02695-2015-0001
Технически редакции | ||
01.09.2015 12:19 ч. : | 01/09/2015 12:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.09.2015 12:19 ч. : | 01/09/2015 12:12 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Пазари Изток ЕАД, ул. Сирак Скитник № 9, За: Румен Стоянов-юридически въпроси;инж.Емил Диновски-строителство;, Република България 1111, София, Тел.: 02 8705054, E-mail: pazari_iztok@abv.bg, Факс: 02 8705054
Място/места за контакт: ул. Сирак Скитник № 9Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pazariiztok.com.
Адрес на профила на купувача: www.pazariiztok.com/pokani_active.php.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Друг: Дружество със 100% участие на Столична община.
Друг: Отдаване под наем на собствени търговски обекти, терени за извършване на търговска дейност и маси за сергийна търговия.
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Изграждане на 15 броя нови павилиони и една кафе-сладкарница на пазар „Ситняково” - Централен сектор, гр. София, район „Слатина”, м. Гео Милев, УПИ III, кв.1”
Възлагане на обществена поръчка
Обектът на настоящата обществена поръчка е строителство. Поръчката ще бъде възложена по реда на чл.14, ал.3, т.1 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). Целта на обществената поръчка е чрез реконструкцията на Централния сектор на пазар „Ситняково” да се подобри облика на пазара и се създадат съвременни условия за организиране на предоставяната от възложителя търговска услуга - отдаване под наем на търговски павилиони. По този начин ще се изразходват ефективно финансовите средства на „Пазари Изток” ЕАД, а след реализирането на обществената поръчка ще се увеличат приходите на дружеството. Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Изграждане на 15 броя нови павилиони и една кафе-сладкарница на пазар „Ситняково” - Централен сектор, гр. София, район „Слатина”, м. Гео Милев, УПИ III, кв.1” Обхвата и обема на дейностите, включени в предмета на обществената поръчка са СМР, подробно описани в техническата спецификация в документацията за участие.
45213100
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Строителната площадка се намира на пазар „Ситняково” в кв. Гео Милев, гр. София. Пазарът е разделен на пет сектора. Ще се реконструира част от Централния сектор на пазара, който от юг граничи с бул. „Шипченски проход”, от изток е секторът за промишлени стоки, а от запад е зеленчуковия сектор. Подходът към строителната площадка ще се осигури от бул. „Шипченски проход”, съгласно строителния ситуационен план. Строителна площадка е с площ 1158 кв.м., от които за настилка с циментови плочи са предвидени 774 кв.м., а обектите в нея са с разгърната застроена площ около 384 кв.м., от които 140 кв.м. са отредени за кафе-сладкарница, а останалите 244 кв.м. за изграждането на 15 бр. павилиони. За павилионите има одобрен технически проект – части Архитектурна, Конструкции, Геодезия, Електротехническа, ВиК и ПБЗ, заедно с проект за Рекламно-информационно оформление на пазара по части: Електротехническа, Конструкции и Архитектурна. За кафе сладкарницата има одобрен технически проект – части Архитектурна, Конструктивна, Електроинсталации, ВиК, ОВ, Геодезия и Енергийна ефективност. На името на Възложителя са издадени Разрешение за поставяне на павилиони № 282 от 28.09.2012 г. и Разрешение за строеж на кафе-сладкарница № 124/19.08.2014 г. от Главния архитект на Столична община. Строежът е I група V-та /пета/ категория. Код по КОП: 45213100-4. Строителните работи включват демонтажни работи и нови СМР, а именно: Демонтажни работи – разбиване на съществуваща асфалтова настилка, пренос, натоварване и извозване на строителни отпадъци. Нови СМР, описани във всичките части на техническите проекти. Неразделна част от Техническата спецификация са техническите проекти и количествените сметки към тях.Възложителят прави следните уточнения:-Предвидените павилиони в част„Архитектура-ситуация” от № 17 до № 23 включително и от № 32 до № 39 включително следва да се изпълнят. На мястото на проектираните павилиони от № 24 до № 31 включително е предвидено изграждане на кафе-сладкарница.„Пазари Изток” ЕАД ще премахне за своя сметка съществуващите павилиони от обекта.Строителната площадка ще бъде предадена изчистена във вид: асфалтова настилка.Ел. захранването ще се осъществява от съществуващи постоянни ел. табла.Вода ще се ползва от съществуваща водомерна шахта, която се намира в строителния обект. В рамките на строителния обект има изградена канализационна шахта.В случай, че в инвестиционния проект се съдържат определени марки на конкретни производители, то те следва да се считат за указателни и Възложителят може да приема еквиваленти. Забележка: На всякъде в документацията за участие, където е отбелязано ВИНИЛ – да се чете ТРИПЛЕКС и където е отбелязано полагане на АСФАЛТ – да се чете настилка с циментови плочи.В квадратурата на ВЪНШНИ настилки влизат бордюри, градински бордюри и улеи за отводняване. Строителната площадка ще бъде предадена изчистена във вид: асфалтова настилка. Ел. захранването ще се осъществява от съществуващи постоянни ел. табла. Вода ще се ползва от съществуваща водомерна шахта, която се намира в строителния обект. В рамките на строителния обект има изградена канализационна шахта. В случай, че в инвестиционния проект се съдържат определени марки на конкретни производители, то те следва да се считат за указателни и Възложителят може да приема еквиваленти. Забележка: На всякъде в документацията за участие, където е отбелязано ВИНИЛ – да се чете ТРИПЛЕКС и където е отбелязано полагане на АСФАЛТ – да се чете настилка с ЦИМЕНТОВИ ПЛОЧИ. В квадратурата на ВЪНШНИ настилки влизат – бордюри, градински бордюри и улей за отводняване.
НЕ
175
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие: Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка в размер на 1% от стойността на поръчката, а именно 6 090.00 лв. /шест хиляди и деветдесет лева/. Гаранцията за участие се представят в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция.Участникът сам избира формата на гаранцията за участие:Парична сума, внесена по банкова сметка на възложителя с IBAN: BG04 SOMB 9130 1018 0212 02, BIC: SOMBBGSF, „Общинска Банка” АД - ФЦ Слатина, на името на „Пазари Изток” ЕАД с изрично посочване на предмета на настоящата обществена поръчка или Банкова гаранция, която отговаря на следните условия:да бъде издадена в полза на възложителя „Пазари Изток” ЕАД;да бъде безусловна и неотменима; да бъде със срок на валидност не по-малък от срока на валидност на офертата; при издаването на гаранцията да се посочи предмета на настоящата обществена поръчка.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участник, който не представи гаранция за участие или представи гаранция за участие, която не отговаря на посочените в документацията за участие условия, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата поръчка.Когато с влязло в сила решение по чл.122г, ал.1, т.2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана на възложителя и в определения в нея срок не представи отново гаранция за участие, се отстранява от участие.Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става съгласно разпоредбите на чл.61 - чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 5% от стойността на договора без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представят в една от следните форми: парична сума; банкова гаранция. Участникът, определен за изпълнител, сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора :Парична сума, внесена по банкова сметка на възложителя с IBAN: BG04 SOMB 9130 1018 0212 02, BIC: SOMBBGSF, „Общинска Банка” АД - ФЦ Слатина, на името на „Пазари Изток” ЕАД с изрично посочване на договора за възлагане на обществена поръчка. или Банкова гаранция, която отговаря на следните условия:да бъде издадена в полза на възложителя „Пазари Изток” ЕАД; да бъде безусловна и неотменима;да бъде със срок на валидност не по-малък от 15 дни след въвеждането на строежа в експлоатация;при издаването на гаранцията да се посочи договора за възлагане на обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да бъде наредител по банковата гаранция за изпълнение на договора, съответно вносител на сумата по гаранцията.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Определеният изпълнител е длъжен да поддържа банковата гаранция валидна до изпълнението договора.Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат в договора за изпълнение на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Прогнозната стойност на обществената поръчка е 609 000 лв. без ДДС. Обявената прогнозна стойност е максимална. Участниците, предложили по-висока цена за изпълнение на обществената поръчка от посочената прогнозна стойност, ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. Начин и срокове на плащане Междинни плащания: До 90% от договорната цена ще се изплаща по единични цени, съгласно ценовото предложение на Изпълнителя, въз основа на двустранно подписани Протоколи/Актове за качествено извършени СМР /Акт по Образец № 19/, издадени оригинални фактури от Изпълнителя и доказателства, че Изпълнителят се е разплатил с подизпълнителите, ако има такива. Плащанията ще се извършват в срок до 3 работни дни след представяне от Изпълнителя на документите , удостоверяващи действително извършената работа. Окончателно плащане: Окончателното плащане - в размер на 10% от договорената цена, ще се заплаща в срок до 3 работни дни след издаване на Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта/ Разрешение за ползване, издадено от съответния компетентен орган и след представяне на оригинална фактура и доказателства, че Изпълнителят се е разплатил с подизпълнителите, ако има такива. От окончателното плащане се удържат всякакви дължими неустойки при условията и по реда, предвиден в договора, ако има такива.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Участниците в процедурата получават пълен достъп до документацията за участие и инвестиционните проекти към нея на интернет адрес на възложителя: www.pazariiztok.com , в раздел „Профил на купувача”. При желание, участниците в процедурата могат да се запознаят на място с документацията за участие и инвестиционните проекти към нея на адрес: гр. София, ул. „Сирак Скитник” № 9, всеки делничен ден от 9:00 до 17:00 часа, в срока за подаване на оферти. При проявен интерес, възложителят ще предостави на желаещ участник на хартиен носител документацията за участие безплатно, а инвестиционния проект срещу заплащане на цена от 71.04 лв. с включен ДДС. Сумата може да бъде внесена в касата на „Пазари Изток” ЕАД или по банков път в Общинска Банка ” АД, ФЦ ” Слатина ”, IBAN BG04SOMB 91301018 0212 02, BIC SOMBBGSF на името на „Пазари Изток”ЕАД. Ако участник желае да получи документацията за участие и инвестиционния проект на хартиен носител по пощата или чрез куриер, той трябва да заяви писмено това свое желание в срока за получаване на оферти, след което проектите ще му бъдат изпратени по пощата или чрез куриер с обратна разписка с наложен платеж. В случаите на промяна на обявлението за обществена поръчка и/или на документацията за участие при условията и по реда на чл.27а, ал.1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация за участие на участниците, закупили документация преди издаване на решението за промяна.
Български
180
Централен офис на "Пазари Изток" ЕАД, ул. "Сирак Скитник" № 9, гр. София
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалби могат да се подават по чл.120 от ЗОП в 10 дневен срок от публикуване на решението в Регистъра на обществените поръчки или от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Обжалването е по реда на Глава 11 от Закона за обществените поръчки.
01.09.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ