЗОП в 10 дневен срок от публикуване на решението в Регистъра на обществените поръчки или от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Обжалването е по реда на Глава 11 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.09.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ