Версия за печат

02715-2015-0010

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален дворец на културата - Конгресен център София ЕАД, пл. България № 1, За: Жорж Радушев, Република България 1414, София, Тел.: 02 9166057, E-mail: gradushev@ndk.bg, Факс: 02 8657053

Място/места за контакт: Отдел Правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ndk.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/ndk-169/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Отдих, култура и религия

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване и доставка на печатни рекламни материали за нуждите на събитията, продуцирани от НДК“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, пл. България 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Изработване и доставка на печатни рекламни материали за нуждите на събитията, продуцирани от НДК“ по две обособени позиции: Обособена позиция № 1: "Изработване и доставка на печатни материали" Обособена позиция № 2: "Изработване и доставка на рекламни материали"

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000

Описание:

Рекламни печатни материали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По обособена позиция № 1: Плакат с размери 70 х 100 см - 50 000 бр.; Плакат с размери 50 х 70 см - 5 000 бр.; Листовка - 25 000 бр.; Дипляна с размери 48 х 21 см - 6 000 бр.; Дипляна с размер А4 - 70 000 бр.; Покани - 7 000 бр.; Покани – персонализирани (поименни покани за 10 вида мероприятия по 100 бр.) с луксозни пликове - 1000 бр.; Баджове с връзка - 3000 бр.; Джобна карта с 2 корици - 10 000 бр.; Програма 56 страници - 20 000 бр.; Програма 28 страници - 20 000 бр.; Сити лайт - 80 бр.; Каталог - 3000 бр.; Брошура - каталог - 20 000 бр.; Метрореклама:рамки - 150 бр.; Дипляна тип Вложка с програма - 80 000 бр.; Рекламни картички - 10 000 бр. По обособена позиция № 2: Винил (фасада) с размери 4,75 х 1,59 м - 20 бр.; Винил (фасада) с размери 7,45 х 1,35 м- 10 бр.; Винилна мрежа (фасада) с размери 7,62 х 5,97 м - 5 бр.; Винил (фасада) с размери 3,85 х 6,15 м - 10 бр.; Винил (фасада) с размери 11,90 х 1,29 м - 10 бр.; Винил фикс банер - 30 бр.; Перфофолио - 5 бр.; Хоругви - 100 бр.; Винилна мрежа (фасада) с размери 7,2 х 24,4 м - 10 бр.; Метрореклама:PVC пана - 50 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
241000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение: 1. Банкова гаранция в полза на възложителя; 2. Депозит на парична сума по сметка на възложителя. При избор на парична сума за форма на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, плащането следва да бъде извършено по следната банкова сметка на възложителя: „УниКредит Булбанк“ АД, IBAN: BG36 UNCR 9660 1035 459803, BIC: UNCRBGSF. Гаранцията за участие е в размер на 2000.00 (две хиляди) лева за обособена позиция № 1 и 410.00 (четиристотин и десет) лева за обособена позиция № 2. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1% от общата му стойност без включен ДДС. Ако участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде учредена по образец на обслужващата банка на участника. Гаранцията задължително трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да бъде усвоена изцяло или на части. Същата трябва да съдържа задължение на банката – гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Срокът на валидност на гаранцията за участие, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока на валидност на офертата. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение, когато е представена под формата на банкова гаранция, трябва да бъде равен на срока договора за обществена поръчка + 14 (четиринадесет) календарни дни. Банковите разходи по учредяването/внасянето на гаранцията са за сметка на участника. Разходите по евентуалното й усвояване са за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в тази документация. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в процедурата, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на оферти; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. Отстранените участници в срок до пет работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. Класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок до пет работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането ще се извършва в срок до 7 работни дни след получаване на оригинална данъчна фактура за изпълнените заявки през предходния месец.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 4. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Всеки участник трябва да представи мостри за печатните материали от всеки ред по Обособена позиция №1. Мострите трябва да отговарят напълно на заложените в Техническите спецификации – част от документацията за участие, изисквания за печатните материали от съответния ред по обособена позиция №1, като може да са изработени специално за участие в настоящата обществена поръчка или да са изработени за други поръчки. Участникът, избран за изпълнител, трябва да изработва печатни материали по разработена и предоставена от Възложителя визия за печатните материали от всеки ред по съответната обособена позиция.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията съдържащи се в офертата (по образец), подписан от участника; 2. Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (по образец); б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец); 3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие на документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени от възложителя в поле ІІІ.2.3) – лява колона от обявлението за поръчка; 6. Декларация по за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); 7. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец); 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договора (по образец); 9. Пълномощно в полза на лицето, подписало офертата, в случай че офертата не е подписана от законен представител на участника; 10. Техническо предложение за изпълнение на поръчката (по образец) и мостри за материалите за Обособена позиция №1. Към техническото предложение, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП; 11. Ценово предложение (по образец), придружено с Таблица с единични цени на електронен носител във формат Microsoft Excel (по образец). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по т. 2, букви „а“ и „б“ се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по т. 5 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 2 се представя в официален превод, а документите по т. 5, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката по съответната обособена позиция, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата (по образец), заедно с доказателства за извършените доставки. Съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП доказателство за извършена доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Сертификат за внедрена система за управление на качеството от серията ISO 9001 или еквивалентен с обхват, сходен с предмета на поръчката по съответната обособена позиция.
Минимални изисквания: 1. Участник, който подава оферта по обособена позиция № 1 трябва да е изпълнил минимум 3 доставки, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката по обособена позиция № 1 през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Участник, който подава оферта по обособена позиция № 2, трябва да е изпълнил минимум 3 доставки, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката по обособена позиция № 2, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Участникът, който подава оферта по двете обособени позиции, трябва да е изпълнил минимум 3 доставки, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката по обособена позиция № 1 и минимум 3 доставки, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката по обособена позиция № 2 през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството от серията ISO 9001 или еквивалентна с обхват, сходен с предмета на поръчката по съответната обособена позиция.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена; тежест: 40
Показател: Качество; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.09.2015 г.  Час: 10:00
Място

Основна сграда на НДК, гр. София, пл. "България" № 1, ет. 4, Заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците и техни упълномощени представители с изрични писмени пълномощни, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Критерият за оценка по обособена позиция № 1 е "икономически най-изгодна оферта", като показателите за оценка и относителната им тежест са посочени в поле IV.2.1) от обявлението. Критерият за оценка по обособена позиция № 2 е "най-ниска цена".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В съответствие с чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП – срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.08.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Изработване и доставка на печатни материали"
1) Кратко описание

"Изработване и доставка на печатни материали"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000

Описание:

Рекламни печатни материали

3) Количество или обем

Плакат с размери 70 х 100 см - 50 000 бр.; Плакат с размери 50 х 70 см - 5 000 бр.; Листовка - 25 000 бр.; Дипляна с размери 48 х 21 см - 6 000 бр.; Дипляна с размер А4 - 70 000 бр.; Покани - 7 000 бр.; Покани – персонализирани (поименни покани за 10 вида мероприятия по 100 бр.) с луксозни пликове - 1000 бр.; Баджове с връзка - 3000 бр.; Джобна карта с 2 корици - 10 000 бр.; Програма 56 страници - 20 000 бр.; Програма 28 страници - 20 000 бр.; Сити лайт 80 броя; Каталог - 3000 бр.; Брошура - каталог - 20 000 бр.; Метрореклама:рамки - 150 бр.; Дипляна тип Вложка с програма - 80 000 бр.; Рекламни картички - 10 000 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
200000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие по обособена позиция № 1 е в размер на 2000.00 лева.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Изработване и доставка на рекламни материали"
1) Кратко описание

"Изработване и доставка на рекламни материали"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000

Описание:

Рекламни печатни материали

3) Количество или обем

Винил (фасада) с размери 4,75 х 1,59 м - 20 бр.; Винил (фасада) с размери 7,45 х 1,35 м- 10 бр.; Винилна мрежа (фасада) с размери 7,62 х 5,97 м - 5 бр.; Винил (фасада) с размери 3,85 х 6,15 м - 10 бр.; Винил (фасада) с размери 11,90 х 1,29 м - 10 бр.; Винил фикс банер - 30 бр.; Перфофолио - 5 бр.; Хоругви - 100 бр.; Винилна мрежа (фасада) с размери 7,2 х 24,4 м - 10 бр.; Метрореклама:PVC пана - 50 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
41000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
5) Допълнителна информация

Гаранцията за участие е в размер на 410.00 лева.